Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

relja":2zxhnr63 je napisao(la):
Mislim da ovo na fotografiji ne ulazi u cenu mosta :) koliko puta smo pričali o tome, šta je zapravo most, a šta pristupne saobraćajnice? A svaka zvanična izjava je "ZZ-BZ", dok je svaka druga "BZ-ZZ".

Ja sam pitao za ove u prvom planu :p
 
Veliki Vracar":262l1pwm je napisao(la):
relja":262l1pwm je napisao(la):
Mislim da ovo na fotografiji ne ulazi u cenu mosta :) koliko puta smo pričali o tome, šta je zapravo most, a šta pristupne saobraćajnice? A svaka zvanična izjava je "ZZ-BZ", dok je svaka druga "BZ-ZZ".

Ja sam pitao za ove u prvom planu :p


Da ja upravljam naplatom poreza u ovoj zemlji i njima bi bilo mnogo, ja da ti kažem :D
 
zbog ovih u prvom planu, smo mi cekali ovoliko ovaj objekat u drugom planu :D

jer oni imaju, ocigledno, alternativu da predju Savu i bez mosta :D

pa je moto "poreze placaju samo budale"
 
Ako hocemo bas realno, ovi u prvom planu nemaju veze sa onim u drugom planu. Postoje i uspesni privrednici koji su posteno zaradili novac, nisu bas svi krimosi.
 
nostradamus":11rb4ss5 je napisao(la):
zbog ovih u prvom planu, smo mi cekali ovoliko ovaj objekat u drugom planu :D

jer oni imaju, ocigledno, alternativu da predju Savu i bez mosta :D

pa je moto "poreze placaju samo budale"

Svud u svetu je tako nazalost. A i mi koji ga placamo, ako bi kojim slucajem odlucili da ne placamo, bili bi kaznjeni i to dooobro! Bar ovde gde ja zivim je tako! :rant:
 
spatiotecte":2g0k7xvb je napisao(la):
Ako hocemo bas realno, ovi u prvom planu nemaju veze sa onim u drugom planu. Postoje i uspesni privrednici koji su posteno zaradili novac, nisu bas svi krimosi.
Ne pokusavaj da objasnis! Ja to pokusavam vec dve godine na ovom forumu ali bezuspesno! Jeste da je narod "izfrustriran" do bola, nije ni cudo, ali ima jos postenih ljudi i postenih biznismena, samo moramo MI da trazimo te ljude. Ali iako bi ti ljudi dosli do nekog od velikih poslova (ako vec nisu), dobili bi etiketu da su lopovi i da su ukrali itd. "Nek crkne i krava, al' i komsija".
 
:D
vucko":35rpt2s4 je napisao(la):
LUCAS":35rpt2s4 je napisao(la):
relja":35rpt2s4 je napisao(la):
Gruba, principejlna skica:

kruznitokf.jpg


put od kružnog toka do uklljučenja ne mora baš ovako blizu JG.

U teroiji, naravno, jer sada je malo kasno.
E, a mene zanima kako i kada ce da nastave ovaj zeleni krak!? On bi trebao do N Dobrovica, ali letos primetih da su sa Inex-a srusili samo jedan krov sa barake. Kako ce da izgleda silazenje s mosta? Mislim na taj zeleni krak. Pitam se ja! HA :shok:

Izgledace upravo ovako.Slika sa Beobuilda od pre godinu ili koliko,imas sasvim lepo ucrtano trasu puteva

100926-UMP-VS-01.jpg


U velikom formatu

http://www.beobuild.rs/visuals/data/media/1/100926-UMP-VS-01.jpg
Bojim se nesto Vucko, da cemo cekati duuuuugo za neke proste stvari. Voleo bih da nisam u pravu!
 
Probijanjem nasipa ne bi morala nijedna zgrada da se ruši već bi se UMP spojio sa internom saobraćajnicom koja ide iza poslovnih zgrada u Bul. M. Milankovića.
Veći problem je novi semafor koji bi dodatno usporio ovaj deo UMP (na žalost, biće semafor sa O. Brigada).
A da bi koštalo 30 miliona evra to je smešno!
 
mekbejn":dzpbhxq6 je napisao(la):
Probijanjem nasipa ne bi morala nijedna zgrada da se ruši već bi se UMP spojio sa internom saobraćajnicom koja ide iza poslovnih zgrada u Bul. M. Milankovića.
Veći problem je novi semafor koji bi dodatno usporio ovaj deo UMP (na žalost, biće semafor sa O. Brigada).
A da bi koštalo 30 miliona evra to je smešno!

Na Bing-u se sve lepo vidi - ulaz na parking (2 trake) bi trebalo da se proširi i da se sruši jedna baraka da bi se napravila ulica do nasipa koji se bušio.

Koliko je to sve svrsishodno, samo da se izađe na "UMP"? Da ulica može da se produži nekud dalje, razumeo bih...
 
JT izasla na reku, ima besni gliser, super dan, o pogledu na most i grad da ne govorim, ali odma' nasla da zapali. I jasno je gde ce pikavac da ide kad zavrsi. Izvinite za off, ali stvarno smo primitivna st***... :D
 
mekbejn":2eb1lwf5 je napisao(la):
Probijanjem nasipa ne bi morala nijedna zgrada da se ruši već bi se UMP spojio sa internom saobraćajnicom koja ide iza poslovnih zgrada u Bul. M. Milankovića.
Veći problem je novi semafor koji bi dodatno usporio ovaj deo UMP (na žalost, biće semafor sa O. Brigada).
A da bi koštalo 30 miliona evra to je smešno!

Preterao sam sa cenom. Da ne širimo priču dup je davno usvojen i tu nema prolaza. Saobraćaj kroz onaj prolaz može da se sprovede samo u crtanim filmovima

ŠBBKBB: Mora da se ruši bar jedna zgrada i da se udje u deo poseda druge (ako bi pristao vl. da mu ispod prozora prolazi saobraćajnica i obara mu vrednost nekretnine a nije bila u dupu kad je on kupovao plac i plaćao dozvolu za gradnju). Vlasnici bi naplatili svaki kvadrat mnogo više nego što je plaćeno za nelegalne svinjce na T.Bunaru. O dup-u za blokove oko MM, pre dosta godina, je forumu bila rasprava i tu je bilo svega i svačega
 
Koliko magistrala imaju semafore u nivou?To bi samo jos narusilo ideju brze gradske saobracajnice koja je vec i sada posteno sahranjena.
 
a kolike su šanse da bar te buduče četvorokrake semaforizovane raskrsnice na trasi UMP od buvljaka do T Bunara budu kružni tokovi?

To ne zahteva značajne izmene projekta a ni dodatna ulaganja (samo će signalizacija i struja koja će pokretati uređaje na semaforizovanoj raskrsnici uštedeti pare za kružne tokove).
 
To je i meni palo na pamet.Mada,mislim da nema prostora jer su nacickali west65 bas do coska placa i to :(

Morao bi kruzni tok makar sa omladinskih brigada.
 
Nema sanse, kako da postave kruzne tokove, nema mesta uopste
 
Pripreme za prelazak nadvožnjaka preko Radničke se nastavljaju:













Visina prelaska preko tobogana biće sasvim dovoljna:



Ispod nadvožnjaka pojavljuje se deo kružnog toka:



namrštene obrve :p



Daltoni :lol:



STAR WARS - nadiru "Adahotke" :cool:



Sad ozbiljno, namontiran je čelični segment iznad pruge:



dimenzije, masa, proizvođač...





Krenula je montaža betonskih elemenata superstrukture:











Sve nadgledaju Studio B i Marsovci (iz nepravilno parkiranog NLO-a) ;)



i još ponešto...

 
mekbejn":2etv1e14 je napisao(la):
Probijanjem nasipa ne bi morala nijedna zgrada da se ruši već bi se UMP spojio sa internom saobraćajnicom koja ide iza poslovnih zgrada u Bul. M. Milankovića.
Veći problem je novi semafor koji bi dodatno usporio ovaj deo UMP (na žalost, biće semafor sa O. Brigada).
A da bi koštalo 30 miliona evra to je smešno!
Ta saobracajnica je isuvise uska za potrebe UMPa a nema ni mesta za prosirivanje.
 
Mozete me zvati skeptikom ili kako god, ali smatram da je bilo mnogo bolje da je most bio na poziciji juzne prevlake ka na Adi ciganliji, kao sto je to svojevremeno i bilo planirano.

Sada je naravno kasno za to ali evo kako bi to izgledalo



Uploaded with ImageShack.us

Pri tom bi pristupne petlje bile znacajno jednostavnije i JEFTINIJE nego sto je ova mega petlja ``Radnicka``
 
laki72":3rmnu7zn je napisao(la):
Mozete me zvati skeptikom ili kako god, .....

Ma samo ne pratiš nastavu (na ovom forumu :p ), a i "mrziš" jezero i kupače... :rolleyes:
Pogledati na Wikipediji pod EKOLOGIJA ;)
 
V Vračar + Ova uzlazna rampa iz pravca Sajma izgleda ko Garmišpartenkirhen :lol:
Zna li si se koliko stepeni ima nagib na toj rampi?
 
da... devastacija dobrog dela Ade, preskupa eksproprijacija duž Paštrovićeve... benefit jedino na NBG što bi se direkt spustilo iza buvljaka i u skraćenju puta BB-NBG...
 
Ja ne znam što se ljudi žale da je most megalomanski:



Pa kako je samo čučnuo ispod Brankovog. Baš je sladak mališa.
 
shumar":3buu9sk7 je napisao(la):
V Vračar + Ova uzlazna rampa iz pravca Sajma izgleda ko Garmišpartenkirhen :lol:
Zna li si se koliko stepeni ima nagib na toj rampi?

Nije preveliki nagib, to samo teleobjektiv "sabija" prostor pa se dobija utisak o velikoj strmini. :kk:
 
Kartograf":2q7chvs3 je napisao(la):
da... devastacija dobrog dela Ade, preskupa eksproprijacija duž Paštrovićeve... benefit jedino na NBG što bi se direkt spustilo iza buvljaka i u skraćenju puta BB-NBG...

preskupa ekspropriacija duz Pastroviceve ? Nadam se da se salis, jer od ove skarabudz petlje *Radnicka* nije moguce da bude skuplja ni pod razno.... :(

Benefit je znacajno jednostavnija, a samim tim i protocnija petlja, direktan nastavak u (buduci) Topciderski tunel kao i direktna veza na Kirovljevu i Pozesku ulicu.

Devastacija Ade ciganlije uopste nije nuzna. Cak naprotiv mislim da bi time samo dobila na razvijanju dodatnih sadrzaja kao i boljom saobracajnom vezom sa oba dela grada.
 
A i rušilo bi se, samo tako na obe strane reke.

+ za Velikog Vračara, a i jedno pitanje.
Nadvožnjak prolazi bez problema preko tobogana, ali kako stoje stvari sa pokretnom skelom? Ipak je ta konstrukcija dosta niža. Da li će morati da zaustavljaju saobraćaj kada kritičnija skela (smer ka mostu) bude iznad tobogana?
 
Vrh