Михаило":2ts3k35j je napisao(la):Не би био функционалнији. Пилони би били нижи, каблови мање упадљиви, поприлично би био налик постојећем железничком мосту, и вероватно би се поприлично стопио са њим.
Михаило":2ts3k35j je napisao(la):Сензационалистички или не, позитиван ефекат постоји. Колики је, као што рекох не може нико да оцени, нити има потребе. Овакав мост није прављен због маркетинга, само кажем да ће својим изгледом и карактеристикама имати и тог ефекта. Иначе, колико се ја сећам, ниједно од решења понуђених на конкурсу није било са 2 пилона.
Можда се нисам лепо изразио. Хтедох рећи да не би било разлике у функционалности. Ово болдовано се односи на лепоту.nova":1x7epkcu je napisao(la):Михаило":1x7epkcu je napisao(la):Не би био функционалнији. Пилони би били нижи, каблови мање упадљиви, поприлично би био налик постојећем железничком мосту, и вероватно би се поприлично стопио са њим.
Funkcionalnost, ne lepota.
Јесте, прављен је због маркетинга, уопште нам не требаnova":1x7epkcu je napisao(la):I most jeste pravljen i zbog marketinga, ali onih koji placaju ubrzanje njegovih radova....
Pravljen je tamo gde je pravljen zbog marketinga a onda se podrazumeva da mora da bude veliki i skup... nema veze... gradjani će da plaćaju kredit!Михаило":3nx1tuft je napisao(la):Можда се нисам лепо изразио. Хтедох рећи да не би било разлике у функционалности. Ово болдовано се односи на лепоту.nova":3nx1tuft je napisao(la):Михаило":3nx1tuft je napisao(la):Не би био функционалнији. Пилони би били нижи, каблови мање упадљиви, поприлично би био налик постојећем железничком мосту, и вероватно би се поприлично стопио са њим.
Funkcionalnost, ne lepota.
Јесте, прављен је због маркетинга, уопште нам не требаnova":3nx1tuft je napisao(la):I most jeste pravljen i zbog marketinga, ali onih koji placaju ubrzanje njegovih radova....
Nije trebalo da se pravi tako blizu gazeli ako se želelo da se rastereti centar već daleko uzvodno... to što je neko pedeset i neke godine zamislio most na Adi i nije neki razlog. Pozicija kod nas. Lole Ribara bi smetala nudistima A Nemanjina uništila savski plato...bg259":1txijtlg je napisao(la):pravljen je tamo gde je pravljen da bi zaobisao CENTAR koja je poenta praviti jos jedan most u centru beograda sada i usmerivati saobracaj ka centru???
vucko":aw3mlocm je napisao(la):Nego,jel neko zna pouzdano,recimo milanche koji nam je postao dousnik gde se tramvaj spusta na nbg?Posto je ponovo aktuelizovana prica belama i sto se pominje u tenderu da mora do kraja godine izvodjac da uradi deo do proleterskih brigada,a mozda samo taj deo za tramvaj.To mi govori da hoce da poteraju tramvaj kao trecu liniju BELAM-a ili tripujem?
Pitam jer grad nigde nije rekao gde ce se spustati tramvaj osim da ce poterati liniju 13 od bloka 45 do kalemegdana.
relja":1nzl85ap je napisao(la):Već sam pitao - da li ste sigurni da baš milioni odlaze na ugrađivanje, a da most zapravo košta manje?
Lokacija zapadno od Ivana Ribara, u produžetku Jurija Gagarina bi bila najidealnija, ali za tako nešto nije bilo vizije. Uostalom, gurao se "UMP i most kao njegov sastavni deo, pa je red da bude grandiozan", ali to se sve manje spominje.
Ја мислим да мост на тој локацији уопште не би служио сврси. Бар посла саобраћаја који ће користити мост преко аде би и даље ишло на Газелу. Чисто сумњам да би неко из северног дела НБГа ишао скроз до доле да би дошао до Б. Брда, Бањице или Раковице. Уосталом, на који пут би се накачио мост на десној страни Саве? На већ поприлично оптерећену Трговачку улицу која пролази кроз густо насељена места или би било потребно прокопати тунел испод чукаричке падине? Овако имамо мост који омогућава одличне везе са доста делова града, и дефинитивно ће значајно растеретити Газелу...relja":323dycmh je napisao(la):Lokacija zapadno od Ivana Ribara, u produžetku Jurija Gagarina bi bila najidealnija, ali za tako nešto nije bilo vizije. Uostalom, gurao se "UMP i most kao njegov sastavni deo, pa je red da bude grandiozan", ali to se sve manje spominje.