Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Kartograf":u9ptso3d je napisao(la):
Samo da se nadovežem na jedan od prethodnih postova i kažem da se ne može leteti bez međusletanja od Evrope do Australije (mislim, možda bi moglo nešto tipa između 2 najbliže tačke) Athens - Perth, sa A380, ali i to teško.

Jat je leteo za Melbourne i Sydney preko Dubaia i Singaporea, znači sa 2 međusletanja. Neko reče da je Dubai zgodan zbog kerozina, što je vrlo moguće, obzirom da je Dubai bio vrlo poželjna međustanica i pre direktnog priliva petrodolara u UAE (dok nisu imali super-moderne aerodrome i infrastrukturu).

Mislim da se iz Evrope najdalje bez stajanja leti do Tokija i L.A.

I za kraj, mislim da bi ipak trebalo obrisati ovaj post, otišao sam previše u off :)
ајд и ја да уђем у оф, ЈАТ је више користио Сингапур, Бангкок и Џакарту од Дубаија (преко Бомбаја). чак се и не сећам да су у то време летели тамо. иначе на тзв. Кенгур рути (Европа-Океанија) око 90% летова се обавља преко Сингапура, а остатак преко Хонг Конга
 
Vratimo se na temu !!! dok diskusiju o turizmu i avio saobracaju mozete nastaviti u zasebnim temama
 
лепи, немо' се љутиш, мало нека дигресија, нисмо много отишли у оф, само два поста ;)
 
Bio je lep dan pa sam poneo aparat u šetnju. Nadam se da ima i neka zanimljiva fotka :)
Inače primetio sam da na nekim mestima sajle imaju drugačiju boju, odnosno da su crne, kao da imaju neke fleke. Vidi se na nekim fotografijama. Da li zna neko o čemu se radi?
Inače most fino napreduje. Radilo se i nedeljom. Zavarivali su poslednji postavljeni segment glavnog raspona. Vidi se da se glavni i bočni raspon sve više približavaju. Još samo da i petlje nekad dobijemo... :)

 
Мост преко Аде је тотално бесмислено и прескупо решење, и гради само из разлога како би лопови на власти напунили своје џепове.
Следећи текст разјашњава све о градњи најскупљег моста на свету.

Градимо најскупљи мост на свету?

Мост преко Аде је најбесмисленије, а уједно и најбезобразније, бацање пара грађана у новијој историји Београда. Не само што је изабран најскупљи пројекат, него је у питању мегаломанско (да не кажем комплексашко) решење које се не уклапа у средину, ни естетски, ни по функцији коју би требало да обавља.

Од самог доношења одлуке да се гради „словеначки“ мост, било је јасно да ћемо добити финансијског и архитектонског монструма. Гради се на погрешном месту, очигледно нико, па ни пројектант, није размишљао како да уклопи приступне саобраћајнице. Гради га фирма (СЦТ), чији је власник у међувремену осуђен на затворску казну у Немачкој због корупције, и која је банкротирала. Планирани трошкови изградње су се попели са прескупих 118 милиона на ненормалних 400 милиона евра, а да ни пола није завршено. Упркос тако катастрофалним резултатима, српски медији само најпозитивнијим епитетима часте овај подухват.

Шта смо све могли да изградимо

Пошто још увек влада блага еуфорија српских медија (који зависе од Ђиласових рекламних аранжмана) по питању изградње новог моста, предлажем да погледају шта су друге државе, за мање или исто пара, изградиле:

Пенобскот мост, САД
PNB_1-590x393.jpg


Америчка држава Мејн, мост на реци Пенобскот је изграђен 2006. године, скроман али функционалан.

Дужина: 646 метара
Висина: 136 метара
Цена: 65.000.000 евра

За један мост преко Аде, могло је да се направи шест оваквих, „америчких“, мостова.

Зихоумен мост, Кина
Xihoumen_Bridge-590x224.jpg


Спаја два острва у области Жоушан, на источној обали Кине. Отворен 2009. године.

Дужина: 2700 метара (најдужи распон 1650м)
Висина: 211 метара
Цена: 289.000.000 евра

Да је мост преко Саве коштао, по метру дужине, као овај кинески, не би прешао 100 милиона евра.

Стоункатрс мост, Кина
Stonecutter_main-590x303.jpg


Мост „каменорезац“ у Хонгконгу, отворен крајем 2009. године, повезује два острва.

Дужина: 1596 метара (најдужи распон 1018м)
Висина: 298 метара
Цена: 274.000.000 евра

Поново Кинези, овога пута Хонгконг. Оваквом градњом бисмо премостили Саву два пута.

Мост Балинге, Кина
Balinghe-590x392.jpg


Отворен крајем 2009. године, премошћује долину реке Балинг.

Дужина: 2237 метара (најдужи распон 1088м)
Висина: 375 метара
Цена: 173.000.000 евра

Премостили бисмо и Саву и Дунав неколико пута, да је цена градње била у овим оквирима.

Мост Пумипун, Тајланд
bhumibol-bridge-rama3-590x393.jpg


Мост из два дела, повезан саобраћајницом која виси 50м у ваздуху, је отворен у Бангкоку 2006. године.

Дужина: 1284 метара (најдужи распон 398м)
Висина: 173 метара
Цена: 240.000.000 евра

За дупло мање пара, Тајланђани су изградили два моста и спојили их саобраћајницом која лебди у ваздуху. Свака прича о компликованим приступним путевима изгледа смешно после овог моста.

Мост Мијо, Француска
Millau-Viaduct-590x354.jpg


Највиши друмски мост на свету, отворен је 2004. године, део аутопута који спаја Париз и Барселону. Чине га седам пилона.

Дужина: 2460 метара (најдужи распон 342м)
Висина: 343 метара
Цена: 400.000.000 евра

С обзиром да има седам пилона, и најдужи распон сличан мосту на Ади (с тим што је скоро дупло виши), можемо закључити да би Французи премостили Саву најмање седам пута за исте паре колико нас кошта мост преко Аде.

Мост преко Аде, Србија
Most_preko_Ade_septembar_2010-590x442.jpg


На крају, Београд, мост преко реке Саве, са једним, јединим, пилоном.

Дужина: 929 метара (најдужи распон 376м)
Висина: 200 метара
Цена: 400.000.000+ евра

Мост преко Аде, скупљи од свих горенаведених мостова. Дакле, најбезобразније и најбесмисленије бацање пара у новијој историји Београда и Србије. Уместо да неко одговара за оволику крађу, вероватно ће добити награду, „најевропљанин“ и сл.

8. јануар 2011. | Ненад Вукићеви
http://www.srpskinacionalisti.com/2011/01/najskupli-most-na-svetu/
 
Sad znam kako je Duciju Simonoviću kad mu jedino frikovi daju priliku da govori u javnosti.

Dobrodošao MilošeM, moj komentar se nije odnosio na tebe.

Ovaj tekst smo već imali pe nekoliko strana, a i sadržaj nije ništa novo.
 
@MilosM
Отворио си ми очи. Док се ти ниси појавио живео сам у мраку и незнању. Свака ти част. Браво.
:violina:
 
kakvo djubre od teksta, prvo, cene ostalih mostova su bez pristupnih obliaznica- kupovine zemljista....... drugo odakle mu podatke da most na adi kosta pola milijardi evra.... i naravno vidi se da je pravi SRBENDA napisao tekst jer je morao da istakne da je "slovenski" most.... RASPON JE 964 metara (znatno veci od americkog mosta koje i nizi a i nema pristupne obilaznice ili nisu uracunate)......i najvise mi se svidja genijalni komentar "jedan jedini pilon" strucnjak nema sta , jer su 2-3 pilona automatski povoljnija .... bitno da on zna kakav most estetski ide
 
Dobro došao MilosM na forum....
Nemoj neko slučajno i treći put da objavi sliku nekog mosta koji je veći, lepši i jeftiniji od ovog našeg na Adi.!! brate ...
 
A fala Bogu sajt na koji se poziva tekst je izuzetno relevantan. :blah:
 
tzoran":gaophto2 je napisao(la):
Dobro došao MilosM na forum....
Nemoj neko slučajno i treći put da objavi sliku nekog mosta koji je veći, lepši i jeftiniji od ovog našeg na Adi.!! brate ...
i da pritom serenda o ceni. Bolje ćutati i pokriti se ušima ako već neko ne zna šta priča
 
Kad god nesto treba da se gradi, kazemo lopovi, kradu, pune dzepove! Auuu neverovatno. Bilo kako bilo nedaj boze da covek i posteno zaradi, odmah je lopov. Blago nama! :violina:
 
Iskreno nas most je najjeftiniji, jer ceo taj deo UMP-a se gradi na nezgodnoj lokaciji, a kad se izgradi mi cemo imati potpuno novi put sa mostom i ostalim sto ide uz to, tako da 400 miliona je sitnica za ogromnu promenu tog dela Beograda. Iskreno taj koji je pisao tekst je definitivno udaren u glavu :laugh:
 
"Мост преко Аде је тотално бесмислено и прескупо решење, и гради само из разлога како би лопови на власти напунили своје џепове.
Следећи текст разјашњава све о градњи најскупљег моста на свету."

?!??!! :notok: What a statement! S' neba pa u rebra!
 
E ajde malo da prestanemo da pricamo o ceni mosta, sta je tu je, gradi se i sada treba samo da ocekujemo njegov zavrsetak.
 
Tako je! I nisu svi lopovi, a sto se cene tice, samo oni koji se razumeju i zaista znaju mogu diskutovati o ceni!!!!! Ja ne znam, pa prema tome ne mogu da komentarisem cenu mosta. Ne znam cak koliko kosta kubik peska, a kamoli armatura, asfalta itd. Koliko vidim ovde svi sve znaju, blago nama kad imamo toliko strucnjaka,a jos imaju vremena da sede na forumu i da pljuju! :rant:
A da treba da se radi - i treba vala, Lep je i resice se mnogo problema!
 
Vrh