Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Al Ceca da skoci sa pilona na Adu ne na vodu.Tako bi njeni fanovi trazili da se sagradi silazak sa mosta na Adu.
 
Могу да га крсте како год хоће али ја ћу га звати "Дражин мост" ! :D
 
Radnici "Partizanskog puta" blokirali prilaz gradilištu mosta na Adi

Stotinak radnika putarskog preduzeća "Partizanski put", koje je član "Nibens grupe", blokiralo je danas u Beogradu Savski nasip odnosno prilaz gradilištu novog mosta preko Ade Ciganlije sa novobeogradske strane tražeći da se reše problemi tog preduzeća, izjavio je Tanjugu predsednik Nezavisnog sindikata "Partizanskog puta" Milanko Špica.

On je najavio da će radnici "Partizanskog puta" narednih dana potpuno blokirati pojedini saobraćajnice u Beogradu ukoliko se ne raskine kupoprodajni ugovor sa "Nibens grupacijom".

Oni traže da se radnicima isplati sedam zaostalih zarada, da im se poveže radni staž i da se preduzeće vrati u proces restrukturiranja, kako bi dug koji ta firma ima prema državi mogao biti otpisan, a firma bila uspešno privatizovana.

"Niko nas ne zove niti želi da nam pomogne tako da ćemo biti prinuđeni da sve mašine koje imamo izvezemo i blokiramo saobraćaj. Unapred se izvinjavamo Beograđanima", rekao je Špica.


Radnici preduzeća "Nibens grupe" su krajem juna uputili "poslednje upozorenje" najvišim državnim fnkcionerima sa zahtevom da se najkasnije do kraja sledeće sedmice reše njihovi problemi ili će preduzeti "radikalne mere borbe do ispunjenja zahteva".
Radnici traže da se sačuvaju njihova radna mesta i egzistencija oko 5.000 porodica.

2011 © - blic.rs
 
strasno oni nemaju ni veze sa tim mostom, sramota je sta se desava da koce poslove grada zbog problema sa drzavom... ja shvatam sve to da nisu primili platu ali to nije resenje,neko drugi ne moze da radi zato sto oni ne rade . Bolje blokirajte izlaz iz skupstine politicarima nego ovo
 
Delija":1ap8hwyz je napisao(la):
Могу да га крсте како год хоће али ја ћу га звати "Дражин мост" ! :D

Zato su mu i zašiljili ovoliki kolac od 200m da se ne povampiri... :p
 
razgradjevinar":3nz75hup je napisao(la):
JohnyBgood":3nz75hup je napisao(la):
...Mozda jos jedino dolazi u obzir "Patrijarha Pavla" sto ne verujem da ce zaziveti, ali bilo bi tu neke kosmicke pravde da se jedan tako grandiozan objekat nazove po nekome ko je bio toliko skroman...

slozicu se sa ovim predlogom ako pristupne petlje nazovemo po amfilohiju i irineju

Pa kako su pametno projektovane te petlje stvarno bi i to pristajalo :/
 
relja":3oblatsc je napisao(la):
cgmiki":3oblatsc je napisao(la):
... Unapred se izvinjavamo Beograđanima", rekao je Špica.....


Bečka škola, odmah se vidi :kafa:
Само још да се нацртају у Немањиној, па да журка буде комплетна. Одавно је нико није блокирао. :kafa:
 
Miodrag Ferenčak, poznati beogradski urbanista, kaže u razgovoru za "eKapiju" da je ovo jedan od retkih projekata sa kojim se vrlo brzo po osmišljavanju krenulo u relizaciju jer se obično ovakve ideje razmatraju godinama, pa i decenijama.

- Sama najava je izgledala kao preambiciozna, bilo je dosta skepse, ali mislim da je sada, kada već vidimo kako izgleda most, to biti veoma uspešan graditeljski objekat koji ne narušava postojeći ambijent Ade. U nekim ranijim najavama most na Adi je čak trebalo da "zaroni" odnosno da bude tunel. Međutim, 2003. godine, kada su se vodile rasprave o mogućim rešenjima, jedni su tvrdili da je tunel skuplji, drugi da je to bolje rešenje i da je bezbednije, a ima i onih koji su tada ukazali da bi tunel presekao tokove podzemnih voda na novobeogradskoj strani. Sve u svemu, pobedio je most – objašnjava Ferenčak.

Ferenčak se osvrnuo i na još neka razmatrana rešenja kao što je to bio most na dva nivoa i izneo jednu moguću manu budućeg savskog mosta.

- Bilo je još nekoliko dobrih rešenja za most sa dva nivoa, koja je imala prednost u tome što je omogućavala da se na samom mostu, iznad Ade napravi stanica za šinska vozila. Po rešenju koje sada imamo, to nije moguće, i to bi se moglo brojati u neke manje mane ovog mosta – navodi naš sagovornik.

(Savski most u izgradnji)

Gradski čelnici su nekoliko puta iznosili podatak da most most košta 2.719 EUR po kvadratnom metru, odnosno 3.209 EUR sa PDV-om. Na početku gradnje su tvrdili da sam most košta 120 mil EUR bez pristupnih saobraćajnica, ali prema tvrđenju kritičara most je već dostigao cifru veću od 400 mil EUR.

- Reč je o velikoj, savremenoj investiciji i na takve stvari ne treba štedeti novac, već je najbitinije da je most dobro isprojektovan, funkcionalan i dobro izgrađen - kaže Ferenčak.

http://www.ekapija.com/website/sr/page/450967
 
Danas sam prolazio pored gradilišta petlje "Radnička" i na osnovu viđenog, rekao bih da se nazire kako će rešiti preusmeravanje saobraćaja kada krene gradnja nadvožnjaka na pravcu Bulevar vojvode Mišića - Radnička. Naime, na gradilištu petlje "Radnička" se uporedo sa gradnjom nosećih stubova na pravcu Most preko Ade - raskrsnica kod hipodroma, intezivno radi na izlivanju nosećih stubova kružnog toka. I pored toga što su radovi na kružnom toku najavljeni za narednu godinu, već su vidljivi gotovi stubovi na južnoj strani kružnog toka. Na osnovu ovoga, može se pretpostaviti da pre zatvaranja nadvožnjaka žure da završe alternativni pravac za kretanje vozila ka sajmu kao što je na slici prikazano crvenom bojom. Kasnije mogu da biraju šta će prvo da rade. Pretpostavljam da će prvo uraditi tri trake nadvožnjaka na mestu današnjeg podvožnjaka, onda tuda preusmere saobraćaj iz smera sajma ka Adi, sruše čelični nadvožnjak pa uzgrade tri trake nadvožnjaka za smer ka Adi. Možda će čak pre ostalog uraditi i deo koji omogućava da se iz pravca Čukarice penje na most (plava boja) i time mnogo pre izgradnje cele petlje omogući brža veza ka Novom Beogradu i rastereti Bulevar vojvode Mišića i Gazela.

Napominjem da su ovo samo moje pretpostavke potkrepljene razvojem situacije na terenu.


100618radnicka01a.jpg
 
Miodrag Ferenčak":21cayxny je napisao(la):
- Bilo je još nekoliko dobrih rešenja za most sa dva nivoa, koja je imala prednost u tome što je omogućavala da se na samom mostu, iznad Ade napravi stanica za šinska vozila. Po rešenju koje sada imamo, to nije moguće, i to bi se moglo brojati u neke manje mane ovog mosta – navodi naš sagovornik.
А шта, онда испада да је првобитни пројекат предвиђао мост на два нивоа, јер у плану за белам стоји станица на Ади? Djura was my tailor...
 
Na bočnom rasponu je podignut čelični segment T2. Za one koji su se interesovali kako će se to izvesti, slika najbolje govori. Ostalo je da se izlivanjem betonskog segmenta bočni raspon poveže sa segmentom T2.


07072011105.jpg
 
Jovin,nikad!Al da nema njega niko od strucne javnosti ne bi kritikovao ovaj most,stoga nije on los :)
 
+1 za sliku montaže T2! Izgleda kao neka skraćena verzija kljuna koji je skinut... Ali to dok se neizbetonira... Most treba nazvati lepeza!
 
edgeman":1ykxq9q7 je napisao(la):
Ada je tu dominantna. Na njoj je pilon. Most ide preko njenog vrha.
Velike stvari treba da imaju kratka i jasna imena. Gazela asocira na brz prelazak obala jer je pomenuta životinja asocira na brzinu. Mada sad joj vise odgovra ime Puzela (po pužu).

Slažem se, a plus za Puzelu!
 
Није мосту Газели дато то име због брзине животиње већ због њеног изгледа када је она у трку или када прескаче нешто а на шта прилично подсећа конструкција моста.
 
Delija":fr8qrieb je napisao(la):
Није мосту Газели дато то име због брзине животиње већ због њеног изгледа када је она у трку или када прескаче нешто а на шта прилично подсећа конструкција моста.
Управо тако !
 
Vrh