Wile E. Coyote":132u5l6s je napisao(la):...
Скрећеш десно (на условни или на буљук возила која скрећу лево из Јурија Гагарина и која сумануто јуре јер им је лева стрелица кратка), затим идеш испред аутобуске станице (тешко да можеш поред садашњег улаза у аутобуску станицу да прођеш тако брзо, да не говоримо о излазу, где се гомила возача аутобуса утрпава у твоју путању), а онда поново десно на мост.
Malo analize, buljuk vozila skreće levo iz Jurija Gagarina ka ž. stanici NBG, ali do kad, tj. iz kojih razloga?
1. Donedavno zato što je železnički nadvožnjak bio usko grlo u Jurija Gagarina - to je sada uklonjeno
2. Sada zato što je ulazna rampa za penjanje na Gazelu iz smera Jurija Gagarina/Vladimira Popovića ka gradu zatvorena.
Ali koliko će realno ostati automobila koji tu skreću kada budu imali
a. ulaznu rampu ka mostu na Adi
b. otvorenu ponovo rampu na Gazelu
Mislim da će znantno veći broj automobila ići pravo (jer ako idu i ka Milentija Popovića, opet je jednostavnije nego da idu ispod ž.stanice NBG). Sve u svemu ne vidim da će ta dva skretanja desno toliko osakatiti saobraćaj.
Neko reče, da gomila ljudi zbog kruženja oko jednog bloka neće hteti da koristi most na Adi. Pa onda nema nikakve pomoći ni sad ni ubuduće ni za sto godina za ceo Beograd, jer gde god da se postavi bilo kakav most naći će se ludak koji će reći "to je sve predaleko - više volim direktno pa makar i kroz gužvu".
Treba ljude naučiti malo disciplini, opet naglašavam, vani imate gradova na čijim bulevarima uopšte na jako dugim deonicama nema nikakvog skretanja ulevo - i što je najbolje ulice su im daleko protočnije nego naše, gde bi svi na silu da se provuku ulevo baš u ovoj fazi zelenog na semaforu. Treba ljude malo trenirati i na takva rešenja.
Opet naglašavam i ja smatram da je bolje imati ulaznu rampu (pogotovo kad se uzme u obzir koliko je novca u sve uloženo, jednba rampa više-manje), ali ovo kako je sad zamišljeno uopšte nije nefunkcionalno da bi trebalo sve deklarisati "neupotrebljivim".
S druge strane ta rampa bi sa nekim normalnim lukom, zaista išla blizu sadašnjeg ruba te parcele, pa bi se čitav prostor sveo samo na puteve što na zemlji što malo iznad, prostor bi bio potpuno neupotrebljiv za bilo šta drugo, a korist možda i ne bi bila toliko velika da opravda tako nešto.