Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Delija":4tmj496o je napisao(la):
Није мосту Газели дато то име због брзине животиње већ због њеног изгледа када је она у трку или када прескаче нешто а на шта прилично подсећа конструкција моста.

Tačno.
 
Evo jos jedne male turneje, a cak i sada ne mogu da svarim da je ona "rupica" koja treba da se premosti 40-ak metara :D

515pg.jpg

518t.jpg

519rb.jpg

526fp.jpg

530e.jpg

534y.jpg

535sj.jpg

538vx.jpg

545i.jpg

546m.jpg
 
E da, ono sto znam je da jedan par kablova jos ostaje, to se i vidi, a pilon NECE farbati :D naravno :D imace neko dekorativno osvetljenje - onako kako BG samo ume, u nekoliko boja ;)
i kazu da se radovi sa druge strane odvijaju na vreme, uprkos prvobitnom kasnjenju, tj. nece biti zastoja zbog druge strane. Malo se momak nasmejao kad sam ga pitao za zavrsetak do kraja godine, vidim da je to nategnuta prica, verovatno cemo se voziti po celiku umesto asfaltu :D kao bice povezan, aliiiiiii ;)

Hvala Rocker :)
 
Predobre slike Brainy!!!Eh,da dozivim da me kranom dizu da fotkam odatle.

Nego,most ima da bude gotov do kraja godine inace ce nas voljeni gradonacelnik da vesa radnike na pilonu(kao sto je Milos Obrenovic hteo da vesa radnike koji su gradili konak na topcideru na onom platanu) ;)

Nije dato dzabe 20 miliona eura da se radovi na mostu zavrse do kraja godine.

Edit:Da li je ona trougana skalamerija na vrhu pilona priprema za taj celicni vrh od 15 metara?
 
Укњижен плусићћћ, слике су одличне.

Ако се буде каснило са мостом Ђики ће прво да тражи исплату пенала, а после да беси све немце и аустријанце који су на послу око моста.

Их бре Вучко "смањио" си нам висину пилона за 10 метара, односно висину челичног врха. Он је 25 метара висине !
 
Delija":3onucwcq je napisao(la):
Није мосту Газели дато то име због брзине животиње већ због њеног изгледа када је она у трку или када прескаче нешто а на шта прилично подсећа конструкција моста.
Управо тако.

Мозак, + за слике! :kk:
 
Ne bi valjalo da ga asfaltiraju po minusu. Znamo kako su prošli nadvožnjaci opravljeni posle bombardovanja na niškom autoputu. Znachi kad naidjes na njih pre V. Plane ostetiš zero G. :o Ma neka bude i na prolece 2012. ne mari samo da odrade kako treba a ne da zbrze na kraju.

Sad videh da bi u nekoj kvazi varijanti 2 rampe sa cukaricke strane mogle da se iskoriste kao zamena za tobogan, ali ladno, ako most ne bude gotov vec. Naravno ovo je malo verovatno ali definitivno izvodljivo.

Mada ako spoj ka hipodromu i petlja radnicka ne bude gotovo ovo će i da naprave. Onda lepo sa sajma kad ideš, popneš se gore pa popreko mosta pa na silaznu petlju.

Ekstra su slike +
 
edgeman":9pyqj1ep je napisao(la):
Ne bi valjalo da ga asfaltiraju po minusu. Znamo kako su prošli nadvožnjaci opravljeni posle bombardovanja na niškom autoputu. Znachi kad naidjes na njih pre V. Plane ostetiš zero G. :o
Више то има везе са појавама које су владале у то време него са зимом. Чега год се друг Мрка дохватио, то ништа није ваљало. Такав је био и пут до Панчева, иако је асфалтиран у јесен.
 
Hvala jos jednom :)

Joj Vule, veruj mi, kad si gore nemas vremena da se okrenes, ne znas gde bi pre... nisam ni primetio trougao na vrhu dok nisam gledao slike :/

Meni je jasno da ce most na ovaj ili onaj nacin poceti da "radi" do kraja godine... ne bi Djiki bacao pare na placanje silnih clanaka po Blicu i 24 sata propagirajuci kako ce sigurno 2011 biti sve tip top :)
 
Odlična reportaža, + .

Jes', ako most ne bude pušten u saobraćaj do kraja godine kako je obećano, Đilas će da strelja 100 Švaba za svaki kolaps radnim danom, a po 50 za vikende i praznike :p

"Trougao" mi liči na postolje-nosač električne dizalice.
 
Djilas preteruje. Ako se i samim mostograditeljima ne svidja to ubrzavanje, to valjda nesto znaci!

To znaci da ce rekonstrukcija samog mosta doci mnogo mnogo ranije, ali Djilas sigurno ne razmislja za buducnost, vec za jednokratnu korist.
 
Sad mi kliknu u glavi - ovakav ili onakav most, ali zanimljivo da ce u ovoj zemlji prvi puta nakon puno godina u razmaku od nepunih dva meseca dve najvece reke, Dunav i Sava, biti premošćene potpuno novim mosnim konstrukcijama (Beška 2 i Ada). Ako se tome doda i onaj kod Obrenovca, čovek bi mogao da kaže "ma kakva kriza - vidi kako štrikaju mostove", jedino je pozadina tužnija - desetine godina bez ijednog novog mosta (i još ona rušenja pre 12 godina, pa kao potpuno nove ni ne računam naš Most slobode i Petrovardinski - mada je on ipak potpuno drugačija konstrukcija, ali to ipak računam kao popravku ili zamenu uništenog, a ne nešto suštinski novo).
 
Inače slike su odlične (+ za to). Sad kad gledam slike odvajanja ove rampe ka Čukarici, zar vam se ne čini da je ta krivina gore preoštra, odnosno mislim da bi bilo mnogo bolje da su tu rampu "prislonili" uz most tako da prvo formira dodatnu traku za isključenje.
 
"se i samim mostograditeljima ne svidja to ubrzavanje, to valjda nesto znaci!"

jesi li ikad sreo gradjevinca koji je opusteno prihvatio rok za zavrsetak radova.....
uvek potpisu ugovor, pa onda traze vise vremena i para, uglavnom da preprave greske koji su sami napravili

da nema pritiska nikad nista ne bi se zavrsilo na vreme.... a oni ce uvek kukati i ako im das 10 godina....
 
Milanche koji je i sam student iz struke rekao da su mu rekli na mostu da nije najbolje da se radi most pre nego sto se zavrsi kako treba.Ovako moze i da se potkrade neka greska.Mislis da ni njima nije u interesu tih dodatnih 20 miliona eura koje dobise da ubrzaju radove?

Greota sto se nece farbati pilon,mozda htele tako da podidju Jovinu i kompaniji koja je iz perioda brutalisticke arhitekture.Eto i treceg simbola pored istocne i zapadne kapije.
 
miki_ns":3c9qzlb3 je napisao(la):
Inače slike su odlične (+ za to). Sad kad gledam slike odvajanja ove rampe ka Čukarici, zar vam se ne čini da je ta krivina gore preoštra, odnosno mislim da bi bilo mnogo bolje da su tu rampu "prislonili" uz most tako da prvo formira dodatnu traku za isključenje.
Koliko se meni čini, zadnja desna traka se završava sa dve izlazne rampe (silazak desno u Radničku i polu-desno u kružni tok) a prema hipodromu nastavljaju samo dve trake, tako da je to upravo to što ti govoriš.
Što se rokova tiče, iz iskustva znam da čvrsti rokovi moraju da postoje, jer kako bg kaže nikad se ništa ne bi završilo, svuda u svetu novčani penali za kašnjenje su sasvim normalna stvar. Kratki rokovi nisu nikakvo opravdanje za greške i fušeraj i u takvim situacijama nije samo dovoljno da izvođač uvede treću smenu i dodatan broj radnika, već i da značajno pojača nadzor i pooštri kontrolu. Naravno, sve se to papreno dodatno plaća zašta je i otišla većina od onih 20 miliona.
 
vucko":2msmon0r je napisao(la):
Greota sto se nece farbati pilon,mozda htele tako da podidju Jovinu i kompaniji koja je iz perioda brutalisticke arhitekture.Eto i treceg simbola pored istocne i zapadne kapije.
Не дирај ми брутализам. Фарбање приличи новокомпонованој згради са једним спратом и два потковља, али нипошто нечем оволиком.
 
Obojca ste u pravu. Ne treba ni ostaviti u natur betonu, niti bojiti. Novom simbolu grada i napretka priliči jedino oblaganje nekim večnim materijalom, inoxnim ili titanijumskim limom. Nije to toliko skupo u odnosu na kompletnu cenu mosta ;)
 
vucko":1wo4ufio je napisao(la):
Pa dobro,a ocemo li da gi krecimo za 15-20 godina kada dobije klasicnu sivu beton boju kao recimo geneks? :)

http://www.beobuild.rs/visuals/data/media/6/090219-Genex-02.jpg
Не. Генекс лепо изгледа баш такав какав је. :) Прави брутализам и јесте сиров, са бојом бетона и да се виде трагови шаловања. Што већа грађевина, то лепше изгледа само у боји бетона.
 
Wile E. Coyote":24rafl4a je napisao(la):
vucko":24rafl4a je napisao(la):
Greota sto se nece farbati pilon,mozda htele tako da podidju Jovinu i kompaniji koja je iz perioda brutalisticke arhitekture.Eto i treceg simbola pored istocne i zapadne kapije.
Не дирај ми брутализам. Фарбање приличи новокомпонованој згради са једним спратом и два потковља, али нипошто нечем оволиком.

Погледај сличне мостове по свету,тј његовом делу где се више води рачуна о естетици.Габарити моста су разлог више да се офарба у бело како би се разбило доминантно Бг сивило током две трећине године.Мада,сад је касно пошто је облога каблова сиве боје. :notok:
 
Vrh