Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Aaaaa, hm...

Kod Holidej Ina se "završava" Železnička stanica Novi Beograd koja stoji na stubovima i "počinje" nasip.
Nije bilo "probijanja" nasipa, jer na tom mestu i ne postoji nasip.
Ispod stanice je, oko tramvajskog koloseka, izgrađena ulica.

Nasip treba probiti na mestu gde se Bulevar umetnosti slepo završava, a sa druge strane bi se nastavio na Dr. Agostina Neta - tj na depo GSP-a, Uradi Sam, Belvil, rusku školu, Delta City...Blok 70A.

Piglet je spominjao "potkopavanje".
Ipak je ovo 21 vek, grade se mnogo komplikovanije stvari od otvora od 4.5 m u nasipu.
 
Homer Jay":20ohqzs3 je napisao(la):
vucko":20ohqzs3 je napisao(la):
Takodje,niko ne pominje probijanje zeleznickog nasipa iza GSP-a,sto nije dzabe jer se mora praviti mostovska konstrukcija za zeleznicu pa kosta sigurno bar 10tak miliona eura.

Sumnjam da je to toliko komplikovano i skupo. Probijanje nasipa kod Holiday Inna je proslo relativno nedramaticno, ne verujem da je ovde situacija ista drugacija.

Probijan je i nasip ispod pruge u nastavku pančevačkog mosta, kada je Mrka sređivao to parče, '99. i mislim da nije bilo uopšte problematično, a kamoli toliko skupo.
 
pedja76":gvjkmmzi je napisao(la):
Jel neko razmišljao kako da tobogan iz radničke upotrebimo negde drugde kada ga demontiraju?
Ipak su ga obnavljali temeljno pre neku godinu, može još da traje :)
Recimo preko autoputa negde npr kod brace jerković, negde gde ima pruga (batajnica ili pazova je nešto tražila skorije jer ginu na pružnom prelazu često)?

Razmislajnje je korektno, al su verovatno drugovi vec osmislili da pokone slovencima i plate im dodatno za reciklazu jer je u pitanju odpad.
 
Završna faza radova na petlji u Radničkoj ulici »
19. Septembar. 2011 | (18:16 -> 19:01), Izvor : Studio B, Komentari: 0 komentari

Još nešto više od stotinu metara i mesec dana gradnje i put iznad Hipodroma će se kroz vazduh spojiti s mostom na Savi.

Radovi na petlji u Radničkoj ulici ulaze u završnu fazu, a na gradilištu se već mogu videti i prvi delovi budućeg kružnog toka i Beogradskog metroa.

Inženjeri otkrivaju da je podizanje te pristupne saobraćajnice zahtevnije od gradnje mosta i pilona, ali kažu da će prvi automobili preći preko Radničke ulice najkasnije do polovine decembra.

Pogled sa mesta na kome se završava hipodromska i počinje radnička petlja, još jedan deo preko kojeg ćemo s juga stizati do pilona. Kada okrenete kameru ka severu vidi se kako dva puta odvojeno napreduju u tom pravcu. Matematički: od 28 malih mostova koji čine najviši od tri nivoa petlje radnička, na jednom putu podignuto je devet, na drugom osam. Čim se betonsko polje izlije hidraulika ga nosi do prvog sledećeg stuba i sve se će se to uskoro dešavati iznad naših glava, dok vozimo.

- Ostalo je još 100 metara da se ovaj put spoji s mostom i tokom izgradnje nećemo zaustavljati saobraćaj u radničkoj. Dakle, rok za južni put je kraj oktobra, a 15 dana kasnije i severni put kojim će ići vozila od hipodroma ka pilonu, biće spojen s mostom. Svih 800 metara najvišeg nivoa petlje Radnička, bez kojeg most neće biti u funkciji, završava se pre kraja godine. Inženjeri kažu da je ova izgradnja možda i najzahtevnija na čitavom projektu, kaže Nenad Bajić, direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda.

- Jedan od najvećih mostova u svetu i jedan od najviših pilona ikada sagrađenih sada dobijaju svoj kraj, tj. glavni pristupni put na starobeogradskoj strani. nije lako, ovde gradimo mostove preko mostova, mnogobrojne male segmente koje treba milimetarski precizno uklopiti, geometrija je i te kako složena jer pored novih imamo i stare puteve, komplikovani kružni tok, buduće šine za metro, a prethodni zadatak je ipak bio samo premostiti reku, dodaje Mario Perišuti, inženjer.

Jedna grupa radnika između i ispod puteva o kojima pričamo, već gradi stubove koji će nositi budući Beogradski metro, a saobraćajno ogledalo dokaz je gužve i na zemlji, gde je spuštena druga grupa neimara posle završetka radova na pilonu. Već su podigli jedan od ukupno šest delova budućeg kružnog toka.

Petlja Radnička ima preko 50 hiljada kvadrata od kojih je više od polovine u vazduhu. Do kraja godine biće završen najviši nivo, da bi most mogao da se prelazi. Druga dva, kružni tok sa 8 ulaznih i izlaznih rampi i najniži, novi nadvožnjak u Radničkoj ulici sa šest traka iznad pruge koji će zameniti sadašnji tobogan, izgledaće ovako početkom 2013. godine.
 
..što znači da se mostu neće moći da pristupi iz pravca Ade još više od godinu dana posle 'otvaranja' mosta? Jel to znači da će na potezu od šećerane do hipodroma vladati konstantan haos usled saobraćaja koji će da kruži Paštrovićevom i raskrpetljom kako bi se popeo na most? Već me hvata blaga jeza... :(
 
@Bobb

pa to smo znali jos iz starta :( sta da se radi

ako je za neku utehu: nadajmo se da ce sto vise automobila sa Banovog Brda koristiti Poezesku i raskrpetlju kod kipotroma da bi se popeli na most i tako rasteretili Radnicku.

zato sam i toliko dosadan sa svojim pitanjem vezanim za prosirenje Pozeske, ali nikako da dobijem odgovor sta se desava na tom delu.
 
Evo da malo pojasnim situaciju oko tog probijanja železničkog nasipa:

Google earth:
nasip1.jpg


nasip2.jpg


nasip3.jpg


nasip4.jpg


Bing, iz ugla FDU:
nasip5.jpg
 
Hoce li neki potok da proteraju preko tog akvadukta? :p
 
Да није мислио на надвожњак преко пруге?
 
Arnorian":2fzbqott je napisao(la):
Да није мислио на надвожњак преко пруге?

ah da, na to sam mislio, nego sam gadno pobrkao. :( Malo razonode za sve vas.



Inace ja bih gde kod je moguce, stavljao pasarele kod pesackih prelaza radi smanjenja nesreca, kojih na pesackim ima mnogo.Kaznjavao bih ljude koji ih ne koriste. U Pancevu ce sledece godine prvi put postojati dve pasarele, koje ce spajati narodnu bastu sa drugim novim delom narodne i skejt parkom.
 
Kako grad misli da regulise problem nelegalnog naselja kada su ispod cele zeleznicke stnaice nbg a ovako ce dobiti prostor sve od pocetka UMP-a kod brodogradilista do spustanja istog na polovini bloka gde je gsp?
 
brateminli mekbejnu, valjda je dovoljan samo onaj drugi screenshot, ne moras pet... :o
 
Ma kakav viadukt. Uraditi slicno kao nadvoznjak u JG. Zatvoriti jednu prugu pa onda drugu. Nego potreban je stub na sredini kao kod prolaza kod Petoševića. Mislim da nije nemoguće uraditi. Mogu i da naspu privremeno nasip sa jedne strane npr. do tranvaj graže, tj. da ga prošire, izmeste pruge tu i onda tamo rade nadvožnjak nesmetano, a potom sve opet raskopaju.

Pasarele ne znače ništa ako se ne stavi ograda između puteva. Tako ih nateraš da je koriste. Što ne prelze kod sajma? Mislim ima primera još,a li bez ograde niko neće to da koristi. Znaš kako po principu - Ko će sad da se penje i isl. i onda postane statistika.
 
Nova vest na www.savabridge.com

Po običaju kasne sa vestima, ali bar smo doznali kada je most stvarno spojen. (skoro mesec dana posle zvaničnog spajanja)

[box]
Пилон достигао висину од 200м

Постављањем последњег сегмента челичног врха 07. септембра, пилон је достигао своју пројектовану висину од 200м. Подизање и монтажа овог дела висине 10м извршена је помоћу торањског крана од 215м, као и за претходна два сегмента од 7,5м, постављена 23. и 29. августа. Овим је завршен најимпозантнији део новог моста преко Саве, изграђен у укупно 42 корака.

Заваривање главног распона завршено је у првој недељи септембра, чиме су северни и јужни опорци моста спојени у једну континуалну греду од 967м.

На целој дужини моста у току су завршни радови на изради хидроизолације, монтажи New Jersey баријера, ивичних венаца и А/Б канала за каблове, електро радови на постављању каблова у сандуку, бетонирање заштитног бетонског слоја у зони железнице и пешачко-бициклистичких стаза, као и монтажа ограде.

На новобеоградској страни, на западној рампи, 15. септембра избетониран је последњи сегмент горње конструкције и преостаје да се исти споји са конструкцијом моста односно бочним распоном. На источној рампи су у току радови на првом сегменту горње конструкције.

На чукаричкој страни, на источној рампи од спрегнуте конструкције, испоручени су челични сегменти горње конструкције и избетониране монтажне плоче и ускоро се очекује њихова монтажа.

[/box]

news45.jpg
 
Počelo je postavljanje metalnih elemenata konstrukcije ulazne rampe na most iz pravca Sajma...
Elementi izgledaju sivo i sumorno... Nisam stigao da fotografišem..

Zašto ulaznu rampu ne rade od betona - kao silaznu?
Beton mi nekako "ostavlja bolji dojam" od metala. (Osećam se mnogo nesigurno kad stanem na toboganu, a on se ljulja k'o lud!).
 
A da nije od betona zato što je, iz nekog razloga - privremena konstrukcija? Hm?
 
Vrh