Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Zna li se kada će se početak mosta spojiti sa Požeškom ulicom?
Negde sam pročitao da će do nove godine to biti završeno, a pitam iz razloga što su tu najavili novu autobusku liniju br 49 koja će da ide od okretnice u Požeškoj, Drajzrovom, Ljutice bogdana do Autokomande i do Slavije.
 
Hajdemo opet na glavnu funkciju ovog sajta - informisanje. Kao što smo čuli pomerena je oplata za izgradnju nadvožnjaka na petlji "Radnička" i sada se nalazi jednim delom i iznad tobogana:



Iako smo se tokom gradnje mosta pitali dali će biti dovoljno visok da na potrebnoj visini pređe preko tobogana, pokazalo se da je ta briga neosnovana. Čak i donji deo nosača oplate ide iznad uličnih svetiljki na toboganu:





Završava se i poslednji stub nadvožnjaka pre samog mosta:









Kako "preći" tobogan:









 
@Veliki Vracar
A pro po , . . . Mislim da je u tom prilogu pomenuto da most Slobode u NS ima neko sleganje od 1cm godišnje (a i to je valjda bilo pre ponovne izgradnje) a da ovaj na Adi nisu ni pominjali. . . . ,,

Vrlo cenim tvoju stručnost pokazanu na BB
takođe
dozvoljavam da ne razumem dobro
nažalost
nemoguce da Sava protiće kroz ili pored Novog Sada, (,,Savsko klizište,, a o klizištima je bio TV prilog)
To znači samo jedno
u prilogu jeste BGD u pitanju, a samo jedan je u njemu novi most sa pilonom ,
i ako ni meni nije drago to što su izneli. :)

Edit
i naravno još +1 :)
za nove lepe fotkice :kk: i još bolji prateci kometar :kk:
 
Radi se udarnicki,nema sta.

Bas me zanimaju ti stubovi kod Buvljaka,mogla bi neka dobra dusa da ih uslika.
 
Poslednji segment u spoju s mostom će raditi isto sa "trepavicama" :cool: kao što su u kružnom toku radili za autobusku. Onda će na te "trepavice" da, uz dodatne stubove, rade silaznu(1 traka) i sa druge strane ulaznu (2 trake) rampu. Pretpostavljam da će ovako jer nemaju urađene stubove za te rampe ali videćemo već rešenje i za to.
 
Radi se i na pilonu:





Vide se boce sa gasom za plamenik, dakle seku ove metalne ankere...
Pitanje je samo koliko dobro će obraditi ta oštećenja na površini tj. dali će ožiljci biti vidljivi. Sudeći prema onima koji su ostali na većoj visini, nisu se baš proslavili:



Jedino preostaje da naknadno oni "spajdermeni" što inače sređuju boju na dimnjacima BGD toplana, urade i završnu obradu pilona. Da tu još ima posla vidi se i po tome što su recimo metalne cevi kroz koje kablovi ulaze u pilon ostale delimično ofarbane završnom svetlo sivom bojom:



Inače rampa iz pravca sajma je kompletirana:





Radi se na spoju sa mostom:





I jedan pogled na rampu sa zadnje platforme 13-tice: :p

 
Veliki Vracar":3s1oe4k1 je napisao(la):
img3128p.jpg

Odlična fotografija!

...utakmica sa Slovencima je interesantna k'o Sex&Grad, morao sam da pobegnem na internet... :p
 
boca-ica":3dgb9esl je napisao(la):
nažalost
nemoguce da Sava protiće kroz ili pored Novog Sada, (,,Savsko klizište,, a o klizištima je bio TV prilog)
To znači samo jedno
u prilogu jeste BGD u pitanju, a samo jedan je u njemu novi most sa pilonom ,
i ako ni meni nije drago to što su izneli. :)

Očigledno nismo gledali istu emisiju :kk:

Ovo što ja gledah prikazuje klizišta uz obale Dunava i Save, ali mi je interesantno da za most Slobode u NS takođe upotrebiše brzinu sleganja od 1cm/god.

Rekao bih da ne treba previše ozbiljno uzimati pisanija naših "novokomponovanih mastiljara".
Jer ako i za most na Adi pronađoše sleganje od 1cm/god zbog nekakvog klizišta, pitam se kad ga pre izračunaše ili izmeriše, kada sam pilon još nije napunio godinu (39. betonski segment je ispratio Diskaveri krajem prošlog decembra), a opterećenje preko kablova je završeno tek pre dva meseca? :shok:
Zato mislim da nema mesta za brigu, da je za sada sve u najboljem redu! :kk:
 
blagoje":2dl3re3l je napisao(la):
Ja nisam nigde pročitao da pominju metro stanicu unutar kružnog toka.

Наравно да ниси могао нигде да прочиташ. Као што ниси могао да прочиташ ни оригиналан текст о томе да је Порру плаћено 25 милиона евра, само да би убрзао радове (како би, ваљда, Ђилас имао чиме да се хвали пред изборе). Међутим, наш модератор-шегрт је толико заслепљен мржњом према "жутима", да не може одолети, а да "слободним тумачењем" не пласира непроверене или неистините информације. А онда у недоглед цитира самог себе, надајући се да ће сто пута поновљена таква "информација" постати истина.

Ал', шта ћеш, мораћемо са резервом да читамо такве вести, чак и ако их пише неко ко би требало да се труди да наш омиљени портал буде што озбиљнији и веродостојнији.
 
Koliko sam ja razumeo vuckovu kritiku na clanak koji se spominje u pitanju je kritika da novinar spominje metro a ne tramvajsku stanicu u okviru kruznog toka i ako je vec svima poznato da ce tuda prolaziti tramvaj a jednog dana ko zna mozda i metro. Ako je na to mislio onda je kritika opravdana mozda prenaglasena ali ima smisla, posto je u naslovu a i tekstu spomenut metro a ne tramvaj.

Takodje nisam ljubitelj kritika ka kolegama novinarima koji kao i mi prate izgradnju i razvoj Beograda jel sam svestan sa kojim problemima se bore i u kakvim uslovima rade pa uglavnom ovakve sitne propuste zanemarim dok je sustina teksta ispravna.

Sa druge strane ni ja se licno ne slazem sa mnogim Vuckovim stavovima kao forumasa po pitanju mosta i jos par osetljivih tema gde se pristupa sa vise strasti a ponekad manje razumno ali to nikako ne bih dovodio u vezu za moderisanjem koje je sizif pomenuo jel to nikako ne smatram fer prema njemu.

I ja licno imam ponekad suprotstavljen stav u odnosu na neke teme pa se poneko negde i nece sloziti samnom ali ne bih voleo da to forumasi takodje dovode u vezu sa moderisanjem i administracijaom sto je za mene ipak odvojena stvar.
 
Upravo sam na to mislio Igore.Jasno pominju metro stanicu a zapravo je stanica tramvaja.I onda ispada da sam ja neki hejter.Naprotiv,voleo bih da tu prodje metro 1.9.2012. kada bude zavrsen taj deo UMP-a i postavljene sine,ali nije tako.Svi znamo da ce tuda poci tramvaj,bese linija 13.
 
OK, pogrešno smo se razumeli. Mislio sam da je vucko stavio akcenat na položaj stanice (bilo tramvajske ili metro) na nadvožnjaku iznad kružnog toka, obzirom da bi ona prema dostupnim renderima trebala da bude bliže mostu i to iznad nadvožnjaka u Radničkoj.

110809-RAPET-01.jpg
 
Игоре, Вучко,

Добро, хоћемо ли већ једном видети тај ђавољи документ по коме је град одлучио да плати додатних 25 милиона евра ('еј, 25 милиона!!!), само да би се убрзали радови на мосту? Јер се та "информација" помиње у сваком другом посту, а већ је као несумњиву третира све више форумаша.

И шта је спорно око метро станице? Од када је речено да ће град имати три метро линије и од када је почео да се зида мост преко Аде, зна се да ће трећа бити она која преко њега спаја Чукарицу и Нови Београд. И да ће док метро не буде изграђен преко моста прелазити трамваји. И да ће станице на обе стране моста бити исте, било да их користи трамвај, било метро.

Иако бих лично био срећнији да метро буде класичан тешки, нећу бити несрећан ако уместо њега буде неки мањи, али такође потпуно независни, попут бечке У-6 (ко каже да је то исто што и трамвај, не зна шта прича). Можда је он финансијски и величином заиста примеренији нашем граду и можда је заиста за исте паре боље имати 35км "шестице", него 20км тешког.

Што се тиче Вучка, не осећам грижу савести због критике на његов рачун. За себе знам да нисам злонамеран, увек сам до сада истицао његов изузетан допринос у набавци и постављању докумената на БеоБилд и хвале вредан еколошки аранжман. И мени не смета његова политичка обојеност, већ склоност да због ње манипулише чињеницама и немање снаге да се одупре том изазову. У томе је велика разлика у односу на твоју, Гојеову, Хазардову, Њилетову, Џонијеву, СТФ-ову, Делијину... критику. И када се слажем и када се не слажем са вама, немам потребу да овако реагујем, јер знам да су ваши ставови не само искрени, него и засновани на чврстим аргументима, а не на магловитим претпоставкама.

Написах роман. :notok:
 
Evo linka sa naslovi.net o dodatnih 6.2 milijarde dinara za ubrzanje izgradnje Mosta na Adi. Nemoguce je vise naci originalne linkove, nazalost, ali navedeni su izvori (SEEbiz, B92, Beta)... Datum je 23. septembar 2010. Ko ima pristup Beti moze da proveri eventualno...

http://www.naslovi.net/tema/208554

Ne znam da li na to mislite?
 
Prostor petlje "Radnička", slikano sa iste tačke, juče i juna 2010.



img1286qj.jpg


Radovi se izvode paralelno gotovo na svim tačkama ovog kompleksnog objekta.
Pristupi drugom nivou tj. kružnom toku:









Veza sa nadvožnjakom preko pruge:











Postavljaju se podupirači oplate za izradu kolovozne konstrukcije preko stubova:



Trebalo je montirati ovu šumu cevi, svaka čast!:



Još malo do povezivanja sa mostom! Biće zanimljivo voziti ovuda:



Buše se šipovi i s druge strane Topčiderke ka hipodromu, očigledno za most za tramvaj:



a tramvaj (a kasnije metro) će se spuštati ovuda:



Ono što zbunjuje je upravo visina srednjeg nadvožnjaka, namenjenog za šinski sistem, koji se spušta preko postojeće tramvajske pruge za BB:



Izgleda jako nisko, tako da po ovom desnom koloseku čini mi se da će tram teško proći i sa potpuno spuštenim pantografom:



Biće da je optička varka, čekamo prvu vožnju! :kk:

 
Велики Врачар, укњижен Велики Плусићћћ за фоторепортажу, а пре свега уложен труд.

Шта све може да се изгради за пет месеци кад се хоће (прве две слике) и кад се има пара :/
 
Hvala za slike, lepo se napraduje ali, brate, tu ne da ima jos da se radi nego i-hi-hi!

Sto se tice mesta stanice, znaci moci ce da se sidje direktno dole i ispod ce biti stanice svih bus linija koje tuda idu?

A na druge tramvaje (ovo kazem teska srca jer polako prihvatam "realnost" da ce biti tramvaj) ce se verovatno presedati tako sto se produzi jos jednu stanicu pa to onda bude zajednicka stanica sa drugim linijama?

PS Najzad dobijamo jednu vertikalu u gradu. Kao kap rose zednome u pustinji.
 
Гага":m22gt53u je napisao(la):
Велики Врачар, укњижен Велики Плусићћћ за фоторепортажу, а пре свега уложен труд.

Шта све може да се изгради за пет месеци кад се хоће (прве две слике) и кад се има пара :/


Gago, malo si se preračunao. Druga slika je iz juna 2010. godine. Kraci na pilonu još nisu bili spojeni. Gradilište petlje je aktivirano januara 2011. a šipovi su počeli da se buše u aprilu 2011. godine. U svakom slučaju, brzo se gradi.
 
juce su poceli da nalivaju beton u "montazno-demontaznu" rampu sajam->most
 
azbuki":2pmnuuio je napisao(la):
juce su poceli da nalivaju beton u "montazno-demontaznu" rampu sajam->most


... i završili su sa betoniranjem gornje konstrukcije uzlazne rampe. Danas je počelo betoniranje gornje konstrukcije 12-og od ukupno 14 segmenata nadvožnjaka (smer most - hipodrom). Ostala su još dva segmenta do spajanja nadvožnjaka sa mostom. Ovim tempom, u najboljem slušaju, spajanje ovog smera bi moglo da se očekuje prvih dana novembra, a suprotnog smera 10-ak dana kasnije (ostalo 4 segmenta). Sa druge strane (prema hipodromu) situacija je malo složenija, mada se i tu radi punom parom. Spajanje sa nadvožnjakom kod hipodroma, po mojim procenama, bi moglo da bude najkasnije u drugoj polovini novembra. Što se tiče petlje u Jurija Gagarina, trenutno rade na pristupnom putu do uzlazne rampe, i njegovim završetkom biće omogućeno penjanje na most sa NBG strane, što bi moglo da se dogodi najkasnije do kraja meseca. Kod silaznih rampi i dela nadvožnjaka u tom smeru ima još dosta da se radi, ali bi sve moglo da bude gotovo najkasnije do kraja novembra. Naravno što se procena tiče, mislim na grube građevinske radove.

Trenutnu situaciju na NBG strani bi i kumkat mogao slikovito da prikaže.
 
blagoje":231jwemb je napisao(la):
azbuki":231jwemb je napisao(la):
juce su poceli da nalivaju beton u "montazno-demontaznu" rampu sajam->most


... i završili su sa betoniranjem gornje konstrukcije uzlazne rampe. Danas je počelo betoniranje gornje konstrukcije 12-og od ukupno 14 segmenata nadvožnjaka (smer most - hipodrom). Ostala su još dva segmenta do spajanja nadvožnjaka sa mostom. Ovim tempom, u najboljem slušaju, spajanje ovog smera bi moglo da se očekuje prvih dana novembra, a suprotnog smera 10-ak dana kasnije (ostalo 4 segmenta). Sa druge strane (prema hipodromu) situacija je malo složenija, mada se i tu radi punom parom. Spajanje sa nadvožnjakom kod hipodroma, po mojim procenama, bi moglo da bude najkasnije u drugoj polovini novembra. Što se tiče petlje u Jurija Gagarina, trenutno rade na pristupnom putu do uzlazne rampe, i njegovim završetkom biće omogućeno penjanje na most sa NBG strane, što bi moglo da se dogodi najkasnije do kraja meseca. Kod silaznih rampi i dela nadvožnjaka u tom smeru ima još dosta da se radi, ali bi sve moglo da bude gotovo najkasnije do kraja novembra. Naravno što se procena tiče, mislim na grube građevinske radove.

Trenutnu situaciju na NBG strani bi i kumkat mogao slikovito da prikaže.
Na nasoj strani radovi idu brzinom munje, svaki dan kad prodjem bajsom neka nova slika, ja bi inace slikao al sam dao sestri aparat u Novom Sadu, pa ko ima nek uslika
 
Ja se samo pitam zasto prave metro stanicu kod kruznog toka ako planiraju da proteraju tuda tramvaj...

Onda druga stvar veoma zabrinjavajuca je ta da nadvoznjak za sinski sistem se spusta suvise brzo i bukvalno ne ostavlja dovoljno mesta za visinu tramvaja koji prolaze ispod preko tramvajskog nadvozanjaka. (jasno se vidi na 2 slike iznad)

Nesto su tu zabrljali ili planiraju neko novo resenje...
 
Vrh