Za izgradnju tih saobracajnica tek treba da bude objavljen tender (nisam 100% siguran da ga jos nisu objavili), tako da se jos uvek ne zna kada ce izgradnja poceti.Vračar":3nwhztab je napisao(la):Zna li neko kada počinje izgradnja pristupnih saobraćajnica sa obe starane? Jer koliko me sećanje služi jedno vreme se pričalo kako će to prvo biti izgrađeno, i to od strane neke domaće firme?
Знам да није тема, али напиши нешто више ако знаш или постави пар линкова где би могло више о томе да се прочита.dziggy":3f4f9txj je napisao(la):^^ ne znam da li znas, ali BG je pre 2 sv rata bio jedno od vecih masonskih centara...
Molim da se caskanja o masonima, Vatikanima, NASA-ma, CIA-ma, BIA-ma, partijama i sl. ili obavljaju putem privatnih poruka ili u podforumu Relax. Ova tema je posvecena mostu na Savi.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Молим да се ћаскања о масонима, Ватиканима, НАСА-ма, ЦИА-ма, БИА-ма, партијама и сл. обављају путем приватних порука или у подфоруму Relax. Ова тема је посвећена мосту на Сави.
:lol:stylenbgd":l5p2re19 je napisao(la):Хтедох да вам јавим за ове геологе што су на терену да су тешки аматери ал ајде да не ширим расправу безвезе.
ceo text sa linkovima : http://www.ekapija.com/website/sr/page/180029Jako puno detalja o ovom projektu pronaćićete na sajtu www.savabridge.com, a
sada ćemo izdvojiti neke detalje.
Novi most preko reke Save na špicu Ade Ciganlije, predviđa izgradnju konstrukcije sa kosim kablovima i jednim pilonom.
Kao najznačajniji element beogradskog unutrašnjeg magistralnog poluprstena (UMP-a), nova konstrukcija će
obezbediti povećan kapacitet mreže, kako lokalnog, tako i tranzitnog saobraćaja. Sa pilonom visokim 200 m i
rasponom od 376 m, ovaj će most postati najvažnije obeležje Grada Beograda i gradske saobraćajne infrastrukture.
Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda (Investitor) započela je izgradnju prve faze nove saobraćajnice
oko centra Beograda, pod nazivom unutrašnji magistralni poluprsten (UMP), sa trećim glavnim drumskim mostom
preko Save i njegovim pristupnim putevima, koji će povezivati ulicu Tošin bunar sa raskrsnicom sa Radničkom ulicom.
Projekat sufinansiraju Grad Beograd, Evropska banka za obnovu i razvoj EBRD i drugi kreditori.
Na međunarodnom javnom tenderu, kompaniji Louis Berger Group Inc. (www.LouisBerger.com ), sa sedištima u
Vašingtonu (Amerika) i Parizu (Francuska), i predstavništvima u Beogradu i Bukureštu, dodeljen je ugovor za
pružanje usluga Rukovodioca projekta i Inženjera (RPI).
Ovo je kratak pregled učesnika projekta koji su u posao uvedeni do polovine 2008.godince:
1. Grad Beograd - Jedinica za upravljanje projektom - JUP
2. Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju - Jedinica za implementaciju projekta (JIP)
3. EBRD
4. Stručni savet Grada
5.The Louis Berger Group Vašington, SAD i Pariz, Francuska - Rukovodilac projekta i Inženjer (RPI)
6. Konzorcijum: PORR Technobau und Umwelt AG; SCT dd.; DSD Bruckenbau GmbH
7. "Hidroprojekt - saobraćaj", Beograd, Srbija - Glavni projektant severnih pristupnih puteva
8. "Centar za puteve Vojvodine" (CPV), Novi Sad, Srbija - Glavni projektant južnih pristupnih puteva
9. "IM Projekt", Beograd, Srbija - Glavni projektant Paštrovićeve ulice
Pa baš fino, tačno na isti datum kad pristupamo Evropskoj uniji!boris73":2ks3as8f je napisao(la):само ме занима који је тај датум у будућности када ће се десити свечано отварање новог бг моста. нешто ми се јавља неки 23. август 2014.-те године...
Izvor: PolitikaЗидар запео за „чисту лопату”
Могући градитељ моста код Аде лако се може наћи на словеначкој „црној листи”, коме би у том случају било забрањено да се три године бави грађевинским пословима
Иван Зидар испред спорног тунела (Фото С. Васовић-Мекина)
Од нашег сталног дописника
Љубљана – СЦТ (која се донедавно звала „Словенија – цесте – техника”) и његов дугогодишњи директор Иван Зидар главна су тема вруће предизборне кампање у Словенији. Зидар је већ четири месеца у жижи интересовања јавности, не само зато што је два пута хапшен у акцији „чиста лопата” (борба против криминала у грађевинарству), већ превасходно због узастопних скандала који прате СЦТ-ову градњу више објеката који су подизани о државном трошку, од тунела на аутопуту Љубљана – Марибор, преко Педијатријске клинике и Онколошког института у Љубљани, до тунела Шентвид, који је требало да затвори обилазницу око Љубљане.
Управо су дешавања око тек отвореног тунела Шентвид превршила чашу. Док је министар саобраћаја Радован Жерјав, видно љут, обећавао бирачима да ће кривци за аљкаву градњу бити изведени пред лице правде, а санација изведена муњевито, након нових заплета не само да је новоизграђени тунел затворен, већ је и министар био принуђен да понуди оставку премијеру. Премијер Јанез Јанша је протеклог викенда проучио и посебан материјал о градњи тунела, а пошто је стекао увид и у кораке које по истом питању спроводи криминалистичка полиција, одлучио је да министар није лично одговоран, те да остаје на функцији. Жерјав је заузврат најавио оштрије мере против СЦТ, а уколико експертиза докаже да је то предузеће криво за пропусте у градњи аутопутева, могло би да заврши – на „црној листи”.
То практично значи да СЦТ у наредне три године не би смео да конкурише ни на једном јавном конкурсу за изградњу тунела, вијадукта, путева...
Грађевинско предузеће СЦТ донедавно је важило за „парадног коња” словеначке привреде, заједно са својим дугогодишњим директором Иваном Зидаром, који је 9. априла у Београду у име СЦТ потписао уносан уговор о изградњи моста код Аде. Већ тада се у Словенији захуктала афера поводом првих потеза тужилаштва и најаве владе да креће у сузбијање корупције у грађевинарству. Медији су у лову на Зидара препознали „хајку на грађевинске тајкуне”, посебно после првог, фебруарског Зидаровог ноћења у притвору.
Није чудно да је борба против „грађевинских лобија” у држави, а у првом реду против „грађевинског барона” (Зидара) окосница и предизборне кампање, која је службено почела овог викенда. Зидар је згодна мета, не само зато што је у протеклим деценијама важио за недодирљивог човека, који је знао да се додвори свим режимима, већ и због надмености која се све више круни откако се нашао на удару љутих критика не само медија, него и шире јавности, огорчене понашањем предузећа које води, а које нештедимице троши новац пореских обвезника. Када је пре два месеца, после много мука и дуге градње коначно отворен тунел Шентвид на ободу Љубљане, коментатори су истицали да је пројекат испао ненормално скуп јер је СЦТ халапљиво захтевао потписивање нових анекса на основни уговор. Назвавши ту градњу „срамотном“, медији су злурадо известили како је тунел, уместо да постане узданица Љубљане, убрзо по церемонији отварања затворен, пошто је са плафона отпао малтер. Од тада теку радови на „санацији” новоизграђеног тунела, који уместо да растерети саобраћајни колапс, изазива нови.
Зидар прети да ће „СЦТ доказати, ако буде требало, пословну штету” (коју му је влада нанела), иако министар Жерјав тражи да СЦТ плати сву посредну и непосредну штету за све мане у градњи две цеви шентвишког тунела, и не одустаје од намере да СЦТ, „ако му кривица буде и правно доказана”, налепи „ознаку негативне референце, после чега предузеће три године неће смети да учествује на јавним тендерима”. Сазнајемо и да словеначка криминалистичка полиција приводи крају истрагу због отпадања антипожарне заштите са старе галерије тунела Шентвид који, према најави министра Жерјава, може бити затворен за саобраћај „чак још два месеца”. Уколико словеначка влада изрекне најављену меру СЦТ-у, парадокс је да то предузеће у Словенији неће смети да гради јавне објекте ни као извођач нити као подизвођач радова, али ће зато моћи да учествује у градњи једног од најпрестижнијих и најскупљих мостова у Београду.
Светлана Васовић-Мекина
[објављено: 27/08/2008.]
Dobrodošao sishmeksi":3fd8faay je napisao(la):Opet ja sa nekoliko pitanja:
1 - Zavisi od pravca, na Novom Beogradu će biti uglavnom po tri trake u svakom smeru. Tuneli i "stari" deo grada će najverovatnije biti pokriven sa po 2 trake u svakom smeru a na "slobodnim" deonicama i po 3+31. Koliko drumskih traka ce biti u jednom smeru na UMP-u?
2. Da li ce po trasi UMP-a ici i zeleznicki/tramvajski saobracaj?
3. Da li ce postojati staze sa pesake/bicikliste ili je u pitanju cisto trasa namenjena za motorna vozila?
4. Moze li se negde naci detaljna (ali bas detaljna) trasa UMP-a? Ovo me zanima posto sam nasledio centralni deo kuce koja se nalazi na cosku Trscanske i Vojvode Savatija, a sledeci cosak Trscanske je sa Dimitrije Tucovica gde ce koliko sam razumeo biti petlja/detelina (?). Sad mene zanima kako trasa UMP-a ide od bulevara do dimitrija tucovica, da li ce da se rusi desna strana Trscanske (gledano iz smera Bulevara) ili ce mozda da ruse levu stranu ili ce tu da se prave neki stubovi na kojima ce da ide UMP, pa Trscanska prestaje da bude ulica ili je neka treca varijanta u pitanju?