Homer Jay":3gm0r6wj je napisao(la):
Takodje je ohrabrujuce sto projekat u najvecoj meri finansira EBRD koji je svaki korak u proceduri i vise nego pomno pratila i jednostavno ne zeli da se njihov novac zalud trosi.
Izvini, ali EBRD daje kredit koji treba vratiti sa kamatom. EBRD najvise zeli da joj se vrate plasirana sredstva i zarada. Nema tu čovekoljublja, makar se zvali i Banka Sv. Majke Tereze.
"Naši" su potpisali ugovor ne vodeći računa o tome kako će se vraćati krediti. Vremenski su se poklopili efekti lošeg rada prethodnih vlada i globalni uticaji. Došlo je do svetske finansijske krize (jer su olako davani krediti koje nije bilo moguće vratiti.... hmmm). U Srbiji i Beogradu sve živo poskupljuje. Stidljivo se plasiraju najave o vraćanju gradskog poreza.... Jel se sećaš onih priča da grad ima para da vrati kredit? Pa ima, ali će zbog toga u budućnosti negde drugde morati da se zakine. Nije tačno da niko to nije mogao da predvidi. I dalje iskreno mislim da je jedini motiv iza ovog rešenja mosta da se napune nečiji džepovi. Imaćemo most, sa stubom od 200m, ne sumnjam, ali po koju cenu? I šta onda? Još jedan promašeni "novi simbol Beograda", bačene pare, nema čak ni turista koji će dolaziti da se dive predimenzionisanom mostu kojii dominira malom rekom. Možda budu dolazile eksurzije iz Bora, Zaječara, Kruševca... da vide čudo u Beogradu za koje se našlo para....
Homer Jay":3gm0r6wj je napisao(la):
Kada je u pitanju infrastruktura, mislim da nema projekat koji je zavrsen u roku - Nemanjina, Autokomanda, Juzni bulevar, Savski most, Obilaznica. I naravno, opet nije bilo posledica.
E, a kada sam ja to pričao kada je kasnio završetak radova u Nemanjinoj (ona priča - čuveni broj "radnih" dana), mene svi pljuvali, "šta, kakve veze ima, bitno je da se u Beogradu najzad posle XY godina radi i gradi".
A da budemo iskreni, zar 15. oktobar nije bio rok koji je Mrkonjić sam postavio? Mislim da to nije bio ugovorni rok?
Homer Jay":3gm0r6wj je napisao(la):
Je nemam nikakav drugi interes u vezi sa ovim mostom nego d bude izgradjen i to sto je pre moguce. Meni on nije drag kao nekakav Djilasov, ili Bogdanovicev projekat, nego mi je jednostavno potreban. Kao poreski obveznik sam svojim glasom 11. maja dao zeleno svetlo ovom projektu i stojim iza svoje odluke. Po svetskim standardima gradnja mosta preko reke kao sto je Sava mozda i nije neki uspeh, ali po Beogradskim gde skoro 30 godina nije izgradjen nijedan most i jedan izgraditi u narednom periodui bilo bi uspeh, a pominje se izgradnja jos 2-3.
Most je preko potreban, ali da je bilo volje da se napravi normalan most da bi se rešili saobraćajni problemi, u okviru naših finansijskih mogućnosti, sad bi smo ga već imali. To što mostovi nisu gradjeni na vreme ne znači da zbog toga sad treba skrljati tolike pare u jedan.
Pravi se fama da je gradnja jednog novog mosta neki veliki uspeh. Treba malo staviti prst na čelo i zapitati se: - A ko i zašto pravi famu?
Isti ti koji prave tu famu su i najveća kočničari napretka u ovoj zemlji.