Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Tako bi mogli da isusimo i dunav i savu jer su takodje zagadjeni :rolleyes:
 
да, али Саву и Дунав не загађујемо само ми, то су међународне реке, док Топчидерку загађујемо само ми
 
Dakle otpad stranih drzava je bolji nego nas? :D

Evo slika sa javnog uvida,koga zanima nek navrati,bice uvid jos 20tak il kolko dana svakim radnim danom od 9 do 18h u suterenu zgrade gradske uprave.

Na planu su ucrtane i biciklisticke staze,a pesacka je na NBG malo sasava,ali to je bilo i ocekivano.



Za vecu sliku desni klik open in new window

fotografija0142.jpg


fotografija0143.jpg


fotografija0144.jpg
 
Значи, дефинитивно ништа од четврте рампе у Јурија Гагарина и везе Б. Брдо-Кнежевац. :bash:
 
Pa kako da bude veze Banovo Brdo knezevac kada arhitekta iz urbanistickog zavoda mi pominje trecu liniju metroa a lepo pise tramvaj na legendi izlozenih planova :)

Cetvrtu rampu nisam ni ocekivao u Jurija Gagarina,al mi je tezak bedak sto nema stanice tramvaja kod Buvljaka ili stanice NBG.Kaze urbanista da tamo niko nece ni silaziti sa tramvaja i poce da mi prica kako laki metro treba da ima minimum stanice na 1 km jer to ipak nije tramvaj hahaha


Kad sam ga pitao zasto ce stanice u bulevaru lakog metroa biti 500-700m ucutao je...Urbanisti stvarno misle da smo svi sisali vesla.

A i pomenuh da stanica radnicka je oko 100 m od pocetka mosta,a most je dugacak 900m,pa jos 1200 m do spustanja tramvaj kod gsp garaze,dakle 2.3 km bez stanice tramvaja/lrt/spejs satla!!!

Ocigledno da smatraju da je neko ko bi iz bloka 19,23 ili 24 isao peske do stanice tramvaja kod buvljaka ili prelazio na BG Voz na stanici NBG lud.
 
Значи дефинитивно ЛРТ... Време је да се прдузме нешто конкретније, јер ћемо и у 22. век трамвајем... :rolleyes:
 
Samo toliko pominju jer im gradska direkcija za gradjevinsko zemljiste i izgradnju diktira uslove,dakle da ima kazu da je reka Sava klisura,oni bi tako i crtali jer zavise od njih sa finansijskog aspekta ;)

Politika gradske direkcije je BELAM jer ako propadne prica sa francuzima i italijanima moraju necime da vitlaju oni i gradonacelnik pred izbore,a to je taj famozni plan za koga ne mogu ni nadji kreditore.

To je ono,razumem da lazes mene,ali si toliko poverovao u svoje lazi da si i sam poceo da verujes u njih...
 
Kada uopšte možemo da očekujemo prvi LRT/tramvaj preko mosta? Da je taj LRT u stvari CAF dakle standardan kolosek 1.000 ili potpuno novi sistem? Već dve godine pokušavam da nađem odgovore na ova, priznaćete logična pitanja.
 
Ako ne naprave stanicu kod NBG zeleznicke bice im to EPIC FAIL. Ne znam koga ce oni da prevoze od graze gsp-a. Ove iz romvila.

Znaci po njima ce se tramvaj ka adi ceka u III bulevaru na stanici koja vodi ka Tosinom Bunaru tj. ide se u krug kod garaze.

Svuda u svetu se prave metro stanice tako da se ukrstaju sa drugim metro linijama a kod nas se nesto mudruje. Nema veze nije metro voz i tranvaj ali stvarno da nema stanice ni u JG ni kod buvljaka je promasaj. Bar su stavili autobusku stanicu odmah posle petlje JG.
 
djakovac":120edfv7 je napisao(la):
Kada uopšte možemo da očekujemo prvi LRT/tramvaj preko mosta? Da je taj LRT u stvari CAF dakle standardan kolosek 1.000 ili potpuno novi sistem? Već dve godine pokušavam da nađem odgovore na ova, priznaćete logična pitanja.

99% ce to biti CAF koji ce kod gsp garaze da ode za blok 45.

Jer cak i metro da se pravi,on ce se samo ticati prve linije Zvezdara-Zemun a ne i ostale 2 koje ostaju za dalju buducnost.Dakle tramvaj ce preko mosta biti privremeno resenje.A sami znamo na osnovu tobogana koliko nam traju privremena resenja.
 
djakovac":14intfvc je napisao(la):
Kada uopšte možemo da očekujemo prvi LRT/tramvaj preko mosta? Da je taj LRT u stvari CAF dakle standardan kolosek 1.000 ili potpuno novi sistem? Već dve godine pokušavam da nađem odgovore na ova, priznaćete logična pitanja.


I ja se isto pitam: da i je CAF tramvaj zapravo LRT?
 
vucko":3kcifazy je napisao(la):
Pa kako da bude veze Banovo Brdo knezevac kada arhitekta iz urbanistickog zavoda mi pominje trecu liniju metroa a lepo pise tramvaj na legendi izlozenih planova :)

Cetvrtu rampu nisam ni ocekivao u Jurija Gagarina,al mi je tezak bedak sto nema stanice tramvaja kod Buvljaka ili stanice NBG.Kaze urbanista da tamo niko nece ni silaziti sa tramvaja i poce da mi prica kako laki metro treba da ima minimum stanice na 1 km jer to ipak nije tramvaj hahaha


Kad sam ga pitao zasto ce stanice u bulevaru lakog metroa biti 500-700m ucutao je...Urbanisti stvarno misle da smo svi sisali vesla.

A i pomenuh da stanica radnicka je oko 100 m od pocetka mosta,a most je dugacak 900m,pa jos 1200 m do spustanja tramvaj kod gsp garaze,dakle 2.3 km bez stanice tramvaja/lrt/spejs satla!!!

Ocigledno da smatraju da je neko ko bi iz bloka 19,23 ili 24 isao peske do stanice tramvaja kod buvljaka ili prelazio na BG Voz na stanici NBG lud.


A onda još kažu da Jovin bulazni (ne znam čoveka, ali pratim šta piše).

Tako nam i treba kada se infrastruktura podređuje pezjažnoj arhitekturi.
 
relja":2ipx828j je napisao(la):
djakovac":2ipx828j je napisao(la):
Kada uopšte možemo da očekujemo prvi LRT/tramvaj preko mosta? Da je taj LRT u stvari CAF dakle standardan kolosek 1.000 ili potpuno novi sistem? Već dve godine pokušavam da nađem odgovore na ova, priznaćete logična pitanja.


I ja se isto pitam: da i je CAF tramvaj zapravo LRT?
Добро питање.
 
nije mi jasno zbog čega spoj Radničke i BVM neće biti 3+3 nego ga ostavljaju na 2+2?

Koja je svrha onda u uklanjanju tobogana i onog tunelčića? Opet će tu biti haos.
 
Mali podsetnik iz pisma Jovina redakciji Svedok povodom intervjua sa Djilasom
"Podsećam gradonačelnika - pre tri godine (5. april 2008) lično sam ga obavestio i na planovima (GUP-1923. GUP-1950. GUP-1972. GUP-2003) pokazao - da je most „Ada Ciganlija“, veza Banovog brda sa Novim Beogradom, planiran na poziciji „donje prevlake“, gde je reka Sava široka 260 metara; - da je magistar Mirko Radovanac, u okviru Studije opravdanosti izgradnje Unutrašnjeg magistralnog poluprstena - UMP (promovisana decembra 2003.) odredio novu poziciju mosta - na donjem špicu Ade - gde je reka Sava, od izvora u Sloveniji do ušća u Dunav, najšira - 620 metara; - da je UMP (17,1 km) relikt retrogradnog automobilsko-tramvajskog urbanizma, koji sa 5.457 m mostova, 2.895 m tunela, 15 denivelisanih raskrsnica i otkupom građevinskog zemljišta, treba da košta - 2,2 milijarde evra (kao 32 km nezavisne, dvokolosečne metro linije); - da je drumsko-tramvajski most, sa kosim zategama i jednim pilonom visine 200 metara - prvonagrađeni konkursni rad mariborske firme PONTING, koji je, zbog neracionalnog poprečnog preseka - najširi (45 m) takav most na planeti Zemlji; - da će se jedna trećina površine mosta koristiti tek 2033. kada je planirana izgradnja treće tramvajske linije - Banovo brdo-Novi Beograd! - da je most nefunkcionalan jer se „srednje vreme putovanja“ u gradu neće se ni za sekund smanjiti; - da će most sa priključnim petljama, koje su sastavni deo mosta, koštati Beograđane 300 do 400 miliona evra.
Podsećam gradonačelnika - da sam mu tada (5. april 2008) lično predao - informaciju o revidovanom projektu drumsko-metro mosta na poziciji Nemanjine ulice, gde je reka Sava široka 254 metra; - da je projekat, po nalogu gradonačelnika Zorana đinđića, urađen tokom 1997-1998; - da su obalni stubovi mosta obeleženi na terenu; - da su, zbog bombardovanja 1999. prekinute pripreme za izgradnju mosta, odnosno, početak izgradnje prve linije metro-sistema Beograda."

http://www.svedok.rs/index.asp?show=77513
 
Kartograf":2z6rglc0 je napisao(la):
nije mi jasno zbog čega spoj Radničke i BVM neće biti 3+3 nego ga ostavljaju na 2+2?

Koja je svrha onda u uklanjanju tobogana i onog tunelčića? Opet će tu biti haos.


Slažem se da bi 3+3 trake bile optimalne. Zagušenja na nadvožnjaku i podvožnjaku su više zbog širine tih traka i uspona na tim mestima, a na nadvožnjaku i zbog katastrofalnog stanja kolovoza. Uz optimalnu širinu tih traka, blaže uspone i preusmeravanje saobraćaja prema NBG preko mosta, usko grlo neće biti 2+2 trake već semafori.
 
vucko":ydv98gcf je napisao(la):
Kad sam ga pitao zasto ce stanice u bulevaru lakog metroa biti 500-700m ucutao je...Urbanisti stvarno misle da smo svi sisali vesla.
То је жива истина, они заиста и мисле да грађани ништа не знају, и да је њихово знање светиња.

Wile E. Coyote":ydv98gcf je napisao(la):
relja":ydv98gcf je napisao(la):
djakovac":ydv98gcf je napisao(la):
Kada uopšte možemo da očekujemo prvi LRT/tramvaj preko mosta? Da je taj LRT u stvari CAF dakle standardan kolosek 1.000 ili potpuno novi sistem? Već dve godine pokušavam da nađem odgovore na ova, priznaćete logična pitanja.
I ja se isto pitam: da i je CAF tramvaj zapravo LRT?
Добро питање
Са крајње логичним одговором....ЈЕСТЕ! Размислите мало, КАФ-ов распоред седишта је 2+2 са недостатком хоризонталних шипки, значи, намењен за брзи транспорт и ређи распоред станица. Физиономија салона КАФ-а је сада доста јаснија, зар не?
 
Danas je dosta živo na gradilištu. Čelični segment M20 je na barži i danas će biti podignut. U toku je poslednje 19. naguravanje bočnog raspona i pored toga što T2 nije potpuno spojen sa bočnim rasponom (ostalo je da se zaliju bočne strane i gornja ploča sandučastog nosača, kao i konzole između betonskog i čeličnog dela). Po završetku 19. naguravanja bočnog raspona i podizanja M20 ostaće samo 9 metara do spajanja. :vops:


81763962.jpg


97450143.jpg
 
relja":2pdw1o6f je napisao(la):
djakovac":2pdw1o6f je napisao(la):
Kada uopšte možemo da očekujemo prvi LRT/tramvaj preko mosta? Da je taj LRT u stvari CAF dakle standardan kolosek 1.000 ili potpuno novi sistem? Već dve godine pokušavam da nađem odgovore na ova, priznaćete logična pitanja.


I ja se isto pitam: da i je CAF tramvaj zapravo LRT?

pa ukoliko bi ukopali trasu izpos pozeske mogao bi i da bude :)

CAF nije LRT , on je samo renoviranje i poboljsanje tramvaja u 21. veku.
 
A i metro pa cak i taj LRT ima sedista po strani uz bok vozila okrenuta jedna ka drugima radi lakse cirkulacije putnika a ne ovako tramvajski okrenuta ka prednjem ili zednjem delu vozila sa uskim prolazom.
 
@Vucko koliko ja ynam na tom javnom uvidu, može se uloyiti prigovor i dužni su da ti odgovore, bar bi trebalo :) Ne bi bilo lose uloziti proigovor za izostanak tramvajske stanice kod stanice nbg.
@ blagoje plus za slike, izgleda da im se bas zuri, kad ni ceo segment nisu u potpunosti dovrsili a vec vrse naguravanje

LRT ima vrata sa obe strane i upravljacnice na oba kraja tako da ovj CAF nije LTR vec moderan tramvaj. Mozda samo njega iskoriste kao osnov za razvoj Beogradskog LTR
 
Вест са www.savabridge.com


Завршено прво поље мостовске конструкције УМП-а ка југу

У четвртак 30. јуна завршено је бетонирање првог поља мостовске конструкције на траси УМП-а, десни коловоз у смеру ка југу, након чега следи преднапрезање и померање покретне скеле на следећу позицију, где су у току припремни радови за бетонирање и монтажа арматуре. Такође, припреме за бетонирање 1. поља на супротној конструкцији УМП-а ка мосту, правац север, се приводе крају монтажом покретне скеле и оплате. Циклус завршетка једног поља траје приближно 3 недеље.

Истовремено извођење шипова за конструкцију денивелисаног двотрачног кружног тока се одвија предвиђеним програмом радова па је већ 95% шипова завршено, као и 25% темеља. 6 од укупно 14 стубних оса конструкције УМП-а од укрштања са суседним лотом фазе 1Ц УМП-а до спајања са новим мостом на Сави, је завршено. У току је бетонирање стубова на кружном току и припремни радови за израду темеља у наставку УМП-а ка мосту.


news42.jpg
 
Vrh