Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

данас сам прошао преко раскрпетље и могу да вам кажем да је градилиште било пусто
 
I ja sam takodje prolazio juce u toku dana dva puta pored gradilista petlje u Radnickoj.Isao sam tramvajem 12 sto pruza najbolju sliku kako teku radovi. Imam suprotno zapazanje od clana JohnnyLee.Bilo je bas dosta radnika,a pogotovo sto je juce bila subota.
 
Sigurno ima radnika.Johnny lee je mislio na rakrspetlju i onaj deo ka pozeskoj ako razumeh?
 
za sva pitanja i zapazanja u vezi rasrkpetlje postoji posebna tema ;)
 
Sa obe strane Jurija Gagarina su postavljeni nosači za oplate nadvožnjaka. Radi se i danas (nedelja).
 
Primetio sam jednu interesentnu stvar na petlji radnicka. Naime, svi (dosad zavrseni) stubovi koji nose glavni pravac rakovica-most (u oba smera) su identicni i spojeni direktno sa konstrukcijom koju nose. Dakle uradjeni su isto kao i oni koji nose silaznu rampu sa mosta ka obrenovcu.

Medjutim, dva stuba, poslednji par pre kruznog toka kada se ide ka mostu, na sebi imaju po cetiri "podmetaca" valjkastog oblika velicine automobilskog tocka, kolko sam mogao da vidim, na koja se oslanja kolovozna konstrukcija.

Interesantno bi bilo saznati iz kog razloga su ti stubovi razlicito izvedeni.
 
Ne smeju samo da guraju u duzinu. Postoje razlozi zbog kojih moraju da stavljaju lezajeve i dilatacione spojnice. Nijedan most (nadvoznjak) ne sme da bude zategnut tj. mora da diše tj. "radi". Ako velika konstukcija nema mesta da se bar malo pomeri to može da bude kobno po nju. Sile koje one normalno trpe su nosivost iznad i različiti vremenski uslovi ali to je ništa sa silama koje nastaju kod zemljotresa. E sad nek se zaljuja da je skroz kompaktan i da nema gde da se ni malo pomeri puko bi ko jaje. To malo "lufta" je dovoljno da spasi most od katastrofe.
 
То се лепо види и овде.

img2002xd.jpg


Када би конструкција била круто везана за све стубове дошло би до напрслина и на крају рушења.Неопходна је минимум једна зглобна веза као што је случај са овом приступном рампом.
 
kotur.jpg


ovaj kotur je nekako završio ispred jednog dragstora gde služi kao improvizovani sto gde lokalci piju pivo sedeći na gajbicama koje se vide na slici.
 
Jos jedna slika Milisava samo sa druge teme.U pitanju je petlja Jurija Gagarina i po meni najvaznije UMP gde vidimo da se tramvaj spusta na polovini bloka gde je parking i zeleznicka stanica NBG.Ako bi tu odmah,na mestu gde se tramvaj spustio na zemlju stavili stanicu tramvaja i valjano je putem stepenica povezali sa zeleznickom stanicom ovo bi bilo sasvim solidno resenje tramvajskog saobracaja.

Edit:

dscn0404.jpg
 
Ovo je prvi put da ovaj forum zacuti :D

Od sinoc niko nije nista napisao/rekao :violina:

Sta je, od kada se pilon zavrsio, svi srecni? :D

Na moje pitanje niko da odgovori, a postavljam ga po 5 put. Ali jos jednom cu :D

Jel zna neko, sta se desava sa Pozeskom? Jel ruse one kucice? Kako tu napreduje gradnje?
 
150 predloga za ime mosta na Adi
Izvor: Tanjug
Beograd -- Komisiji za nazive trgova i ulica do sada je stiglo oko 150 predloga za ime novog mosta, između ostalog feniks, pegaz, beogradski obešenjak, Ejmi Vajnhaus.


BetaBeograđani su inspiraciju za ime mosta našli su među poznatim ljudima, istorijskim ličnostima, životnim idealima, crkvenim praznicima, prirodnim pojavama.

Tako su Patrijarh Pavle, Duško Radović, Ivo Andrić, Momo Kapor, Milutin Milanković, Nikola Hajdin, Stefan Nemanja, Novak Đoković, Zoran Đinđić, Dragan Đilas, Branko Pešić, zaslužili da se po njima zove most.

Predloženo je i da novi most na Adi nosi ime Slobodana Miloševića, Arčibalda Rajsa, Draže Mihailovića, Dragutina Gavrilovića, ali i Britni Spirs i Ejmi Vajnhaus.

Beograđani su između ostalog predložili i da most nosi imena kao što su beogradski stampedo, jedro, balerina, džin, dva srca, beogradski obešenjak, lepeza, most mladosti, ljubavi, jedinstva, vrata naroda, srebrna struna, Sunce, pauk, džin, euro most...

U Komisiji su zabeleženi i predlozi kao što su most palih boraca Beograda, jasenovačkih žrtava, oslobodenja Beograda, srpskih kraljeva, velikog vožda, kao i uspenski, spasovdanski, vaznesenski, sretenski most, pa čak i Bogorodočin i most Isusa Hrista.

Da li će most poneti neko od ovih imena ili možda, pak, Srbija na obalama Save, most čuvara grada, Odisej na Adi, elita, Evropa, Balkan, Radovan treći, odlučiće Komisija za spomenike i nazive trgova i ulica, u kako se navodi, javnoj i demokratskoj proceduri nakon njegovog otvaranja.

Most preko Save kod Ade Ciganlije, biće pušten u saobraćaj do kraja godine, kada će dobiti i zvanično ime.


Vreme je za novog smajlija - obešenjak :)

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2011&mm=09&dd=19&nav_category=12&nav_id=543063
 
nostradamus":2kfedy3x je napisao(la):
Ovo je prvi put da ovaj forum zacuti :D

Od sinoc niko nije nista napisao/rekao :violina:

Sta je, od kada se pilon zavrsio, svi srecni? :D

Na moje pitanje niko da odgovori, a postavljam ga po 5 put. Ali jos jednom cu :D

Jel zna neko, sta se desava sa Pozeskom? Jel ruse one kucice? Kako tu napreduje gradnje?


To je zbog ovog novog sto je poceo da se gradi.Svi su usresredjeni na njega.
 
vucko":1u9fd2sr je napisao(la):
Jos jedna slika Milisava samo sa druge teme.U pitanju je petlja Jurija Gagarina i po meni najvaznije UMP gde vidimo da se tramvaj spusta na polovini bloka gde je parking i zeleznicka stanica NBG.Ako bi tu odmah,na mestu gde se tramvaj spustio na zemlju stavili stanicu tramvaja i valjano je putem stepenica povezali sa zeleznickom stanicom ovo bi bilo sasvim solidno resenje tramvajskog saobracaja.

Edit:

dscn0404.jpg
Nego stoji i da je zavrsetak 2012? Na koji su to deo mislili? Svi pricamo o mostu o petlji o nadvoznjaku i podvoznjaku, a ona dzada sto ide ka Kosi? Sta se s'tim desava? Kako to napreduje? Ima li informacija za to?
 
vucko":1x32j0bd je napisao(la):
Jos jedna slika Milisava samo sa druge teme.U pitanju je petlja Jurija Gagarina i po meni najvaznije UMP gde vidimo da se tramvaj spusta na polovini bloka gde je parking i zeleznicka stanica NBG.Ako bi tu odmah,na mestu gde se tramvaj spustio na zemlju stavili stanicu tramvaja i valjano je putem stepenica povezali sa zeleznickom stanicom ovo bi bilo sasvim solidno resenje tramvajskog saobracaja.

Edit:

dscn0404.jpg


Veoma glupo pitanje: da li je render prikazan na tabli na gradilištu i konačni prikaz?

Ispada sa silazna rampa iz pravca mosta izbija na ulicu Antifašitičke borbe par metara ispred pešačkog prelaza i tramvajske stanice.
Da li se stanica i pešački izmeštaju, kako će se prilaziti peške Ž.st. Novi Beograd?
 
LUCAS":1i8pgavh je napisao(la):
............

Nego stoji i da je zavrsetak 2012? Na koji su to deo mislili? Svi pricamo o mostu o petlji o nadvoznjaku i podvoznjaku, a ona dzada sto ide ka Kosi? Sta se s'tim desava? Kako to napreduje? Ima li informacija za to?

Na terenu i dalje ništa.
 
relja":10vcvhs0 je napisao(la):
vucko":10vcvhs0 je napisao(la):
Jos jedna slika Milisava samo sa druge teme.U pitanju je petlja Jurija Gagarina i po meni najvaznije UMP gde vidimo da se tramvaj spusta na polovini bloka gde je parking i zeleznicka stanica NBG.Ako bi tu odmah,na mestu gde se tramvaj spustio na zemlju stavili stanicu tramvaja i valjano je putem stepenica povezali sa zeleznickom stanicom ovo bi bilo sasvim solidno resenje tramvajskog saobracaja.

Edit:

dscn0404.jpg


Veoma glupo pitanje: da li je render prikazan na tabli na gradilištu i konačni prikaz?

Ispada sa silazna rampa iz pravca mosta izbija na ulicu Antifašitičke borbe par metara ispred pešačkog prelaza i tramvajske stanice.
Da li se stanica i pešački izmeštaju, kako će se prilaziti peške Ž.st. Novi Beograd?

Konacni prikaz.Igor radi na detaljima,valjda ce ih iskopati od direkcije.I ja mislim da ce morati tramvajsku stanicu da izmeste odatle.
 
relja":1xixos39 je napisao(la):
LUCAS":1xixos39 je napisao(la):
............

Nego stoji i da je zavrsetak 2012? Na koji su to deo mislili? Svi pricamo o mostu o petlji o nadvoznjaku i podvoznjaku, a ona dzada sto ide ka Kosi? Sta se s'tim desava? Kako to napreduje? Ima li informacija za to?

Na terenu i dalje ništa.
He, He, sta li onda zavrsavaju 2012 da mi je znati? :notok: Mozda sisanje trave kad spuste most u J Gagairina, a ostave pravac za bolje dane. I guess!

Doduse 2012. je plan zavrsetka celog dela od N Dobrovica do mosta. Tako bar stoji u Glasniku. No, kad spuste most dole, ostalo je samo - rusi (stavljaj kablove) i asfaltiraj. Ali opet i to je kratak rok. Ko ce ga znati vise. Sad ce da bude intreresantno kad puste most u funkciju. Sta ce reci za projekat, Poluzavrsen ili Zavrsen ili - da sacekamo izbore pa da vidimo.
 
Vremenski ovakvi su rokovi za NBG.Rampe za Jurija Gagariina i 2 rampe kod buvljaka bez tramvajskih sina--Kraj ove godine.

Ostatak lota 2 koje radi primorje ukljucujuci tramvajske sine na mostu septembar 2012. godine.

Lot 1 ili ti povrsinske deonice od Tosinog Bunara do polovine GSP garaze polovina 2013. godine mada mi realnije zvuci kraj iste godine.

Takodje,niko ne pominje probijanje zeleznickog nasipa iza GSP-a,sto nije dzabe jer se mora praviti mostovska konstrukcija za zeleznicu pa kosta sigurno bar 10tak miliona eura.
 
Jel neko razmišljao kako da tobogan iz radničke upotrebimo negde drugde kada ga demontiraju?
Ipak su ga obnavljali temeljno pre neku godinu, može još da traje :)
Recimo preko autoputa negde npr kod brace jerković, negde gde ima pruga (batajnica ili pazova je nešto tražila skorije jer ginu na pružnom prelazu često)?
 
vucko":3plvur5l je napisao(la):
Takodje,niko ne pominje probijanje zeleznickog nasipa iza GSP-a,sto nije dzabe jer se mora praviti mostovska konstrukcija za zeleznicu pa kosta sigurno bar 10tak miliona eura.

Sumnjam da je to toliko komplikovano i skupo. Probijanje nasipa kod Holiday Inna je proslo relativno nedramaticno, ne verujem da je ovde situacija ista drugacija.
 
Vrh