Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Postavljene su slike radova za mesec septembar na www.savabridge.com


sept01.jpg


sept02.jpg


sept03.jpg


sept04.jpg


sept05.jpg


sept06.jpg


sept07.jpg


sept08.jpg


sept09.jpg


sept10.jpg


sept11.jpg


sept12.jpg
 
Jedno jaje muc , a most tj. pilon svake godine 1 cm čuč :laugh: :lool: :laugh:
za 10 g. minus 10 cm :(
(bio je prilog na TVu: - po katastru klizišta u BGu , te je isti ugrozen zbog klizišta desne obale Save )

Koliko minusnih cm konstrukcija može da trpi ? Nadam se jednom metru, bar da traje 100 g.

@blagoje
+ 1 :)
fenomenalni prizori :) :) :)
 
Onda ce bar dobro da se utaba pa ce biti jos stabilniji, 'ebem li ga.
 
Ствар је једноставна,шипови сваког стуба се побијају докле се не дође до добро носећег тла и сигурно је да ништа није препуштено случају,ипак се не гради кућица на дрвету.
 
Носеће тло није неопходно. Довољно дубок шип обезбеђује стабилност силом трења са земљиштем. Да је носеће тло неопходно, Шангај не би имао ни један облакодер.
 
JohnyBgood":3quxqmve je napisao(la):
O Djilasu stvarno nemam negativno misljenje koje imam o ostatku DSa, a o ostatku politicke "elite" da i ne govorim. ALI, ako je stvarno ozbiljan po pitanju metroa, svaki EVRO kapaciteta da se grad zaduzi je od ogromnog znacaja. Tako da ove egzibicije sa dodatnim placanjem (citaj zaduzivanjem) samo da bi se ubrzali radovi (pa jos u iskljucivo politicko-izborne svrhe) je veliko razocarenje :bash:
Danas na TV-u V Ilić bivši ministar komentariše neke vladine projekte i na pitanje voditeljke da li će opozicija podržati u skupštini te predloge ako su dobri dobije odgovor da opozicija mora da se uzdrži ili glasa protiv projekta da bi srušila vladu a to što je projekt dobar za narod nema veze.... toliko o tome šta "elitu" zanima u skupštini !! :blah: :notok:
 
Jutros videh da su nagurali onu kliznu skelu za oplatu nad smer koji ide kroz podvoznjak. Dakle jedno od cetiri premoscavanja se upravo desava i vec se postavlja oplata.
 
to je lepa vest. Znači za sada sve teče po planu osim veze na Požešku.
 
blagoje":bkwn45ii je napisao(la):
Ja nisam nigde pročitao da pominju metro stanicu unutar kružnog toka.
Nisi ni mogao jer pominju samo 'metro' stanicu na vijaduktu, koja i postoji i na modelu i na renderima, a za koju svi znamo da će biti tramvajska.
Al šta ima veze, zbunjeni narod već počinje da misli da je metro u stvari moderni izraz za stari dobri trajvan.
Nego znate li vi da je Srbija uvrštena među 51 zemlju koja ima 'Rapid Transit System' i to ni manje ni više nego od 2010 godine :laugh:
http://en.wikipedia.org/wiki/Total_rapid_transit_systems_statistics_by_country
Hm..ako su mislili na podzemnu kod Vuka, opet su debelo promašili godinu... :/
 
Arnorian":3dgd07kw je napisao(la):
Носеће тло није неопходно. Довољно дубок шип обезбеђује стабилност силом трења са земљиштем. Да је носеће тло неопходно, Шангај не би имао ни један облакодер.

Да ли си сигуран у то? Мене су учили да се шипови побијају док се не дође до носећег тла а то је безброј градилишта по Београду потврдило.За Шангај не знам али на Новом Београду су исто радиили а и сумњам да се у овом случају могу ослонити на земљиште која разара клизиште.

И још нешто,елементарно знање из физике је довољно да се скапира да је за трење потребно кретање тела а кретање тј пропадање шипова је последње што треба да се деси. :)
 
To da šipovi nose na silu trenja je definitivno tačno. Znaš da su šipovi ništa drugo sem dugačkih i tankih betonskih stubova zarivenih u zemlju. Kad bi se radili po principu buši dok ne nadješ na nosivo tlo prvo što bi imali izuzetno ograničenu upotrebu, jer često nema nosivog tla ni stotine metara ispod površine a drugo onda bi se ogromno opterećenje čitavog šipa skoncentrisalo samo na malu površinu poprečnog preseka, što bi dovelo do momentalnog probijanja nosivog sloja ili ukoliko se radi o steni, izvijanja šipa.
Največi deo opterećenja šip prenosi na tlo preko sile trenja na kompletnoj površini svog oboda, koje je je neuporedivo veća od površine poprečnog preseka.
I nije istina da sila trenja postoji samo ukoliko dolazi do kretanja. Upravo se na principu ravnoteže sile gravitacije i sile trenja zasniva nosivost šipa. Jasno? :p
 
Јасно,али ето највиша грађевина на свету лежи на великом броју шипова који су побијени "само" 50м у дубину и објаснише да је фора само у великој и стабилној површини коју стварају ти густо побијени шипови.
 
Evo šta na sajtu izgradnje mosta kažu za temelje stubova i pilona:

[box]Темељи

Геолошки профил градилишта за мост генерално се састоји од речних седимената у горњем слоју земље, са лапором и кречњаком према левој обали, а према северу има наслага шљунка испод седимента и песка. Овакви услови тла одредили су да се сви стубови и помоћни стубови темеље на бушеним шиповима пречника 1.20 до 1.50м, на дубини између 30м и 37м. Како би се потврдиле особине тла у односу на носивост на терење и носивост основе, изведена су четири пробна шипа и тестирана на двоструко радно оптерећење. Пилон се темељи на комбинованој кружној зидној дијафрагми са 113 бушених шипова на дубини од 37м, повезаних масивном доњом плочом, што се обично назива "шупљи" темељ. Током изградње, посебно се водило рачуна о вези доње плоче са зидом дијафрагме што преноси 50% вертикалних реактивних сила са пилона. Више од 16.000м3 бетона је утрошено за изградњу темеља за пилон.[/box]
 
@Bobb
+ 1 :)
Za fenomenalno jednostavno objašnjenje koje je sada pa i meni savršeno jasno :)
 
Pocese nesto da rade i kod z. stanice nbg. Mislim da kopaju rupe za pobijanje sipova. Vidi se neka masina :)

Poz.
 
Politika piše: "Izgradnja petlje „Jurija Gagarina” privodi se kraju..."
 
boca-ica":9q3yzfiy je napisao(la):
a most tj. pilon svake godine 1 cm čuč :laugh: :lool: :laugh:
za 10 g. minus 10 cm :(
(bio je prilog na TVu: - po katastru klizišta u BGu , te je isti ugrozen zbog klizišta desne obale Save )

Koliko minusnih cm konstrukcija može da trpi ? Nadam se jednom metru, bar da traje 100 g.

Mislim da je u tom prilogu pomenuto da most Slobode u NS ima neko sleganje od 1cm godišnje (a i to je valjda bilo pre ponovne izgradnje) a da ovaj na Adi nisu ni pominjali. Teško da sa ovom temeljčinom od 113 šipova i onim betonskim cilindričnim zidom od 36m u prečniku i 37m dubine može biti ikakvog sleganja. :vops:
 
tzoran":2763wbd7 je napisao(la):
JohnyBgood":2763wbd7 je napisao(la):
O Djilasu stvarno nemam negativno misljenje koje imam o ostatku DSa, a o ostatku politicke "elite" da i ne govorim. ALI, ako je stvarno ozbiljan po pitanju metroa, svaki EVRO kapaciteta da se grad zaduzi je od ogromnog znacaja. Tako da ove egzibicije sa dodatnim placanjem (citaj zaduzivanjem) samo da bi se ubrzali radovi (pa jos u iskljucivo politicko-izborne svrhe) je veliko razocarenje :bash:
Danas na TV-u V Ilić bivši ministar komentariše neke vladine projekte i na pitanje voditeljke da li će opozicija podržati u skupštini te predloge ako su dobri dobije odgovor da opozicija mora da se uzdrži ili glasa protiv projekta da bi srušila vladu a to što je projekt dobar za narod nema veze.... toliko o tome šta "elitu" zanima u skupštini !! :blah: :notok:
A sta moze da se ocekuje od V. Ilica drugo, samo gluposti, samo da se bude protiv iz prostog razloga sto to tako treba. Pozicija do jaja, a opozicija ubi boze, samo da se dokopaju vlasti nema veze o cemu se radi. Udri kontru pa sta bude! Seljacka logka!
 
Vrh