Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

spatiotecte":2qv1ryv2 je napisao(la):
Ma nek oni naprave da preko mosta ide metro, imamo sad sansu da dobijemo nasih prvih 3.5 km totalno nezavisne trase.

Bio bi to pocetak osovine Sever-Jug Zemun-Zarkovo

od Stanice NBGD bi nastavila do Omladinskih Brigada pa preko Opstine NBGD ili studentskog Grada do Centra Zemuna

od Radnicke petlje ka jugu ispod pozeske do okretnice pa dalje ibarskom do Vidikovca/Petlovog Brda (sa buducom vezom sa BG:vozom kod raskrsnice sa Jablanickom)

Deo pod zemljom a deo moze na stubove (do O. Brigada i Ibarska)

Uz to da se napravi osovina Istok-Zapad Ustanicka-Aerodrom

za pocetak Vuk-Terazije-Usce-Z.st. NBGD

a kasnije ka istoku Vuk-Konjarnik-Ustanicka

i zapadu Z. St. NBGD-Blokovi-Aerodrom

19_metro-ada2.png


a onda dalje po zelji :)
 
E па ако је тако, онда супер. Само остаје да се надамо да идиоти ипак неће спровести белам у дело.

Иначе, Зидар, паде ми на памет: ова црвена линија метроа обилази центар. Јес' да није проблем пресести са метроа на метро, али ипак... Дај план са 3 линије. :)
 
Sta se zalis, vidis da ti varijanta ide do kancelarije ;)

Ja sam ipak za onaj moj plan sa tri linije a tramvaj na novi most :) efkasnije je

ovo je samo malo mastanja
 
Nije mi jasno zasto neki zele da tramvaj predje preko mosta na adi, kao da hoce da nastave plan "Tramvajem u 21vi vek" :shok: :shok:

Hocemo metro preko mosta na Adi i tacka! :gobb:

Dosta je retrogradnih resenja iz proslosti! :grand:
 
Hmmm...Misliš na ovo :D

[box]Metro u Beogradu
нешто што стално мења форму

према градским властима двадесетак година уназад метро је прво био метро, па је онда био лаки метро, па је сада постао трамвај. [/box]

http://vukajlija.com/metro-u-beogradu/89581

znači imaćemo ga :cool: (sorry za off)
 
Retrogradno je ulagati u automobilsku magistralu kroz centar grada, umesto u metro, a to je ono što se upravo radi, sa tim što će se to na kraju pretvoriti u ulicu sa semaforima (ležeći već postoje), u gradu bez obilaznice.

Tramvaj može da pređe preko mosta 2012-2013, čak se i uklapa u postojeću mrežu pruga, a metro nije ni na vidiku. Para nema ni za taj automobilski tunel ispod Senjaka, kamoli za nastavak prema ubogom Pančevcu.

Samo opušteno, i svako neka priča u svoje ime :cool:
 
Mislim da ovim mostom preko ade imamo sansu da unapredimo i automobilsku infrastrukturu i da iskoristimo taj sinski koridor za metro.

Jednim udarcem ubijamo 2 muve!
 
Ja bih pricao u svoje ime ali relja sve rece sto sam ´teo :)

ETA 7 days do spajanja drugari :vops:
 
Slazem se sa reljom sto je umesto UMP-a i mosta preko ade trebalo da se ulazu te pare u metro, ali posto nisu i sad kad je vec skoro izgradjen most a postoji realna mogucnost da se iskoristi konstrukcija za metro, sto da ne provucemo tuda metro jer je veci deo tog koridora potpuno nezavisan? Ispunjava uslove metro-a.
 
Pa zato jer onda necemo dobiti metro tamo gde treba kroz suvi centar grada i pravac nbg-ustanicka.
 
spatiotecte":205svbp1 je napisao(la):
Nije mi jasno zasto neki zele da tramvaj predje preko mosta na adi, kao da hoce da nastave plan "Tramvajem u 21vi vek" :shok: :shok:

Hocemo metro preko mosta na Adi i tacka! :gobb:

Dosta je retrogradnih resenja iz proslosti! :grand:
Слажем се.

А зашто трамвај да пређе преко моста, Вучко ти је све рекао. Мада, сад кад испада да метро може да прође преко моста, онда треба то гурати.
 
nova":1dj5fka6 je napisao(la):
Hmmm...Misliš na ovo :D

[box]Metro u Beogradu
нешто што стално мења форму

према градским властима двадесетак година уназад метро је прво био метро, па је онда био лаки метро, па је сада постао трамвај. [/box]

http://vukajlija.com/metro-u-beogradu/89581

znači imaćemo ga :cool: (sorry za off)

Polako, ima još tu mesta za promene.... :lol:

Dresina.jpg
 
metromilisav.jpg


moja vizija kako da se most premesti u metro....

takođe smatram da grad kao što je beograd ne može da se pokrije sa tri linije metroa. ali za početak jedna.
 
Te petlje su projektovane za LRT, tu ne može da se zavuče metro... Tramvbaj je već polunezavisan tu, nek ide tramvaj, a metro ionako ko zna da li ćemo dobiti u narednih 20 - 30 godina
 
Wile E. Coyote":34um4jpn je napisao(la):
spatiotecte":34um4jpn je napisao(la):
Ma nek oni naprave da preko mosta ide metro, imamo sad sansu da dobijemo nasih prvih 3.5 km totalno nezavisne trase.
Чини ми се да је већ причано о томе да метро не може да пређе преко моста.
Slušao sam izjavu inžinjera da to jeste trasa za Metro i da je tako i projektovan,ono što možda nije predviđen a to je za nosivost težih vozova a zna se da su vozovi za Metro samo malo teži od novih tramvaja, zato nema brige. :kafa:
 
Mislim da ovde nije problem sa težinama i nosivošću mosta već sa prečnicima krivina trase koja je u direktnoj vezi sa brzinom metroa. Ali eto, ovde ćemo verovatno imati sporiju varijantu metroa sa češćim stanicama.
 
Bobb":3mi16pcs je napisao(la):
Mislim da ovde nije problem sa težinama i nosivošću mosta već sa prečnicima krivina trase koja je u direktnoj vezi sa brzinom metroa. Ali eto, ovde ćemo verovatno imati sporiju varijantu metroa sa češćim stanicama.

Most preko ade je projektovan za sve vrste sinskog prevoza a za precnik krivina za metro kompozicije takodje nije problem jer je za metro potreban jako mali radius i moze da predje jako velike uspone
 
Mislim da spaciolete insistira na metrou tamo gde zaista nije potreban. Po meni ključna linija je MilisavoV-a zelena! Ljubičastu ne bih tako projektovao. Tramvaj na NBG i na Bulevaru odrađuje posao, bitna je veza sa centrom.

Da ne idemo dalje u offtopic: stanica je na zgodnom mestu i dopada mi se kako je osmišljena sa sve ovim liftom.
 
spatiotecte":21ywdju6 je napisao(la):
Bobb":21ywdju6 je napisao(la):
Mislim da ovde nije problem sa težinama i nosivošću mosta već sa prečnicima krivina trase koja je u direktnoj vezi sa brzinom metroa. Ali eto, ovde ćemo verovatno imati sporiju varijantu metroa sa češćim stanicama.

Most preko ade je projektovan za sve vrste sinskog prevoza a za precnik krivina za metro kompozicije takodje nije problem jer je za metro potreban jako mali radius i moze da predje jako velike uspone
Hm...ne znam, ta tematika je malo kompleksnija. Koga interesuje http://eng.hi138.com/?i60206
manji poluprečnici krivina (oko 100m) imaju dosta ograničenja i mana, a koliko sam shvatio jedan od većih problema je cena održavanja (moraju se češće menjati šine na pr...)
 
Матеја Бељан":30tesr1z je napisao(la):
Mislim da spaciolete insistira na metrou tamo gde zaista nije potreban. Po meni ključna linija je MilisavoV-a zelena!

Jasno je da linija Zemun-Ustanicka koja prolazi kroz centar je svakako MNOGO vaznija od ove koja bi spojila Banovo brdo i Novi Beograd. Tu nema price...

Ali s'obzirom da mi nazalost nemamo ni jedan jedini kilometar metro-a u 2011oj godini ja bi bio srecan da se pocne metro makar sa tom linjom broj 3 kad nam se vec sada ukazuje mogucnost.
Pricali smo o tome da treba metro sistem da bude razgranat na vise linija te ne vidim u cemu je problem ako se radi ova treca koja je ionako planirana???

Od neceg se mora poceti ali ako se gura tramvaj svuda gde je lakse nema nama metro-a ni narednih 50godina!
 
Na osnovu onog što sam danas video, završeno je spajanje segmenta T2 sa bočnim rasponom i velike su šanse da sutra bude podignut poslednji čelični segment (M21).
 
Vrh