Али то спада у приступне саобраћајнице.medjutim":3552zd6c je napisao(la):Petlja sa Zrenjaninskim putem nema nikakve veze s mostom, nije to baš tako blizu..
Po ovom sto si ti napisao ispada da gradjani ovog grada za 125+ miliona evra dobijaju jedno veliko nista a ne most. Zasto? Pa zato sto taj "most" nema svoju funkciju tj preko njega se ne moze preci sa jedne na drugu stranu obale sto isto ulazi u njegovu definiciju kao mosta! Dakle to je SPOMENIK u obliku mosta koji kosta 125+ miliona evra. Zivo me zanima koliko ce para otici na tunel ispod senjaka a jos vise me je strah koju ce definiciju tunela dati politicari. Plasim se da nam se tako definisan ne srusi na glavu za sve pare koje cemo dati.PIGLET":30693j78 je napisao(la):Ne znam što stalno mešate babe i žabe. Zna se šta je most-od navoza (nasipa) do navoza sa druge strane. Dakle sve ono što stoji na stubovima,visi na pilonum lančanicima...itd.( onako da ne može da se popne kolima na objekat)
Prilazne saobraćjnice su veoma rastegljiv pojam, tako vidim da sve do tošinog bunara zovu prilaznim saobraćajnicama, tom logikom možemo i do Surčina.
Kada se ugovara obično se ugovara zasebno što je i ovde slučaj. Pa sada kada je most 60% gotov ugovaraju se pristupne saobraćajnice sa drugim firmama (NBGD strana SCT), Čukarička strana ako se ne varam PORR.
Te cifre NE ulaze u cenu mosta.
I ja mislim da je to razlog.vucko":w6eam5xl je napisao(la):Pa nece da kazu koliko kinez kosta sam bez 21 kilometar puteva i ostalog jer bi to automatski bio autogol,jer bi se pokazalo koliko je jeftiniji a pravi se cak na Dunavu nego "Igla".
Most je jedno, a pristupni putevi drugo. Ponavljam, kakav god da se gradi most na tom mestu, bilo da je skuplji ili jeftiniji, pristupni putevi bi bili identicni i identicno bi kostali. Zbog toga se cene odvajaju jedna od druge. Cena mosta je cena SAMO mosta.berekin":w6eam5xl je napisao(la):Po ovom sto si ti napisao ispada da gradjani ovog grada za 125+ miliona evra dobijaju jedno veliko nista a ne most. Zasto? Pa zato sto taj "most" nema svoju funkciju tj preko njega se ne moze preci sa jedne na drugu stranu obale sto isto ulazi u njegovu definiciju kao mosta!
Pusice se tamo jos jako dugo, ne brini se. To ce na kraju samo malo da "zarezu", a sve ostalo ce da ostave!relja":2fcjob98 je napisao(la):A sada jedna druga stvar, vezana za samu izgradnju prilaznih puteva:
Juče sam prošao Tošinim bunarom, i stao na semaforu na raskrsnici sa Nikole Dobrovića.
Odprilike tamo gde je početkom godine "počelo uklanjanje objekata na trasi prilaza mostu" sam video da iz dimnjaka jedne barake između Inex Ukusa i neke nedovršene poslovne zgrade - izlazi dim.
Nedelja, oko 0 stepeni, znači - tamo ipak neko živi.
To je tačno na trasi.
znacistf":2ybp2bvo je napisao(la):Most je jedno, a pristupni putevi drugo. Ponavljam, kakav god da se gradi most na tom mestu, bilo da je skuplji ili jeftiniji, pristupni putevi bi bili identicni i identicno bi kostali. Zbog toga se cene odvajaju jedna od druge. Cena mosta je cena SAMO mosta.
A onda liftom do trga republike.Ronche":239zhzv6 je napisao(la):Onaj ko bude reko ili ne daj bože odlučio da se za metro pravi most preko Save, treba da dobije oskara za naj neekonomičniju osobu (pod uslovom da se isti pre toga ustanovi ). Realna priča bi bila da se na dnu Save položi tunel u vidu sanduka (kao što su uradili u San Francisku)
Totalno nerealno Ronche jer je nadmorska visina na desnoj obali Beograda mnogo visa nego na Novom Beogradu tako da tunel ne dolazi u obzir.Ronche":2z0z6mzk je napisao(la):Onaj ko bude reko ili ne daj bože odlučio da se za metro pravi most preko Save, treba da dobije oskara za naj neekonomičniju osobu (pod uslovom da se isti pre toga ustanovi ). Realna priča bi bila da se na dnu Save položi tunel u vidu sanduka (kao što su uradili u San Francisku)
Jasno mi je da su Terazijski greben i Kalemegdan puno visi ali Savski plato (sira okolina sadasnje zeleznicke stanice) samo malo visi od Novog Beograda. Ako bi isla linija na pravcu Slavija - Arena onda to ne bi bio problem?spatiotecte":22v6ocri je napisao(la):Totalno nerealno Ronche jer je nadmorska visina na desnoj obali Beograda mnogo visa nego na Novom Beogradu tako da tunel ne dolazi u obzir.Ronche":22v6ocri je napisao(la):Onaj ko bude reko ili ne daj bože odlučio da se za metro pravi most preko Save, treba da dobije oskara za naj neekonomičniju osobu (pod uslovom da se isti pre toga ustanovi ). Realna priča bi bila da se na dnu Save položi tunel u vidu sanduka (kao što su uradili u San Francisku)
Ti posmatraš stvari sa aspekta funkcionalnosti i zainteresovanog građana pa ti je nelogično da most ne uključuje pristupe samom mostu.berekin":kfv0a4q9 je napisao(la):Po ovom sto si ti napisao ispada da gradjani ovog grada za 125+ miliona evra dobijaju jedno veliko nista a ne most. Zasto? Pa zato sto taj "most" nema svoju funkciju tj preko njega se ne moze preci sa jedne na drugu stranu obale sto isto ulazi u njegovu definiciju kao mosta! Dakle to je SPOMENIK u obliku mosta koji kosta 125+ miliona evra. Zivo me zanima koliko ce para otici na tunel ispod senjaka a jos vise me je strah koju ce definiciju tunela dati politicari. Plasim se da nam se tako definisan ne srusi na glavu za sve pare koje cemo dati.PIGLET":kfv0a4q9 je napisao(la):Ne znam što stalno mešate babe i žabe. Zna se šta je most-od navoza (nasipa) do navoza sa druge strane. Dakle sve ono što stoji na stubovima,visi na pilonum lančanicima...itd.( onako da ne može da se popne kolima na objekat)
Prilazne saobraćjnice su veoma rastegljiv pojam, tako vidim da sve do tošinog bunara zovu prilaznim saobraćajnicama, tom logikom možemo i do Surčina.
Kada se ugovara obično se ugovara zasebno što je i ovde slučaj. Pa sada kada je most 60% gotov ugovaraju se pristupne saobraćajnice sa drugim firmama (NBGD strana SCT), Čukarička strana ako se ne varam PORR.
Te cifre NE ulaze u cenu mosta.
sanducasti sistem se primenjivao i tokom izgradnje tunela preko bosfora, ali ja nisam siguran da Sava jednostavno ima dovoljno veliku dubinu u tom delu da istrpi, nekih 5,6 metara betonskog sanduka.Ronche":4yxorn3e je napisao(la):Onaj ko bude reko ili ne daj bože odlučio da se za metro pravi most preko Save, treba da dobije oskara za naj neekonomičniju osobu (pod uslovom da se isti pre toga ustanovi ). Realna priča bi bila da se na dnu Save položi tunel u vidu sanduka (kao što su uradili u San Francisku)