Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

blagoje":19fot30c je napisao(la):
@relja

1. Kako da se obezbedi pristup pešaka i biciklista na most?
2. Neophodna eksproprijacija, rušenja i radovi nisu u skladu sa očekivanim brojem vozila iz pravca Milentija Popovića, a imajući u vidu raspoloživo rešenje.
3. Na mestu ukrštanja ulazne rampe na most i i novog crvenog puta, rampa je već spuštena na zemlju, u suprotnom potrebna dodatna rušenja
4. Problematična krivina od 180 stepeni (nema mesta).

Zar ne misliš da je ovo mnogo komplikovanije od postojećeg rešenja?


BTW
Šta je sa Beobuild-om? Čekam večnost da bih otvorio stranicu.

Napisao sam da put od kružnog toka ne mora da ide kako sam nacrtao (da je principijelna slika).
Ni meni se uključenje u JG nije dopalo, a onda sam se setio kraka Proleterske solidarnosti koji nastavlja ka Savi, i nekih postojećih internih saobraćajnica

31361585.jpg


81908008.jpg


54369685.jpg


što može da posluži kao alternativni prilaz koji neće ometati prilaz iz Jurija Gagarina zato što već postoji semafor.

Što se tiče rušenja eksproprijacije....prvi predlog (skica koju povlačim) prolazi kroz montažno stovarište i fabriku betona i ide prko travnjaka. Gradi se nova ulica, tačno, ali se izbegava ukrštanje sa vozilima koja silaze sa mosta.
Koliki je očekivani broj vozila iz Milentija Popovića?


edit: meni se ceo dan sporo otvara.
 
Mislim da zanemarujete činjenicu da ce nastavak sa mosta biti saobracajnica koja ide paralelno sa Jurija Gagarina, tako da ce samom tim onaj ko zeli na most ili sa mosta moci kasnije (ili ranije da se ukljuci na tu saobracajnicu. jednostavno kao i na Bulevaru Arsenija carnojevica (Auto put koroz NBG) što se neko uključuje na kod studenjaka, neko kod Geneksa, Arena1 i 2 ili SC.
Ja mislim da ce to tu biti ok, za razliku od petlje Radnicka, jer džaba onolika petlja kad ce mogucnost prihvata saobracaja u okolne ulice ostati niska.
 
I ja primetih da se sporo otvara sajt ceo dan. Mislim da je do servera u nemackoj. Prosledicu Stevi zapazanja pa da vidi da li je do njih jel trenutni server zadovoljava potrebe i trenutni i planirani rast posete.
 
Ljudi, da li ste primetili da se kran na pilonu ponovo diže, ali sada u obliku Frankenštajna. To rade da bi skinuli one veze krana sa pilonom što su ostale, ali klasičan završetak krana to nije mogao da uradi. Sada je opet visok skoro do čeličnog vrha.
 
@ relja

Dok si pisao, ja sam editovao post, pa sam ubacio još neke primedbe. A što se alternativnih pravaca tiče, šta znam, po meni je sve to dosta komplikovanije od postojećeg rešenja i pomalo gubi smisao. Postojaće tri mogućnosti izbora. Što se tiče očekivanog broja vozila iz pravca Vladimira i Milentija Popovića, smatram da će se podeliti. Jedan deo će i dalje koristiti Gazelu (kojoj gravitiraju) i Bulevar Mihajla Pupina(posebno kada ih obilaznica i most na Adi rasterete), drugi će se preko Jurija Gagarina uključiti na most u Antifašističke borbe, a treći će se preko Milutina Milankovića i Antifašističke borbe popeti na most u Jurija Gagarina. Kada postoji alternativa, nema ni gužve.
 
laki72":v8s3xvjb je napisao(la):
Mislim da zanemarujete činjenicu da ce nastavak sa mosta biti saobracajnica koja ide paralelno sa Jurija Gagarina, tako da ce samom tim onaj ko zeli na most ili sa mosta moci kasnije (ili ranije da se ukljuci na tu saobracajnicu. jednostavno kao i na Bulevaru Arsenija carnojevica (Auto put koroz NBG) što se neko uključuje na kod studenjaka, neko kod Geneksa, Arena1 i 2 ili SC.
Ja mislim da ce to tu biti ok, za razliku od petlje Radnicka, jer džaba onolika petlja kad ce mogucnost prihvata saobracaja u okolne ulice ostati niska.

To je nesporno, rasprava se vodi vezano za pristup onih koji gravitiraju ka ulicama Milentija i Vladimira Popovića.
 
@ Blagoje - svrsishodnost vidim u tome što neće biti ukršranja sa saobraćajem koji sa mosta silazi u JG i u tome što će svaki dolazni pravac biti podjednako tretiran. Da zahteva izgradnju, to je tačno, ali ne puno.
Grubim merenjem na GE i upoređivanjem sa tri kružna toka (opština, Arena, Vojvođanska-Dr.Ivana Ribara) rekao bih da ima taman dovoljno mesta za jedan "elipsasti" tok. Traka ka ulici Savski nasip bi prolazila između stubova, nasip se ne bi dirao. Ovo vidim kao spajanje sa tom ulicom, ulivanje (Comtrade se nalazi na adresi Savski nasip) i šansu za njeno proširenje, ne kao ukštanje . Da ne širim priču, ali taj deo zemljišta uz Savu ima potencijal koji je straćen na fabrike betona, Planum i itd. i jedna normalna ulica će se kad tad izgraditi.
Ako se napravi ta autobuska stanica, u obližnjim bulevarima će se pojaviti mnoštvo autobusa, što je još jedan razlog za još jedan alternativni pravac.

Znam da ovo sada deluje kao dovoljno za početak, za današnje stanje. Za par godina će se pokazati koliko vredi postojeće rešenje.

A ako se bude izgradio metro, imaćemo manje automobila, pa rampe neće biti bitne (filizofski završetak...).
 
jel zna neko da li će možda da probiju i narodnih heroja da spoje sa ump-om?
 
relja":1s3xqdnp je napisao(la):
blagoje":1s3xqdnp je napisao(la):
Uz dužno poštovanje, ja na ovoj temi nisam video da je neko ponudio sveobuhvatno rešenje koje otklanja sve probleme i adekvatno je očekivanom broju vozila iz tog pravca.

Gruba, principejlna skica:

kruznitokf.jpg


put od kružnog toka do uklljučenja ne mora baš ovako blizu JG.

U teroiji, naravno, jer sada je malo kasno.
E, a mene zanima kako i kada ce da nastave ovaj zeleni krak!? On bi trebao do N Dobrovica, ali letos primetih da su sa Inex-a srusili samo jedan krov sa barake. Kako ce da izgleda silazenje s mosta? Mislim na taj zeleni krak. Pitam se ja! HA :shok:
 
Pa poznato je odavno kako ce izgledati silazenje sa mosta. Plan detaljne regulacije se u tom delu najmanje menjao tako da ce se saobracajnica spustiti posle buvljaka na sredini bloka iza belvila i nastaviti do nikole dobrovica na zemlji gde ce biti raskrsnica. Planski je definisano sire podrucje oko same raskrsnice za neku buducu rarkrsnicu na stubovima ali otom potom za sada samo na zemlji. Inace ugovor sa slovencima predvidja upravo ceo deo od mosta do silaska kod belvila dok ce za ostatak trase biti raspisan poseban tender.
 
Znam, znam Relja, ali koliko znam nista se ne radi ka toj strani ili "od" te strane ka mostu! Ili mozda niko nista ne pise o tome. Ja sam jako daleko da bih znao za neke promene (dnevne), ali letos kad sam bio nisam video nikakav napredak. Ima puno slika za JG itd. ali za konkretno taj nema nikakva informacija. najinteresantnije je to sto si bas rekao, to je pravac i najlakse je uraditi. Mozda tu lezi zec. No na tabli (slika na postu od ranije), stoji da je zavrsetak radova 2013?!

Nego sto ti ne spavas, bre? Kod mene je je jos rano! :laugh:
 
"Ko jel ja ?" :) posto si spomenuo relju

pravo kazes odoh ja polako da odmorim :)

a za taj deo do nikole dobrovica moramo prvo sacekati tender a na terenu ne bi trebalo da bude vecih problema posto je u pitanju deonica na zemlji.
 
LUCAS":t96rjhoa je napisao(la):
relja":t96rjhoa je napisao(la):
blagoje":t96rjhoa je napisao(la):
Uz dužno poštovanje, ja na ovoj temi nisam video da je neko ponudio sveobuhvatno rešenje koje otklanja sve probleme i adekvatno je očekivanom broju vozila iz tog pravca.

Gruba, principejlna skica:

kruznitokf.jpg


put od kružnog toka do uklljučenja ne mora baš ovako blizu JG.

U teroiji, naravno, jer sada je malo kasno.
E, a mene zanima kako i kada ce da nastave ovaj zeleni krak!? On bi trebao do N Dobrovica, ali letos primetih da su sa Inex-a srusili samo jedan krov sa barake. Kako ce da izgleda silazenje s mosta? Mislim na taj zeleni krak. Pitam se ja! HA :shok:

Izgledace upravo ovako.Slika sa Beobuilda od pre godinu ili koliko,imas sasvim lepo ucrtano trasu puteva

100926-UMP-VS-01.jpg


U velikom formatu

http://www.beobuild.rs/visuals/data/media/1/100926-UMP-VS-01.jpg
 
mekbejn":1pkd0ozw je napisao(la):
MilisaV":1pkd0ozw je napisao(la):
jel zna neko da li će možda da probiju i narodnih heroja da spoje sa ump-om?
Koliko ja znam, ne.
Mada je šteta, ali jbg, šta da se radi...

Digli bi cenu UMP još za 30-40 mln €. A tek onda bi krenula kuknjava o faraonskom mostu koji košta 500 miliona
 
Poenta UMPa i nije da ga sece sto vise ulica,naprotiv je da bude sto nezavisniji.Zato bih ga ja i vodio na stubovima do Tosinog Bunara preko celog NBG ali da se gradi za najranije 10 godina.
 
nikola32":1o6kiyig je napisao(la):
mekbejn":1o6kiyig je napisao(la):
MilisaV":1o6kiyig je napisao(la):
jel zna neko da li će možda da probiju i narodnih heroja da spoje sa ump-om?
Koliko ja znam, ne.
Mada je šteta, ali jbg, šta da se radi...

Digli bi cenu UMP još za 30-40 mln €. A tek onda bi krenula kuknjava o faraonskom mostu koji košta 500 miliona


Sa ulicom od T. bunara do Depoa će ceo pojas pored biti interesantniji za izgradnju, pa bi i taj prolaz puno značio.
Jedino što bi to bila T-taskrsnica, ulica nema kuda dalje da ide, samo do uske saobraćajnice koja prolazi pored hangara u APC i izlazi na Omladinskih brigada.
 
relja":3npkbyof je napisao(la):
nikola32":3npkbyof je napisao(la):
mekbejn":3npkbyof je napisao(la):
Koliko ja znam, ne.
Mada je šteta, ali jbg, šta da se radi...

Digli bi cenu UMP još za 30-40 mln €. A tek onda bi krenula kuknjava o faraonskom mostu koji košta 500 miliona


Sa ulicom od T. bunara do Depoa će ceo pojas pored biti interesantniji za izgradnju, pa bi i taj prolaz puno značio.
Jedino što bi to bila T-taskrsnica, ulica nema kuda dalje da ide, samo do uske saobraćajnice koja prolazi pored hangara u APC i izlazi na Omladinskih brigada.

Treba srušiti dve poslovne zgrade koje nisu male. Znači mnogo love za otkup. Krenula bi opet priča, da li nam to treba, ko se ugradio, koliko sad košta most... Najmanje bi bilo pametne i argumentovane rasprave. A kome to treba pred izbore?
 
djakovac":1yrlqa1s je napisao(la):
Ljudi, da li ste primetili da se kran na pilonu ponovo diže, ali sada u obliku Frankenštajna. To rade da bi skinuli one veze krana sa pilonom što su ostale, ali klasičan završetak krana to nije mogao da uradi. Sada je opet visok skoro do čeličnog vrha.

Pa nije Frankenštajn, već specijalni Liebherr Luffing HC-l Litronic kran http://www.liebherr.com/CC/en-GB/region-(namerica)/products_cc.wfw/id-12545-0/measure-metric gde između ostalog stoji:
"These cranes have been designed for work on particularly high buildings or in extremely restricted spaces."

Dakle namontiraše specijalca:







Tu je glava kuće:



a i ekipa za montažu:



Nemci a ne vole šlemove?! :laugh: (turili ih na ogradu :p )



Vidi se koliko su ogromni ovi bordo nosači i zašto je morao kran nanovo da se podiže:





Kad su završili dobili su "korpu"





I odmah postadoše turisti, mora da je lep prizor:



Kran će verovatno još malo u vis, a onda demontaža ankera i fejs lifting pilona:





Visoka bre ova srpska raketa :p





Kokos":1yrlqa1s je napisao(la):
Uh što volim kad je jedan deo kablova u senci, a drugi na suncu, pa je ceo most crno-beeeeeeeliiiiii :kk:

evo za tebe jedna



A kome je ono most skup?





 
Мислим да нема потребе пробијати Народних хероја, јер је 1+1 и нема петљу са аутопутем, па се не би добило пуно.
 
nikola32":3520upjr je napisao(la):
relja":3520upjr je napisao(la):
nikola32":3520upjr je napisao(la):
Digli bi cenu UMP još za 30-40 mln €. A tek onda bi krenula kuknjava o faraonskom mostu koji košta 500 miliona


Sa ulicom od T. bunara do Depoa će ceo pojas pored biti interesantniji za izgradnju, pa bi i taj prolaz puno značio.
Jedino što bi to bila T-taskrsnica, ulica nema kuda dalje da ide, samo do uske saobraćajnice koja prolazi pored hangara u APC i izlazi na Omladinskih brigada.

Treba srušiti dve poslovne zgrade koje nisu male. Znači mnogo love za otkup. Krenula bi opet priča, da li nam to treba, ko se ugradio, koliko sad košta most... Najmanje bi bilo pametne i argumentovane rasprave. A kome to treba pred izbore?

U pravi si. Tek sada sam video koji prostor zauzimaju zgrade u III bulevaru. Ništa od toga. Šteta.


Veliki Vracar":3520upjr je napisao(la):
A kome je ono most skup?


Mislim da ovo na fotografiji ne ulazi u cenu mosta :) koliko puta smo pričali o tome, šta je zapravo most, a šta pristupne saobraćajnice? A svaka zvanična izjava je "ZZ-BZ", dok je svaka druga "BZ-ZZ".
 
Vrh