Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Wile E. Coyote":3m2anscl je napisao(la):
Поред овога што је СТФ рекао, бушење је прекинуто због лошег састава земљишта.


Loš sastav zemljišta u vreme kada je početo kopanje, ili i za današnje pojmove?

Uostalom, ukoliko se uradi most preko Ade, preko Dunava kod Zemuna, preko Dunava kod Ade Huje, preko Dunava kod Vinče, sa sve metroom, koliko se to automobila očekuje da će koristiti vezu Pančevac-auto put kod Sava centra da postojeći most i ostale veze neće biti dovoljan/ne? Govorim samo o automobilima, pošto kamionima neće biti dozvoljen saobraćaj preko Pančevca i Karađorđeve ulice. Naravno pričamo o ideji "šta bi bilo kad bi bilo"...
 
Воцар, одлично си провукао магистралу. Не знам да ли је СМТ планиран тим неким правцима. Управо туда је и, чини ми се, најмањи успон од Миријева према Смедеревцу, а од њега до аутопута је практично равно.

Војводе Степе? :D
 
Glavnina vozila na Pancevac ide upravo iz centra?!

Da li je to zato sto (A) dolaze od negde drugde pa nemaju kuda drugo da prodju do Pancevca osim preko centra ili (B) postoje neke specijalno jake veze izmedju samog centra Beograda sa Pancevom i uopste Banatom?
 
stf":3iwf65yz je napisao(la):
Vocar":3iwf65yz je napisao(la):
Mislim da bi se povezivanje leve obale Dunava sa auto-putem mnogo korisnije moglo odraditi mostom Borča-Zemun ( sremska strana ) i mostom kod Ade Huje pa vezom Mirijevski bulevar - preko Smederevca - petlja kod dela Kaluđerice koji se zove Klenak ( kod mosta MML-VML )- za one koji idu ka Nišu.
Јел може скица идеје? :) До Смедеревца још и некако, али како даље а да се не руши пар стотина кућа. Можда, пошто је Калуђерица у удолини, да се направи вијадукт, попут оног преко Остружнице. Тиме би се рушиле, само оне куће, које су на месту стубова. Али је то све језиво скупо.
Vocar":3iwf65yz je napisao(la):
Ako već treba da se buši tunel, zašto ne bismo probušili već započeti tunel iz Gavrila Principa? Savršena veza sa auto-putem kod Sava centra.
Није он много напредовао, можда педесетак метара. Али, он захтева онда и нови мост, уместо Старог Савског.
Vocar":3iwf65yz je napisao(la):
Autokomanda, koja je ionako "pretrpana sadržajima" a pogotovo će biti ako Mile izgradi Delta tower ili kako će ga već zvati, sigurno nije mesto gde tu vezu treba ostvariti.
Аутокоманда се лако да решити. Затварање Војводе Степе за саобраћај и преусмеравање Кумодрашке на Крушевачку. Тиме се предност даје Булевару Ослобођења и потреба за кружним током практично нестаје, а гужве одлазе у историју.

I to je LAKO?! Koliko bi samo trebalo oruzanih snaga za gusenje ustanka na Vozdovcu?
 
Oво је званична траса источног дела СМТ-а, и тешко да може боље. Спровођење транзитног саобраћаја кроз Миријево и Карабурму нема смисла.

Жуто је аутопот, црвено обична улица, плаво су петље:

smpistok.jpg
 
JohnyBgood":2wh2fasu je napisao(la):
стф":2wh2fasu je napisao(la):
Аутокоманда се лако да решити. Затварање Војводе Степе за саобраћај и преусмеравање Кумодрашке на Крушевачку. Тиме се предност даје Булевару Ослобођења и потреба за кружним током практично нестаје, а гужве одлазе у историју.

I to je LAKO?! Koliko bi samo trebalo oruzanih snaga za gusenje ustanka na Vozdovcu?
Па....колико ја познајем Вождовчане, њима се допада ова идеја. Војводе Степе је саобраћани тумор Вождовца, јер не само да је сама себи проблем, већ загушује Булевар Ослобођења (2+2) као тромб.

Спајањем Кумодрашке са Крушевачком Вождовчани добијају две јаке саобраћајнице са профилом 2+2 а Војводе Степе, са 1+1 нема ту шта да тражи у саобраћајном смислу. Још један разлог томе је и јако мало растијање између Булевара Ослобођења, В.Цтепе и Кумодрашке.

Војводе Степе за трамвај и бициклисте.
 
Na gradilištu petlje "Radnička" je izliven prvi segment gornje konstrukcije nadvožnjaka koji spaja most sa nadvožnjakom kod hipodroma. Pokretna skela je pomerena na sledeći segment.


04072011100q.jpg


04072011099.jpg


04072011097.jpg


Javili su se i prvi ozbiljniji problemi na gradilištu. Uz već gotove stubove pored tramvajskih šina su pobijani dodatni šipovi i sada se vrše naknadna iskopavanja. Pretpostavljam da se radi na ojačavanju tek podignutih stubova. Izgleda da ista sudbina očekuje i par stubova sa druge strane tramvajskih šina. Izgleda da je neko omanuo u proračunu.
 
stf":22jpme97 je napisao(la):
JohnyBgood":22jpme97 je napisao(la):
стф":22jpme97 je napisao(la):
Аутокоманда се лако да решити. Затварање Војводе Степе за саобраћај и преусмеравање Кумодрашке на Крушевачку. Тиме се предност даје Булевару Ослобођења и потреба за кружним током практично нестаје, а гужве одлазе у историју.

I to je LAKO?! Koliko bi samo trebalo oruzanih snaga za gusenje ustanka na Vozdovcu?
Па....колико ја познајем Вождовчане, њима се допада ова идеја. Војводе Степе је саобраћани тумор Вождовца, јер не само да је сама себи проблем, већ загушује Булевар Ослобођења (2+2) као тромб.

Спајањем Кумодрашке са Крушевачком Вождовчани добијају две јаке саобраћајнице са профилом 2+2 а Војводе Степе, са 1+1 нема ту шта да тражи у саобраћајном смислу. Још један разлог томе је и јако мало растијање између Булевара Ослобођења, В.Цтепе и Кумодрашке.

Војводе Степе за трамвај и бициклисте.

Ja mislim da je u gradu uopste a i u tom delu takodje TOLIKI haos u saobracaju da zatvaranje BILO KOJE ulice jos dugo, dugo nece dolaziti u obzir. Da se Vozdovcanima a i onima koji zive iza njih prema sumadijskim brdima dodaju nove opcije i probijaju novi pravci - svakako, ali zatvaranje jedne ipak vazne ulice pa makar i bila 1+1 mi se cini da bi (opravdano) izazvalo III Srpski ustanak. Uz to ta ulica i preseca citav kraj na dva dela tako da bi se stvarao dodatni saobracaj ljudi koji hoce da preseku sa jedne strane na drugu a sada bi morali da kruze.

I ja znam puno Vozdovcana, ali ovima mojima je glavna pomisao svakog dana "kako da stignem do @#$-nog posla/radnje/grada" a ne "eh da mi se prosetati sredinom ulice Vojvode Stepe". To je deo grada u kome i parking postaje sve veci problem i stvara nervozu, jos samo da im odseces jednu vaznu komunikaciju bilo bi puskaranja svaki dan.
 
blagoje":37zuz5b0 je napisao(la):
Na gradilištu petlje "Radnička" je izliven prvi segment gornje konstrukcije nadvožnjaka koji spaja most sa nadvožnjakom kod hipodroma. Pokretna skela je pomerena na sledeći segment.


04072011100q.jpg


04072011099.jpg


04072011097.jpg


Javili su se i prvi ozbiljniji problemi na gradilištu. Uz već gotove stubove pored tramvajskih šina su pobijani dodatni šipovi i sada se vrše naknadna iskopavanja. Pretpostavljam da se radi na ojačavanju tek podignutih stubova. Izgleda da ista sudbina očekuje i par stubova sa druge strane tramvajskih šina. Izgleda da je neko omanuo u proračunu.

Sto je brzo to je i kuso. Nadam se da nije o tome (da su politicari preuzeli kontrolu nad gradnjom od struke) rec ali ako i jeste ne bi me iznenadilo.

I time mi samo dodatno ide na nerve ako je cela glupost organizovana u predizborne svrhe. Djiki ce da dobije novi mandat u Beogradu i tako i tako, otvorio se most 6 meseci pre ili kasnije. A Trivanokratiji (Prevod: ljudi koji misle da je sve u PR-u i da se narod beskonacno dugo moze vuci za nos) nema spasa pa otvorili most makar i sutra. O zemljo Srbijo, sta cemo jos da vidimo i dozivimo?

PS Dok sam bio u gradu mislim da su imali neki gaf kod raskrpetlje, digli neku oplatu pa je posle rusili, projekti se izgleda menjaju iz sata u sat. Ludilo, jad i beda.
 
Vocar":1rf21qcs je napisao(la):
Wile E. Coyote":1rf21qcs je napisao(la):
Поред овога што је СТФ рекао, бушење је прекинуто због лошег састава земљишта.


Loš sastav zemljišta u vreme kada je početo kopanje, ili i za današnje pojmove?

Uostalom, ukoliko se uradi most preko Ade, preko Dunava kod Zemuna, preko Dunava kod Ade Huje, preko Dunava kod Vinče, sa sve metroom, koliko se to automobila očekuje da će koristiti vezu Pančevac-auto put kod Sava centra da postojeći most i ostale veze neće biti dovoljan/ne? Govorim samo o automobilima, pošto kamionima neće biti dozvoljen saobraćaj preko Pančevca i Karađorđeve ulice. Naravno pričamo o ideji "šta bi bilo kad bi bilo"...
Тада када је почело копање. Не сумњам да је данас то могуће решити, али питање је колико се то исплати због 50 метара колико је прокопано.
JohnyBgood":1rf21qcs je napisao(la):
Glavnina vozila na Pancevac ide upravo iz centra?!

Da li je to zato sto (A) dolaze od negde drugde pa nemaju kuda drugo da prodju do Pancevca osim preko centra ili (B) postoje neke specijalno jake veze izmedju samog centra Beograda sa Pancevom i uopste Banatom?
Па, пази овако.

Ко иде из јужног Баната и у транзиту је ка југу, може да иде на Ковин. Ко иде ка Бачкој, може преко Новог Сада. Тачно, ко иде ка западу, мора преко Панчевца. Међутим, постоји велики број Панчеваца који ради у Београду и обрнуто. То су те везе центра Београда са Банатом о којима причаш. Мислим да тај број возила (који није занемарљив) неће много опасти изградњом СМТ-а.
 
Juče su zatvarane rupe u ogradi oko poljane gde se nalazio divlji buvljak (parcela između železničke stanice Nbg, ulice Antifašističke borbe i parkinga regularnog buvljaka). Od jutros obezbeđenje u drečavim prslucima brani pristup prodavcima na tu poljanu - očigledno će uskoro krenuti priprema gradilišta...
 
blagoje":24ed37y6 je napisao(la):
Na gradilištu petlje "Radnička" je izliven prvi segment gornje konstrukcije nadvožnjaka koji spaja most sa nadvožnjakom kod hipodroma. Pokretna skela je pomerena na sledeći segment.


Javili su se i prvi ozbiljniji problemi na gradilištu. Uz već gotove stubove pored tramvajskih šina su pobijani dodatni šipovi i sada se vrše naknadna iskopavanja. Pretpostavljam da se radi na ojačavanju tek podignutih stubova. Izgleda da ista sudbina očekuje i par stubova sa druge strane tramvajskih šina. Izgleda da je neko omanuo u proračunu.

Možda su stubovi za most koji će biti za pešake i bicikliste :)
 
Nemci da omanu u proračunu? Zvuči neverovatno.. :kafa:
 
Ja očekujem spajanje mosta sa Novim Beogradom u prvoj polovini avgusta, zato što rade sjajnim tempom. Koliko ja razumem, ostalo je još da se izlije i nagura jedan segment na nbgd, da se zavari i zakači za pilon M19, sklopi, prenese baržom, podigne, zavari, prikači M20. E sad me još buni samo M21. Koliko ja razumem on se vezeje kablovima za pilon i dužine je samo 8 metara i iz svog stana vidim da je već završen na maloj adi. Pa mislim da će njegova montaža kraće trajati :)
 
Wile E. Coyote":22pyvinc je napisao(la):
Vocar":22pyvinc je napisao(la):
Wile E. Coyote":22pyvinc je napisao(la):
Поред овога што је СТФ рекао, бушење је прекинуто због лошег састава земљишта.


Loš sastav zemljišta u vreme kada je početo kopanje, ili i za današnje pojmove?

Uostalom, ukoliko se uradi most preko Ade, preko Dunava kod Zemuna, preko Dunava kod Ade Huje, preko Dunava kod Vinče, sa sve metroom, koliko se to automobila očekuje da će koristiti vezu Pančevac-auto put kod Sava centra da postojeći most i ostale veze neće biti dovoljan/ne? Govorim samo o automobilima, pošto kamionima neće biti dozvoljen saobraćaj preko Pančevca i Karađorđeve ulice. Naravno pričamo o ideji "šta bi bilo kad bi bilo"...
Тада када је почело копање. Не сумњам да је данас то могуће решити, али питање је колико се то исплати због 50 метара колико је прокопано.

Meni deluje mnogo isplativije od bušenja Senjaka, mosta preko auto-puta i ponovnog bušenja celog gradskog centralnog dela. Napominjem, uz most kod Ade Huje i Zemuna, koliko se zaista očekuje vozila na potezu Pančevački most- auto-put?
 
djakovac":7hkg82bu je napisao(la):
Ja očekujem spajanje mosta sa Novim Beogradom u prvoj polovini avgusta, zato što rade sjajnim tempom. Koliko ja razumem, ostalo je još da se izlije i nagura jedan segment na nbgd, da se zavari i zakači za pilon M19, sklopi, prenese baržom, podigne, zavari, prikači M20. E sad me još buni samo M21. Koliko ja razumem on se vezeje kablovima za pilon i dužine je samo 8 metara i iz svog stana vidim da je već završen na maloj adi. Pa mislim da će njegova montaža kraće trajati :)

M21 se ne vezuje kablovima za pilon i tek je počeo da se sklapa. Ono što vidiš iz stana je segment T2, dužine je par metara i kači se direktno na bočni raspon pre poslednjeg naguravanja.
 
Felix55":3syvfx8s je napisao(la):
Juče su zatvarane rupe u ogradi oko poljane gde se nalazio divlji buvljak (parcela između železničke stanice Nbg, ulice Antifašističke borbe i parkinga regularnog buvljaka). Od jutros obezbeđenje u drečavim prslucima brani pristup prodavcima na tu poljanu - očigledno će uskoro krenuti priprema gradilišta...
Najzad!
 
Аутокоманда се лако да решити. Затварање Војводе Степе за саобраћај и преусмеравање Кумодрашке на Крушевачку. Тиме се предност даје Булевару Ослобођења и потреба за кружним током практично нестаје, а гужве одлазе у историју.

Ne bih hteo da ispadnem grub, ali kako može zatvaranje jedne ulice doprineti protočnosti saobraćaja? Ja svaki dan koristim Kumodrašku i znam koja je tu gužva ujutru, ne bih mogao ni da zamislim kako bi izgledala da se ceo saobraćaj iz Vojvode stepe preusmeri na istu. Ja bih tu video samo kolaps.

Lako je priključiti se sa Banjice na Bulevar Oslobođenja, ali tu postoje više naselja (Braće Jerković, Kumodraž ...) koji nemaju drugu alternativu ka autokomandii dalje prema centru.

Ono što ja vidim kao rešenje je proširivanje kružnog puta. Kako će potez od Banjice, preko raskrsnice ge je "Pera Ždera", raskrsnica kod "Transporta" pa sve do lakat krivine u BJ izgledati kada se usele naše nove komšije, budući stanari naselje Stepa Stepanović mogu samo da naslutim.


Svim političarima su puna usta stanogradnje, a šta je sa infrastrukturom? Kada će da naprave školu, i vrtić, i domove zdravlja? Plac u Kumodražu 2 (ispod Maksija) koji je planiran (pre 30 godina kada je napravljeno naselje) zarastao u korov ! Kumodraž naselje sa okolnim selima ima samo jednu drvenu ambulantu koja samo što se ne sruši. Postaviću slike da vidite na šta to liči ...



Korov na ovom poljančetu već evo 30 god, koliko Kumodraž 2 postoji


Ista ta lokacija Na GUP'u
 
mmorgan, +

Mislim da se u dogledno vreme treba okaniti ideja o zatvaranju bilo koje znacajnije ili duze ulice. Cak i da obim saobracaja ostane isti, to sve ce morati negde drugde da prodje, a ja stvarno ne znam ni za jednu ulicu u gradu koja bas vapi za ili moze da primi dodatni saobracaj. Uz to, SVAKO zatvaranje neke znacajnije ulice kreira DODATNI saobracaj jer neki ljudi koji su ranije mogli precicom sada moraju nesto da zaobilaze i da kruze. Ako se jos u blizini ocekuje veca izgradnja (drzavna stanogradnja), znaci dodatni saobracaj, tim je zatvaranje ulica jos manje izvodljivo.

Tim pre mi se svidjaju ideje uredjenja lepih pesackih povrsina koje nam zvrje zapustene a nisu saobracajne. Bezistan, onaj Rascianov trg u Kneza Milosa, kej uz reku, itd.
 
Vocar":jzfv90by je napisao(la):
Wile E. Coyote":jzfv90by je napisao(la):
Vocar":jzfv90by je napisao(la):
Loš sastav zemljišta u vreme kada je početo kopanje, ili i za današnje pojmove?

Uostalom, ukoliko se uradi most preko Ade, preko Dunava kod Zemuna, preko Dunava kod Ade Huje, preko Dunava kod Vinče, sa sve metroom, koliko se to automobila očekuje da će koristiti vezu Pančevac-auto put kod Sava centra da postojeći most i ostale veze neće biti dovoljan/ne? Govorim samo o automobilima, pošto kamionima neće biti dozvoljen saobraćaj preko Pančevca i Karađorđeve ulice. Naravno pričamo o ideji "šta bi bilo kad bi bilo"...
Тада када је почело копање. Не сумњам да је данас то могуће решити, али питање је колико се то исплати због 50 метара колико је прокопано.

Meni deluje mnogo isplativije od bušenja Senjaka, mosta preko auto-puta i ponovnog bušenja celog gradskog centralnog dela. Napominjem, uz most kod Ade Huje i Zemuna, koliko se zaista očekuje vozila na potezu Pančevački most- auto-put?
Већи проблем је долазак до тог тунела. Све околне улице су загушене и проблем је исти као са Аутокомандом. :(
 
A kako će taj T2 da zakače za bočni raspon? Na toj strani ne postoji kran koji bi ga podigao, takođe ni barža neće biti od koristi uzimajući u obzir da će biti kačen pre poslednjeg naguravanja.
 
Wile E. Coyote":27c60j8u je napisao(la):
Vocar":27c60j8u je napisao(la):
Wile E. Coyote":27c60j8u je napisao(la):
Поред овога што је СТФ рекао, бушење је прекинуто због лошег састава земљишта.


Loš sastav zemljišta u vreme kada je početo kopanje, ili i za današnje pojmove?

Uostalom, ukoliko se uradi most preko Ade, preko Dunava kod Zemuna, preko Dunava kod Ade Huje, preko Dunava kod Vinče, sa sve metroom, koliko se to automobila očekuje da će koristiti vezu Pančevac-auto put kod Sava centra da postojeći most i ostale veze neće biti dovoljan/ne? Govorim samo o automobilima, pošto kamionima neće biti dozvoljen saobraćaj preko Pančevca i Karađorđeve ulice. Naravno pričamo o ideji "šta bi bilo kad bi bilo"...
Тада када је почело копање. Не сумњам да је данас то могуће решити, али питање је колико се то исплати због 50 метара колико је прокопано.
JohnyBgood":27c60j8u je napisao(la):
Glavnina vozila na Pancevac ide upravo iz centra?!

Da li je to zato sto (A) dolaze od negde drugde pa nemaju kuda drugo da prodju do Pancevca osim preko centra ili (B) postoje neke specijalno jake veze izmedju samog centra Beograda sa Pancevom i uopste Banatom?
Па, пази овако.

Ко иде из јужног Баната и у транзиту је ка југу, може да иде на Ковин. Ко иде ка Бачкој, може преко Новог Сада. Тачно, ко иде ка западу, мора преко Панчевца. Међутим, постоји велики број Панчеваца који ради у Београду и обрнуто. То су те везе центра Београда са Банатом о којима причаш. Мислим да тај број возила (који није занемарљив) неће много опасти изградњом СМТ-а.

Ali zar ne ide preko Pancevca i ceo saobracaj iz juznog Banata za ceo jugo-istok, od Obrenovca preko Valjeva, Uzica, Cacka... sumnjam da ce iko od tih ljudi na Kovin ili Novi Sad, ali da ima jos jedan most preko Dunava u blizini Beograda i dobra obilaznica, sigurno bi odabrali da se ne klackaju kroz grad.
 
mmgoran":1c2yxorp je napisao(la):
stf":1c2yxorp je napisao(la):
Аутокоманда се лако да решити. Затварање Војводе Степе за саобраћај и преусмеравање Кумодрашке на Крушевачку. Тиме се предност даје Булевару Ослобођења и потреба за кружним током практично нестаје, а гужве одлазе у историју.

Ne bih hteo da ispadnem grub, ali kako može zatvaranje jedne ulice doprineti protočnosti saobraćaja? Ja svaki dan koristim Kumodrašku i znam koja je tu gužva ujutru, ne bih mogao ni da zamislim kako bi izgledala da se ceo saobraćaj iz Vojvode stepe preusmeri na istu. Ja bih tu video samo kolaps.
Заправо може. То и јесте трагедија Аутокоманде, што је једини начин за успешно решавање проблема, затварање једне улице. Саобраћај се не преусмерава на Кумодрашку у садашњем облику. Рекоа сам да се Кумодрашка у профилу 2+2 спаја са аутопутем на месту одакле почиње Крушевачка улица. Чак сам и цртао мапе, посети тему о Војводе Степе, да се не понављам.

JohnyBgood":1c2yxorp je napisao(la):
Mislim da se u dogledno vreme treba okaniti ideja o zatvaranju bilo koje znacajnije ili duze ulice. Cak i da obim saobracaja ostane isti, to sve ce morati negde drugde da prodje, a ja stvarno ne znam ni za jednu ulicu u gradu koja bas vapi za ili moze da primi dodatni saobracaj. Uz to, SVAKO zatvaranje neke znacajnije ulice kreira DODATNI saobracaj jer neki ljudi koji su ranije mogli precicom sada moraju nesto da zaobilaze i da kruze. Ako se jos u blizini ocekuje veca izgradnja (drzavna stanogradnja), znaci dodatni saobracaj, tim je zatvaranje ulica jos manje izvodljivo.
Не познајеш ситуацију, па зато причаш по дифолту. Војводе Степе саобраћајно није значајна улица. Њеним затварањем за саобраћај убрзава се Булевар Ослобођења тродупло, и јавни превоз кроз В.Степе четвороструко.
У садашњем облику је готово бескорисна, што због трамваја, профила 1+1 и гомиле паркираних кола на сред улице са 4 мигавца. Једини разлог за њено коришћење је управо чињеница да на Аутокоманди она има предност у односу на Булевар Ослобођења, који је управо тиме и загушен.
 
JohnyBgood":2o874r28 je napisao(la):
Ali zar ne ide preko Pancevca i ceo saobracaj iz juznog Banata za ceo jugo-istok, od Obrenovca preko Valjeva, Uzica, Cacka... sumnjam da ce iko od tih ljudi na Kovin ili Novi Sad, ali da ima jos jedan most preko Dunava u blizini Beograda i dobra obilaznica, sigurno bi odabrali da se ne klackaju kroz grad.
То си сасвим у праву. Тај део возила у транзиту у садашњој ситуацији мора преко Панчевца. Сад, из јужног Баната за западну Србију још би и могло преко Ковина, али из Обреновца - тешко (то је онај део Београђана који ради у Панчеву). Мост код Винче решава све то. Међутим, ја нисам мислио на транзит с краја на крај Србије, већ на унутрашњи транзит београдско-панчевачке конурбације, а он би у свакој ситуацији вероватно ишао преко Панчевца, чак и уз комплетиран СМТ.
 
Vrh