Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Bejzikli kako bi se reklo na srpskom,sve je ulagano na NBG zadnjih 10tak godina.

Stari deo Beograda ne moze odmrsiti UMP za koji se ni nema novca a i taj tunel je na dugom stapu jer bi onda ugusio vojvode Stepe i Slaviju.Saobracaj je sistem spojenih sudova,samo ce se brze puniti centar,a u njemu vise nema mesta.

UMP zvanicno sluzi kao minigradska obilaznica ali ce je ljudi koristiti da lakse stignu do centra a ne da idu recimo na pancevac.
 
vucko":2n8694uc je napisao(la):
Bejzikli kako bi se reklo na srpskom,sve je ulagano na NBG zadnjih 10tak godina.

Stari deo Beograda ne moze odmrsiti UMP za koji se ni nema novca a i taj tunel je na dugom stapu jer bi onda ugusio vojvode Stepe i Slaviju.Saobracaj je sistem spojenih sudova,samo ce se brze puniti centar,a u njemu vise nema mesta.

UMP zvanicno sluzi kao minigradska obilaznica ali ce je ljudi koristiti da lakse stignu do centra a ne da idu recimo na pancevac.
Bas tako!

Uopste kad pogledas ceo projekat zakljucno sa tunelom dolazim do zakljucka bas to sto si rekao. Nevidim svrhu tunela i sve spojeno sa Pancevcom. Ako se radi novi most od Zemuna do Borce zaista ne vidim svrhu tog tunela osim do Stepe, Banjice ili eventualne egzibicije do Avale, ali koliko cesto posecujemo Avalu mogli bi i preko Lapova, nemenja moj stav o tome. Ali to je moje vidjenje. Suma sumarum, znaci, UMP ((most Ada, petlja Radnicka povezano sa Obrenovackim putem, "sajmetom" (mogucnost prelaska sa NBGD pa ka sajmu, senjaku, pa na recimo Vozdovac - auuuu) onda recimo imas posla u Pancevu pa "pretrcis" most preko Dunava)). E i sve to, ja bar mislim, ce biti usteda za Gazelu i Brankov Most, a pogotovu centar grada. Pa samim tim saobracaj ce se rasteretiti iz grada. Auuuu JBT kako sam pametan! :rant: :shok: :vops:
 
Moram priznati da mi dosada niko nije dao odgovor na pitanje sta je to za njih predstavljao UMP a sada to vise nije i cime je to on izgubio na vaznosti i prvobitnim karakteristikama brzog bulevara.

Jedino sto trenutno ogranicava UMP jeste sto i po zavrsetku mosta i prikljucnih saobracajnica na nbg i cukarici nece biti kompletan da bi u potpunosti dao odgovor na saobracajnu zavrzlamu koju treba da razmrsi.

Neka mi neko nadje jednu centralnu gradsku saobracajnicu ne racunajuci autoput gde imate trasu od 3.5km sa samo jednim semaforom koji se ovde predstavlja kao katastrofa nevidjenih razmera. Dakle od belvila ce moci da se stigne do banovog brda uz samo jedan (1) semafor, a jednog dana i do autokomande takodje uz isti taj semafor koji eto nije kruzni tok ali nije ni nepremostiva brana koja je eto upropastila sve nase saobracajne vizije.

I za velike kritizere semafora samo cu reci da kruzni tok jeste dobro resenje ali za ovu saobracajnu sitaciju i nije mozda najbolje. Da pojasnim, u situaciji kada postoji tunel postavlja se pitanje preglednosti na izlazu iz tunela ka b brdu, kada svako naizgled ima slobodan put u periodima manjeg saobracajnog opterecenja gde bi se vozaci iz tunela zaletali kroz kruzni tok uz nepostojanje pregleda situacije jel tunel bukvalno izlazi na deo gde je mogao biti i kruzni tok. Molim vas samo da odgovor ne bude tipa trebalo ga je staviti negde pored dalje itd jel pitanje nad zemljistem je vise nego slozen problem koji je inace komplikovao stvar. Dakle ostavimo se muzickih zelja i budimo realni. Takodje molim makar ako mi neko odgovori da izostavi zalopojke o prokopu i pruzi i hipodromu jel to su stvari koje nemaju veze sa ump-om i okolnostima u kojima je radjen. Metro je prica za sebe i ne zelim da mesam te dve stvari ne mislim da jedno iskljucuje drugo.
 
Igor":3goehohe je napisao(la):
Jedino sto trenutno ogranicava UMP jeste sto i po zavrsetku mosta i prikljucnih saobracajnica na nbg i cukarici nece biti kompletan da bi u potpunosti dao odgovor na saobracajnu zavrzlamu koju treba da razmrsi.

To ja uporno ponavljam. pod prioritetno nastaviti UMP jer samo tako ce novi most imati pravi, pun znacaj.
Tada neko ko iz 63. bloka ide na Karaburmu sigurno nece ici ni na Gazelu ni na Brankov most.
 
Cini mi se kao da ljudi ponekad ne razumeju da je ump i most pre svega iznudjeno saobracajno resenje nastalo rastom automobilskog saobracaja posle 2000god. U situaciji kada se narod zeljno dokopao automobila bilo je samo pitanje kako i gde ih sprovesti i kako raseretiti postojece mostove, i najzaguseniji pravac b brdo nbg koji mostom dobija najvise ali i rakovica, pravac iz obrenovca, cukarica cela itd na kraju krajeva i nbg je dobio jos bolju vezu.
 
Igore +, sve je lepo rečeno ali mi semafor nekako i dalje "bode oči".
 
Igor":3r1lnjj6 je napisao(la):
Moram priznati da mi dosada niko nije dao odgovor na pitanje sta je to za njih predstavljao UMP a sada to vise nije i cime je to on izgubio na vaznosti i prvobitnim karakteristikama brzog bulevara.

Jedino sto trenutno ogranicava UMP jeste sto i po zavrsetku mosta i prikljucnih saobracajnica na nbg i cukarici nece biti kompletan da bi u potpunosti dao odgovor na saobracajnu zavrzlamu koju treba da razmrsi.

Neka mi neko nadje jednu centralnu gradsku saobracajnicu ne racunajuci autoput gde imate trasu od 3.5km sa samo jednim semaforom koji se ovde predstavlja kao katastrofa nevidjenih razmera. Dakle od belvila ce moci da se stigne do banovog brda uz samo jedan (1) semafor, a jednog dana i do autokomande takodje uz isti taj semafor koji eto nije kruzni tok ali nije ni nepremostiva brana koja je eto upropastila sve nase saobracajne vizije.

I za velike kritizere semafora samo cu reci da kruzni tok jeste dobro resenje ali za ovu saobracajnu sitaciju i nije mozda najbolje. Da pojasnim, u situaciji kada postoji tunel postavlja se pitanje preglednosti na izlazu iz tunela ka b brdu, kada svako naizgled ima slobodan put u periodima manjeg saobracajnog opterecenja gde bi se vozaci iz tunela zaletali kroz kruzni tok uz nepostojanje pregleda situacije jel tunel bukvalno izlazi na deo gde je mogao biti i kruzni tok. Molim vas samo da odgovor ne bude tipa trebalo ga je staviti negde pored dalje itd jel pitanje nad zemljistem je vise nego slozen problem koji je inace komplikovao stvar. Dakle ostavimo se muzickih zelja i budimo realni. Takodje molim makar ako mi neko odgovori da izostavi zalopojke o prokopu i pruzi i hipodromu jel to su stvari koje nemaju veze sa ump-om i okolnostima u kojima je radjen. Metro je prica za sebe i ne zelim da mesam te dve stvari ne mislim da jedno iskljucuje drugo.
Ево, ја ћу први. Идем редом кроз целу трасу.

Што се тиче уништавања идеје брзог булевара, то је нарочито видљиво на Новом Београду. Посебно су критичне цела деоница од Т-6 до Тошиног бунара, са семафорима, лежећим полицајцима, знаком СТОП и паркираним колима са стране. Следећа критична тачка је раскрсница са Омладинских бригада, где предвиђам колапс 24/7. Значи, овде нема ни Б од брзине. Рачунали смо на још једну саобраћајницу са брзином 80 или бар 60, а добићемо још једну са брзином 50. Да ће већи ефекат да се покаже тек кад цео потез буде завршен, слажем се.

Петљу у Јурија Гагарина сам неколико пута коментарисао и даље сматрам да недостаје једна рампа, што ће један део возила који би избегавао Газелу управо натерати на Газелу. Сам мост је ОК са капацитетом, по 3 траке би морало да буде довољно да да алтернативу Газели. Што се петље у Радничкој тиче, решење је ОК. Денивелисана је, нема семафора, и то је једино што је урађено како треба. Колосеке испод не коментаришем, јер је то био услов теме.

Раскрпетља... пракса ће показати своје. Сам си својевремено качио негде (мислим баш на овој теми) дијаграме оптерећења путих праваца са завршеним УМП-ом, где се лепо видело да се најпрометнији правци секу. Позната је ствар да су најзајебаније раскрснице управо те на којима главни ток саобраћаја не иде право, већ скреће. Овде ће бити два врло фреквентна правца (мост и тунел) на скретању. можда јесте 3,5 километара без семафора, али овај семафор је на најнезгоднијем могућем месту управо због тог скретања. Да се из моста у тунел иде право, а не да се скреће, била би мање лоша ситуација. Овако, све смрди на хаос. Али живи били па видели.

То, да је кружни ток опасан, такође не пије воду. По самој конструкцији кружног тока, пред кружним током мора да се смањи брзина, тако да о неком залетању из тунела нема говора.

О остатку трасе не бих детаљисао, тим пре што се не зна тачно како ће све око Аутокоманде тачно изгледати. Најбоља идеја је по мени повезивање аутопута са Панчевцем, то сам одувек сматрао да је недостајало. По плановима ми делује да ће бити ОК (ако и ту нешто не усеру).
 
Sve je to ok, i nije semafor katastrofa sam po sebi ako je negde nužan, ali ovde je sve rađeno od nule i oni opet uprskaju stvar semaforom. Moglo je mnogo bolje, o tome se radi. A rešenje nije bilo iznuđeno, imali su i vremena i mesta i para da naprave mnogo bolje.
 
Coveku nikad nemozes ugoditi 100% a i onda kad bi to i uspeo vrlo brzo bi tom istom coveku postalo dosadno i nezanimljivo. Ako su ljudi stavili semafor to znaci da treba semafor, ili cemo mi odavde kreirati stvari po svojoj volji. Nekom se nebi svidelo da sutradan BG postane New York, opet bi bilo sto zamerki za ovo i ono. Dobijamo UMP sa sve novim mostom, ovako se nesto u ovom gradu nije desilo unazad 50 god, uskoro ce i Zemunac sa magistralom, radujmo se bre tome ovo ce biti drugi grad i nemogu ja sa srednjom veterinarskom da kreiram gde ce biti semafor, postoje ljudi koji su skolovani za te stvari, a ako nekom treba da se ustroji vepar nek me cimne rado cu odraditi, pogotovu ako je saobracajac ili gradjevinac :grand: :pob:
 
shumar":2q10vg7i je napisao(la):
Igore +, sve je lepo rečeno ali mi semafor nekako i dalje "bode oči".

ok ljudi moji! i ja smatram da je logicnije bilo da UMP na toj lokaciji skrece u levo jer jo to glavni pravac, i glavno opterecenje po broju vozila, ali sta je tu je. Ne znaci valjda da od celog projekta treba odustati ?
Odredjeni propusti su napravljeni , ali zivot tece dalje.

Treba nastaviti sa gradnjom UMP-a i za par godina osetiti punu korist od mosta.

Mene pocinje da iritira jedna druga stvar
Nek mi oproste forumasi sa N. Beograda, ali mislim da se u zadnjih 10 godina previse forsira njihov kraj, pa i sada po pitanju UMP.
ZASTO tako mislim?
Pa ako postoji J.Gagarina sa 3 trake , na koju se takodje nadovezuju i drugi putevi sa po 3 trake, ne vidim sta je tu toliko alarmantno sto se ne gradi odmah sad UMP kroz N. Beograd.
Oprostite sugradjani moji, ali sa ove strane save je kolaps saobracaja na skoro svim saobracajnicama u vreme odlaska i dolaska na posao, sto (Hvala Bogu da je tako ) nije slucaj na NBGD
 
OK, mi smo ispresecani bulevarima ali vama je stvarno zeznuto i to sa vase strane podrzavam, nama jedino smeta, tj bode oci sto se mup odma zavrsava posle mosta, trenutno. Trenutno je prioritet zavrsetak petlje sa vase strane i mi to postujemo i navijamo da se sto pre zavrsi!
 
Igor":11sw3grv je napisao(la):
Jedino sto trenutno ogranicava UMP jeste sto i po zavrsetku mosta i prikljucnih saobracajnica na nbg i cukarici nece biti kompletan da bi u potpunosti dao odgovor na saobracajnu zavrzlamu koju treba da razmrsi.


laki72":11sw3grv je napisao(la):
To ja uporno ponavljam. pod prioritetno nastaviti UMP jer samo tako ce novi most imati pravi, pun znacaj.
Tada neko ko iz 63. bloka ide na Karaburmu sigurno nece ici ni na Gazelu ni na Brankov most.


Igor":11sw3grv je napisao(la):
Cini mi se kao da ljudi ponekad ne razumeju da je ump i most pre svega iznudjeno saobracajno resenje nastalo rastom automobilskog saobracaja posle 2000god. U situaciji kada se narod zeljno dokopao automobila bilo je samo pitanje kako i gde ih sprovesti i kako raseretiti postojece mostove, i najzaguseniji pravac b brdo nbg koji mostom dobija najvise ali i rakovica, pravac iz obrenovca, cukarica cela itd na kraju krajeva i nbg je dobio jos bolju vezu.


Ne bih ništa dodavao, potpis na sve!
 
laki72":1s0kfeew je napisao(la):
ok ljudi moji! i ja smatram da je logicnije bilo da UMP na toj lokaciji skrece u levo jer jo to glavni pravac, i glavno opterecenje po broju vozila, ali sta je tu je. Ne znaci valjda da od celog projekta treba odustati ?

Moze i dalje UMP da nastavi pravo umesto da skrene kod semafora u tunel i da samo malo dalje skrene u levo ispod dedinja.

ne moraju da naprave tunel kod ove raskpetlje, a semafor koji sad postoji bi sluzio za ulkjucenje iz pozezke.
 
spatiotecte":2ow8bkca je napisao(la):
laki72":2ow8bkca je napisao(la):
ok ljudi moji! i ja smatram da je logicnije bilo da UMP na toj lokaciji skrece u levo jer jo to glavni pravac, i glavno opterecenje po broju vozila, ali sta je tu je. Ne znaci valjda da od celog projekta treba odustati ?

Moze i dalje UMP da nastavi pravo umesto da skrene kod semafora u tunel i da samo malo dalje skrene u levo ispod dedinja.

ne moraju da naprave tunel kod ove raskpetlje, a semafor koji sad postoji bi sluzio za ulkjucenje iz pozezke.

To bi u sadasnjoj situaciji gde je ovako poziciomirana (raskr)petlja mozda bilo jedino logicno resenje
imas plus
 
laki72":bxml8dzz je napisao(la):
spatiotecte":bxml8dzz je napisao(la):
laki72":bxml8dzz je napisao(la):
ok ljudi moji! i ja smatram da je logicnije bilo da UMP na toj lokaciji skrece u levo jer jo to glavni pravac, i glavno opterecenje po broju vozila, ali sta je tu je. Ne znaci valjda da od celog projekta treba odustati ?

Moze i dalje UMP da nastavi pravo umesto da skrene kod semafora u tunel i da samo malo dalje skrene u levo ispod dedinja.

ne moraju da naprave tunel kod ove raskpetlje, a semafor koji sad postoji bi sluzio za ulkjucenje iz pozezke.

To bi u sadasnjoj situaciji gde je ovako poziciomirana (raskr)petlja mozda bilo jedino logicno resenje
imas plus

Hvala Laki ;) i ja mislim da bi bilo logicnije, velike saobracajnice i protoci ne trpe nagla skretanja pod 90 stepeni. Mozda ce nas neko tamo procitati i ispraviti ovo skretanje i poziciju tunela.
 
U tom slučaju bi se potpuno onemogućilo korišćenje tunela iz pravca i u pravcu Rakovice. Jeste da nisu na UMP-u, ali ko prolazi topčiderskom zvezdom, zna o čemu pričam.
 
Igor":vb77eewo je napisao(la):
Moram priznati da mi dosada niko nije dao odgovor na pitanje sta je to za njih predstavljao UMP a sada to vise nije i cime je to on izgubio na vaznosti i prvobitnim karakteristikama brzog bulevara.

Sećam se kada je bio predstavljan "UMP" - maltene autoput kroz grad.
I sada, grade se ogromne mostovske kontrukcije, pre svega preko suvog tla, a krajni rezultat neće biti brzi bulevar, i pored svih stubova, nadvožnjaka, petlji i ostalog na trasi koja se sada gradi voziće se do 60 na sat. Skrljane su pare u automobilski Beograd dok je možda i bolji krajnji efekat mogao da se postigne i za menja para, ili sa dva mosta na dve lokacije za iste: veza Čukarice i Rakovice i NBG.

Za mene predtavlja ulaganje u automobilski grad i stoga promašenu investiciju za budućnost. Ako se budu skupila sredstva za dalju realizaciju ove zamisli i prokopa tunel do Autokomande i nastavi trasa prema planu, a) gradsko jezgro će se napuniti automobilima, b) potrošiće se grdne pare da se postigne ovo pod a). Ovo sam napisao već više puta.


laki72":vb77eewo je napisao(la):
Pa ako postoji J.Gagarina sa 3 trake , na koju se takodje nadovezuju i drugi putevi sa po 3 trake, ne vidim sta je tu toliko alarmantno sto se ne gradi odmah sad UMP kroz N. Beograd.

Nevezano za koncept "UMP"-a, ta ulica treba da postoji upravo zato što je Jurija Gagarina već sada opterećena kao JEDINA prava ulica u ovom delu opštine.
Željno isčekujemo potpuno proširenje Vojvođanske i Tošinog bunara kao alternativu Jurija Gagarina za stanovnike 60-tih blokova, kao i probijanje nasipa na spoju Dr. Agostina Neta i Bulevara umetnosti. Brljotinu sa Đorđa Stanojevića smo već više puta spominjali. Nemožete da verujete koliki je saobraćaj ujutru na onoj "stazi" (ne znam kako drugačije da je nazovem) od Jugodrva na Tošinom bunaru do Rodića odnosno Airport City-ja. Još je i "Forma Ideale" danas isctrao parking ispresd svog skladišta :lol:
 
blagoje":1d35n4rc je napisao(la):
U tom slučaju bi se potpuno onemogućilo korišćenje tunela iz pravca i u pravcu Rakovice. Jeste da nisu na UMP-u, ali ko prolazi topčiderskom zvezdom, zna o čemu pričam.

Ne bi . moglo bi se ukljuciti kod Hipodruma na onom kruznom toku koji je i sad u fumkciji, pa preko semafora desno i onda kroz tunel ka gradu.
 
laki72":ra5vuqb6 je napisao(la):
blagoje":ra5vuqb6 je napisao(la):
U tom slučaju bi se potpuno onemogućilo korišćenje tunela iz pravca i u pravcu Rakovice. Jeste da nisu na UMP-u, ali ko prolazi topčiderskom zvezdom, zna o čemu pričam.

Ne bi . moglo bi se ukljuciti kod Hipodruma na onom kruznom toku koji je i sad u fumkciji, pa preko semafora desno i onda kroz tunel ka gradu.

Mislio sam direktno, ovako bi bilo kompliovano sa dva prelaza prelo iste raskrsnice i kruženjem na kružnom toku. Samo bi se napravila dodatna gužva.
 
blagoje":de7tsk9w je napisao(la):
laki72":de7tsk9w je napisao(la):
blagoje":de7tsk9w je napisao(la):
U tom slučaju bi se potpuno onemogućilo korišćenje tunela iz pravca i u pravcu Rakovice. Jeste da nisu na UMP-u, ali ko prolazi topčiderskom zvezdom, zna o čemu pričam.

Ne bi . moglo bi se ukljuciti kod Hipodruma na onom kruznom toku koji je i sad u fumkciji, pa preko semafora desno i onda kroz tunel ka gradu.

Mislio sam direktno, ovako bi bilo kompliovano sa dva prelaza prelo iste raskrsnice i kruženjem na kružnom toku. Samo bi se napravila dodatna gužva.

Ma vi svuda vidite guzvu! :D
 
Baš su blizu:

img3276w.jpg


img3450f.jpg


Bez žurbe u krivini:

img3413h.jpg


img3309a.jpg


odsviraj brate nešto ako umeš

img3311x.jpg


img3312mg.jpg


img3316a.jpg


kvalitetna izrada ovog nadvožnjaka

img3357d.jpg


interesantno mesto za kran

img3399f.jpg


interesantno mesto za rad

img3360ae.jpg


baš temeljna priprema za oplatu

img3426h.jpg


zahtevno mesto, tu treba napraviti i odvajanje prema kružnom toku:

img3429n.jpg


Ostaje dilema oko prolaska tramvaja ispod šinskog nadvožnjaka (njegova visina je ova armatura desno što štrči)

KT4:

img3430cq.jpg


Divag:

img3449k.jpg


Teško! :/
 
Da li postoji neki nagoveštaj kako će izgledati lift i stepenište?
Veli kran je demontiran, podnožje pilona je oslobođeno...
 
@Relja "postoji zivot i van interneta" i "sto se lepis za moje postove?" :laugh:

osoba koja ima 3346 postova na ovom forumu mi govori da postoji zivot i van interneta :laugh:
meni, koji imam 86 postova :D

ne lepim se ja za tvoje postove, vec za gomilu gluposti koje ovde pises.

divis se kao malo dete naguravanju nadvoznjaka, i to svoje divljenje smatras strucnom kritikom koja je doprinela ovom forumu. :laugh:

svakog drugog dana dovodis lokaciju i ceo projekat u pitanje, a uopste ne razumes genijalnost upravo ove lokacije. kako covek tebe da shvati ozbiljnim?

kada sam te nazvao MRZOSTRUMFOM :laugh: pa pola foruma se nasmejalo tome :D jer te prepoznalo upravo kao takvog. samo iz tvojih postova proizlazi negativna energija.

mene nazivas povrsnim sto sam postavio pitanje za pilon i njegovu finalnu obradu. :kafa:

a ko o cemu, nego Relja o liftu i stepenicama, da bi mogao da ide biciklom na Adu :laugh: :laugh:
i to je tvoj doprinos ovom forumu?
 
relja":heuacmu0 je napisao(la):
Da li postoji neki nagoveštaj kako će izgledati lift i stepenište?
Veli kran je demontiran, podnožje pilona je oslobođeno...
Nista za sada,opet ostaje na drugu Igoru da sazna od inzenjera porra...
 
Vrh