Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

stf":3iunxhzg je napisao(la):
mmgoran":3iunxhzg je napisao(la):
stf":3iunxhzg je napisao(la):
Аутокоманда се лако да решити. Затварање Војводе Степе за саобраћај и преусмеравање Кумодрашке на Крушевачку. Тиме се предност даје Булевару Ослобођења и потреба за кружним током практично нестаје, а гужве одлазе у историју.

Ne bih hteo da ispadnem grub, ali kako može zatvaranje jedne ulice doprineti protočnosti saobraćaja? Ja svaki dan koristim Kumodrašku i znam koja je tu gužva ujutru, ne bih mogao ni da zamislim kako bi izgledala da se ceo saobraćaj iz Vojvode stepe preusmeri na istu. Ja bih tu video samo kolaps.
Заправо може. То и јесте трагедија Аутокоманде, што је једини начин за успешно решавање проблема, затварање једне улице. Саобраћај се не преусмерава на Кумодрашку у садашњем облику. Рекоа сам да се Кумодрашка у профилу 2+2 спаја са аутопутем на месту одакле почиње Крушевачка улица. Чак сам и цртао мапе, посети тему о Војводе Степе, да се не понављам.

JohnyBgood":3iunxhzg je napisao(la):
Mislim da se u dogledno vreme treba okaniti ideja o zatvaranju bilo koje znacajnije ili duze ulice. Cak i da obim saobracaja ostane isti, to sve ce morati negde drugde da prodje, a ja stvarno ne znam ni za jednu ulicu u gradu koja bas vapi za ili moze da primi dodatni saobracaj. Uz to, SVAKO zatvaranje neke znacajnije ulice kreira DODATNI saobracaj jer neki ljudi koji su ranije mogli precicom sada moraju nesto da zaobilaze i da kruze. Ako se jos u blizini ocekuje veca izgradnja (drzavna stanogradnja), znaci dodatni saobracaj, tim je zatvaranje ulica jos manje izvodljivo.
Не познајеш ситуацију, па зато причаш по дифолту. Војводе Степе саобраћајно није значајна улица. Њеним затварањем за саобраћај убрзава се Булевар Ослобођења тродупло, и јавни превоз кроз В.Степе четвороструко.
У садашњем облику је готово бескорисна, што због трамваја, профила 1+1 и гомиле паркираних кола на сред улице са 4 мигавца. Једини разлог за њено коришћење је управо чињеница да на Аутокоманди она има предност у односу на Булевар Ослобођења, који је управо тиме и загушен.

Whatever. Ako je tako pa daj onda prednost Bulevaru Oslobodjenja i resi problem, da ne govorim o tome sta ces sa svim tim kolima i da li automobili sa 4 migavca zapravo znace da ta ulica NIJE dobar kandidat za zatvaranje nego trazi neko drugo resenje, ali mislim da je diskusija vec uveliko bespredmetna.
 
STF ne bih se slozio oko prednosti, komanda je specificna u svom tom haosu ali da ne idemo u off. :)
 
djakovac":39ty0j46 je napisao(la):
A kako će taj T2 da zakače za bočni raspon? Na toj strani ne postoji kran koji bi ga podigao, takođe ni barža neće biti od koristi uzimajući u obzir da će biti kačen pre poslednjeg naguravanja.

Na vrhu bočnog raspona treba izliti betonski segment u dužini od nekih 3 metra koji će vezati čelični segment T2. Moja pretpostavka je da će se prvo uz stub 5 podići skele kako bi se omogućilo postavljanje oplate za izlivanje betonskog segmenta. Zatim će se na iste skele u nastavku uz pomoć dizaličara podići čelični segment T2, a onda će se izlivanjem betonskog segmenta povezati bočni raspon sa čeličnim segmentom T2. Na sličan način je povezan i element T1 sa pilonom.
 
А где да паркирају становници зграда у Војводе Степе? Ако се та улица затвори за саобраћај они губе приступ паркинзима око зграда.
 
Molio bih da nastavimo offtopic u odgovorajucim temama,ipak se u ovoj temi radi o Mostu preko Save i UMP-u. :)
 
JohnyBgood":2ix0tu93 je napisao(la):
Ako je tako pa daj onda prednost Bulevaru Oslobodjenja i resi problem,
Неће то помоћи, никако. Ево, рецимо, трамвај има предност у сваком случају, па се дешава да на Аутокоманди стоји у месту и по 10 минута. Један знак не решава проблем.
JohnyBgood":2ix0tu93 je napisao(la):
da ne govorim o tome sta ces sa svim tim kolima i da li automobili sa 4 migavca zapravo znace da ta ulica NIJE dobar kandidat za zatvaranje nego trazi neko drugo resenje, ali mislim da je diskusija vec uveliko bespredmetna.
Arnorian":2ix0tu93 je napisao(la):
А где да паркирају становници зграда у Војводе Степе? Ако се та улица затвори за саобраћај они губе приступ паркинзима око зграда.

Ма ја предлажем затварање улице за танзитни саобраћај, а не забрану уласка колима у њу. За везу са осталим деловима града користити две поменуте улице много веће пропусности, а В.Степе да остане за интерни саобраћај и ЈАВНИ ПРЕВОЗ. Нешто поут улице успореног саобраћаја. Са толиком гомилом пешака и паркинг места на коловозу, друго решење не постоји.
 
stf":38v9lxnv je napisao(la):
Ма ја предлажем затварање улице за танзитни саобраћај, а не забрану уласка колима у њу. За везу са осталим деловима града користити две поменуте улице много веће пропусности, а В.Степе да остане за интерни саобраћај и ЈАВНИ ПРЕВОЗ. Нешто поут улице успореног саобраћаја. Са толиком гомилом пешака и паркинг места на коловозу, друго решење не постоји.

A како то да спроведеш? Полицајац на свакој раскрсници који проверава да ли возач живи у Војводе Степе?
 
Ево на www.savabridge.com и потврде оног што сам написао пар постова изнад:

46м до спајања севернe и јужнe обалe Саве

Са 17. нагуравањем бочног распона 28. јуна и монтажом сегмента М19 челичног распона, тежине 322т, преостала раздаљина до спајања моста jе умањена на 46м.

Нагуравање је обухватило померање 27.900т тешке конструкције бочног распона, 14 метара ка југу, a истог дана је главни распон продужен за 16м, достигавши тиме дужину од 330м. Конструкција бочног распона је сада ослоњена на стални стуб 5, који се налази на северној обали главног тока Саве, на Малој Ади на Новом Београду. Нагуравање конструкције бочног распона је извршено у 2 фазе, због делимичне демонтаже челичног кљуна за нагуравање, који је повезан на бочни распон.

Завршетак ове фазе у изградњи моста ће омогућити почетак финалних припрема за повезивање горњeг строја моста ради формирања једне континуалне греде од јужне обале на Чукарици до петље у улици Јурија Гагарина на северу. Прва фаза повезивања ће обухватити монтажу и изливање бетонског/челичног спрегнутог сегмента Т2 са упоредним подизањем сегмента М20 челичног распона. По монтажи сегмената Т2 и М20, подићи ће се М21 са растојањем од 150мм и повезати са Т2. Након тога следи финално нагуравање бочног распона како би се М20 повезао са М21, и тиме затворио цео горњи строј. Притом 19. и 20. пар косих каблова ће бити инсталирани и делимично утегнути. Ово је веома сложена операција због динамичне природе челичног главног распона који се држи на косим кабловима насупрот ригиднијег бетонског бочног распона. Задња веза укључује прорачун одступања слободне конзоле током претходних циклуса подизања и повезивање сегмента М21 као и прилагођавање позиције дизалице на главном распону, која ће се користити као противтежа за контролу одступања.

Како би се постигао циљни датум за отварање моста до краја 2011, монтажа придружних елемената за завршетак греде моста одвија се паралелно са активностима за повезивање конструкције моста. Овде спадају радови на извођењу хидроизолације, монтажа заштитних New Jersey ограда и префабрикованих бетонских ивичних венаца.

Уз радове на конструкцији моста, напредују и радови на северним и јужним прилазним рампама, чиме ће се омогућити повезивање улица Јурија Гагарина на северу и Радничке на југу.


news41.jpg
 
Гага":2h0x1mzt je napisao(la):
2012":2h0x1mzt je napisao(la):
Nemci da omanu u proračunu? Zvuči neverovatno.. :kafa:
Ни Немци нису више оно што су били. То знам пошто радим са њима. Ретки су и код њих које не греше.

Kako god, ali definitivno se izvode naknadni radovi na ojačavanju nosećih stubova sa obe strane tramvajskih šina na gradilištu petlje "Radnička". Sa jedne strane, to su stubovi koji su izliveni na nedavno nasutom nasipu pored tramvajskih šina, pa pretpostavljam da je problem sa rastresitošću zemlje. Ako je verovati radnicima, novi šipovi su išli do 45 metara dubine.
 
Гага":25je76sb je napisao(la):
2012":25je76sb je napisao(la):
Nemci da omanu u proračunu? Zvuči neverovatno.. :kafa:
Ни Немци нису више оно што су били. То знам пошто радим са њима. Ретки су и код њих које не греше.
Jbg..svi koji malo duže ostanu kod nas se iskvare.. :cool:
 
Wile E. Coyote":2j0evhnk je napisao(la):
JohnyBgood":2j0evhnk je napisao(la):
Ali zar ne ide preko Pancevca i ceo saobracaj iz juznog Banata za ceo jugo-istok, od Obrenovca preko Valjeva, Uzica, Cacka... sumnjam da ce iko od tih ljudi na Kovin ili Novi Sad, ali da ima jos jedan most preko Dunava u blizini Beograda i dobra obilaznica, sigurno bi odabrali da se ne klackaju kroz grad.
То си сасвим у праву. Тај део возила у транзиту у садашњој ситуацији мора преко Панчевца. Сад, из јужног Баната за западну Србију још би и могло преко Ковина, али из Обреновца - тешко (то је онај део Београђана који ради у Панчеву). Мост код Винче решава све то. Међутим, ја нисам мислио на транзит с краја на крај Србије, већ на унутрашњи транзит београдско-панчевачке конурбације, а он би у свакој ситуацији вероватно ишао преко Панчевца, чак и уз комплетиран СМТ.
Evo ja baš imam dosta familije u južnom Banatu, i osim ako idu na auto-put pa na jug, svi bez izuzetka koriste Pančevac.
A takođe, ima dosta ljudi iz Pančeva i okoline koji rade na NBG, njima SMT čini dobar posao.
 
Vučko je dve strane ranije postavio procenu opterećenja. Po tome Pančevac je zagušen, most kod Ade Huje manje, a Zemun-Borča nije zagušen. Sad, kakvo bi bilo realno stanje, o tome će pričati neke sledeće generacije.
 
Ako je tachno ono sto blagoje govori tj da rade neka ojacanja onda pretpostvljam, ali ne mora da znaci da je to, da su im stubovi potonuli vise nego sto su ocekivali pogotovo kad su ih opteretili ili sl.

Nabijanjem stubova pored postojecih moze da se zaustavi to pa cak i povrati visina. Nadam se samo da nije nešto tako, vec se samo radi ojacanje da ti stubovi budu stabilniji jer taj nasip nije imao vremena da se slegne i očvrsne.
 
Arnorian":18s5b5h7 je napisao(la):
stf":18s5b5h7 je napisao(la):
Ма ја предлажем затварање улице за танзитни саобраћај, а не забрану уласка колима у њу. За везу са осталим деловима града користити две поменуте улице много веће пропусности, а В.Степе да остане за интерни саобраћај и ЈАВНИ ПРЕВОЗ. Нешто поут улице успореног саобраћаја. Са толиком гомилом пешака и паркинг места на коловозу, друго решење не постоји.

A како то да спроведеш? Полицајац на свакој раскрсници који проверава да ли возач живи у Војводе Степе?
Чему таква дилетантска питања? Ако баш морам да цртам......Затворити излаз Војводе Степе на Аутокоманду, САМО тај излаз, и улица ће аутоматски, природно да постане интерна, а не транзитна.
 
Preterase ga baš.

Most ne bi trebalo po meni da nosi ime nijednog čoveka. Najbolje je da ostane Ada most. I onda kad te neko pita kojim si mostom došao a ti kažeš lepo kratko i jasno "preko Ade." :)
Ako treba baš da ima neku posvetu onda nek to bude neki naš naučnik npr. Tesla, Milanković,..

Đoković jeste da promoviše Srbiju na najbolji način ali previše je to za jedan lični uspeh a ne ono što su pomenuti naučnici ostavili svetu za zivota.

Npr. Ako ga nazovemo a po Tesli isti će da opravda ime jer kad budu udarale munje u njega biće to baš adekvatno i liči će na ogroman Tesla coil. Neko već hoće da pravi toranj po njemu pa ne znam baš da il ide i aerodrom i most i toranj, 100 din. ,.. Mada koliki je Tesla bio i to je malo.

Ada je tu dominantna. Na njoj je pilon. Most ide preko njenog vrha.
Velike stvari treba da imaju kratka i jasna imena. Gazela asocira na brz prelazak obala jer je pomenuta životinja asocira na brzinu. Mada sad joj vise odgovra ime Puzela (po pužu).
 
И мени се највише допада "преко Аде". Већ је то мање-више и заживело.

А предлог да се назове по Нолету не треба ни коментарисати. То је у рангу Дробњакових изјава.
 
Previše komentarišete neku nebulozu. Sem po Titu, još ne znam da se nešto nazvalo po živom čoveku, pa makar on stvarno to i zaslužio. Ako već treba da se zove po pojedincu, svi znamo koja je istorijska ličnost zauvek vezana za Adu Ciganliju.... :lol:
 
Most preko ade je ime koje se trenutno najviše koristi. Tu je i žirafa, ali to je prosto loše ime koje bi savršeno pasovalo jednom od predloga mosta koji nije izabran, pa su novinari nastavili tako da ga zovu. Igla je rešenje koje je nametnuto i po meni ne leži (ali to sam samo ja). Moj predlog je da se zove jednostavno 'Novi savski most' bar u početku. Nikako ne po nekoj ličnosti, neće se primiti, završiće se kao most 'brtastva i jedinstva' (Gazela). Beograđani će odlučiti na kraju :) Ovo za Novaka nema potrebe komentarisati...
P.S.
Sad mi je već jasnije kako će izgledati finale spajanja mosta :) deluje mi zeznuto... Dakle, samo spajanje se odigrati naguravanjem 150mm, simbolično nema šta... Jedva čekam! Još malo...
EDIT: brankov most je bio bratstva jedinistva, moja greška...
 
Mislim d aće ga dosta ljudi zvati i samo "novi most", obzirom da je jedini takav u poslednjih nekoliko decenija... tipa, kad negde kreneš, kažeš "idem preko novog mosta"...

Inače, +1 glas za "most preko Ade".
 
Vrh