Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Pa da,most preko ade je gradski i sinski most.

Dok je zemun borca i gradski i obilaznicki,a pruge nema.Multipraktik jelte.
 
Niste ni svesni koliko je očajnički potreban i taj tunel/most od savskih blokova do čuk. padine, i to ne u ovom momentu nego juče...

Ogroman broj ljudi ceni protočnost, makar i po cenu duže kilometraže u odnosu na mučenje nerava i lamele/korpe. Znam gomilu ljudi koji vrlo često idu i obilaznicom sa Vidikovca, Petlovog brda, Rakovice čak, pa preko Surčina na NBG/Bežaniju. Njihove probleme da pređu Savu novi most preko Ade će samo ublažiti, ne i rešiti.

Svaki most koji vezuje "obodne" delove grada je mnogostruko korisniji za smanjenje gužvi u centru nego most koji bi vezao npr. Nemanjinu i Ušće.
 
Pricali su nesta i o polozaju mosta, onako neobavezno u razgovoru. S obzirom da ovaj most premoscava tri vodene povrsine (rukavac, reku i gde je brodogradiliste) oni su razmisljali i razgovarali izmedju sebe da li nije mogao neki drugi polozaj da se izabere. Medjutim da je bio blize gazeli morali bi pola Senjaka da iseljavaju pa bi bilo extremno skupo, da je bio nize, ne i mogao ovakav da bude jer je previse blizu aeodroma, pa je kako su oni rekli "u metar" pozicioniran.
 
Da, vidiš, nije mi do sada palo na pamet da bi most sa ovakvim pilonom bio nepoželjan na nekoj lokaciji uzvodno od ove, zbog remećenja putanje za sletanje/poletanje aviona... Kada jednog dana budu tamo negde gradili novi most, taj će imati 2-3 mnogo niža pilona, ili ih neće imati uopšte.
 
Ново вест на www.savabridge.com.

118м до спајања београдских обала Саве

У суботу 28. маја извршено је петнаесто нагуравање oko 27500т тешке конструкције завршених сегмената С1-С14 и сандучастог носача С15 бочног распона, дужине 275м. Тренутно су у току радови на конзолама С15 и сандуку сегмента С16.

Након заваривања сегмента М16 за М15 створени су услови за подизање сегмента М17 чиме је 31. маја 2011 главни ток Саве премошћен за 298м. Тиме преостају још само 118,4м до спајања моста. На главном распону почела је антикорозивна заштита првих сегмената, а на Малој Ади се врши предмонтажа сегмената М18 и последњег Т2.

На задњем распону је у току извођење хидроизолације на пешачким стазама и монтажа New Jersey баријера као и монтажа дампера за косе каблове. Укупно 32 пара косих каблова је тренутно инсталирано на главном и задњем распону моста.

Радови на прилазним рампама мосту су у току. На северној страни настављају се радови на стубовима као и монтажа оплате и арматуре за горњу конструкцију западне рампе моста. На чукаричкој страни на западној рампи 30. маја је избетониран четврти део горње конструкције рампе. На источној рампи тренутно се ради преостали стуб 2 и префабрикација бетонских елемената горње конструкције.

news39.jpg
 
relja":2sysju4m je napisao(la):
A tunel ispod Senjaka je pusta želja, koja, ako se ikada ostvari, će samo dodatno upumpati nove automobile u centar.
Не, упумпаће нове аутомобиле на ону несрећну раскрпетљу.
stf":2sysju4m je napisao(la):
Pa Zemun-Borča je tramzitni a ne gradski. On treba da bude tamo negde...
Да, транзитни кроз Земун...
 
stf":3nzc8z9x je napisao(la):
Pa Zemun-Borča je tramzitni a ne gradski. On treba da bude tamo negde...

Nanon što se spoje Zemun i Borča počeće izgradnja oko tog puta. Možda će biti na papiru tranzitni, ali će u praksi biti i gradski.
 
Wile E. Coyote":2facwsky je napisao(la):
relja":2facwsky je napisao(la):
A tunel ispod Senjaka je pusta želja, koja, ako se ikada ostvari, će samo dodatno upumpati nove automobile u centar.
Не, упумпаће нове аутомобиле на ону несрећну раскрпетљу.
Obzirom da bi tunel bio dvosmeran, obojca ste u pravu, a i u krivu, ako mislite da bi tunel samo povećao gužvu. Svi znamo kakve su gužve u terazijskom tunelu. Ali da li bi ta gužva nestala kad bi bio ukinut? Ne bi, samo bi se povećao haos u celom centru grada. Elem, nema logike u tvrdnji da bi dodatni pravac koji bi skratio vezu Čukarice sa centrom čak i do 10 minuta u špicu bio štetan za čitav sistem. Nesrećna raskrsnica (ne znam zašto je zovete raskrpetlja, kad je to ipak najobičnija raskrsnica iznad pruge) je ta koja će biti problem, kao i sama Autokomanda.
Suština je da jedino da bi efekat tunela bio nedovoljno veliki u odnosu na samu investiciju zbog njegove loše veze na oba kraja.
To naravno nije razlog da se on ne pravi već da, kad se već ima dosta vremena za njegovo planiranje, bolje osmisli njegova integracija. Sa hipodromskom 'petljom' su već dobro uprskali, nadam se bar da će situacija u državi i gradu biti kudikamo bolja kad se bude radila Autokomanda.
 
Evo, večeras izgleda testiraju više boja, ili će možda biti kao na novom železničkom da se boje menjaju. Pošto su kamere na sajtu mosta "izvrsne", nisam uspeo da uhvatim narandžastu, i izgleda da će i kosi kablovi biti osvetljeni. Ali ni ove ostale nisu loše. Izvinjavam se što je post ovako haotičan...ne snalazim se baš sa postovanjem slika ovde :)











 
Не сметају ми боје, само да се мењају споро, или још боље само једном дневно, нпр. по једна боја за сваки дан у недељи.
 
to bi bilo odlicno, svaki dan druga boja.

Ali nadam se da osvetljenje u boji nece zavrsiti kao na novom zeleznickom mostu. U pocetku je bilo odlicno, a sada se ni ne vidi da svetli u nekoj boji.
 
Barem ne moraš da se oslanjaš na "pouzdane" kamere sa zvaničnog sajta :D
 
Bas ce ovaj most nocu izgledati savrseno. Jos plus kad bude i radilo osvetljenje kablova, bice ekstra.
Sto se tice boja pilona ja mislim da unutar pilona boja treba da bude plava ili crvena ali ono najvaznije jeste da spoljasnji deo pilona treba da bude u istoj boji samo svetlija nijansa.
videcemo sta ce biti :D
 
Licno mislim da bi nam svima bolje bilo da je most ruzniji a jeftiniji, al sta sad da se radi. U zemljama sa nevisokim standardom ne treba graditi visoke pilone osim ako to nije najjeftinija varijanta.
Funkcionalnost na prvom mestu, l bolje imati dva ruzna mosta nego jedan lep
 
Значи и дефинтивно ништа од фарбања пилона! :notok:
 
milanche":2478pgv0 je napisao(la):
Jos su rekli da ce malo da ulepsavaju beton da se ne vide fleke na betonu.

Pa kako sam ja procitao u milanchetovom postu pre par stranica pise da ce raditi neku "zavrsnu" obradu na pilonu a kako ce to izgledati ne znamo jos :)
 
alibaba":nl8g08gv je napisao(la):
Licno mislim da bi nam svima bolje bilo da je most ruzniji a jeftiniji, al sta sad da se radi. U zemljama sa nevisokim standardom ne treba graditi visoke pilone osim ako to nije najjeftinija varijanta.
Funkcionalnost na prvom mestu, l bolje imati dva ruzna mosta nego jedan lep

Nažalost, kod nas ove dve stvari nisu obavezno direktno proporcionalne. Možda treba da pevamo što nismo dobili skuplji, a ružniji most. Ali tada bi imali bar duplo više strana na ovoj temi i žal što nije izabrano ovo, lepše i kudikamo jeftinije, rešenje.
 
Bobb":1t58othz je napisao(la):
ne znam zašto je zovete raskrpetlja, kad je to ipak najobičnija raskrsnica iznad pruge
Ја сам и почео да је тако зовем, а онда је Рокер предложио садашњи полузванични назив. :D
 
Opustenooo":5l14qwz6 je napisao(la):
milanche":5l14qwz6 je napisao(la):
Jos su rekli da ce malo da ulepsavaju beton da se ne vide fleke na betonu.

Pa kako sam ja procitao u milanchetovom postu pre par stranica pise da ce raditi neku "zavrsnu" obradu na pilonu a kako ce to izgledati ne znamo jos :)

Nadam se da će nešto uraditi...ali sve mi se čini da će na kraju da izgleda k'o Avalski toranj za koji mi nije jasno kako su uspeli da sj*** segment obeležen na slici. Ne znam dal' na pilonu mosta ima sličnih grešaka.
 
Bobb":3lqt8w6b je napisao(la):
Wile E. Coyote":3lqt8w6b je napisao(la):
relja":3lqt8w6b je napisao(la):
A tunel ispod Senjaka je pusta želja, koja, ako se ikada ostvari, će samo dodatno upumpati nove automobile u centar.
Не, упумпаће нове аутомобиле на ону несрећну раскрпетљу.
Obzirom da bi tunel bio dvosmeran, obojca ste u pravu, a i u krivu, ako mislite da bi tunel samo povećao gužvu. Svi znamo kakve su gužve u terazijskom tunelu. Ali da li bi ta gužva nestala kad bi bio ukinut? Ne bi, samo bi se povećao haos u celom centru grada. Elem, nema logike u tvrdnji da bi dodatni pravac koji bi skratio vezu Čukarice sa centrom čak i do 10 minuta u špicu bio štetan za čitav sistem. Nesrećna raskrsnica (ne znam zašto je zovete raskrpetlja, kad je to ipak najobičnija raskrsnica iznad pruge) je ta koja će biti problem, kao i sama Autokomanda.
Suština je da jedino da bi efekat tunela bio nedovoljno veliki u odnosu na samu investiciju zbog njegove loše veze na oba kraja.
To naravno nije razlog da se on ne pravi već da, kad se već ima dosta vremena za njegovo planiranje, bolje osmisli njegova integracija. Sa hipodromskom 'petljom' su već dobro uprskali, nadam se bar da će situacija u državi i gradu biti kudikamo bolja kad se bude radila Autokomanda.

Dao sam ti plus za ovo, iako se ne slažem 100% (Terazijski tunel je iznuđeno rešenje).
Već smo ranije diskutovali na ovu temu, i nismo se na kraju složili (gle čuda).
Iz mog ugla, tunel (i sve ostale trase "UMP"-a na starogradskoj strani) bi postao još jedan pravac za brži ulazak putničkih automobila u centar, što svakako treba izbeći. Pretpostavka je da će se broj motornih vozila i automobila u Beogradu u budućnosti povećavati. Neko je bio rekao da će biti manje automobila, da će ljudi više koristiti Javni prevoz. Super, ali zašto onda ulagati i graditi nešto tako skupo i komplikovano, a potreba će se smanjiti, zašto ne uložiti u nešto sa izvesnijim efektom?

PaBGVoz manje-više prati trasu "UMP"-a, koristeći postojeću infrastrukturu i uz % koštanja "UMP"-a. Najbolji dokaz kako javni prevoz treba da forsirati.
Šta bi nam tek donela završena oblizanica, pravi metro, novi dunavski mostovi, nove ulice i most u Savskom amfiteatru (već započetki projekti u različitim fazama)?

Naranvo, omogućiće tunel i brži izlazak iz centra, ali se taj izlazak neće odigravati u isto doba dana kad i masovan ulazak, a širi centar je već zakrčen automobilima. Tako da, po meni, nije problem samo u "Raskspetlji" na početku tunela i ostaloj novosagrađenoj infrastukturi, već u negativnom efektu autmobilskog koncepta saobraćaja na širi centar Beograda (ja sam na NBG, nama je "centar Beograda" sve do Autokomande, ali samo kao geografski pojam :) )
 
Vrh