Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Bobb":1qjhjm2n je napisao(la):
Delija":1qjhjm2n je napisao(la):
Лукасе,дизање кредита за убрзавање радова је само по себи крађа наших пара и ту нема шта да се тумачи.
+1 od mene. Nisam siguran koliko je to bila procurela informacija i da li su se uopšte trudili da sakriju tu bruku. Ovo je za mene sasvim dovoljan razlog da se pokrene ozbiljna istraga oko opravdanosti troškova. Ako je stvarno prvobitni rok za most sa minimalnim priključcima bio Septembar, izvođač treba da plati penale za kašnjenje, naručilac da snosi odgovornost za neodgovornu finansijsku politiku. Ako im treba gotov most pre izbora, imaju budžet za predizbornu kampanju, pa nek podmazuju gde šta treba... :/

А то је тек безобразлук своје врсте.Дакле Град Београд је дигао кредит да не би случајно добио паре од извођача на основу плаћања пенала због евентуалног кашњења.
 
Koji je bio prvobitni rok za premošćavanje? Da li je zbog prošlogodišnjeg visokog vodostaja, havarije ili bankrota STC-a došlo do kašnjenja?
 
Stvarno smo nevidjeni majstori, da dizes kredit da ne bi slucajno dobio neke pare nazad, je stvarno da izadjes na prozor i vristis od muke.

Ono sto mene najvise fascinira da to nije afera oko koje leti perje. Dok god ljudu budu slegali ramenima i na "aferu kofer" i na plakat "Ocistimo Srbiju" od pola miliona evra i na OVO, po sistemu "pa svi kradu" u ovoj zemlji nece biti bolje. I iskreno i ne zasluzujemo da nam bude bolje ako ovo sve primamo kao stado ovaca. Ovce i treba sisati, zar ne?
 
Samo se treba skinuti aura sa gradonacelnika kojom je on nesto bolji od drugih.Relja,Igor i ostali znaju da je prakticno sve zavrseno za izgradnju mosta za vreme predproslog gradonacelnika.Sadasnji gradonacelnik je samo stavio stvari na autopilot i dobio poseban plavi slem da se slika po gradilistu.

A recimo grad ne placa gas srbijagasu i duguje mu dobrih 25-30 miliona eura od prosle godine,a ove grejne sezone ce tek narasti dug.Pa ako dodje naredni gradonacelnik morace da vrati taj dug sa kamatom,a sadasnji gradonacelnik ga je napravio.

To ubrzanje radova je placeno da bi most bio gotov do nove godine zbog izbora, a ne penala ili neceg drugog.
 
JohnyBgood":1zbqzsno je napisao(la):
Stvarno smo nevidjeni majstori, da dizes kredit da ne bi slucajno dobio neke pare nazad, je stvarno da izadjes na prozor i vristis od muke.
Само због овога треба да изгубе изборе....али, ајде ти то објасни пензионерима и младим а глупим "европејцима"....
 
16. septembar 2011.

Javni poziv za prikupljanje ponuda

Predmet javne nabavke koja se sprovodi u otvorenom postupku : Usluga vršenja stručnog nadzora nad izvođenjem radova na izgradnji mosta preko reke Save na poziciji špica Ade Ciganlije u Beogradu, sa pripadajućom infrastrukturom

http://beoland.com/oglasi/110916_Oglas1.pdf

Nije mi jasno,zasto sada raspisuju javni poziv za vrsenje strucnog nadzora kada je most prakticno gotov?Da se ne odnosi samo na pristupne saobracajnice nego su ovako zaveli zbog birokratije?
 
176204_jahta04-foto-n-markovic_origh.jpg


Nova jahta ispod novog mosta
 
vucko":32jio7ku je napisao(la):
Nije mi jasno,zasto sada raspisuju javni poziv za vrsenje strucnog nadzora kada je most prakticno gotov?Da se ne odnosi samo na pristupne saobracajnice nego su ovako zaveli zbog birokratije?

Za radove koji tek predstoje?
 
JohnyBgood":djc785lk je napisao(la):
Ovce i treba sisati, zar ne?
Да, да, умиљато јагње две овце сиса...
vucko":djc785lk je napisao(la):
Nije mi jasno,zasto sada raspisuju javni poziv za vrsenje strucnog nadzora kada je most prakticno gotov?Da se ne odnosi samo na pristupne saobracajnice nego su ovako zaveli zbog birokratije?
Због салвет-пројектовања?
 
Radovi na petlji Radnička približavaju se mostu na Adi:



Velika brzina gradnje omogućena je primenom specijalnih kliznih oplata:



a nije problem ni postojanje krivina na nadvožnjaku:



Pitanje je dali će dva kolovozna nadvožnjaka biti spojena sa mostom do kraja godine kada je predviđeno puštanje dela saobraćaja?
Izgledalo je da je to nemoguća misija, ali ako održe ovaj tempo možda i uspeju.
Izgradnja nosećih stubova stigla je do samog tobogana u Radničkoj:







Desnoj kolovoznoj konstrukciji nedostaju dva raspona do Radničke ulice:



trenutna brzina je 8 dana po rasponu, tako da se do podvožnjaka stiže početkom oktobra (leva traka zaostaje dva raspona tj. 15 dana)



Stubovi za sledeći raspon su između tobogana i podvožnjaka. Trenutno se rade temelji:









Lepo se vidi poklapanje pravca stubova preko kojih će ići rasponi - desni:



i levi:



Iza tobogana su fundirani temelji za još jedan par stubova (tamniji sloj zemlje):



a poslednji raspon će se osloniti na nosač stuba 8 gde će se spojiti sa mostom.
Dakle desna traka ukupno ima još pet raspona do kraja tj. može se kompletirati za oko 40 dana a leva 15 dana duže. (verovatno će biti nekog prolongiranja zbog prelaska preko ulice pod saobraćajem)
Ima šanse da se pre nove godine ide direktno sa NBg ka Rakovici i Požeškoj! :kk:

Biće ovo doprinos saobraćajnom raspletu :cool:

 
Hvala, ovog puta sam zaslužio, pentrao sam se po toboganu da uhvatim bolji ugao! :p
(Kamiondžije su merkale, a bogami i ja, dal će da me smaknu retrovizorom :rolleyes: )

@Bobb To je drugi deo priče. Ka Požeškoj alternativno kao i sada ...
 
+ od mene.

Treća slika pokazuje nesto zahtevniji segment. Ostavljena armatura za proširenje gde dolazi autobuska stanica. Deluje kao da je suviše tanko da nosi autobuse mada ne mora da znači ako su duboko uvezali armaturu. Viđao sam na kućama tako ali je zato greda išla duplo i do pola kuće i onda ploča "visi" (obično nad terasom) a iznad još teret krova.

Poslednji par stubova do mosta će biti zahtevniji jer tu treba 2 stuba po traci (pogotovo levoj) koja je dolazna na most, jer se tu spajaju po sistemu 2x2->3 trake. Silazna rampa je nešto jednostavnija (traka manje) tako da deli 3 dolaze trake -> 2+1 način. Takođe segment što se oslanja na stub 8 isto je zahtevniji ako ga izliju za 12-15 biće dobro.

Mogu da završe do polovine decembra ako navale mada biće tesno.
 
edgeman":1md6bj3o je napisao(la):
Treća slika pokazuje nesto zahtevniji segment. Ostavljena armatura za proširenje gde dolazi autobuska stanica. Deluje kao da je suviše tanko da nosi autobuse mada ne mora da znači ako su duboko uvezali armaturu. Viđao sam na kućama tako ali je zato greda išla duplo i do pola kuće i onda ploča "visi" (obično nad terasom) a iznad još teret krova.

Dobro si to primetio. Ali ako pogledaš render videćeš da će tu ići dodatni stub i stepenice (stub oko koga se uvijaju) koji će držati taj ispust.

110809-RAPET-02.jpg
 
blagoje":wo3lgpa9 je napisao(la):
edgeman":wo3lgpa9 je napisao(la):
Treća slika pokazuje nesto zahtevniji segment. Ostavljena armatura za proširenje gde dolazi autobuska stanica. Deluje kao da je suviše tanko da nosi autobuse mada ne mora da znači ako su duboko uvezali armaturu. Viđao sam na kućama tako ali je zato greda išla duplo i do pola kuće i onda ploča "visi" (obično nad terasom) a iznad još teret krova.

Dobro si to primetio. Ali ako pogledaš render videćeš da će tu ići dodatni stub i stepenice (stub oko koga se uvijaju) koji će držati taj ispust.

Da bice taj stub ali ako pazljivije pogledas on na renderu ne ide do vrha nego je koso isecen paralelno sa zanjim rasponom stepenica. Ceo ispust ne može da se drži na pešačkom prelazu koji je je sirok oko 2m i trpi tu silu pogotovo što nije na sredini tog ispusta. Moguće je da render ne prikazuje lepo i da će stub ići do vrha i biti spojen s ispustom. Opet pak možda za to nema potrebe, tj. možda nekom vezom spoje nadvožnjake pa sve to drži protiv težu.
 
edgeman":sb9bn9ow je napisao(la):
Ceo ispust ne može da se drži na pešačkom prelazu koji je je sirok oko 2m i trpi tu silu pogotovo što nije na sredini tog ispusta.

Kao što napisah, imaš još jedan stub na drugom kraju ispusta u odnosu na stepenice. Pogledaj bolje. Činjenica je da render ne mora da prikazuje kakva će biti prava situacija na terenu (stubovi kružnog toka su okrugli, a ne kao na renderu), ali ovde bi morali da idu dodatni stubovi. Ipak je to autobuska stanica na kojoj staju puni autobusi, verovatno i dupli.
 
blagoje":togombtw je napisao(la):
edgeman":togombtw je napisao(la):
Ceo ispust ne može da se drži na pešačkom prelazu koji je je sirok oko 2m i trpi tu silu pogotovo što nije na sredini tog ispusta.

Kao što napisah, imaš još jedan stub na drugom kraju ispusta u odnosu na stepenice. Pogledaj bolje. Činjenica je da render ne mora da prikazuje kakva će biti prava situacija na terenu (stubovi kružnog toka su okrugli, a ne kao na renderu), ali ovde bi morali da idu dodatni stubovi. Ipak je to autobuska stanica na kojoj staju puni autobusi, verovatno i dupli.

U pravu si. Ne vidi se dobro na toj slici ali na drugoj se vidi lepo. Tu ce ici jos jedan isti takav stub (nadam se) pored za autobuse. Kako bi lepo legla linija 88E (expres) ili pošto brojevi 85 i 86 nisu zauzeti nesto tako. Npr. 85 Vidikovac-Jurija Gargarina i 86 Zemun (gornji grad) - Banovo Brdo isl. Videcemo jos kako ce biti.
 
Izvinjavam se ako je bilo, pratim temu od početka ali nisam primetio da je bilo reči o ovome.

Da li postojeći tobogan ostaje ili? Na ovom renderu iza deluje kao da smer ka gradu ide preko tobogana međutim ovaj deluje dosta niži, a i sumnjam da bi proterali dvosmernu preko postojećeg.
 
Wexy,rusice se tobogan sledece godine.Umesto njega ce biti nadvoznjak u oba smera sa po 3 trake.
 
slika0802.jpg


slika0801.jpg


slika0800.jpg


slika0799.jpg


slika0798.jpg


slika0796.jpg


slika0795.jpg


slika0794.jpg


slika0793.jpg


slika0792.jpg


Izvinjavam se zbog kvalieta, ne vidi se baš najbolje, moja nokija ne fukusira najbolje.

Elem, postavljene su skele koje će nositi oplatu za izlivanje betona raspona preko ulice.
Deluje kao da skele neće biti postavljane na kolovoz, pored su odloženi ogromni "I" nosači koji mogu da "premoste" dve trake Jurija Gagarina.
Čini mi se da, ako i bude zatvaranja ulice, biće to jako kratko.
 
Vrh