Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Ка Пожешкој, ту је и скретање за Завод за израду новчаница, тј. раскрсница Службеног пута и Паштровићеве.
 
@djakovac, super ti je pogled, ne brigaj zbog kvaliteta slike, ovako bi izgledale fotografije gradnje mosta zime 1978 godine što je meni super (malo za promenu :) )
 
Super pogled i starinska fotografija,bila bi jos bolja fora da je crno bela :)

Valjalo bi da ti za nagradu naprave prilaznu petlju iz pravca jurija gagarina ka mostu.

Sta mislite da li je to izvodljivo,makar isla petlja podzemno ispod jurija gagarina pa da posle se penje ka mostu?Posto ce se eventualno rusiti brodogradiliste za 5-10-15 godina,mislim da bi valjalo ostaviti zemljista za tu rampu

r52-most.jpg
 
Opet bi postojao opasan "čep" na ulasku na most... Nešto slično kao što je sad na prvom izlazu na Gazelu. Imaš izlaz iz autobuske stanice/uključenja iz bloka 19a i posle 20m uključenje iz pravca Kontinentala/Sava Centra. Uvek je gužva na tako bliskom rastojanju za uključenje. ;)
 
@ trialin svi stubovi u vodi se ruse valjda kada je gotov most.

Evo igrao sam se malo sa slikama od usera djakovac valjda se nece ljutiti.

Izgradnja mosta davne 1915godine :D

slika00571matoro.jpg
 
@trialin
E ovo nije... Ovo je "brodogradilišni" rukavac, znan i kao "zimovnik". Ruše se svi ti stubovi posle navlačenja. :)

P.S. Evo i jedne slike od pre neki dan.
20101208most.jpg
 
Tako je svi stubovi se ruse koji su nad vodom i ona 2 koja su pored pilona dijagonalno
 
Brodogradiliste nece biti tu jos dugo. Cepter ga je kupio i nije tajna da tu (u malo daljoj buducnosti) planira da izgradi luksuzan stambeno-poslovni centar.

Inace most se "uformirao", tj. sada kada ga gledas, iako nije zavrsen, ti vidis njegov konacan izgled. Kao kada fali slovo u reci, a mozak je procita kao da je pravilno napisana :)
 
Meni ni dalje nije jasno - kako će pristupna rampa da pređe preko Jurija Gagarina? Gledano sa ulice, konstrukcija koja se nagurava - nekako deluje jako nisko.
 
vucko":3blnobcu je napisao(la):
Super pogled i starinska fotografija,bila bi jos bolja fora da je crno bela :)

Valjalo bi da ti za nagradu naprave prilaznu petlju iz pravca jurija gagarina ka mostu.

Sta mislite da li je to izvodljivo,makar isla petlja podzemno ispod jurija gagarina pa da posle se penje ka mostu?Posto ce se eventualno rusiti brodogradiliste za 5-10-15 godina,mislim da bi valjalo ostaviti zemljista za tu rampu

http://www4.slikomat.com/10/1217/r52-most.jpg
Tek sad primetih da nema priključenja sa te strane :S
 
vucko":6dafpnpp je napisao(la):
Super pogled i starinska fotografija,bila bi jos bolja fora da je crno bela :)

Valjalo bi da ti za nagradu naprave prilaznu petlju iz pravca jurija gagarina ka mostu.

Sta mislite da li je to izvodljivo,makar isla petlja podzemno ispod jurija gagarina pa da posle se penje ka mostu?Posto ce se eventualno rusiti brodogradiliste za 5-10-15 godina,mislim da bi valjalo ostaviti zemljista za tu rampu

http://www4.slikomat.com/10/1217/r52-most.jpg
Мислим да је то добра идеја, овако како је планирано има премало приступа мосту пре раскрснице са Булеваром уметности.
pravcimost.jpg
 
relja":2hwfr16g je napisao(la):
Meni ni dalje nije jasno - kako će pristupna rampa da pređe preko Jurija Gagarina? Gledano sa ulice, konstrukcija koja se nagurava - nekako deluje jako nisko.
Prema GE nadmorska visina kod platforme za naguravanje je za 3 metra viša u odnosu na Jurija Gagarina. Visina platforme za naguravanje je najmanje 2 metra. Dakle, imamo minimalno 5 metara, a minimalna visina nadvožnjaka je 4.7 metara, sem u izuzetnim slučajevima gde se transpotuju veliki tereti (autoputevi) gde ide i do 6.5 metara. Ako pogledaš visinu železničkog nadvožnjaka, ona ne prelazi 5 metara. Dakle, nadvožnjak će bez problema preći Jurija Gagarina.
 
Вучко, добра идеја, само ја не бих то тако урадио, већ предвиђену рампу направио са ширим луком, а излаз од железничког насипа направио повратни као на "лептир" петљи.

Ђаковац, +1 за поглед. :kk:
 
@arandjel O tome sto ta petlja nedostaje pricasmo ja i wille ko blesavi al Igor rece da nema potrebe za time,pa ajd ono :)
Samo nek ostave prostor za nju,pa nek se napravi jednog dana,lepo bi bilo,morate priznati.

Ko sto Arnorian je pokazao bez nje je malo neobicno resen saobracaj.Verujem da to fali petlji da bude maksimalno funkcionalna.Ne verujem da ce se stvarati guzve jer ce tu pre ili kasnije proci tramvaj/lrt/metro sta god i.t.d. Ne moze se vuci paralela sa Gazelom.
 
blagoje":3qjblqqh je napisao(la):
relja":3qjblqqh je napisao(la):
Meni ni dalje nije jasno - kako će pristupna rampa da pređe preko Jurija Gagarina? Gledano sa ulice, konstrukcija koja se nagurava - nekako deluje jako nisko.
Prema GE nadmorska visina kod platforme za naguravanje je za 3 metra viša u odnosu na Jurija Gagarina. Visina platforme za naguravanje je najmanje 2 metra. Dakle, imamo minimalno 5 metara, a minimalna visina nadvožnjaka je 4.7 metara, sem u izuzetnim slučajevima gde se transpotuju veliki tereti (autoputevi) gde ide i do 6.5 metara. Ako pogledaš visinu železničkog nadvožnjaka, ona ne prelazi 5 metara. Dakle, nadvožnjak će bez problema preći Jurija Gagarina.
NIsam bio u mogućnosti da merim, naravno. Samo kažem da most izgleda jako nisko kada se gleda iz pravca male raskrsnice preko puta pumpe u Jurija Gagarina. Više deluje (ponavljam - deluje) kao da će most da se spusti na zemlju nego da će konstrukcija navoza da ima donju kotu na toj propisanoj visini.
 
Njile skiciraj ako mozes,ja sam ovo dao cisto kao najminimalistickije resenje.
 
Нешто овако:

qy7j3l.jpg


Мало сам превелике лукове нацртао, да би се видело шта сам мислио.
 
Ok sve je to lepo u vecoj meri kao sto rekoh i bespotrebno i neracionalno ali evo relja je bas par postova iznad spomenuo visinu platforme za navlacenje i buduce petlje u nastavku te mislim da po visini nema mesta da se provuce ispod i ovaj zuti luk.
 
Vrh