Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Vec sam pisao o tome u ovoj temi. Rekao sam par stranica ranije da nije moguce dati predracunsku vrednost projekta na osnovu skice (Ђутуре) Problem postoji i sa druge strane prelazi se preko brodograilista?! Igleda su od oka dali cenu. cirka 150milki,a to sto je cena celika pala za 50% u medjuvremenu nema veze.

Nigde nisam nasao nikakav podatak o tim pristupnim putevima. Verovatno u tom projektnom birou sada cupaju kosu pokusavajuci da nadju resenje. Nadam se da ce biti lepo ali ce biti jako,jako komplikovano.
 
@goldstein

Ulazak sa Ibarske magistrale ne ide Pozeskom, vec od Zarkova pravo, pored FMP-a na Obrenovacki put.
 
putevi3.jpg


Jesam li pomenuo da to mora da izgleda kao mostar? :)

Piglet hvala za link. Puno je razjasnjeno.
 
sizif":kyr0cn1d je napisao(la):
@goldstein

Ulazak sa Ibarske magistrale ne ide Pozeskom, vec od Zarkova pravo, pored FMP-a na Obrenovacki put.
Znam, to je i meni poznato, ali mi je bilo malo čudno kad je Ambassador rekao da će glavni prilaz mostu biti iz Požeške, preko petlje kod Careve ćuprije.

@ Piglet, Miki00, hvala na skici ove petlje. Ako uspeju ovo da naprave, svaka im je na mestu. pogotovo što još nema ni govora o izmeštanju objekata koji bi se našli na trasi petlje. Ma samo nek rade...
 
Ambassador":30qsyfh6 je napisao(la):
a prvi ulaz za ove sa BB i tih krajeva bi trebalo da bude produzetak Pozeske,
Nisam pricao o Ibarskoj magistrali, nije mi ni pala na pamet.. :|

Da, ova petlja gore, vec je bila skica ove petlje, ali i one sto je Steva pokazao - i bilo je dosta komentara da ce da lici na Mostarsku (koja se u neku ruku i ukrsta sa prugom, ali naravno ne utice na saobracaj...). Ono sto mene vise brine kako ce da preskoce je tramvajski nadvoznjak koji prelazi iznad pruge, i dosta je visok..

edit: I kad se pojavila ova petlja, neko je spomenuo da jos nije usvojena (iako je pisalo na sajtu puteva vojvodine da je usvojea), vec da ce biti usvojena neka jeftinija varijanta sa semaforima - sto je sranje.
 
PIGLET":14oidb3j je napisao(la):
Od kada je ovo zvanicno resenje? Onomad je na skupstini usvojeno ono vijugavo resenje sto smo objavili tj sto je steva na prosloj strani postavio, mada sam cuo da su nesto menjali ali nije bilo potvrda o cemu se radi tj sta je konacno.

Inace ovo sto je piglet postavio je daleko najbolje ali videcemo da li je konacno
 
Ma nemam ja info za rešenjenje koje je zvanično usvojeno, samo sam preneo sa sajta CPV-a njihovu tvrdnju da je ovo usvojeno rešenje.
Ako su lagali mene, lažem i ja vas....
 
sada bas gledam lokaciju buduce petlje kod hipodroma i slozenost situacije na terenu

2z8s45g.jpg


nadam se da znaju sta rade i da ce sve pravce ispostovati da se ne desi da petlja ne bude do kraja funkcionalna
 
Ma bice sve OK, nismo bas tolika banana drzava pa da imamo npr. ovakve stvari.

fwsoqp.jpg


Just sit back, relax and enjoy :kafa:
 
miki00":3w2e2k5v je napisao(la):
http://www.cpv.co.yu/srpski/images/projekti/putevi3.jpg

Jesam li pomenuo da to mora da izgleda kao mostar? :)

Piglet hvala za link. Puno je razjasnjeno.
Au ! Kakav krkljanac ! Ali i ne moze drugacije...ova pruga najvise otezava stvar, ali dobro su resili ovo...vidim da ce i tzv. tobogan blizanac da izgrade, pored postojeceg, a da ce sadasnji podvoznjak biti zatvoren...

Ovo je i jedino moguce resenje za spajanje Pozeske sa petljom ( preko Careve cuprije ) jer drugacije i nije izvodljivo...

Najgore ce biti kada krenu novi tobogan da grade, bice guzvi po ceo dan...
 
Ja jedva čekam da počnu gužve da ubedim šefa kako ne treba ni da dolazim na posao nego da se sa kolegama nalazim u centru kad krenu na teren : )
Biće jako interesantno gledati izgradnju petlje i mosta.
Primetio sam da Porr dosta mehanizacije i materijala dovozi brodovima što je za svaku pohvalu.
 
^^ :lol: ti si se vec snasao ! :)

Da i ja jedva cekam da vidim kako se polako most uzdize nad Savom :) jer nazalost nismo jos ni bili u planu kada se zadnji izgradio, tako da ce ovo biti pravi dozivljaj :)
 
zexland":3kfp6edd je napisao(la):
Da i ja jedva cekam da vidim kako se polako most uzdize nad Savom :) jer nazalost nismo jos ni bili u planu kada se zadnji izgradio, tako da ce ovo biti pravi dozivljaj :)
ја не верујем да ли је било ко од нас видео изградњу било каквог моста у србији уживо... ако ту не рачунамо поправке оних који су делимично били срушени 1999-те. ту спада овај "наш" остружнички, мост слободе у новом саду...
да, новосадска "дуга" је можда мост који је комплетно грађен, или се варам...

мене занима како ће градити мост са новобеоградске стране, сматрам да ће тај део бити компликованији јер је тамо и бродоградилиште, они силни магацини...
 
boris73":646uirtv je napisao(la):
zexland":646uirtv je napisao(la):
Da i ja jedva cekam da vidim kako se polako most uzdize nad Savom :) jer nazalost nismo jos ni bili u planu kada se zadnji izgradio, tako da ce ovo biti pravi dozivljaj :)
ја не верујем да ли је било ко од нас видео изградњу било каквог моста у србији уживо... ако ту не рачунамо поправке оних који су делимично били срушени 1999-те. ту спада овај "наш" остружнички, мост слободе у новом саду...
да, новосадска "дуга" је можда мост који је комплетно грађен, или се варам...

мене занима како ће градити мост са новобеоградске стране, сматрам да ће тај део бити компликованији јер је тамо и бродоградилиште, они силни магацини...
Pa da !

Gazela i Novi zeleznicki su poslednji izgradjeni, a to je period 1974-1979 ako se ne varam...
 
Sad sam iskopao slike a proppos mosta preko Ade.
Varijanta kojom sam ja isao duga je ukupno 3,9 km i ima 7 - 8 pilona za koje su iskoriscena prirodna i vestacka ostrvca.
Slikao sam iz kola, telefonom, pa kvalitet mozda nije dobar.

Most izgleda ovako:

3286806563_28ee70f52a_b.jpg


Ovo je, zapravo samo jedan segment mosta koji krivuda oko zaliva. Piloni su visoki oko 200 m , sto je slicno nasem mostu.
Dok idete ovim mostom, prolazi se pored naselja, gde stambene zgrade izgledaju ovako:

3287625016_ddf0e04ff0_b.jpg


A posle par minuta naidjete na sledecu scenu:

3287627314_de9efab538_b.jpg


Sto kazu moji seljaci, samo slanina sarmu spasava i samo skajilajin varos spasava.
Posto Beograd ima skaji-lajin iz 19 veka, sumnjam da cemo uzivati bas u ovakvom pogledu, ali, sta je -tu je.
 
Hvala na slikama.

Nas most ce se razlikovati po tome sto ce biti blizi vodi + okolo nisu planine i slicno kao ovim slikama. Tek za nekih 1,5-2 godine cemo moci da naslutimo kako ce most da izgleda u odnosu na okolinu.

Creme-nadlle, a koji je to most u pitanju???
 
Da, ali mislim da ce na Savi most izgledati skladnije, jer nece kolovoz biti toliko izdignut u odnosu na vodu...
 
Definitivno i mislim nekako i elegantnije sa jednim pilonom. Nadam se samo da ce kablovi biti slicne deblijne kako je na ovim fotkama sto je sasvim prihvatljivo
 
Vrh