Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

sizif":28chau3u je napisao(la):
Нисам најбоље пратио на часу. Одакле нама информација да је град платио 20 милиона како би се убрзали радови?

Clan Milanche koji je bio na mostu i na prezentaciji gde su jasno rekli da je dato 20 miliona eura za ubrzanje radova do kraja godine.

Inace,bio sam na javnom uvidu,nema nikakvih izmena osim sto su ubacili u plan crpne stanice,trafostanice i ostalo.Koliko sam video nema ucrtane stanice tramvaja izmedju mosta i gsp Beograd depoa gde se spustaj tramvaj.Dok su stanice za tramvaj jasno ucrtane na petlji radnicka.

Mada ovaj urbanista ne pominje tramvaj vec samo laki metro.

U petak sledece nedelje ce biti na javnom uvidu saobracajni inzenjer koji je radio plan ili u utorak za 2 nedelje.Pa moze ko hoce da priupita oko tramvaja ili zasto fali ona 4ta rampa sto njile i kompanija pominju.
 
Kad smo kod "preuzimanja" panorame grada: pogled iz Prizrenske.
Image005.jpg
 
vucko":121rlkit je napisao(la):
relja":121rlkit je napisao(la):
Nisam pratio na času (neko mora i da radi i za zaradi taj višak vrednosti od kojeg se plaća porez :) )
Koji je dokument u pitanju, od kada?

Pozivaju se na dopis iz decembra 2009,pa tipujem da je decembar 2009 ili prvi kvartal 2010. godine?

Znaci kao sto rekoh dodati 25 miliona eura na to,bolje da su lepo zaokruzili na 1/2 od Milijarde i cao...I onako se narod upecao na most ko riba na pecaroski mamac.

@kartograf Kada je takav javasluk na ugovoru od 405 000 000 eura,zamisli koliko ih boli uvo za neke ovozemaljske od miliona-dva ili manje.

Hmmmm, sta bi sve moglo za 25 ME?

7-10 za uredjenje trga ispred crkve Sv. Marka, sve sa obnovljenom Terazijskom fontanom?

7-10 za pesacki trg u Kneza Milosa (sa izmestanjem gradske administracije da bi se sadasnje zdanje dvora otvorilo za posetioce?

Ostatak od 5-10 za izmestanje raznih kartonskih naselja i li najzad rusenje onih zgrada sto sada blokiraju parkovski potez niz Terazijsku padinu?

ILI sunuti to sve da se dovrsi zgrada zeleznicke stanice i koliko moze od beogradskog cvora...
 
ретардињо":3e5107zl je napisao(la):
Биће то ноћу фантастично кад се буде завршило и осветлило, тотално ће да ,,преузме" панораму града!
Ако ћемо искрено, баш нешто и нема од много чега да преузме...

Ретардињо, Гоје и Нова +1 за слике :kk:
 
Javni uvid plana detaljne regulacije od Ulice Tošin bunar do čvora „Autokomanda”
12. Jul. 2011 | 11:34, Izvor : Studio B

Javni uvid u Izmene i dopune plana detaljne regulacije od Ulice Tošin bunar do čvora „Autokomanda”

Komisija za planove Skupštine grada Beograda utvrdila je Nacrt izmena i dopuna Plana detaljne regulacije za saobraćajni potez Unutrašnji magistralni poluprsten (UMP) od saobraćajnice T6 do Pančevačkog mosta – deonica od Ulice Tošin bunar do čvora „Autokomanda” u opštinama Novi Beograd, Čukarica i Savski venac.

Plan će biti na javnom uvidu od 12. jula do 10. avgusta i može se pogledati u zgradi Gradske uprave u Ulici 27. marta 43-45 (sala II u suterenu), svakog radnog dana od 9 do 18 časova.

Javna sednica Komisije za planove Skupštine grada Beograda održaće se u zgradi Gradske uprave u Ulici 27. marta 43-45 (sala II u suterenu) 6. septembra u 13 časova. U toku javne sednice, sva prisutna fizička i pravna lica koja su podnela primedbe u vezi sa Nacrtom plana u pisanom obliku mogu ih obrazložiti pred Komisijom za planove Skupštine grada Beograda.

Primedbe na planirana rešenja mogu se tokom javnog uvida dostaviti Sekretarijatu za urbanizam i građevinske poslove u Ulici Kraljice Marije 1/IX, najkasnije do 10. avgusta.
 
Cgmiki,postavih vec tu vest.Nista specijalno nema,obrni zadnje moje postove ako te zanima
 
Gotovo svakodnevno prelazim petlju hipodrom na putu ka kancelariji i primetio sam drastičan pad broja radnika na gradilištu. U prvi mah sam pomislio da je u pitanju neki predah zbog vrućina, ali kada jednom vidite njih trojicu, drugog dana u drugo vreme opet isto, pa trećeg, četvrtog...pa juče, danas...nije da ne sumnjam da su krenuli neki problemi.

Druga stvar koja mi strašno smeta, a ujedno pravi opasne situacije je očajan kvalitet asfalta na "toboganu", pogotovo u desnoj traci. Tamo na svakih mesec dana neki nešto čačka i petlja, a posle samo par dana dodje do nenormalnih kolitraza. Zar je moguće da ne mogu da stave neki kvalitetniji asfalt za tih par meseci koji će "tobogan" još da postoji. Danas umalo nisam naleteo na bus kada me je bacilo u stranu to asfaltno brdo.
 
Тја, превидео сам да је то оно што си већ поставио. Мислио сам да је нешто ново.
 
Wile E. Coyote":2u36tybe je napisao(la):
Моравац, не наседај на пропаганду и не зови раскрсницу петљом.

Kao sto nasedaju mnogi kartografi i crtaju nam autoput celim koridorom 10 :laugh:

A obilaznici da i ne govorim, ona nije i daleko je od formata pravog auto-puta sa odvojenim trakama...
 
Cekajte, Moravac rece da ce tobogan postojati jos nekoliko meseci? jel oni planiraju da uklone (sruse) tobogan kada se zavrsi raskrpetlja hipodrom do Pozeske?
 
колико ја знам, тобоган се скида када крене да се ради петља Радничка, тј. прилаз из Војводе Мишића
 
Da da. Tobogan se rusi i treba. Jedva cekam. Nego stari podvožnjak i stari most preko topčiderke treba ostaviti za pešake. Od podvožnjaka napraviti prolaz a isto i od starog mosta.

Ne znam šta im je u planu ali stari mostić preko topčiderke možda neće smeti da ruše, jedino ako mora. Ne znam da li ima neku vrednost a verujem da je bolji od onog limenog što je naknadno napravljen pored.

Ovaj ima ogradu kamenu i možda je i dole kamen. Mislim cuprija je to neka. Ako ništa drugo ostaće za pešake ako ga ne sruše. Možda ga poklopi novi nadvožnjak tako da on ostane ispod njega.
 
Nisam u Bg pa ne mogu ceto da pratim sta novo ima na forumu. Medjutim sad sam imao priliku da pregledam unazad nekoliko stranica.
Kad sam bio na mostu, jedan od rukovodecih, ne znam mu tacno ime, je rekao da je grad platio za ubrzavanje radova, nije naveo cifru, i rekao da su zbog toga krenuli za zavrsnim radovima i ako bi oni voleli da je to kasnije. To nije zato sto su lenji ili ne znam sta, vec je u pitanju hidroizolacija, i nju je bolje raditi odjednom sve, kad most bude kompletno gotov, nego iz delova, kao i postavljanje ivicnih elemenata, je mnogo bolje na samom kraju postaviti da bi se kako kaze dovelo sve lepo u liniju a ne iz delova.(bilo je polemike vezano za ovo)
Sto se tice cene ubrzavanje radova, koliko sam se secao video sam na projektoru dok je Djilas branio nov kredit da je pisalo 20mil e. Sad sam proguglao i nasao ovo

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=09&dd=23&nav_id=460480

Moje misljenje je da je most prekopotreban Beogradu i da je dobro sto je izabrano relativno dobro resenje, jer nemoze se uvek ici na najjeftinije pogotovu na ovakve kapitalne projekte koje se prave da traju jako dugo. Problem je u ovakvim ciststo politikansim odlikama, radi marketinga, sujete ili ko zna cega, da se daju ogromne pare koje cemo svi mi da vracamo, umeto da se ulozi u nesta korisnije, napr.hitnoj pomoci je najveci problem da dodju do Banovog brda, Cukarice, Zarkova i Zeleznika, jer imaju jedini put a to je preko bul.Vojvode Misica pored sajma i tu je ceto cep. Mnogo bi vise znacilo da su te pare ulozene u stari i napusteni objekat za plucne bolesti na Cukarici i to da postane baza hitne pomoci za ceo taj deo grada.
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:318058-Sablasna-bolnica-ceka-milione
 
nego postaviše poslednji par kablova danas sa čukaričke strane. Ziveli :vops:
 
Ja jutros video. Odjenom zakachise oba. I autobusa su se videle sajle. Po jedna tek provucena. Tek imaju da se rade kablovi. Ne znam koliko im treba da nafiluju jedan kabal ali mislim da ide relativno brzo. Hari je brz. :cool:

Mislim da taj poslednji par ima oko 90 sajli po kablu nad glavnim rasponom. Ako neko zna tacan podatak neka kaze.

Po onome što pise na savabridge sajtu M21 se vari za T2 pa se onda nagurava tako da se M20 i M21 spoje.

Ako koriste derik kran za M21 a mogli bi jer se radi o procepu od 10-15cm samo.
Znachi derik dize teret koji ce da se okaci na NBG stranu kako sam razumeo.

Jedino ako M21 ne dignu nekako drugachije ali ne vidim kako kad je na vodi. Uz to on je oko trecine laksi od ostalih M delova jer je samo 9m.
 
milanche":sad7vrid je napisao(la):
Nisam u Bg pa ne mogu ceto da pratim sta novo ima na forumu. Medjutim sad sam imao priliku da pregledam unazad nekoliko stranica.
Kad sam bio na mostu, jedan od rukovodecih, ne znam mu tacno ime, je rekao da je grad platio za ubrzavanje radova, nije naveo cifru, i rekao da su zbog toga krenuli za zavrsnim radovima i ako bi oni voleli da je to kasnije. To nije zato sto su lenji ili ne znam sta, vec je u pitanju hidroizolacija, i nju je bolje raditi odjednom sve, kad most bude kompletno gotov, nego iz delova, kao i postavljanje ivicnih elemenata, je mnogo bolje na samom kraju postaviti da bi se kako kaze dovelo sve lepo u liniju a ne iz delova.(bilo je polemike vezano za ovo)
Sto se tice cene ubrzavanje radova, koliko sam se secao video sam na projektoru dok je Djilas branio nov kredit da je pisalo 20mil e. Sad sam proguglao i nasao ovo

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=09&dd=23&nav_id=460480

Moje misljenje je da je most prekopotreban Beogradu i da je dobro sto je izabrano relativno dobro resenje, jer nemoze se uvek ici na najjeftinije pogotovu na ovakve kapitalne projekte koje se prave da traju jako dugo. Problem je u ovakvim ciststo politikansim odlikama, radi marketinga, sujete ili ko zna cega, da se daju ogromne pare koje cemo svi mi da vracamo, umeto da se ulozi u nesta korisnije, napr.hitnoj pomoci je najveci problem da dodju do Banovog brda, Cukarice, Zarkova i Zeleznika, jer imaju jedini put a to je preko bul.Vojvode Misica pored sajma i tu je ceto cep. Mnogo bi vise znacilo da su te pare ulozene u stari i napusteni objekat za plucne bolesti na Cukarici i to da postane baza hitne pomoci za ceo taj deo grada.
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:318058-Sablasna-bolnica-ceka-milione
Uh,Brate stanujem u blzini ,taj stari objekat je već dodeljen policiji,a inače zbog sedišta brigade u istoj ulici teško je stanarima proći ili parkirati kroz Trebevićku a kamo li još i hitnu tu da postave,,,mislim odakle ti taj predlog?
 
Najverovatnije sutra će podići čelični segment M20. Zalivanjem donje ploče sandučastog nosača između bočnog raspona i čeličnog segmenta T2, ova dva segmenta su delimično povezana. Ostalo je da se između ovih segmenata zaliju bočne strane i gornja ploča sandučastog nosača, kao i konzole.

edgeman":2bdzzoq5 je napisao(la):
Ne znam koliko im treba da nafiluju jedan kabal ali mislim da ide relativno brzo. Hari je brz.
Mislim da taj poslednji par ima oko 90 sajli po kablu nad glavnim rasponom. Ako neko zna tacan podatak neka kaze.

Tačnije 91 čelična sajla po kablu. Za par kablova (ovih pri kraju) je potrebno oko 6 dana.


trialin":2bdzzoq5 je napisao(la):
Kako rusi tobogan kad na ovoj animaciji postoji??

Gradi se potpuno novi nadvožnjak sa 2x2 trake i autobuskim stanicama sa strane. Vidi se na slici koju je postavio milanche:

img4585.jpg
 
Na fakultetu smo u okviru jednog predmeta radili analizu problema u Beogradu i trebali da damo odgovor, pa je drug je isao i razgovarao sa dipicerima, vozacima i osobljem u hitnoj i onu su mu rekli za taj problem, da im to mnogo otezava posao i ugrozava zivote ljudi. Posle on radio projekat za tu lokaciju za taj objekat, ispalo je super, resio je i saobracaj ali nisam bio tamo pa ne znam kako sve to izgleda.

p.s znam da je dodeljen policiji, valjda konjici, samo sam hteo da skrenem paznju na jedan od velikih problema u gradu i da ima napustenih objekata koji se za relativno malo para mogu adaptirati u nesta korisno, a ne rasipati novac da bi se ubrzalo nesta vec izvesno.
 
Imam uslikan plan sa javnog uvida.Postavicu kasnije.Slikano je mobom pa nije neki kvalitet,a ima detalja kolko oces jer je petlja do zla boga komplikovana.

Vidi se i da moraju deo toka topciderke da izmeste izmedju raskrpetlje i milosevog konaka koliko razumeh.
 
Vrh