Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

i ja se pitam kada oni misle da počnu sa tim pristupnim saobraćajnicama.Da li će stvarno sačekati da most bude završen pa da ne može da se priđe mostu ?
 
Ja upozoravam na to, da lako može da nam se desi da gledamo gotov most a da na njega ne možemo da se poponemo (kolima).

Most se gradi od para EBRD-a od koje je BGD uzeo zajam, i gardi ga PORR, a pristupne saobraćajnice će da finansira Beoland -(direkcija za građ. zemljište i izgradnju BGD-a) a gradiće ga (verovatno) domaće firme.

Još nigde nisu i zvanično obelodanili projekat tih petlji...ili se varam?
 
nista nije objavljeno sem DUP-a po kome se kao radi
 
Da li u tom DUP ima išta o pristupu šinskog sistema na most i oko mosta?
 
Čak i da ima, mislim da svakoj budućoj vlasti može da se ćefne pa da promeni. Iskreno, mislim da bi na neki način trebalo alarmirati medije o ovom problemu. Pod problemom podrazumevam: veliki zaostatak u izgradnji saobraćajnica (sem onog konkursa sa predloženim rešenjima, ništa dalje nije urađeno), izmeštanje objekata na tom potezu (još delikatniji proces), definisanje šinskog sistema koji će da koristi most (zanima me, da li je moguće u početku napraviti mrežu za tramvaje, a posle po potrebi izvršiti rekonstrukciju u zavisnosti od metroa koji se bude pravio, jer to čudo tehnike nećemo još skoro videti).
 
Nemoj molim te da ono sto je predvidjeno za metro "privremeno" bude korisceno za tramvaj. Svi znamo sta je "privremeno" u Srbiji. :grand: :lol:
 
^ Потписујем - ништа привремено. Нек га пусте у друмски саобраћај а оно по средини могу да поређају бонсаи у саксијама док не дође неко мушко и изгради метро.
 
shmeksi":1j4q2dm4 je napisao(la):
definisanje šinskog sistema koji će da koristi most (zanima me, da li je moguće u početku napraviti mrežu za tramvaje, a posle po potrebi izvršiti rekonstrukciju u zavisnosti od metroa koji se bude pravio, jer to čudo tehnike nećemo još skoro videti).
Pa stvar nije u kontaktnoj mreži ili širini koloseka ili vrsti šina. Ovaj most je od početka bio zamišljen za "laki", nikada se nije spominjao kao most za "teški" metro.
Stvar je u tome da li ova konstrukcija uopšte može da istrpi prolazak "teškog" metroa, kao i iz kog pravca, na kojoj dužini i pod kojim nagibom bi se "teški" metro peo na most, stoga - koliko zemljište će zauzimati ta "rampa" za metro i koliko će uslov prilaska metroa mostu uticati na konačan izbor trase kuda će ići šine na desnoj obali Save. NBG strana i nije toliki problem.

Mislim da će preko njega ili prelaziti tramvaj ili će sam most biti jedan od argumenata za konačanu odluku o izboru "lakog" metroa.
 
Meni je prijatelj koji je završio saobrćajni rekao da uopšte nije toliko komplikovano napraviti prolazak bilo koje vrste metroa preko mosta na Adi. Bilo bi zgodno, ako bi neko od projektanata odgovorio na to pitanje.
 
Не верујем да ће било шта осим трамваја ту да ,,протрчи", што се шина тиче...
Делује ми да ће после побијања шипова, када ,,немилосрдно" почне да се диже пилон у облаке, тек онда да се под притиском/паником јавности потегне прича око прилаза мосту...и да ће посао да добију ,,најспособнији"...наравно за велике паре, јер више нема времена да то ради ,,било ко"...
Надам се најбољем, али...:|
 
shmeksi":kbgp6glh je napisao(la):
Meni je prijatelj koji je završio saobrćajni rekao da uopšte nije toliko komplikovano napraviti prolazak bilo koje vrste metroa preko mosta na Adi. Bilo bi zgodno, ako bi neko od projektanata odgovorio na to pitanje.
A šta sam tek ja čuo od čoveka čija firma gradi most - ali što bi rekla mala deca - to se ne važi ;)

Da, treba pitati projektante dokle su stigli.
 
Djordje":310mny0o je napisao(la):
^ Потписујем - ништа привремено. Нек га пусте у друмски саобраћај а оно по средини могу да поређају бонсаи у саксијама док не дође неко мушко и изгради метро.
Ha-haaa ... ovo je dobro
 
Pa nisu to informacije sa gradilista, vec licno misljenje o celom projektu coveka koji je inace placen da gradi most. Što bi rekao akademik <tatko na Oliveru> "rece mi jedan covek na jednom mestu ...."
Sorry, ovo je samo rekacija na Shmeksijev argument drugara svrsenog "saobracajca" - nećemo tako da se igramo :)
 
ma nije to argument, nego samo prenosim ono što mi je on rekao (pojma nemam da li je tačno), inače čovek nije neki genije pa baš zato hoću da čujem još nečije mišljenje da li je to moguće izvesti?
 
Vezano za UMP:

Gledam sve ove strane, rendere, planove itd. ali mi uopste nije jasno kako treba da izgleda ovaj deo posle Topcidera, gde to ide mokroluskim potokom (gde i kako tacno? sta je trenutno tu?) pa onda sece Ustanicku i onda nekako prelazi Ruzveltovu kod Bogoslovije? Mislim, kako? I na sta ce to da lici? Mislim taj deo trase gde UMP prolazi preko (?) Gospodara Vucica i Bulevara pa dalje preko Zvezdare pa onda na Pancevac mi uopste nije jasan. A bojim se da ce to kod Ruzveltove da bude bas ruzno...

Drugo nije mi jasno kako ima para - 1 milijarda evra - za izgradnju UMP a nema para za izgradnju teskog metroa? Ima para za automobilske tunele od 6 traka sa sve ventilacionim sistemima za izduvne gasove a nema para za tunele za metro? Zar nije poenta u tome da treba razvijati javni gradski saobracaj i stimulisati ljude da izadju iz kola a ne suprotno?

Naravno da su potrebne stvari kao sto je obilaznica (da se izmesti tranzitni saobracaj iz grada), da je odredjene ulice potrebno prosiriti i sl. ali sam u odredjenom smislu pesimista sto se guzvi tice. Jer, iskustvo generalno govori da kada otvoris dodatnu traku puta, ona ce se kad-tad popuniti. Eno vam u Torontu autoputevi kroz celi grad sa po 3 trake u svakom pravcu minimalno (negde i 4, i vise, a o kolektorima koji imaju min. 2 trake da ne pricamo) pa je opet saobracajni kolaps u spicu (rush hour) i opet autoput stoji. Tako i mene plasi da ce kao sto autoput kroz BG danas stoji tokom dana (cak ne i u spicu...) tako stajati i UMP i svaki drugi pravac. Treba ljudima dati efikasnu i jasnu alternativu automobilskom prevozu (pritom ne mislim na autobuse) i tek onda mozemo da pricamo o rasterecenju saobracaja.
 
Nisam saznao da ima para, nego ista gradska garnitura koja nam govori da treba graditi LRT jer se nema para za metro, gura UMP bez ikakvih obaziranja na takvu pricu o troskovima.
 
Prva faza UMP-a od Tošinog bunara do Autokomnde košta 350 miliona evra.

Deo od Autokomande pa do Pančevca još nije detaljno ustanovljen, mada je urađeno nekoliko DUP-ova za krajeve kroz koji će UMP da prođe (deo pre Bulevara Kralja Aleksandra kod one crkve).
 
Pa Đilas je po dolasku na vlast izjavio da je UMP na apsolutnom ledu. Od njega za sada nema ništa (naročito od Ade do pančevca). Ne vidim ko uopšte gura UMP.
 
Pa ne znam na šta je hazard tačno mislio, ali znam da se po kuloarima dosta priča o tome, tj. najviše pritiskaju investitori i predstavnici opština kroz koje UMP prolazi. U projektu te prve faze stoji da bi druga faza trebalo da krene da se gradi oko 2019. godine, mada istini za volju u tom projektu je sve rađeno pod pretpostavkom da je prva faza gotova do 2008. godine.
 
Ja znam od vlasnika da se na Uglu Kajmakcalanske i Pop Stojanove, kuda bi UMP trebalo da prodje, trenutno ne smeju graditi zgrade po onom standardnom principu rusi se kuca i gradi zgrada jer plan to ne dozvoljava, tako da verovatno taj plan stoji kao validan
 
Znaci UMP treba da prodje negde na uglu Kajmakcalanske i Pop Stojanove??? Kako??? Ispod? Nece valjda iznad jer bi to potpuno unistilo jedan od najlepsih krajeva u gradu...
 
Vrh