Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Za 25% vise smo dobili simbol koji ce nas staviti na kartu svetskih gradjevina.

Beogradu fale prepoznatljivi objekti koji bi bili simbol beograda u svetu, a most preko ade je definitivno postao novi simbol Beograda po kojem ce ga stranci prepoznavati.
 
cgmiki":3capqtgu je napisao(la):
Ма, да га отворимо, па да славимо.
Otvaraćemo ga vise puta... sa beogradske strane.. sa novobeogradske... pa ovaj deo pristupnica.. pa onaj...pa tramvaji pa ... nego da mi onog što secne vrpcu bacimo sa mosta.. valja se :) jes da bi odmah za njim u vodu skočila lepa garnitura političara pa bi mogli da organizujemo i takmičenje u skokovima sa mosta :)
 
Ma neka se slikaju i 20x ako treba samo da se zavrsi izgradnja. Svaka politicka garnitura bi radila isto ;)
 
@Михаило Zbog cega mislis da niiste mogli ranije da diskutujete o ceni mosta, odnosno da li je moguce da niko od vas nije znao da ce cena biti 20- 25% veca pre gradnje, nego je sve moralo da se izgradi da bi se znalo koliko kosta lepsi most ? Da li je to bas tako, ili je vecina ljudi bila zaslepljena njegovom lepotom,a ostalo i nije bilo toliko vazno ? Da li kod svih projekata o kojima raspravljate imate slicne stavove ? Izvinjavam se na hrpi pitaja, ali jednostavno nisam pratio ovu raspravu na nivou na kome je vi pratite.
Ukoliko se postravlja poll, oko cene mosta (smatram da bi bilo veoma dobro da imamo takav poll), zamolio bih admina da se dogovorimo kako poll treba da izgleda, obzirom da poll oko resenja pritupa sa BH na Kalemegdan nije dobro osmisljen, odnosno pitanja nisu jasna, i ne pruzaju mogucnost za sve odgovore, te na kraju mogu da prikazu potpuno pogresnu sliku.
 
Treba uvek naci neku meru izmedju korisnog, funkcionalnog, lepog i cene. Vecito ce se pitanje postavljati i sukobi misljenja biti sta je vaznije i oba su jednako upravu. Mogli su bg voz da srede za te pare, ali opet se most ne pravi svaki dan i on ima funkciju estetskog kao i simbolizma kao bilo koja druga vaznija zgrada u gradu,pa mozda cak i izražejnije, sto je takodje bitno. I mi sami smo u takvoj dilemi svai dan, kad kupujemo patike napr. dal nam je bitnija cena ili izgled? Bitno je i jedno i drugo samo treba naci neku umerenu meru.
 
I meni je fascinantno kako ljudi nemaju osecaj KOLIKO je para potroseno na most. Gadjaju se ljudi sa milionima, sto miliona gore-dole, ko da se radi o o necemu sto raste na drvetu. Niko se ne pita koliko jabuka ili malina ili kukuruza treba Srbija da izveze da zaradi tolike stotine miliona evra. Ni ne razumeju da bi Beograd mogao razvojno da stagnira nekoliko godina zbog ovog mosta. Dal zato sto nemaju osecaja za novac ili zato sto nemaju osecaja da ce to sami da placaju, ne znam.
Da se razumemo, meni je most dobar i Beograd zasluzuje ovakav projekat, ali sam siguran da je Beograd mogao da ga izgradi za mnogo manje para. Milsim da su nas pokrali 50 centi na svaki evro koji smo ulozili u njega i u to mogu da se kladim.
 
img4577.jpg

img4583.jpg

Da primetim na visini od 3 sprata pored prikazanih liftova za 13 osoba(ged nađoše ovaj broj) moraju da se ugrade pokretne stepenice,nadam se da je to i predviđeno jer se radi o Metro stanici..u surotnom sledi planinarenje..a s obzirom da je poznato da liftovi nisu pouzdani tj.često se kvare..kako će se stariji sugrađani penjati.. :rolleyes:
img4589.jpg

Također,spoljne stepenice bi trebalo potpuno zatvoriti/zastakliti od spoljnih uticaja,snega,kiše,vetra,buke jer znamo kako će to izgledati samo posle dve zime puno rupa i bara i soli...isto bi trebalo da urade na Gazeli i spoljne stepenice da pokriju.. :kafa:
 
Bulevarac":10jyggzc je napisao(la):
@Михаило Zbog cega mislis da niiste mogli ranije da diskutujete o ceni mosta, odnosno da li je moguce da niko od vas nije znao da ce cena biti 20- 25% veca pre gradnje, nego je sve moralo da se izgradi da bi se znalo koliko kosta lepsi most ? Da li je to bas tako, ili je vecina ljudi bila zaslepljena njegovom lepotom,a ostalo i nije bilo toliko vazno ? Da li kod svih projekata o kojima raspravljate imate slicne stavove ? Izvinjavam se na hrpi pitaja, ali jednostavno nisam pratio ovu raspravu na nivou na kome je vi pratite.
Дискутовали смо раније о цени моста, али су тада приче биле од "могло је 3 моста за ове паре" до "ово је најјефтинија варијанта"... Дакле, дискутовало се без информација, одокативним лаичким проценама које су ишле из крајности у крајност. Хтео сам да кажем да сад имамо информацију о утицају оваквог типа моста на цену, па можемо да дискутујемо да ли је то превише или не.
 
@Михаило i ja tako mislim, zato sam i zeleo poll, sada kada vise znamo. Beograd nije cela Srbija, i kao rodjeni Beogradjanin, sa izrazenim Beogradskim akcentom, ne jednom sam se nasao u prilici da ljudi iz unutrasnjosti o meni imaju lose misljnje samo zato sto sam Beogradjanin, koji se rasipa zajednickim parama, iako ja o tome nista vise od njih ne odlucujem.
 
Jasno je da je uvek istina izmedju.

Dakle nekih 50tak miliona je skuplji ovja most ako uracunamo i onih 20 miliona koji se koriste za ubrzanje mosta.

Smislite sta bi mogli za 50miliona eura da uradimo u gradu,meni najvise pada na pamet potpuna rekonstrukcija pancevca ili tunel ispod senjaka.To povezivanje raskrpetlje i autkomande je kriticno.

Ili zapocinjanje metro mosta koji ceo kosta 60tak milki bez pristupnica.
 
Slatko sam se nasmejao zadnjih par stranica i diskusiji o statickoj stabilnosti mosta, no drago mi je da je jedan pravi inzenjer (milance) podelio znanje sa ostalim manje strucnim ucesnicima u diskusiji. :cool:
 
Za one koje sem cene mosta zanimaju i neki drugi detalji vezani za most: ;)

Trenutno se podiže čelični segment M17. Ostalo je još 118 metara do spajanja.

slikamz.jpg
 
3 mosta umesto jednog se koristilo u diskreditaciji bilo kakve ideje da je most skup. Đilas to obilato koristi.

Više puta sam ovde napisao da je realno sa mogu da se izgrade dva "manje simbolična", i to za onu cenu koja bude isplaćena na kraju, a koja se zapravo još uvek ne zna, ali je meni barem, izvesno da će biti više od 118 (bez PDV-a). A gde su tek kamate?

Zašto sada niko više ne spominje argument o "ceni mosta po kvadratu"?

Ova rasprava je sada postala glupa.
Glupa je zato što su inženjeri i u startu pričali da će biti preskup.
Glupa je zato što je čovek došao ovde sa dobrom voljom da podeli informacije i prepričao ono što je čuo, i sada se raspravlja o nečemu što je do nas došlo iz druge ruke.
Glupo je zato što je to nezvanično - procena inženjera u razgovoru sa budućim kolegama, iz druge ruke i nije bila namenjenja za analizu na nekom tamo internet forumu od ljudi koji ne razumeju ni osnove statike i otpornosti materijala, ali se zato lože na umetničke impresije.
 
blagoje":1qmcy2s0 je napisao(la):
Za one koje sem cene mosta zanimaju i neki drugi detalji vezani za most: ;)

Trenutno se podiže čelični segment M17. Ostalo je još 118 metara do spajanja.

slikamz.jpg

Mene eto trenutno zanima taj lift kod pilona.
 
blagoje":2bhbbxig je napisao(la):
relja":2bhbbxig je napisao(la):
Mene eto trenutno zanima taj lift kod pilona.

Eeeee, pa što ne kažeš. Nažalost, cenu lifta ne znam. :)

Mene zanima da li će ga biti i kako i gde će ga postaviti, kako će urediti podnožje pilona.


bg259":2bhbbxig je napisao(la):
@ relja jednostavno : :bash:

udri jače to
 
relja":1nx8oihl je napisao(la):
Mene zanima da li će ga biti i kako i gde će ga postaviti, kako će urediti podnožje pilona.

Ma shvatio sam. Pokušao sam samo malo da se našalim!
 
bojan87":f31r95pr je napisao(la):
Beogradu fale prepoznatljivi objekti koji bi bili simbol beograda u svetu, a most preko ade je definitivno postao novi simbol Beograda po kojem ce ga stranci prepoznavati.
Нисам баш сигуран. Ипак је даље од центра, мада се види са разних страна, кад се улази у Београд, не види се.
 
Bulevarac":2vovdh2u je napisao(la):
@Михаило i ja tako mislim, zato sam i zeleo poll, sada kada vise znamo. Beograd nije cela Srbija, i kao rodjeni Beogradjanin, sa izrazenim Beogradskim akcentom, ne jednom sam se nasao u prilici da ljudi iz unutrasnjosti o meni imaju lose misljnje samo zato sto sam Beogradjanin, koji se rasipa zajednickim parama, iako ja o tome nista vise od njih ne odlucujem.

Крајње је време за сензибилност према овом питању, ако хоћемо да Врање, Неготин, Рашка, и Сомбор, и Београд остану у истој земљи. Ајде овај мост се ваљда гради од пара које ће да враћа град Београд, али сумњам да је то био случај рецимо са оним несрећним "Центром за популаризацију науке". Да се нешто тако екстравагантно а и бесмислено са становишта повраћаја тих пара гради у Београду а да то цела сиромашна Србија враћа, онда се стварно играмо с ватром.
 
beograd po stanovnistu je 20% srbije a verovatno po BDP je veci procenat tako ako neko moze da nadje koliko procenta budzeta ide beogradu onda mozemo da sudimo.... naravno da vise bi trebalo da se trosi u ne razvijene krajeve ali cisto sumnjam da je situacija toliko dramaticna da recimu 40% ide bg-u
 
Vrh