Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

@berkut

Bre kakav si ti to veslac kad ides na Adu samo vikendom. U moje vreme :grand: to nije moglo tako. :) .
U kome klubu od ona tri treniras? Ja sam nekad davno(pre 10-ak gdina) bio u Zvezdi(i ako ne navijam za njih) i to je bilo vreme kad se koristila teretana stara bar 30-ak godina. Sto je mirisalo kad radis bench pull moš misliti :) . Sad je tamo sve high tech koliko vidim i bas mi je drago sto su se uslovi za veslanje za manje od 10 godina tako unapredili.
 
da se vratimo na temu

Nekada
4gofgx.jpg


Poslednji update
081201-MADA-18.jpg


A za par godina.... :kk:
 
a za par godina stanje ne promenjeno,jos daleko od zavrsetka,pozicija krivi opoziciju,a ovi njih,izvodjac tvrdi da nije do njih,mrkonjic garantuje da ce biti u roku,forumasi je*******u sve po spisku,vlada i premijer imaju preca posla,upravnik gradilista optuzen za korupciju,radnici nece da rade dok im ne isplate zarade od prosle godine,a usamljeni cuvar na napustenom gradilistu optuzen od rodjene zene za prevaru.podnosi neopozivu ostavku, ILI MOZDA GRESIM
 
Nikola":3f8io5gx je napisao(la):
Bre kakav si ti to veslac kad ides na Adu samo vikendom. U moje vreme :grand: to nije moglo tako. :) .
U kome klubu od ona tri treniras? Ja sam nekad davno(pre 10-ak gdina) bio u Zvezdi(i ako ne navijam za njih) i to je bilo vreme kad se koristila teretana stara bar 30-ak godina. Sto je mirisalo kad radis bench pull moš misliti :) . Sad je tamo sve high tech koliko vidim i bas mi je drago sto su se uslovi za veslanje za manje od 10 godina tako unapredili.
da nisi ti mozda Nikola Stojic???
 
Ma da, kako da ne. Trenirao sam veslanje kao klinac tamo negde 97/98 oko godinu dana. Prestao sam jer je tad sve to u Zvezdi bilo malo slabije organizovano i sto sam morao da gubim gotovo ceo dan(zajedno sa skolom) kad imam trening pa sam poceo malo da popustam u skoli. Ipak jos uvek se kajem sto nisam nasao neki nacin da sve to uskladim. Mnogo fin sport kad se nauci veslati, a dok se ne nauci par puta se upoznajes sa carima onog mulja kojeg planiraju da vade iz cukarickog rukavca. :)
 
shmeksi":2v58t8c1 je napisao(la):
p.s. sad sam pogledao cenu dela UMP-a od Tosinog bunara do Autokomande. Neverovatnih 3 milijarde evra tj. 1300 evra po metru kvadratnom. Zasto mi se cini da cemo se nacekati za taj UMP
Одакле ти овај податак за 3 милијарде... Зар се нису у јавности појављивале цифре од пола до једне милијарде... била је прича боље да градимо лаки ”метро” плус УМП уместо да за исте паре градимо метро... не би имало смисла ако је УМП 3 милијарде... ако је стварно та цена, од тога нема ништа.
 
Djordje":15xpkr68 je napisao(la):
shmeksi":15xpkr68 je napisao(la):
p.s. sad sam pogledao cenu dela UMP-a od Tosinog bunara do Autokomande. Neverovatnih 3 milijarde evra tj. 1300 evra po metru kvadratnom. Zasto mi se cini da cemo se nacekati za taj UMP
Одакле ти овај податак за 3 милијарде... Зар се нису у јавности појављивале цифре од пола до једне милијарде... била је прича боље да градимо лаки ”метро” плус УМП уместо да за исте паре градимо метро... не би имало смисла ако је УМП 3 милијарде... ако је стварно та цена, од тога нема ништа.
Izvinjavam se oko zabune. Mislio sam da sam ispravio taj post. Tacan broj je oko 400 miliona evra. Iskreno mislim da ce biti malko skuplje.

Jos jednom sorry za omasku (a nije mala), nije mi bila namera da nekoga strecam. :kafa:
 
shmeksi":283ii0te je napisao(la):
Izvinjavam se oko zabune. Mislio sam da sam ispravio taj post. Tacan broj je oko 400 miliona evra. Iskreno mislim da ce biti malko skuplje.

Jos jednom sorry za omasku (a nije mala), nije mi bila namera da nekoga strecam. :kafa:
Da li je to cena izgradnje ili ukupna cena? Mislim da bi samo eksproprijacija premašila tu sumu.
 
Taj deo se zove "Ukupni orijentacioni troskovi", a eksproprijacija ucestvuje sa 2% u tom ukupnom iznosu. To meni i deluje normalno posto na NBG nema nesto preterano da se placa sem samog pocetka na tosinom bunaru. Tu je mozda jos par objekata kada se predje reka i to bi bilo to.

Troskovi eksproprijacije ce biti sigurno veci na delu od Autokomande do Pancevca.

Inace u planu isplativosti investicije (drugi dokument, ne ovaj odakle sam uzeo podatak za ukupnu cenu) stoji da ce prvi deo UMP-a biti zavrsen do 2020. sto deluje realno. Mislim da je mnogo bolje da gledamo te planove nego da slusamo politicare/razne strucnjake/novinare i njihove izjave.

Nisam bas duboko kopao po ta 3 usvojenia plana (plan detaljne regulacija od tosinog bunara do autokomande, studija iopravdanosti investicije i procena uticaja na zivotnu sredinu), ali ono sto sam procitao deluje vrlo ozbiljno i realno. Ljudi su stvarno odradili svoj posao totalno profesionalno tako da razne kritike po pitanju mosta i ump-a koja cemo sigurno slusati narednih godina su samo nezadovoljstvo one grupe ljudi koja ne zeli da realno pogleda podatke i da ih tumaci onako kako su i prezentovani.

Anyway, evo slike tog dela vezanog za troskove sa datumom 30.03.2007. pa ako neko moze da okaci kurs na taj dan da prebacimo ovu brojku u evre.

29o600m.jpg
 
Hm, Taj dan je kurs bio 81.57, ali se kretao oko 80 uglavnom ceo prvi kvartal. Treba uzeti 80 kao vrednost. Oko 380 miliona Eura....
 
Đilas: Nema ozbiljnijih kašnjenja
beta - 09.02.2009. - 15:28
Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas izjavio je danas da se radovi na izgradnji novog mosta preko Save odvijaju prema utvrđenoj dinamici i da za sada nema ozbiljnijih kašnjenja.
Sve se odvija prema dinamici koja je utvrđena i za sada nema ozbiljnijeg kašnjenja koje bi ugrozilo rokove", rekao je Đilas novinarima u Skupštini opštine Stari Grad.

MOST On je kazao da je utvrđeno gde će biti pobodeni šipovi za stubove mosta na Adi Ciganliji i da očekuje da će građani već ove godine moći da vide kako se most pojavljuje.
Most preko Save, čija je vrednost 118 miliona evra, biće dugačak 929 i širok 45 metara. Imaće šest saobraćajnih traka i dve pešačko-biciklističke staze.
извор 24 сата
линк http://www.24sata.co.yu/vesti.php?id=44977
 
Мост преко Аде – без застоја
Изградња овог прелаза преко Саве засад функционише према утврђеној динамици, нагласио градоначелник Драган Ђилас
Нема озбиљнијег кашњења које би могло да угрози рокове за завршетак изградње моста преко Аде Циганлије. Засад све функционише према утврђеној динамици. То је јуче изјавио градоначелник Драган Ђилас, а пренела агенција Бета.

Према речима градоначелника, грађани ће већ у току године моћи да виде како се мост појављује, а утврђено је и где ће бити пободени шипови за стубове.

На терену се већ месецима налазе мајстори и тешка механизација која је раскопала земљиште, како на новобеоградској тако и на чукаричкој страни Саве. То је урађено у склопу припремних радова, а пре тога су са обале уклоњени сплавови и мали бродићи.

Када буде изграђен, мост преко Аде биће дугачак 929 и широк 45 метара. Имаће шест саобраћајних трака и две пешачко-бициклистиче стазе, а саобраћајни стручњаци упозоравају да је неопходно што пре изградити прилазе будућем мосту. Тако би, кажу, најпре требало направити дуго најављивани надвожњак код Цареве ћуприје, као и завршити такозвани унутрашњи магистрални полупрстен.

– Већ сада би град и Република озбиљно морали да се позабаве измештањем „Југопетролових” објеката који се налазе свега неколико десетина метара од градилишта. Веома је важно и направити петљу код Цареве ћуприје јер би се управо преко ње повезивали Баново брдо и Нови Београд. Возила би, тако, из Пожешке, преко Цареве ћуприје, излазила на Булевар војводе Мишића и одатле се директно укључивала на мост – објашњава Милан Милосављевић, саобраћајни стручњак који је три и по деценије провео у Секретаријату за саобраћај.

Према очекивањима, нови мост преко Саве у значајној мери ће убрзати проток возила од Чукарице до Новог Београда. Возачима је сада, у време такозваног шпица, често потребно и више од пола сата да се Булеваром војводе Мишића пробију до ионако преоптерећене „Газеле”. Када буде изграђен, овај мост би требало и да растерети Булевар војводе Мишића. Тако би овом изузетно прометном саобраћајницом убудуће могло да пролази чак 40 одсто возила мање.

Уговор о пројектовању и изградњи моста преко Саве потписан је у априлу прошле године између Дирекције за грађевинско земљиште и представника конзорцијума фирми у саставу: „POR Tecnobau und Umwelt AG” из Аустрије, „СЦТ д.д.” из Словеније и „DSD Bruckenbau GmbH” из Немачке. Изабрани извођач обавезао се да изгради мост са пилоном и косим кабловима у року од 40 месеци, као и да преузме одговорност за евентуално кашњење.Вредност посла је 118,6 милиона динара.

Н. М.

[објављено: 10/02/2009]
Izvor: Politika
Link: http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Most-preko-Ade-bez-zastoja.sr.html

Hm, ovaj tekst me je vrlo neprijatno iznenadio... Da li sam ja nešto propustio ili uopšte nije u planu izgradnja prilaznih putava mostu iz Radničke ulice???
 
^^biće prilaza, ne brini se
obeleženo jarko zelenom bojom, uokvireno crnom bojom
34njk2q.jpg
 
Da mislim da ce to biti ok ali takodje koliko znam mislim da je taj projekat tj idejno resenje preradjeno.
 
Da, nadam se da su izabrali ono skuplje, ali apsolutno denivelisano resenje, a negde stoji prica da se zavrsava plan za Carevu cupriju, ili se usvaja, tako nesto. Bilo bi dobro, i tesko izvodljivo, ako bi uradili ono sto je planirano, a to je da se uradi nadvoznjak skroz od Pozeske.
 
Steva":an2lit9c je napisao(la):
^^biće prilaza, ne brini se
obeleženo jarko zelenom bojom, uokvireno crnom bojom
http://i43.tinypic.com/34njk2q.jpg
Dakle, iz Radničke će se, praktično, ići skroz do Careve ćuprije da bi se uključilo na most... Šta će biti sa podvožnjakom, pekarskom industrijom i Jugopetrolom???
I jedna vrlo konkretna stvar koja mi sa ove skice nije jasna - ako će se iz Radničke prvo ići ispod mosta da bi se pa potom popelo na most, kako će to biti izvedeno, to je nemoguće. Taj deo puta bi morao prvo da premosti prugu pa tek potom da se penje ka mostu. Bojim se da most u tom delu nije toliko visoko iznad zemlje da bi bilo prostora za denivelaciju u 4 nivoa. Osim ukoliko nije zamisao da sva vozila idu prvo postojećim podvožnjakom pa da se posle njega odvajaju za most. Da li možeš da postaviš detaljnu sliku te petlje, i uopšte celog tog kraja, kako je planirano, vrlo me zanima. Veliko HVALA ;)
 
Ne, ne, ne, koliko sam ja shvatio tu ce biti neki manji ulaz, a prvi ulaz za ove sa BB i tih krajeva bi trebalo da bude produzetak Pozeske, ona mala ulica sto se spusta ka Hipodromu, pa onda na Carevu cupriju, gde je ulazak i u tunel i na most. Sada, tu ima vise problema, plan je da se od Pozeske put zapravo ne spusta malom ulicom, vec da ide nadvoznjakom do tunela, sto je super, ali umesto da se uradi neka normalna petlja sa pristojnim odvajanjem ka mostu, oni oce da grade raksrnicu. :( Imaju rendirinzi negde na forumu...
 
Steva":1cmt01lp je napisao(la):
^^biće prilaza, ne brini se
obeleženo jarko zelenom bojom, uokvireno crnom bojom
http://i43.tinypic.com/34njk2q.jpg
Da bi bila funkcionalna petlja koja ukrsta 6 traka na mostu sa 6 traka na putu ispod mora da bude bar kao mostar ili nesto tome slicno.
Znaci minimum 3 nivoa + zeleznica. Mostar nema zeleznicu.

Ovu skicu ne mogu da prihvatim kao ispravnu iz par razloga.

1. Zeleno - penjanje iz Radnicke ka Novom Beogradu bi imalo uspon od 10% (prema ovoj skici)
2. Crveno - penjanje iz Bulevara Vojvode Misica ka Novom Beogradu mora da bude mnogo blaza krivina (verovatno ce imati neke silne stubove da bi drzali taj deo konstrukcije,primer mostar)
3. Spajanje na UMP treba da predje preko zeleznickih elektro vodova. To je bar 8m visine + konstrukcija mosta 2m. (stubovi,skretanje konstrukcije spustanje na zemlju. A dole pruga siroka 15m. zaista komplikovano)
 
^^^ To i mene jako zanima. Nigde nisam mogao da pronađem ni najmanje objašnjenje o prilaznim putevima i petljama na netu. Na sajtu savabridge postoji link za temu prilaznih saobraćajnica ali ništa nije postavljeno. Ni na drugim sajtovima ništa nisam našao. Ništa! Kao da ni sami još ne znaju šta će sa tim problemom. Dovoljno je komplikovano što ima gomila već postojećih puteva (nadvožnjak, podvožnjak, pruga sa 5 koloseka, tramvajska pruga, razna skretanja i odvajanja) na malom prostoru a još postoje i neki vrlo bitni privredni objekti, reka...
 
Ambassador":3lwnh2x7 je napisao(la):
Ne, ne, ne, koliko sam ja shvatio tu ce biti neki manji ulaz, a prvi ulaz za ove sa BB i tih krajeva bi trebalo da bude produzetak Pozeske, ona mala ulica sto se spusta ka Hipodromu, pa onda na Carevu cupriju, gde je ulazak i u tunel i na most. Sada, tu ima vise problema, plan je da se od Pozeske put zapravo ne spusta malom ulicom, vec da ide nadvoznjakom do tunela, sto je super, ali umesto da se uradi neka normalna petlja sa pristojnim odvajanjem ka mostu, oni oce da grade raksrnicu. :( Imaju rendirinzi negde na forumu...
A šta sa gomilom vozila koja dolazi iz drugog pravca, iz Obrenovca i sa Ibarske??? Pa neće valjda svi ići preko Banovog brda i Požeške??? Inače, ako se ne napravi taj poseban nadvožnjak posle Požeške, tek tad će biti problema je početak Požeške preuzak i za dve trake koje sad postoje. A posle Požeške je još gora (uža, krivudavija) Paštrovićeva koja ide do rampe...
 
Vrh