JohnyBgood
Advanced
stf":3iunxhzg je napisao(la):Заправо може. То и јесте трагедија Аутокоманде, што је једини начин за успешно решавање проблема, затварање једне улице. Саобраћај се не преусмерава на Кумодрашку у садашњем облику. Рекоа сам да се Кумодрашка у профилу 2+2 спаја са аутопутем на месту одакле почиње Крушевачка улица. Чак сам и цртао мапе, посети тему о Војводе Степе, да се не понављам.mmgoran":3iunxhzg je napisao(la):stf":3iunxhzg je napisao(la):Аутокоманда се лако да решити. Затварање Војводе Степе за саобраћај и преусмеравање Кумодрашке на Крушевачку. Тиме се предност даје Булевару Ослобођења и потреба за кружним током практично нестаје, а гужве одлазе у историју.
Ne bih hteo da ispadnem grub, ali kako može zatvaranje jedne ulice doprineti protočnosti saobraćaja? Ja svaki dan koristim Kumodrašku i znam koja je tu gužva ujutru, ne bih mogao ni da zamislim kako bi izgledala da se ceo saobraćaj iz Vojvode stepe preusmeri na istu. Ja bih tu video samo kolaps.
Не познајеш ситуацију, па зато причаш по дифолту. Војводе Степе саобраћајно није значајна улица. Њеним затварањем за саобраћај убрзава се Булевар Ослобођења тродупло, и јавни превоз кроз В.Степе четвороструко.JohnyBgood":3iunxhzg je napisao(la):Mislim da se u dogledno vreme treba okaniti ideja o zatvaranju bilo koje znacajnije ili duze ulice. Cak i da obim saobracaja ostane isti, to sve ce morati negde drugde da prodje, a ja stvarno ne znam ni za jednu ulicu u gradu koja bas vapi za ili moze da primi dodatni saobracaj. Uz to, SVAKO zatvaranje neke znacajnije ulice kreira DODATNI saobracaj jer neki ljudi koji su ranije mogli precicom sada moraju nesto da zaobilaze i da kruze. Ako se jos u blizini ocekuje veca izgradnja (drzavna stanogradnja), znaci dodatni saobracaj, tim je zatvaranje ulica jos manje izvodljivo.
У садашњем облику је готово бескорисна, што због трамваја, профила 1+1 и гомиле паркираних кола на сред улице са 4 мигавца. Једини разлог за њено коришћење је управо чињеница да на Аутокоманди она има предност у односу на Булевар Ослобођења, који је управо тиме и загушен.
Whatever. Ako je tako pa daj onda prednost Bulevaru Oslobodjenja i resi problem, da ne govorim o tome sta ces sa svim tim kolima i da li automobili sa 4 migavca zapravo znace da ta ulica NIJE dobar kandidat za zatvaranje nego trazi neko drugo resenje, ali mislim da je diskusija vec uveliko bespredmetna.