Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Da li treba da se apdejtuje spisak operacija do spajanja?
 
moze :) ;) da imamo za arhivu nasu i uspomenu :kk:
 
Ok, ali - šta je sve urađeno u poslednjih par dana?
 
Ono što sam video, podignut je čelični segment M20, a za naguravanje bočnog raspona ne znam.
 
Felix55":4r5djdgp je napisao(la):
Od Milentija Popovića u krug oko buvljaka, ispod železničke stanice Nbg, pa nazad do rampe u Jurija Gagarina kojom se može popeti na novi most, ima čak 5 semafora (a jedan od njih, na raskrsnici Antifaštičke borbe i Milutina Milankovića, baš dugo tu zadržava vozila).

Mnogooo duže od minuta će se putovati tom varijantom...

Nemoguće da se toliko ne prati gradivo na času! :lol: Vreme se meri od Njiletove zamišljene rampe kod pumpe koja se ruši, do rampe kod Ž.st.NBG koja je predviđena planom i uz zelenu uslovnu strelicu kod desnog skretanja na jedinoj raskrsnici na tom putu iznosiće 30sec. (izvini NJile u svemu ostalom se do sad slažem sa tobom :p :kk: )

Jednostavno strpiš se minut i opet si kako god okreneš na Naadidignutom simbolu Beograda! :laugh:
 
roger":1bq3dg0o je napisao(la):
Ono što sam video, podignut je čelični segment M20, a za naguravanje bočnog raspona ne znam.

Juče je izvršeno i poslednje naguravanje za 16 metara. Spajanje T2 i bočnog raspona još nije završeno do kraja.
 
Veliki Vracar":2mygroi8 je napisao(la):
Nemoguće da se toliko ne prati gradivo na času! :lol: Vreme se meri od Njiletove zamišljene rampe kod pumpe koja se ruši, do rampe kod Ž.st.NBG koja je predviđena planom i uz zelenu uslovnu strelicu kod desnog skretanja na jedinoj raskrsnici na tom putu iznosiće 30sec. (izvini NJile u svemu ostalom se do sad slažem sa tobom :p :kk: )

Jednostavno strpiš se minut i opet si kako god okreneš na Naadidignutom simbolu Beograda! :laugh:
Богами, не бих се сложио са тобом. :p :lol:

Скрећеш десно (на условни или на буљук возила која скрећу лево из Јурија Гагарина и која сумануто јуре јер им је лева стрелица кратка), затим идеш испред аутобуске станице (тешко да можеш поред садашњег улаза у аутобуску станицу да прођеш тако брзо, да не говоримо о излазу, где се гомила возача аутобуса утрпава у твоју путању), а онда поново десно на мост.

О томе, да нико неће хтети да кружи око блока, него ће скратити путању, па право на Газелу, не треба ни дискутовати.
 
Crveno kako će da bude a plavo kako bi bilo u idealnim uslovima.


1.jpg


razlika je možda par stotina metara, naravno situacija će biti mnogo bolja ako budu postojale strelice za uslovno desno....


dalje, stvarno bi voleo da znam koliko se vozila očekuje da se uključuje sa ovog pravca. ovaj pravac će sigurno koristiti ljudi koji iz blokova 19a, 19, staro sajmište, dok će ljudi iz blokova 21, 22 i 23 biti podeljeni između prilaska mostu iz milentija popovića ili odma da izađu u antifašističke borbe pa onda da skrenu levo pre buvljaka (buduće BAS). iz svih drugih pravaca novog beograda ko prelazi ovaj most neće koristiti ovaj prilaz mostu.

njile, vozila koja skreću levo u antifašističke borbe se uključuju u krajnju levu traku. vozila koja skreću u desno iz jurija gagarina skreću u krajnju desnu. između njih nema konflikta jer postoji tri trake.
 
@ Њиле Да ли би кружни ток на укрштању Јурија Гагарина и Антифашистичке борбе помогао?
 
MilisaV":pftlxojb je napisao(la):
Crveno kako će da bude a plavo kako bi bilo u idealnim uslovima.

1.jpg


razlika je možda par stotina metara, naravno situacija će biti mnogo bolja ako budu postojale strelice za uslovno desno....

Zavisi za koga idealno. Gradske vlasti ne bi bile baš oduševljene. Znaš li koliko je to izgubljenog gradskog građevinskog zemljišta za koje bi mogle da se uzmu lepe pare.

A kao drugo, treba uzeti u obzir i rampu koja se spušta sa mosta u Jurija Gagarina. Jedni drugima bi sekli putanje oni koji silaze i oni koji se penju.
 
MilisaV":37ptox6t je napisao(la):
njile, vozila koja skreću levo u antifašističke borbe se uključuju u krajnju levu traku. vozila koja skreću u desno iz jurija gagarina skreću u krajnju desnu. između njih nema konflikta jer postoji tri trake.
Знам. Само, наравно, увек има бу**** које обилазе колону, што може водики ка потенцијалној црној тачки.

А тих пар стотина метара више ће још додатно бити закомпликовано оним што упорно превиђаш, а то је аутобуска станица.
MilisaV":37ptox6t je napisao(la):
@ Њиле Да ли би кружни ток на укрштању Јурија Гагарина и Антифашистичке борбе помогао?
Нисам сигуран. Бојим се да би трамвај само додатно закомпликовао ситуацију. Ја сам чак имао идеју да се направи кружни ток на силаску с моста у Јурија Гагарина.
 
Po meni je najbolje resenje kruzni tokovi na raskrsnici antifasisticke borbe i jurija gagarina,a i ona gore raskrsnica sa bulevarom milankovica.Tramvaji,ne bi isli kroz kruzni vec direkt ko krug,videh to u Becu i fino funkcionise.
 
Трам који у обе улице има трасу на средини није никакав проблем да презази КРОЗ кружни ток неизмењеном трасом, док би само моторни саобраћај ишао у круг. Има таквих примера по свету.
 
Тако је било својевремено код Економског факултета, пре него што је изграђена пруга за Нови Београд. Чак је усред кружног тока била и станица.
 
Na dan 15.07.2011:

Bočni raspon:

Naguravanje 20m - završeno 14.06.2011
Naguravanje 20m - završeno 29.06.2011
Izlivanje betonskog segmenta 3m
Montiranje čeličnog segmenta 2m
Naguravanje 16m - završeno 14.07.2011

Izlivanje betonskog segmenta 44m na zadnjem delu bočnog raspona.

Glavni raspon:

Podizanje M18 16m - završeno 15.06.2011
Podizanje M19 16m - završeno 29.06.2011
Podizanje M20 16m - završeno 14.07.2011
Podizanje M21 9m

15.07.2011. još 14m do spajanja.
 
MilisaV":2f4q2qs5 je napisao(la):
dalje, stvarno bi voleo da znam koliko se vozila očekuje da se uključuje sa ovog pravca. ovaj pravac će sigurno koristiti ljudi koji iz blokova 19a, 19, staro sajmište, dok će ljudi iz blokova 21, 22 i 23 ...

ne mozemo da odgovorimo na ovo pitanje jer u ovom gradu postoje samo price i renderi a ne konkretni planovi, projekti i rokovi. mogu da se slozim da broj vozila kojiam ce biti potreban ovaj prilaz u provo vreme nece biti ogroman ali zar ne pricamo o delu grada u kome se planira najveca transformacijanekog prostora u bg-u jos od nasipanja mocvare. u radijusu od 1000m planirana je nova zeleznicka i nova autobuska stanica, dozovoljen toranj do 150m, brodogradiliste treba da zamene hiljade kvadrata stambenog i komercijalnog prostora, iz tog pravca treba da dodju buduci korisnici prostora u savskom amfiteatru.... mozete li vi da predvidite kako bi se samo pomereanje recimo autobuske i zel stanice na tu lokaciju odrazilo na saobracaj u i oko bloka? ostalo da ne spominjemo, to je tek SF..

nije to dlaka u jajetu, nije to cuprija u nekom selu.. projekat od skoro 500mil evra, 20 mil samo da bi deo bio zavrsen par meseci ranije i mi raspravljamo da li je potrebna obicna rampa, podvoznjak, sta god za prilaz, pa nek kosta i milion, 5 miliona, 10.. koliko to bre kosta i ko nas zaje*******ava? a 50 metara dalje projektuju nadvoznjak od 100m za prilaz sa mosta u JG-a umesto obicne rampe.. sramota.. nedostatak mesta.. kojeg mesta, pa ne grade to na terazijama nego na livadi, ko je to projektovao, zasto tako..? ne postoji opravdanje i obrazlozenje za ovo do nemara, gluposti i bezobrazluka a vi milisave objasnjavajte koliko zelite da moze ovako i onako.. zato to rade, zato sto smo bednici koji cutimo

PS. pricu o nedostatku stanica, o suzenjima zbog njih, o kompromisima.. necu ni da komentarisem
 
+
Izvinjavam se, ovo je jace od mene
"Iako je sve ovo znao, Dragan đilas se, 19. avgusta 2008. kada je postao gradonačelnik Beograda, umesto drumskog metro-mosta Zorana đinđića (55 miliona evra) - odlučio za tri puta skuplji (tada objavljeno - 149 miliona evra), nefunkcionalni drumsko-tramvajski most mariborskog PONTING-a.
Zašto?"


http://www.svedok.rs/index.asp?show=77513
 
А ко је то урадио пројекат друмског и метро моста Зорана Ђинђића од 55 милиона евра? И у коју сврху, с обзиром да још нема одлуке о градњи метроа? Има ли неко тај пројекат?
 
442doBGD":3i6icsgi je napisao(la):
A ovo je nađeno na fejsbuku (nisam ja slikao):

mostprekoade.jpg

Hoće li ova dve strane tačno da se potrefe? Nešto kao da nisu skroz u ravni :)
Kao da malo treba da zategnu kablove i podignu glavni raspon za koji cm :)
 
Да, али када је тај пројекат био 55 милиона евра? 2008. или када је урађен првобитно.
 
sizif":2dauas3m je napisao(la):
А ко је то урадио пројекат друмског и метро моста Зорана Ђинђића од 55 милиона евра? И у коју сврху, с обзиром да још нема одлуке о градњи метроа? Има ли неко тај пројекат?
Ima i crtez i nacrt mosta,ne mogu sada da ih nadjem.Vec su i pobijeni sipovi za taj most dok je Djindjic bio gradonacelnik 1998. godine ali je zbog pocetka rata prekinuto sa pripremama za izgradnju.

Ali mora pre izgradnje petlji sa strane starog dela da se izmesti lastina autobuska stanica jer bi bio uzvodno od starog savskog mosta.

I most je planiran sa 3+3 saobracajne trake sto kaze da je primarno drumski
sa stubovima u vodi a kroz sanduk bi isao metro.

Edit:evo i slicica,

metromost1.jpg


metromost2.jpg


Samo sto ce sada metro most biti gradjen uzvodno da bi spojio Bulevar Zorana Djindjica i kruzni tok oko glavne zeleznicke stanice.

Taj most cemo sigurno dobiti,samo je pitanje da li ce biti samo drumski ili i metro most.
 
Simba":15bfnr3m je napisao(la):
Hoće li ova dve strane tačno da se potrefe? Nešto kao da nisu skroz u ravni :)
Kao da malo treba da zategnu kablove i podignu glavni raspon za koji cm :)

Ako uzmeš u obzir da je visina čeličnog segmenta 4.75 metara, ima tu celih pola metra odstupanja. Sve je ovo planirano. Problem bi bio da je bočni raspon niži od čelične konstrukcije. Dotezanje se lako izvodi, otpuštanje teško. Biće tu još podešavanja. Konačno dotezanje će biti tek kada završe sa svim radovima na mostu i most preuzme kompletno opterećenje.
 
Vrh