Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

laki72":2i05p7qn je napisao(la):
Devastacija Ade ciganlije uopste nije nuzna. Cak naprotiv mislim da bi time samo dobila na razvijanju dodatnih sadrzaja kao i boljom saobracajnom vezom sa oba dela grada.

Ajde molim te navedi neke. Meni samo pada napamet bungee jump.
 
Laki,ne bi bio denivelisan saobracaj.Po starom planu do 2005-6 je tu planiran most,onda je hvala bogu odustato od toga.

Ne zaboravi da se ovaj most ne pravi zbog Novog Beograda kao sto vecina misli vec zbog UMP-a i metroa koji ce tu jednom jezditi.Izgradnjom mosta tu bi dobili tramvaj-metro koridor koji bi bez veze isao i ne bi ni bio blizu stanice NBG i buduce autobuske jer bi produzavao za blokove.

Takodje,nema niceg lepseg od semafora cim sidjes i popnes se na most.Samo zamisli kakva bi petlja trebala za Banovo Brdo sa te strane.Skroz bi upropastili ulaz na adu.
 
Laki, mislim da će ti jedna poseta Adi ovih lepih dana dokazati kolika bi to bila tragedija za Beograd.

Buvljak je mogao da se iskoristi za petlju koja bi pokrila sve pravce, ali taj "UMP"... :rolleyes:
 
Laki, Vucko je u pravu sto se pozicioniranja same petlje tice.
Tvoj predlog ima niz nedostataka:
1-ekologija
2-buka
3-na NBG strani direktno ide na toplanu NBG

ali sa druge strane ako malo pomeris svoj crtez prema suprotnom spicu ade dobices lokaciju koja je ovde vise puta pominjana kao idealna za neki novi projekat, tunela


Ono sto meni smeta od pocetka je Hipodrom, kome tamo vise nije mesto
Sa obzirom da ne zahteva znacajna infrastrukturna ulaganja mogao se lako premestiti na novu lokaciju, koja bi bila punu humanija i za konje i za ljude. Pored toga to bi napravilo znacajne ustede i osobodilo ogroman prostor koji definitivno vise nije periferija Beograda kao kada se hipodrom i gradio.

Pored toga, kao sto Vucko kaze Ada je deo ump-a i kao takvu je treba i posmatrati, a ne kao vezu Banovog brda i blokova. Sa druge strane prakticno odmah se mora uci i u drugu fazu, gradnju tunela ispod Senjaka i poteza prema Ustanickoj. Inace ce se obisitiniti poprilcno zlobna Mrkonjiceva prognoza kako most na Adi iako lep nema znacajno svrhu i mali obim saobracaja. Ako duze vreme ostanemo na ovom sadasnjem stanju Ada ce ostati most malog znacaja i bacenog ogromnog novca.
 
djordje*******g":33cmgzij je napisao(la):
Pored toga, kao sto Vucko kaze Ada je deo ump-a i kao takvu je treba i posmatrati, a ne kao vezu Banovog brda i blokova. Sa druge strane prakticno odmah se mora uci i u drugu fazu, gradnju tunela ispod Senjaka i poteza prema Ustanickoj. Inace ce se obisitiniti poprilcno zlobna Mrkonjiceva prognoza kako most na Adi iako lep nema znacajno svrhu i mali obim saobracaja. Ako duze vreme ostanemo na ovom sadasnjem stanju Ada ce ostati most malog znacaja i bacenog ogromnog novca.
Hmm.. samo još da se nađe novac za taj tunel.
 
1. Most preko Ade koji bi bio uzvodnije mogao je biti znacajno nizi nego ovaj postojeci, a sa mosta se mogla napraviti rampa za silazak biciklisticke staze direktno na Adu Ciganliju...
takodje bi Ada dobila direktnu liniju gradskog prevoza uvodjenjem stajalista na njoj bilo Metro ili tranvaj.
Time bi bilo omoguceno da se na Adi jednostavnije organizuju razne manifestacije.
2. Jedan krak sa mosta bi isao direktno ka B.Brdu.
3. Drugi krak mogao ici Pastrovicevom i Trasom ovog nadvoznjaka koji se sad pravi na pravcu Petlja Hipodrom - Pozeska.

MOj crtez nije bio tacna detaljna pozicija, nego principijelna skica, naravno da se ne bi rusila toplana na NBG :o


"edit"
Kad stignem nacrtacu detaljnije trasu na koju mislim
 
laki72":3dbn959c je napisao(la):
1. Most preko Ade koji bi bio uzvodnije mogao je biti znacajno nizi nego ovaj postojeci, a sa mosta se mogla napraviti rampa za silazak biciklisticke staze direktno na Adu Ciganliju...
takodje bi Ada dobila direktnu liniju gradskog prevoza uvodjenjem stajalista na njoj bilo Metro ili tranvaj.
Time bi bilo omoguceno da se na Adi jednostavnije organizuju razne manifestacije.

Kako misliš niži. Pa morao bi da ide preko nadvožnjaka prema Banovom brdu. Sve je to stvar projekta. I most na špicu Ade je mogao da bude niži da su se umesto nadvožnjaka u Bulevaru Vojvode Mišića odlučili za podvožnjak. Takođe su i na postojećem mostu mogli da spuste biciklističke staze i naprave stanice da je neko na vreme razmišljao o tome. Ali sve je to posledica neplanskog rada i on-line projektovanja. Daj da sagradimo most, a posle ćemo da vidimo kako ćemo na njega da se penjemo. I onda su nužni kompromisi. Isti slučaj bi bio i sa mostom na bilo kom drugom mestu. Zato su argumenti tipa "mogao je da bude niži", "mogla je da bude stanica na mostu" i slična, univerzalna za sve projekte u ovoj zemlji i više slika našeg mentaliteta.
 
laki72":2hzegtqj je napisao(la):
1. Most preko Ade koji bi bio uzvodnije mogao je biti znacajno nizi nego ovaj postojeci, a sa mosta se mogla napraviti rampa za silazak biciklisticke staze direktno na Adu Ciganliju...
takodje bi Ada dobila direktnu liniju gradskog prevoza uvodjenjem stajalista na njoj bilo Metro ili tranvaj.
Time bi bilo omoguceno da se na Adi jednostavnije organizuju razne manifestacije.
2. Jedan krak sa mosta bi isao direktno ka B.Brdu.
3. Drugi krak mogao ici Pastrovicevom i Trasom ovog nadvoznjaka koji se sad pravi na pravcu Petlja Hipodrom - Pozeska.

MOj crtez nije bio tacna detaljna pozicija, nego principijelna skica, naravno da se ne bi rusila toplana na NBG :o


"edit"
Kad stignem nacrtacu detaljnije trasu na koju mislim

Ne moraš da se trudiš.
I ovaj novi je naružio Adu, a nalazi se na samom kraju, šta bi tek uradio taj preko prevlake. Tek treba da osetimo buku od saobraćaja koji će ići preko ovoga, koji je najviše moguće udaljen od kupališta....
Što se tiče stanice javnog prevoza na Adi, to je zavisilo samo od rešenja samog mosta, ne i od položaja. Usvojeno je rešenje koje to ne predviđa, i to je cela priča.
Most da je niži (ne mislim na pilon već na donju tačku obešene konstrukcije), bio bi niži i od Gazele, što nema baš smisla. Sama visina kolovoza je OK.

Što se tiče biciklističkog prilaza Adi - Ipak su lift i stepenište na špicu neophodni.
Silazak iz pravca NBG preko rampe koja se uliva u Radničku i postojeću stazu je možda zabavan za mlađe, ali generalno, ne dopada mi se ideja toliko dugačkog spusta. Budalama će svašta da pada na pamet.
Penjanje u suprotnom smeru će za mnoge biti problem - dugačak uspon, i čini mi se dosta strmiji od Brankovog u pravcu ka centru. Uz to, u susret će im dolaziti ovi što koče dok se strmo spuštaju (ili ne koče :/ ). Za smer sa Banovog brda neka kaže neko ko tamo živi.

Po svemu sudeći, brodići za Adu će još neko vreme imati posla, što i nije tako loše.
 
Evo, đavo mi ne da mira.

ump1.jpg


Crvenom bojom sam obeležio kuda bi bio spojen UMP sa tom ulicom iza zgrada u M. Milankovića.
Plavo je postojeća blokovska saobraćajnica.

Dakle poenta je da nisu potrebne 2+2 ili 3+3 trake, dovoljno je 1+1 što bi se spojilo sa postojećim 1+1 putem.
U pitanju bi mogla da bude samo T raskrsnica, gde bi sa UMP moglo da se srene ka tom putu samo iz smera Ade a sa ovog puta na UMP samo u istom smeru da se uključi.

Uglavnom, ja uopšte nisam zapeo da se ovo uradi (niti će se uraditi :)) samo hoću da pokažem kako nije uopšte tako neizvodljivo.
 
Evo i dimenzija ostalih Savskih mostova bitnih za rečni saobraćaj (sa plovput.rs)

mostovinarecisaviosnovn.jpg
 
mekbejn":36tplgf1 je napisao(la):
Evo, đavo mi ne da mira.

ump1.jpg


Crvenom bojom sam obeležio kuda bi bio spojen UMP sa tom ulicom iza zgrada u M. Milankovića.
Plavo je postojeća blokovska saobraćajnica.

Dakle poenta je da nisu potrebne 2+2 ili 3+3 trake, dovoljno je 1+1 što bi se spojilo sa postojećim 1+1 putem.
U pitanju bi mogla da bude samo T raskrsnica, gde bi sa UMP moglo da se srene ka tom putu samo iz smera Ade a sa ovog puta na UMP samo u istom smeru da se uključi.

Uglavnom, ja uopšte nisam zapeo da se ovo uradi (niti će se uraditi :)) samo hoću da pokažem kako nije uopšte tako neizvodljivo.

Tačno tako, nije neizvodljivo, samo je pitanje - zašto to uopšte raditi?
 
relja":2sxvac5t je napisao(la):
Tačno tako, nije neizvodljivo, samo je pitanje - zašto to uopšte raditi?
Ja sam zagriženi pristalica svih poteza koji će Omladinskih brigada makar malo rasteretiti :cool:
Ta ulica već postaje horor, mogu misliti kako će biti kada se tu naturi semafor sa UMP :notok:
Zato mi se dopada spajanje Bulevara umetnosti i A. Neta, pa i ovo.
Naravno, znam koliko je nerealno, ali eto, ljudski je nadati se :)
 
Vec moze iz Narodnih heroja da se skrene levo u Milutina Milankovica, pa desno u Omladinskih brigada. Tu ce svakako biti raskrsnica s UMP, gde ce moci da se skrene i i mostu i ka Bezanijskoj kosi.
 
Omladinskih brigada je sada opterecena jer je iz blokova lakse ukljuciti se na autoput ka Gazeli iz Omladinskih brigada (ulaz na Gazelu iz J. Gagarina je vec neko vreme zatvoren), a takodje lakse je kod Opstine N. Beograd skrenuti desno ka mostu u Brankovoj. Kad proradi novi most, trebalo bi i Omladinskih brigada da bude manje opterecena.
 
Za rasterećenje Omladinskih brigada treba završiti Vojvođansku ulicu, probiti nasip u Agustina Neta, i naravno, ukloniti IMT i napraviti još jednu široku ulicu. Semafor kod izlaza iz IDEA-e (zbog pogrešno orijentisane zgrade tržnog centra) samo pravi haos. UMP ulica tu neće da škodi. Još da je Đorđa Stanojevića produžena do kraja....

Sve je to povezano kao sistem spojenih sudova, samo se čekaju neki izbori da se sve složi :rolleyes:
 
istina, ekonomski i pragmaticno gledano, bila bi za nijansu bolja lokacija.

ali sam isto ubedjen da bi devastiralo Adu Ciganliju! :shok:

mogli su i u New Yorku da preseku Central Park sa nekim viaduktom, ali naravno da nisu :D

Ada je pored Kalemegdana najvrednija tacka Beograda, simbol, odmaraliste... i ne sme biti narusena.
 
Ne bi preterivao sa simbolikom Ade Ciganlije, da je odmaralište, jeste, ali što se tiče očuvanja prirodnih bogatstava, tu su Košutnjak i Topčider neuporedivo jači i važniji za Beograd, a nova raskrpetlja i budući bulevar ka Rakovici nemaju baš pozitivan uticaj na njih... :/
Pitam se kad li će nekom pasti na pamet da poveže, recimo, Golf sa Banjicom :|
 
Jutros sam prolazio pored buvljaka,tačno preko puta uz železničku stanicu Novi Beograd pojavio se bager i dva kamiona Primorja i počeli su da raščišćavaju trasu UMP prema Tošinom bunaru.
Počelo je počelo :D
 
усликао сам мост из неких углова (поред стандардних) који нису досад били на форуму, неке фотке нису нешто, једноставно нисам имао времена да се намештам пошто сам био туристички у граду :cool:

Са Калиша
tCAZh.jpg


s8gNV.jpg


Мост се види и са јужног приступа БГД-у аутопутем
cSb3A.jpg


остатак фотки су сликане из туристичког буса са отвореним кровом, ова је сликана са мостарске петље
j0Cak.jpg


Аутокоманда
fujra.jpg


и за крај, бранков мост
ug6Ux.jpg
 
relja":3sm4lo35 je napisao(la):
Za rasterećenje Omladinskih brigada treba završiti Vojvođansku ulicu, probiti nasip u Agustina Neta, i naravno, ukloniti IMT i napraviti još jednu široku ulicu. Semafor kod izlaza iz IDEA-e (zbog pogrešno orijentisane zgrade tržnog centra) samo pravi haos. UMP ulica tu neće da škodi. Još da je Đorđa Stanojevića produžena do kraja....

Sve je to povezano kao sistem spojenih sudova, samo se čekaju neki izbori da se sve složi :rolleyes:
Katastrofa od poteza Vojovodjanska via T Bunar!!!!!! Ukoliko ne pozure imacemo jos jedno romsko naselje uzduz T Bunara, a mozda ponovo "imovinsko pravne" odnose sa njima! Geeeee! :kafa:
 
dragi forumaši, danas sam šetao pored raskrpetlje i misleći na vas napravio sam fotografije da vi koji niste u prilici vidite šta se dešava tamo....
sve je stavljeno u spojler radi lakšeg pregledanja. samo kliknite na spojler da bi videli

p.s. unapred se izvinjavam ako slike nisu mnogo precizne i pregledne pošto sam nov u ovom poslu....
prve dve slike predstavljaju deo koji je ostao da se spoji od raskrpetlje do dela nadvožnjaka koji se gradi u pravcu mosta. primetićete da je malo ostalo do spajanja. od stubova na kojima je trenutno oplata do spajanja ostalo je još 2 stuba koji su gotovi.

dscn0421.jpg

dscn0429.jpg



sledeće dve slike predstavljaju mesto gde tramvaj silazi ili se penje na most. slikano je sa tramvajskog mosta.
dscn0423.jpg

dscn0424.jpg


sledeća slika je pogled sa tramvajskog mosta prema raskrpetlji. primetićete samo dva tanka nadvožnjaka koja su smerovi ka i od raspretlje. videćete da bez tramvajskog dela most deluje jako tanko. takođe ćete sa desne strane primetiti stub preko koga će verovatno saobraćaj da ide od kružnog toka ka smeru raskrpetlja.

dscn0425.jpg


dalje ovde ispod nadvožnjaka polako se nadzire kružni tok


dscn0422.jpg

dscn0427.jpg


evo zbog čega smo ostavili prugu. kenedijevka brzinom laganog trčanja vuče tri vagona u smeru rakovice.

dscn0428.jpg


i za kraj malo zanimljivosti....

kladim se da većina vas nije pretpostavljala da ovakve kućice mogu da se nađu u ovoj ulici

dscn0430.jpg
 
vucko":1cqrkrnw je napisao(la):
Kopa mi oci metalni vrh pilona samo tako.

Meni ako ista smeta onda je to OBLIK, koji je pravolinijski dok je ostatak pilona zakrivljen. Da siljak prirodnije nastavlja tu krivinu linije pilona mnogo manje bi odskakao.
 
Vrh