Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

@MilisaV
Posredna svetlost, isto kao sto ti biljka raste u stanu iako nije na svetlu. Postoje biljke kojima treba malo svetla i malo vlage. Najbolji primer su ti Dracaene, koje se nekad mesaju sa drvetom zivota.

@stf
Kaktusi mogu da rasu i polozeno. Doduse, trebalo bi nasuti sljunka, ali eto vidis kako moze da se napravi interesantno setaliste/javni prostor ispod petlji... Koja bandera i milina :)

evo ti link:
http://coldhardycactus.com/

ovog recimo nista ne moze da ubije, ako ga zimi pokrijes od snega:
attachment.php

http://en.wikipedia.org/wiki/Echinocereus_triglochidiatus

Opuntia compressa je odlicna za nasu klimu, podnosti hladnocu i sneg, siri se svuda, i raste u hladu:
800px-Opuntia_humifusa_ottawa_il_thecoldmidwest.jpg
 
Problem je nedostatak svetlosti, mozda neke pecurke kao u napustenim rudnicima? Vodu naravno mozes da dovedes. Doduse mozes i neke ultrajake lampe, kao za marihuanu :D
 
Kad smo već kod hortikulture i baštovanstva, kako napreduje izgradnja u Jurija Gagarina?

Da li su izliveni nadvožnjaci?
 
relja":1f0q3f83 je napisao(la):
Kad smo već kod hortikulture i baštovanstva, kako napreduje izgradnja u Jurija Gagarina?

Da li su izliveni nadvožnjaci?

Nadvožnjak (smer ka mostu) je završen do spajanja sa ulaznom rampom, kao i ulazna rampa. Na nadvožnjaku (smer od mosta) je završen jedan segment od tri, koliko ima do spajanja silaznih rampi. Na drugom segmentu, kao i na silaznim rampama se trenutno postavlja oplata.
 
blagoje":3hvogb18 je napisao(la):
relja":3hvogb18 je napisao(la):
Kad smo već kod hortikulture i baštovanstva, kako napreduje izgradnja u Jurija Gagarina?

Da li su izliveni nadvožnjaci?

Nadvožnjak (smer ka mostu) je završen do spajanja sa ulaznom rampom, kao i ulazna rampa. Na nadvožnjaku (smer od mosta) je završen jedan segment od tri, koliko ima do spajanja silaznih rampi. Na drugom segmentu, kao i na silaznim rampama se trenutno postavlja oplata.

A nadvžonjak za tramvaj? Da li je on na sopstvenim stubovima ili tramvaj treba da ide po jednom od ova dva nadvožnjaka?
 
mislim da će nadvoznjak za tramvaj raditi tek po otvaranju dela ove petlje ka J.Gagarina - znaci na proleće, a mozda i kasnije... :rolleyes:
 
relja":n3t2tetl je napisao(la):
A nadvžonjak za tramvaj? Da li je on na sopstvenim stubovima ili tramvaj treba da ide po jednom od ova dva nadvožnjaka?

Nadvožnjak za tramvaje se radi na posebnim stubovima, koji nisu ni počeli da se rade. Za razliku od dela nadvožnjaka za motorna vozila na delu od mosta do ulazne i silaznih rampi koji nisu predmet ugovora izgradnje petlje Jurija Gagarina, kompletan nadvožnjak za tramvaje od mosta pa nadalje (po rečima Nenada Bajić iz Direkcije za građevinsko zemljište) je u nadležnosti "Primorja" i trebao bi da se završi do septembra 2012. godine
 
blagoje":2muh3rez je napisao(la):
relja":2muh3rez je napisao(la):
A nadvžonjak za tramvaj? Da li je on na sopstvenim stubovima ili tramvaj treba da ide po jednom od ova dva nadvožnjaka?

Nadvožnjak za tramvaje se radi na posebnim stubovima, koji nisu ni počeli da se rade. Za razliku od dela nadvožnjaka za motorna vozila na delu od mosta do ulazne i silaznih rampi koji nisu predmet ugovora izgradnje petlje Jurija Gagarina, kompletan nadvožnjak za tramvaje od mosta pa nadalje (po rečima Nenada Bajić iz Direkcije za građevinsko zemljište) je u nadležnosti "Primorja" i trebao bi da se završi do septembra 2012. godine


Greška, stubovi za tramvaje su delom urađeni, a to možeš da vidiš ako se voziš tramvajem pa između stibova za kola postoji ona metalna konstrukcija koja ide ukoso, nisam brojao al mislim da je urađeno 5-6 stubova i nijedan nije iste visinei nije u niou puta
 
Danas krenem na posao, kada iznad ulice navukli deo pomoćne konstrukcije za nastavak prilaza na most, kran nosi neku ogromnu gredu tačno iznad moje glave, a dole gužva, ne mogu da dam gas i zbrisem sto pre - nije mi bilo svejedno uopste.... :blah:
 
dragan44":3vmkly76 je napisao(la):
Greška, stubovi za tramvaje su delom urađeni, a to možeš da vidiš ako se voziš tramvajem pa između stibova za kola postoji ona metalna konstrukcija koja ide ukoso, nisam brojao al mislim da je urađeno 5-6 stubova i nijedan nije iste visinei nije u niou puta

[box]
relja":3vmkly76 je napisao(la):
blagoje":3vmkly76 je napisao(la):
relja":3vmkly76 je napisao(la):
Kad smo već kod hortikulture i baštovanstva, kako napreduje izgradnja u Jurija Gagarina?

Da li su izliveni nadvožnjaci?

Nadvožnjak (smer ka mostu) je završen do spajanja sa ulaznom rampom, kao i ulazna rampa. Na nadvožnjaku (smer od mosta) je završen jedan segment od tri, koliko ima do spajanja silaznih rampi. Na drugom segmentu, kao i na silaznim rampama se trenutno postavlja oplata.

A nadvžonjak za tramvaj? Da li je on na sopstvenim stubovima ili tramvaj treba da ide po jednom od ova dva nadvožnjaka?
[/box]

Možda nisi pratio najbolje diskusiju, ali govorilo se o nadvožnjaku na NBG strani. Što se tiče čukaričke strane, tu si potpuno u pravu.
 
I onda ce povezati sine sa mostom na cukarickoj strani na vreme ali sta vredi kada ce se cekati NBG strana. Prosto da covek ne poveruje....
 
bokili84":1i3m4g0q je napisao(la):
I onda ce povezati sine sa mostom na cukarickoj strani na vreme ali sta vredi kada ce se cekati NBG strana. Prosto da covek ne poveruje....

Ovo kako se radi i donekle ima smisla - sve u cugu iznad Radničke zbog komplikovane lokacije, dok u JG isti posao može da se uradi i naknadno.
Sve i da se završi nadvožnjak na NBG tek treba trasirati novu prugu, a ni samu ulicu još nisu počeli da grade.
 
Pa Relja mogli su malo ranije i brze da odrade JG pa da sve bude gotovo kada i most ;) Kada krene drumski mogao bi krenuti i tramvajski saobracaj....
 
Tramvajski ne moze krenuti jer nije odobren kredit jos uvek,bice za 5 dana.Pa dok prodje birokratiju i ostalo tek sledece gradjevinske sezone moze poceti sa postavljanjem sina i gradjenjem pruge kod Belvila.

Jer,ponavljam izgradnja tramvajske infrastrukture nije ukljucena u cenu mosta.Genijalno,slazem se.
 
vucko":1pe9h3rn je napisao(la):
Jer,ponavljam izgradnja tramvajske infrastrukture nije ukljucena u cenu mosta.Genijalno,slazem se.

Preciznije rečeno, da ne bude zabune, misliš na postavljanje šina i elektrifikaciju, pošto su i centralni deo mosta i nadvožnjaci sastavni deo te infrastrukture i kao takvi uključeni u cenu mosta i petlji Radnička i Jurija Gagarina.
 
Zatvorili su jednu traku u JG. Malo kasnije cu da se prosetam da vidim sta se tu desava....
 
Oće li moći na ovim uključenjima da se uguraju dve trake? Ili bar jedna i po ko na gazeli.
 
ftj":30njdb75 je napisao(la):
Oće li moći na ovim uključenjima da se uguraju dve trake? Ili bar jedna i po ko na gazeli.

Na ulaznoj rampi dve ne mogu sigurno, što se može videti i na slici. Koja je korist od jedne i po trake, kada je praksa pokazala da se tako samo naprave čepovi? Druga je situacija sa silaznom rampom. Tu su predviđene dve trake.

110809-RAPET-05.jpg
 
Pa u suštini kad bolje razmislim bilo bi i nebezbedno imati 2 trake za uključenje jer ceo most ima ukupno 3 trake pa bi uključivanje bilo nezgodno što se može i videti na primeru gde se 2 trake uključuju sa kružnog toka i jedna mora da uđe u srednju traku glavnog puta.
 
Samo jedan tunel-pasarelica do stanice na polu nivou i kao bombonica bi bilo.Skoro kao avio most!

A stanica NBG obavezno da ima stakleni krov :kk:
 
Vrh