Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Wile E. Coyote":3dfuc0rn je napisao(la):
Силазак у ЈГ постоји. Фали рампа од СЦ ка мосту.

Не фали рампа, него полукружно скретање на разделном острву у висини бувљака, као оно које постоји у Владимира Поповића за улаз на Газелу из правца СЦ-а.



Uploaded with ImageShack.us
 
Пааа... Могло би и тако, само би било пресецања... Кад би се то извело подземно, па да не повезује унутрашње, него спољашње стране смерова...
 
od svih pravaca na novi most taj pravac iz pravca sc će biti najmanje opterećen i to za mnogo. mislim da je ovo polukružno okretanje što je fist nacrtao dobro rešenje, samo nisam siguran koliko je daleko ulivna rampa od raskrsnice sa buvljakom. odnosno nisam siguran da li bi imalo mesta da se uradi to presecanje i da se vozila koja to rade ostavi dovoljno prostora da se sigurno prestroje za most.

i druga stvar, postoji ulivna rampa iz pravca sc na gazelu, tako da to presecanje u vladimira popovića koriste oni koji ne moraju da se prestrojavaju tri trake, takođe verujem da je intezitet saobraćaja u jurija gagarina veći nego u vladimira popovića pa samim tim je i nebezbednije ovo presecanje.


dalje, mnogi ovde pominju da će na buvljaku biti nova BAS. po GUP-u nova BAS se nalazi u trećem bulevaru preko puta vera.
 
MilisaV":3ui0984k je napisao(la):
od svih pravaca na novi most taj pravac iz pravca sc će biti najmanje opterećen

Zato sam dopunio Wiley-a. To nije pravac "od SC-a", već iz Milentija Popovića (stambeni blokovi duž te ulice) i Vladimira Popovića. Treba imati u vidu i razvoj sadašnjeg naselja Staro sajmište. Most se gradi za narednih 100 godina, jel da?

MilisaV":3ui0984k je napisao(la):
i to za mnogo. mislim da je ovo polukružno okretanje što je fist nacrtao dobro rešenje
U Vladimira Popovića postoji cela traka samo za to skretanje. U Jurija Gagarina, iz očiglednih razloga, ne možemo žrtvovati jednu traku. Plus, skretanje u krajnju levu i ulivanje u krajnju levu da bu se prestojavalo u krajnju desnu zbog uključenja na most je jako loša ideja.

MilisaV":3ui0984k je napisao(la):
dalje, mnogi ovde pominju da će na buvljaku biti nova BAS. po GUP-u nova BAS se nalazi u trećem bulevaru preko puta vera.

To bi bilo najbolje - ima dva izlaza na auto put, na III bulevar, na novu saobraćajnicu, i nalazi se uz Železničku stanucu. Ako već ne može na autokomandi, ovo je moj sledeći izbor.


ps - sorry za seciranje posta
 
Nema mnogo prostora za presecanje...to polukružno skicirano na fotografiji gore bi se nalazilo na nekih 50-70 m od rampe. Najbezbednije bi bilo da se iz pravca Sava Centra, na raskrsnici Gagarina i Antifašističke borbe omogući polukružno skretanje.
 
Danasnja vest sa Studia B oko petlje jurija gagarina.Zanimljivo je da akcentuju metro a znamo da nema nista od toga na ovom mostu bar ne u skorije vreme.Odgledacu prilog u vestima u 7,da vidim sta kazu

Radovi na petlji „Jurija Gagarina" »
27. Septembar. 2011 | (15:22 -> 15:40), Izvor : Studio B, Komentari: 0 komentari

U sklopu radova na pristupnim saobraćajnicama za nov most, skela preko Ulice Jurija Gagarina, na koju se montira oplata radi izgradnje rampe 6, postavljena je tokom vikenda.

U naredne dve nedelje trebalo bi da se prvi deo rampe izbetonira, do početka novembra kompletna rampa na konstrukciji bi trebalo da bude završena, a potom i u delu na zemlji od 180 metara.

- Sa novobeogradske strane pristupni putevi od završetka konstrukcije mosta obuhvataju deonicu do Tošinog bunara, a radovi su podeljeni u dve faze. U prvoj, koja podrazumeva izgradnju petlje „Jurija Gagarina", konstrukcija se proteže od završetka mosta do sredine Železničke stanice u Novom Beogradu, u dužini od oko kilometar. Glavni deo konstrukcije jeste pravac UMP-a, koji ima dva puta po tri saobraćajne trake i između kojih će se nalaziti konstrukcija metroa. Na petlji „Jurija Gagarina" biće tri rampe, dve za silazak s mosta u pravcu prema „Gazeli" i novobeogradskim blokovima i takozvana rampa broj 5, koja će iz pravca blokova saobraćaj preusmeravati na nov most - rekao je Nenad Bajić iz Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda.

Ukupna površina razvijene petlje „Jurija Gagarina" je oko 40.000 kvadratnih metara, a rampa broj 6 duga je oko 350 metara, od čega je pola na konstrukciji mosta, a pola u nivou zemlje. Petlja „Jurija Gagarina" različita je od petlje u Radničkoj jer sa čukaričke strane ima nekoliko nivoa, dok je u Novom Beogradu teren lakši za izgradnju ovakvih konstrukcija, te se rampe u jednom nivou i spuštaju na zemlju. Na gradilištu petlje u Ulici Jurija Gagarina postavljen je saobraćajni znak, koji upozorava da vozila viša od 3,8 metara ne mogu da prođu zbog skele.

Do kraja godine ove rampe treba da budu završene kako bi most bio pušten u funkciju
 
Ronche":265h44jw je napisao(la):
Najbezbednije bi bilo da se iz pravca Sava Centra, na raskrsnici Gagarina i Antifašističke borbe omogući polukružno skretanje.
И најгоре. Потребно је бесконачно чекати да се отвори скретање лево.

Реља је објаснио ствар како треба.
 
vucko":1bilgci7 je napisao(la):
Danasnja vest sa Studia B oko petlje jurija gagarina.Zanimljivo je da akcentuju metro a znamo da nema nista od toga na ovom mostu bar ne u skorije vreme.

U svim saopštenjima u vezi mosta koje dolaze iz Direkcije se uporno spominje metro.
 
Zato sto se direkcija ne bavi smrtnickim stvarima,od kojih je jedna tramvaj :lol:
 
Uz sav trud, ne vidim zašto postojeće rešenje za penjanje na most iz pravca Milentija Popovića nije dobro, posebno ako bi se od raskrsnice uvela dodatna traka za skretanje na most. Imajući u vidu da će skretanje desno iz Jurija Gagarina u Antifašističke borbe biti bez semafora i da će se buvljak iseliti, ja postojećem rešenju nemam zamerke.

110924jgpetvs03.jpg
 
Зато што ће у том блоку око кога ће се обилазити да би се попело на мост бити аутобуска станица.
 
Wile E. Coyote":mf09h0sj je napisao(la):
Зато што ће у том блоку око кога ће се обилазити да би се попело на мост бити аутобуска станица.

Ako je verovati MilisaV-u, odnosno GUP-u, onda neće, a čini mi se da je ovako skučeni prostor posle prolaska nadvožnjaka mali za autobusku stanicu sa pratećim sadržajima.
MilisaV":mf09h0sj je napisao(la):
dalje, mnogi ovde pominju da će na buvljaku biti nova BAS. po GUP-u nova BAS se nalazi u trećem bulevaru preko puta vera.
 
@Blagoje

-ukršta se putanja sa vozilima koja se sa mosta spuštaju u Jurija Gagarina

-"oštro" skretanje iz Antifašističke borbe desno na rampu

- trebala bi onda i nova traka za isključenje desno iz Jurija Gagarina (zbog semafora za pravo, ka blokovima) i preseći će se trotoar sa biciklističkom stazom (bela linija) - ne bih spominjao tu stazu sa te strane Jurija Gagarina, ali je ona produžetak biciklističke staze sa mosta (jedna od dve koje se obavezno naglašavaju).

Nekako mi deluje ... arhaično, i kao saobraćajni problem u najavi.
 
@blagoje

nema šta da se meni lično veruje

sajt urbanističkog zavoda i slika gupa 2021. crveno su komercijalne a plavo saobraćajne. znači prostor današnjeg buvljaka je zamišljen za komercijalnu aktivnost.

http://mapa.urbel.com/silverlight/gp/?src=namene

@relja

maltene nema rampe na novom beogradu gde nije neko u konfliktu, ulaz i izlaz sa gazele u na primer, a takvih mesta kolko voliš.

dalje render nije dobar. gagarinova ulica se seče pod pravim uglom sa af borbe zato što je ta ulica posle železničke pruge blago skreće na desno, odnosno ulica nije prava. ovo najbolje možeš da proveriš na ge ili binqu. ono što želim da kažem da skretanje ka mostu iz af borbe neće biti pod oštrim uglom nego pravim.


meni lično najgori deo UMPa je raskrpetlja, ovo što fali rampa za ovo uključenje je boza.
 
U prav je Milisav,juzno od pruge mozda stave neke parkinge i cuda,mada je planiran podzemni parking od 500 mesta juzno od pruge da bi se sklonio ovaj povrsinski.

Zato i nema osnova sto su nam mediji nabili da ce autobuska stanica biti na mestu buvljaka,a zapravo ce biti u bloku romvila,ali sa druge strane zeleznicke stanice!Kao sto je receno preko puta Vera!

Valjda ce se zeleznica i normalizovati do tada pa nece biti toliko polazaka,a koliko videh i niskotarifni letovi zakidaju autobuse sto se tice putovanja u zapadnu Evropu.Sve u svemu,manje autobusa,bolje za sve :kk:
 
Uz dužno poštovanje, ja na ovoj temi nisam video da je neko ponudio sveobuhvatno rešenje koje otklanja sve probleme i adekvatno je očekivanom broju vozila iz tog pravca.
 
Локација аутобуске станице по најновијем ГУП-у је Блок 42, одмах јужно од ЖС и УМП.
 
MilisaV":3ioesf0z je napisao(la):
nema šta da se meni lično veruje

sajt urbanističkog zavoda i slika gupa 2021. crveno su komercijalne a plavo saobraćajne. znači prostor današnjeg buvljaka je zamišljen za komercijalnu aktivnost.

http://mapa.urbel.com/silverlight/gp/?src=namene

E sad, kad malo bolje pogledam, oznaka za međugradsku autobusku stanicu se nalazi na prostoru parkinga buvljaka i pored toga što je prostor namenjen za komercijalne sadržaje.

gpulh.jpg


Sada vidim da je Arnorian to isto primetio.
 
svaka čast ja to nisam primetio.

čitao sam u novinama da je taj tu prostor predviđen za visoku gradnju kule od 150m pa sam mislio da će biti to. možda budu obe stvari u istom bloku.


nego jel zna neko šta će onda biti preko puta vera?
 
Plavo su saobracajne povrsine-autobuska stanica.

Crveno gradski centri i komarcijalne zone.Juzno od zelezcnike stanice je jedino mesto u gradu gde je dozvoljena izgradnja kule vise od 100 metara!

Nece biti nikakve autobuske stanice juzno od zeleznicke,sigurno!
 
blagoje":338ya1wy je napisao(la):
Uz dužno poštovanje, ja na ovoj temi nisam video da je neko ponudio sveobuhvatno rešenje koje otklanja sve probleme i adekvatno je očekivanom broju vozila iz tog pravca.

Gruba, principejlna skica:

kruznitokf.jpg


put od kružnog toka do uklljučenja ne mora baš ovako blizu JG.

U teroiji, naravno, jer sada je malo kasno.
 
vucko":1al0eoev je napisao(la):
Plavo su saobracajne povrsine-autobuska stanica.

Crveno gradski centri i komarcijalne zone.Juzno od zelezcnike stanice je jedino mesto u gradu gde je dozvoljena izgradnja kule vise od 100 metara!

Nece biti nikakve autobuske stanice juzno od zeleznicke,sigurno!
Имаће места до Гагаринове за куле, није потребан цео блок за аутобуску станицу.

Намена површина у ГУП-у је лако променљива, и не треба је узимати превише озбиљно. Погледај само намену на локацији Темпа Кванташ
 
@relja

1. Kako da se obezbedi pristup pešaka i biciklista na most?
2. Neophodno dodatno probijanje železničkog nasipa za kružni tok i novi put prema mostu.
3. Ukrštanje sa putem koji povezuje Jurija Gagarina sa ulicom Savski nasip.
4. Neophodna eksproprijacija, rušenja i radovi nisu u skladu sa očekivanim brojem vozila iz pravca Milentija Popovića, a imajući u vidu raspoloživo rešenje.
5. Na mestu ukrštanja ulazne rampe na most i i novog crvenog puta, rampa je već spuštena na zemlju, u suprotnom potrebna dodatna rušenja
6. Problematična krivina od 180 stepeni (nema mesta).

Zar ne misliš da je ovo mnogo komplikovanije od postojećeg rešenja?


BTW
Šta je sa Beobuild-om? Čekam večnost da bih otvorio stranicu.
 
Vrh