Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

JohnyBgood":shy7ay5q je napisao(la):
A da obloze most nekim blingom kao onaj predlog "novog" Teslinog tornja"? Pa da jos sljasti kad se upale svetla, disko-most!

PS Daleko bilo.

ma jok..super bi bilo, ja sam za oblaganje! negujmo nasu grand tradiciju...
 
Bobb":43xiry8r je napisao(la):
stf":43xiry8r je napisao(la):
Ako smo dobili insajdersku info. da se ljudima koji rade na mostu, ne svidja ubrzanje, ja im verujem da imaju opravdan tehnicki razlog.....svasta.
Dosta sam vremena proveo na gradilištu i poznat mi je taj skeptični osmeh kao odgovor na pitanje 'hoće li se završiti do roka'. Mnogi su skeptici po tom pitanju ali ne mora to da bude ni zbog kakvog tehničkog razloga, već jednostavno je to u ljudskoj prirodi. Ali ako stvarno postoji neki valjani tehnnički razlog zbog kojeg je neki rok nemoguće ispoštovati, svaki glavni inžinjer jedne ozbiljne građevinske firme će podneti izveštaj naručiocu sa objašnjenjem. Ukoliko se i dalje insistira na nerealnom roku, opet ni jedna ozbiljna građevinska firma neće potpisati takav ugovor.
Dakle, ako ugovor postoji sa rokom do kraja godine, onda je i ocenjeno od strane izvođača da je to i moguće. Ako taj datum nije i zvanično deo ugovora ili aneksa ugovora, onda je sve to predozborna lovačka priča.
Varas se....ozbiljne firme ce povuci crtu onda, kada je ugrozena bezbednost, a neke ni tada. Investitor je onaj koji se pita za sve.
Druga stvar.....pa naravno da je svaki posao moguce zavrsiti brze od predvidjenog roka, ali kojim kvalitetom? Evo, setimo se rekonstrukcije Gazele. Po projektu putara, trebala je da se zatvori cela polovina mosta i da se radovi izvode na celokupnoj konstrukciji odjednom. Onda je, na intervenciju grada, taj projekat promenjen i sada rekonstruisu na parce.
Zaista ne treba biti inzinjer da bi svatio da se ne moze dobiti isti kvalitet sanacije monolitne konstrukcije pod opterecenjem i vibracijama, i jos komad po komad, i rekonstrukcije celokupnog sistema bez opterecenja.

Isto je i kada se gradi novo, bilo most, bilo betoniranje obicne terase u dvoristu. Npr. mi smo, pre desetak godina radili betonsku plocu na garazi. Na pola izlivanja ploce, otisli na petnaestominutni odmor, pa onda nastavili. Rezultat? Od samog pocetka, ploca prokisnjava na tom mestu, jer materijal, u ovom slucaju beton, nije izliven iscela, vec je cepkan.

Prema tome, koliko sam razumeo one insajderske informacije, zbog ubrazanja, zavrsne gornje segmente ce raditi na parce, komad po komad, umesto odjednom, kako se inace radi. To ne znaci da ce se lose uraditi, ali sam skeptican, sto se tice dugotrajnosti.

Bas me cudi od jednog gradjevinca i arhitekte da brane pricu o ubrzanju, jako zanimljivo. Ovo ubrazanje je cist produkt politickog razmisljanja pojedinaca, koji se stavljaju iznad struke i njihova rec ima snagu mitskih bogova. Koliko je primera samo da je egoisticka politicka odluka na kraju skupo kostala neki narod.....novija istorija?
 
Iza svih megalomanskih projekata stoje usijane političke glave, ovo nije ni prvi ni poslednji primer. Naravno da je kvalitet prvi koji trpi kad se radi na brzinu, ali samo u slučaju ako se radi protiv pravila struke. Tačno se zna na kojim radovima može da se uštedi vreme i novac a na kojima ne. Izvođač koji svesno ide protiv svoje struke po meni ne može da bude ozbiljan izvođač, a ja računam da ovde ipak imamo posla sa ozbiljnim ljudima. Ako su i oni šalabajzeri, onda pričamo šulje priče ovde.
Ajd pojasni mi kako to da za izlivanje segmenata komad po komad treba manje vremena nego odjednom? Ima logike kad se radi rekonstrukcija objekta koji je je u upotrebi, ali za nov most ili nadvožnjak?
 
stf pojma nemas sta pricas..... tvoja prica sa polubetoniranjem ploce samo pokazuje sta se desi kad se odugovlaci nesto a ne gad se zuri.....

"Bas me cudi od jednog gradjevinca i arhitekte da brane pricu o ubrzanju, jako zanimljivo"

opet te pitam znas li nekog arhitetku koji se nije mora svadjati oko rokova i datuma predaje nekog objekta to je noramalna stvar... oni bi uvek vise tebe pritiskaju klienti da se usele ti trazis da sve bude kako treba, jos ako se umesa project manager koji sve redom pritiska i tako ide zivot

inace ovde se radi o ubrzanje izgradnje pristupnih puteva i zavrsnih radova a ne glavne konstrukcije (koje je najslozniji deo radova i najopasnija faza gde ozbiljne greske mogu da se naprave.....


i to "zanimljivo" dobro znamo sta znaci , mislis da ovo govorim zbog politike
 
Bobb":jkrll8ue je napisao(la):
Ajd pojasni mi kako to da za izlivanje segmenata komad po komad treba manje vremena nego odjednom? Ima logike kad se radi rekonstrukcija objekta koji je je u upotrebi, ali za nov most ili nadvožnjak?
Ovako:
Prvobitni plan je bio da se zavrsi spajanje glavnog i bocnog raspona, potom steluju kablovi i onda krene u izradu sledecih slojeva odjednom, pa potom sledece stelovanje kablova.
Zbog ubrzanja, ti sledeci slojevi se rade pre spajanja osnovne konstrukcije i neravnomerno se vrsi opterecenje itd.

bg259":jkrll8ue je napisao(la):
stf pojma nemas sta pricas..... tvoja prica sa polubetoniranjem ploce samo pokazuje sta se desi kad se odugovlaci nesto a ne gad se zuri.....
:) Mogao sam da potpisem da ces bukvalno da reagujes, bez kapiranja poente, sto je opet, od strane arhitekte zanimljivo. Poenta mog primera je da se jedan posao moze odraditi, vremenski, na par nacina, ali da krajnji rezultat nije isti, a razlog su odredjene karakteristike materijala koji se koriste.

bg259":jkrll8ue je napisao(la):
opet te pitam znas li nekog arhitetku koji se nije mora svadjati oko rokova i datuma predaje nekog objekta to je noramalna stvar... oni bi uvek vise tebe pritiskaju klienti da se usele ti trazis da sve bude kako treba, jos ako se umesa project manager koji sve redom pritiska i tako ide zivot.
Znam, ja i ne kritikujem izvodjace, vec nerazumne investitore.
bg259":jkrll8ue je napisao(la):
inace ovde se radi o ubrzanje izgradnje pristupnih puteva i zavrsnih radova a ne glavne konstrukcije (koje je najslozniji deo radova i najopasnija faza gde ozbiljne greske mogu da se naprave.....
Koliko sam ja razumeo, ne radi se samo o tome, vec i o sledecim slojevima na glavnoj konstrukciji. Osim toga, vec su se pojavili problemi na izradi stubova petlje Radnicka, i da ih sad ojacavaju.
bg259":jkrll8ue je napisao(la):
i to "zanimljivo" dobro znamo sta znaci , mislis da ovo govorim zbog politike.
;) Vars se. To zanimljivo, ima svoje izvorno znacenje.
 
Ostatak veceras postavljam.Cena je stvarno 404 900 000 eura

cena.png
 
edgeman":14m83dmd je napisao(la):
Ima tu jos slika i petlje hipotrom koliko vidim ali nisu ovde istaknute.
Ђиле те заразио...
dusanjf":14m83dmd je napisao(la):
JohnyBgood":14m83dmd je napisao(la):
A da obloze most nekim blingom kao onaj predlog "novog" Teslinog tornja"? Pa da jos sljasti kad se upale svetla, disko-most!

PS Daleko bilo.

ma jok..super bi bilo, ja sam za oblaganje! negujmo nasu grand tradiciju...
Наравно, ребрастим алуминијумом (по могућности у сивим и црвеним тоновима).
vucko":14m83dmd je napisao(la):
Ostatak veceras postavljam.Cena je stvarno 404 900 000 eura
И то са приступним путевима. Бар је то сад познато. Да ли је ту урачунат и део до Тошиног Бунара?

Цензура, +1 за слике :kk:
 
Njile ne bih znao jer ne pise nista po stavkama vec samo ukupno,postavicu ostatak sutra,nesto mi zeza komp.

Inace,ovo je cena bez dodatnih 20 miliona eura za ubrzanje radova i poskupljena petlje jurija gagarina za 5 miliona.

Dakle 430 Milki.Red bi bio da se zaokruzi na 500 miliona.
 
vucko":3u7dl5mk je napisao(la):
Njile ne bih znao jer ne pise nista po stavkama vec samo ukupno,postavicu ostatak sutra,nesto mi zeza komp.

Inace,ovo je cena bez dodatnih 20 miliona eura za ubrzanje radova i poskupljena petlje jurija gagarina za 5 miliona.

Dakle 430 Milki.Red bi bio da se zaokruzi na 500 miliona.

Nisam pratio na času (neko mora i da radi i za zaradi taj višak vrednosti od kojeg se plaća porez :) )
Koji je dokument u pitanju, od kada?
 
vucko":8ayviqiz je napisao(la):
Ostatak veceras postavljam.Cena je stvarno 404 900 000 eura

cena.png

O majko mila, pa ko li je prevodio ovo... pise EUR 404.900.000 a u zagradi cetiri miliona...

dole u tabeli stoji u milionima evra, a ispod puni iznosi...

Pa koji diletanti sve postoje kod nas to je za plakanje... mnogo me zivcira ta aljkavost i povrsnost :bash:
 
Pa to je ta nova tehnologija koja, kao što vidimo dosta olakšava i ubrzava gradnju,da pomenem kada bi se gradilo kao pre recimo 30 ak god produžila bi se gradnja na još na godinu dve ,isto važi i za Metro..
 
relja":3a8hhyvz je napisao(la):
Nisam pratio na času (neko mora i da radi i za zaradi taj višak vrednosti od kojeg se plaća porez :) )
Koji je dokument u pitanju, od kada?

Pozivaju se na dopis iz decembra 2009,pa tipujem da je decembar 2009 ili prvi kvartal 2010. godine?

Znaci kao sto rekoh dodati 25 miliona eura na to,bolje da su lepo zaokruzili na 1/2 od Milijarde i cao...I onako se narod upecao na most ko riba na pecaroski mamac.

@kartograf Kada je takav javasluk na ugovoru od 405 000 000 eura,zamisli koliko ih boli uvo za neke ovozemaljske od miliona-dva ili manje.
 
Evo i moje sinoćne reportažice. Primetio sam da nema puno noćnih slika:





















 
Биће то ноћу фантастично кад се буде завршило и осветлило, тотално ће да ,,преузме" панораму града!



 
Toliko o azurnosti gradske vlasti,postavise obavestenje posle sto je poceo uvid,a zakonski moraju bar nekoliko dana unapred!

Јавни увид у Измене и допуне плана детаљне регулације од Улице Тошин бунар до чвора „Аутокоманда”

Комисија за планове Скупштине града Београда утврдила је Нацрт измена и допуна Плана детаљне регулације за саобраћајни потез Унутрашњи магистрални полупрстен (УМП) од саобраћајнице Т6 до Панчевачког моста – деоница од Улице Тошин бунар до чвора „Аутокоманда” у општинама Нови Београд, Чукарица и Савски венац. План ће бити на јавном увиду од 12. јула до 10. августа и може се погледати у згради Градске управе у Улици 27. марта 43-45 (сала II у сутерену), сваког радног дана од 9 до 18 часова.

Јавна седница Комисије за планове Скупштине града Београда одржаће се у згради Градске управе у Улици 27. марта 43-45 (сала II у сутерену) 6. септембра у 13 часова. У току јавне седнице, сва присутна физичка и правна лица која су поднела примедбе у вези са Нацртом плана у писаном облику могу их образложити пред Комисијом за планове Скупштине града Београда.

Примедбе на планирана решења могу се током јавног увида доставити Секретаријату за урбанизам и грађевинске послове у Улици Краљице Марије 1/IX, најкасније до 10. августа.
 
Нисам најбоље пратио на часу. Одакле нама информација да је град платио 20 милиона како би се убрзали радови?
 
И да. Добро дошао Гоје. Није те било неко време. Пао неки одморчић, а?
 
sizif":1wyr5y5a je napisao(la):
И да. Добро дошао Гоје. Није те било неко време. Пао неки одморчић, а?
Pa hvala na dobrodošlici, ali ja sam sve vreme tu, samo nemam šta pametno ili preterano novo da napišem. Javljam se tek kad imam šta da doprinesem. :cool:
 
Vrh