Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Bilo je i jednostavnih greda (sa predviđenom pešačkom vezom na špicu Ade) i sećam se da je bio austrijski predlog sa 5 parova stubova visine 50 metara.
 
Novosti oko petlje Jurija Gagarina

Politika pise u danasnjem izdanju da su PORR i slovenacko Primorje dostavili ponude za izgradnju petlje i saobracajnice(UMP) do ulice Proleterske Solidarnosti.

EIB ce biti prosledjene ponude,a ko dobije posao morace da zavrsi to do kraja godine!Ponudu nije dostavila Turska firma Kolin.

Zvuci mi racionalno da petlju zavrse do kraja godine ali put do GSP-a nema sanse,mozda samo naprave nosace za tramvajski saobracaj na sredini?
 
Михаило":2ts3k35j je napisao(la):
Не би био функционалнији. Пилони би били нижи, каблови мање упадљиви, поприлично би био налик постојећем железничком мосту, и вероватно би се поприлично стопио са њим.

Funkcionalnost, ne lepota.


Михаило":2ts3k35j je napisao(la):
Сензационалистички или не, позитиван ефекат постоји. Колики је, као што рекох не може нико да оцени, нити има потребе. Овакав мост није прављен због маркетинга, само кажем да ће својим изгледом и карактеристикама имати и тог ефекта. Иначе, колико се ја сећам, ниједно од решења понуђених на конкурсу није било са 2 пилона.

Koji? Nebitno koliki.

I most jeste pravljen i zbog marketinga, ali onih koji placaju ubrzanje njegovih radova.... :(
 
da jer ako ds ne bude pobedio na gizborima oni ce rasklopiti most jel tako nema sanse da mozda gradu ostane za 200 + godina
 
nova":1x7epkcu je napisao(la):
Михаило":1x7epkcu je napisao(la):
Не би био функционалнији. Пилони би били нижи, каблови мање упадљиви, поприлично би био налик постојећем железничком мосту, и вероватно би се поприлично стопио са њим.

Funkcionalnost, ne lepota.
Можда се нисам лепо изразио. Хтедох рећи да не би било разлике у функционалности. Ово болдовано се односи на лепоту.

nova":1x7epkcu je napisao(la):
I most jeste pravljen i zbog marketinga, ali onih koji placaju ubrzanje njegovih radova.... :(
Јесте, прављен је због маркетинга, уопште нам не треба :rolleyes:
 
:cool: Ovakav kakav je I ZBOG MARKETINGA.

Ali posto je tebi casa uvek do pola puna...razumem te :cool:
 
Takav je pre svega zato što se u velikoj cifri lako sakriju pozamašni iznosi provizija.
 
Михаило":3nx1tuft je napisao(la):
nova":3nx1tuft je napisao(la):
Михаило":3nx1tuft je napisao(la):
Не би био функционалнији. Пилони би били нижи, каблови мање упадљиви, поприлично би био налик постојећем железничком мосту, и вероватно би се поприлично стопио са њим.

Funkcionalnost, ne lepota.
Можда се нисам лепо изразио. Хтедох рећи да не би било разлике у функционалности. Ово болдовано се односи на лепоту.

nova":3nx1tuft je napisao(la):
I most jeste pravljen i zbog marketinga, ali onih koji placaju ubrzanje njegovih radova.... :(
Јесте, прављен је због маркетинга, уопште нам не треба :rolleyes:
Pravljen je tamo gde je pravljen zbog marketinga a onda se podrazumeva da mora da bude veliki i skup... nema veze... gradjani će da plaćaju kredit!
 
pravljen je tamo gde je pravljen da bi zaobisao CENTAR koja je poenta praviti jos jedan most u centru beograda sada i usmerivati saobracaj ka centru???
 
Људи стварно претерујете са троловањем. Место на ком је мост је најлогичније место на ком нам је требао мост. Прво следеће је у продужетку др Ивана Рибара и у продужетку Немањине кад се ослободи савски амфитеатар.

Што се тиче овог што Реља каже, такве ствари се често раде у Србији, али с обзиром да ово финансира и проверава ЕИБ која директно плаћа извођачма (аустријском Пору), нисам сигуран колико је прича о уграђивању реална у овом случају.
 
bg259":1txijtlg je napisao(la):
pravljen je tamo gde je pravljen da bi zaobisao CENTAR koja je poenta praviti jos jedan most u centru beograda sada i usmerivati saobracaj ka centru???
Nije trebalo da se pravi tako blizu gazeli ako se želelo da se rastereti centar već daleko uzvodno... to što je neko pedeset i neke godine zamislio most na Adi i nije neki razlog. Pozicija kod nas. Lole Ribara bi smetala nudistima A Nemanjina uništila savski plato...
BTW Ada ima dva špica... samo se na onom gornjem -uzvodnom most slabo vidi pa bi morali da prave pilon od 500+ metara :lol: dobro smo prošli :p
 
Već sam pitao - da li ste sigurni da baš milioni odlaze na ugrađivanje, a da most zapravo košta manje?

Lokacija zapadno od Ivana Ribara, u produžetku Jurija Gagarina bi bila najidealnija, ali za tako nešto nije bilo vizije. Uostalom, gurao se "UMP i most kao njegov sastavni deo, pa je red da bude grandiozan", ali to se sve manje spominje.
 
sto se mene tice radije bi da je most zaista toliko skup nego da neko krade....
 
Nego,jel neko zna pouzdano,recimo milanche koji nam je postao dousnik gde se tramvaj spusta na nbg?Posto je ponovo aktuelizovana prica belama i sto se pominje u tenderu da mora do kraja godine izvodjac da uradi deo do proleterskih brigada,a mozda samo taj deo za tramvaj.To mi govori da hoce da poteraju tramvaj kao trecu liniju BELAM-a ili tripujem?

Pitam jer grad nigde nije rekao gde ce se spustati tramvaj osim da ce poterati liniju 13 od bloka 45 do kalemegdana.
 
vucko":aw3mlocm je napisao(la):
Nego,jel neko zna pouzdano,recimo milanche koji nam je postao dousnik gde se tramvaj spusta na nbg?Posto je ponovo aktuelizovana prica belama i sto se pominje u tenderu da mora do kraja godine izvodjac da uradi deo do proleterskih brigada,a mozda samo taj deo za tramvaj.To mi govori da hoce da poteraju tramvaj kao trecu liniju BELAM-a ili tripujem?

Pitam jer grad nigde nije rekao gde ce se spustati tramvaj osim da ce poterati liniju 13 od bloka 45 do kalemegdana.

Od bloka 45 do Kalemegdana je vozila 11-tica, ali je ove godine definitivno ukunuta, kao neiskorišćena.
Toliko je bila neiskorišćena da dosta ljudi nije znalo da je ukinuta :)

Trenutno 13-tica vozi od Banovog brda do 45-tog, i verovatno će baš ta linija da "preseče" preko Ade, to je najlogičnije.
 
relja":1nzl85ap je napisao(la):
Već sam pitao - da li ste sigurni da baš milioni odlaze na ugrađivanje, a da most zapravo košta manje?

Lokacija zapadno od Ivana Ribara, u produžetku Jurija Gagarina bi bila najidealnija, ali za tako nešto nije bilo vizije. Uostalom, gurao se "UMP i most kao njegov sastavni deo, pa je red da bude grandiozan", ali to se sve manje spominje.

tu je super lokacija, ali pre za tunel nego za most... recimo tunel od čukaricke padine do bloka 45, bilo je na forumu dosta grafičkih predstava toga...
 
Lokacija je super i za jedno i za drugo, i veza tunelom mi se mnogo više dopada, ali kopanje u tom pesku je mnogo skupa rabota.
 
Sta je u pitanju sa tih 25 milona evra, ta dodatna sredstva? O cemu se radi ?
Da li je istina da povecavaju metalni spic?-procitah na SSC-clan misker koji radi na mostu preko Beske to spomenu...Ima li jos neko informaciju?
 
Milanche je lepo rekao da nema tih dodatnih sredstava zavrsili bi most do kraja godine pa bi tek onda presli na zavrse radove na mostu.Ovako ce istovremeno raditi zavrsne radove i most da bi bio gotov do kraja godine kako je gradonacelnik obecao da ce biti.

Spic ne povecavaju ali bice tih zadnjih 15 metara kako je i planirnao.Jasno je da je njemu cela ideja sa pilonom smesna jer je on gradjevinski inzenjer ¨betonjerac¨,ne kapira on ovu umetnicku lepotu,eleganciju i prakticnost ovog resenja :p
 
relja":323dycmh je napisao(la):
Lokacija zapadno od Ivana Ribara, u produžetku Jurija Gagarina bi bila najidealnija, ali za tako nešto nije bilo vizije. Uostalom, gurao se "UMP i most kao njegov sastavni deo, pa je red da bude grandiozan", ali to se sve manje spominje.
Ја мислим да мост на тој локацији уопште не би служио сврси. Бар посла саобраћаја који ће користити мост преко аде би и даље ишло на Газелу. Чисто сумњам да би неко из северног дела НБГа ишао скроз до доле да би дошао до Б. Брда, Бањице или Раковице. Уосталом, на који пут би се накачио мост на десној страни Саве? На већ поприлично оптерећену Трговачку улицу која пролази кроз густо насељена места или би било потребно прокопати тунел испод чукаричке падине? Овако имамо мост који омогућава одличне везе са доста делова града, и дефинитивно ће значајно растеретити Газелу...
 
Zavisi kako gledaš.
Gazela je trpi, pored tranzitnog, saobraćaj između NBG sa jedne i delova grada levo i desno od auto puta sa druge strane Save, ali i B Brdo, Rakovicu, Železnik, Žarkovo...
Most iz produžetka Jurija Gagarina, preko, recimo, donjeg špica bi "izvlačio" saobraćaj iz grada, a ne sprovodio ga kroz grad i povezivao periferiju kako treba, od pozadi (da prostiš). Gužve bi bile manje, u svim smerovima.

Lokacija na Adi ima jednu veliku manu - na pravcu mu se nalazi železnički nasip i on mu sprečava tečnu komunikaciju sa Milentija Popovića, Milutina Milankovića i preko njih dalje sa ostalim NBG bulevarima. On će imati samo svoj "UMP", stešnjen duž pruge, bez prostora za neke efikasnije veze sa ostalim bulevarima. A tunel ispod Senjaka je pusta želja, koja, ako se ikada ostvari, će samo dodatno upumpati nove automobile u centar.
 
@Mihailo
Slažem se, most na kraju Jurija Gagarina, između poslednjeg bloka i njiva, bi mnogim vozačima bio predaleko i samim tim nepraktičan, pa bi i dalje išli na Gazelu... Jednog dana kada te njive iza Ivana Ribara prekriju novi blokovi, i kada se grad i sa druge strane Save raširi ka zapadu, dodatni most na toj lokaciji će imati svoj puni smisao.
 
Baš mislim suprotno - okolo bi se išlo brže, a i da je logičnije prvo napraviti saobraćajne veze, a potom okolo graditi stanove.
edit - neki su se isto pitali, čemu most Žemun-Borča kada na tom potezu trenutno nema ništa....
 
Pa Zemun-Borča je tramzitni a ne gradski. On treba da bude tamo negde...
 
Vrh