Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

dragan44":1sgyf25m je napisao(la):
Wile E. Coyote":1sgyf25m je napisao(la):
dragan44":1sgyf25m je napisao(la):
Ljudi skidaju oplatu sa vrha pivona
a i skroz su srušili staru pekaru u radničkoj
ovi se bre nešale ovi će stvarno da naprave most :grand: :grand: :grand:
:laugh::lool::lol: Драгане, +1 за ову опаску!
Samo se plašim da nebude kao što je Bata Stojković rekao a znate u koje filmi
" Ako se ja pitam ovaj most je siguran"
Mislis "da se ja pitam ja bi proterao autobus ovuda" :D

hehe.

Celicni vrh koliko sam ja shvatio ce ici poslednji na red, tek kada se svi kablovi zakace :)
 
Ma to pisu iz redakcije... Pokusajte ostaviti neki komentar sa argumentima da doticni gospodin nije u pravu i cik pogodite, komentar vam nece biti objavljen a svaka pljuvacina se redovno pusta ( ovo vam govorim iz iskustva posto sam pokusao da opovrgnem pojedine stvari ). Obratite paznju na pocetne komentare u bilo kom tekstu kada se radi o izgradnji necega u Beogradu i videcete slicne stvari. A Relja se na mene naljutio kada sam rekao da pres ne treba smatrati relevantnim novinama :D
 
Nekoliko današnjih slika sa gradilišta mosta

d01ao.jpg


d02m.jpg


d03e.jpg


d04r.jpg


d05f.jpg


d06c.jpg


d07.jpg



EDIT: Dodate nedostajuće slike
 
Evo još nekoliko:





Vrh krana je na oko 208 m i to je trenutno najviša "građevina" u širem okruženju :kk:



Vidi se da je čelični ukras neophodan, ovako bi ličio na običan dimnjak a njih već imamo i previše ;)







Podizanje čeličnog segmenta M8 kasni već 11 dana a posledica je havarije koja se desila prilikom utovara i koju nam je blagoje prikazao na snimku sa kamere 2:




Trenutno je M8 vraćen na obalu, podignut na čelične podupirače, a specijalna vozila koja su pretrpela oštećenja su na popravci ili se čekaju nova:





Čak ni Deni nije uspeo da snimi podizanje najavljenog velikog tereta...:p
 
bokili84":29fdbv5u je napisao(la):
Ma to pisu iz redakcije... Pokusajte ostaviti neki komentar sa argumentima da doticni gospodin nije u pravu i cik pogodite, komentar vam nece biti objavljen a svaka pljuvacina se redovno pusta ( ovo vam govorim iz iskustva posto sam pokusao da opovrgnem pojedine stvari ). Obratite paznju na pocetne komentare u bilo kom tekstu kada se radi o izgradnji necega u Beogradu i videcete slicne stvari. A Relja se na mene naljutio kada sam rekao da pres ne treba smatrati relevantnim novinama :D
Није то баш тако. Кад год сам их напљувао што раскрсницу код Хиподрома зову петљом, они су то уредно објавили.

Благоје, не могу да ти дам још један плус, али Велики Врачар је добио.
 
sve vise i vise mi se svidja most, elegancija nema sta...
 
Драго ми је да се сви слажете око коментара из Преса, да су обична глупост, мислим на „ону“ особу коју сам цитирао, и свима по један велики +.
Ја сам покушао, а чим сам прочитао текстове, да пошаљем коментаре, али ми их Прес није објавио ! То ме је мало дало у размишљање да случајно коментари од „овог“ нису њихови, што би опет на неки начин, да се сазна, дискредитовало овај дневни лист, али опет, зар би ишли толико ниско и сами против себе !!!

„Игор“:
слажем се са твојим коментаром, да стручног објашњења нема, управо на томе су се заснивали и моји коментари који сам хтео да пошаљем Пресу.

„Вучко“:
послао сам ти на ПМ електронску адресу од овог стручњака који на твом факсу наводно држи та „стручна“ предавања о мосту.
Наравно да нема нервирања од оваквих стручњака, али ми је помало криво, ко год био у питању, кад пљују без аргумената, практично по свему што се гради и ради у Београду па и Србији. Ваљда је то сад, како деца кажу, „кул“ и „ин“, да се пљује по свему што је иоле позитивно и лепо.

Кад сам постављао ову информацију о овом „стручњаку“ написао сам и е-адресу ........., јер је била у његовом коментару, али не знам како се избрисала кад сам послао пост ! Можда још неко, осим Вучка, нешто сазна са машинског факултета о њему. Такође, можда неко зна некога из дневног листа Прес, па се и на тај начин нешто сазнати о „стручњаку“ ? Увек се да пронаћи преко е-адресе са које је слао коментаре !!!

Сад сам се сетио, па можда нешто о овоме има и на Викиликсу, ! :laugh:
 
Гага":1eb62uby je napisao(la):
Кад сам постављао ову информацију о овом „стручњаку“ написао сам и е-адресу ......., јер је била у његовом коментару, али не знам како се избрисала кад сам послао пост ! Можда још неко, осим Вучка, нешто сазна са машинског факултета о њему.
Ja sam editovao post odmah po postavljanju i izbrisao sam e mail adresu koju si postavio jel je to protivno pravilima foruma da se javno iznose mail adrese i kontakti pre svega pojedinaca.
 
Ok, a i ja sam u medjuvremenu proverio: domen mašinca je i dalje mas.bg.ac.rs , nisu prešli na easy.com , iako su prešli na Bolonju :)
 
Taj covek lupa tesko,fakultet je zatvoren nedeljom i tada nema nikada ni predavanja ni gostujucih predavanja.To je moguce samo radnim danima,dok subotom nema ni tih gostujucih predavanja,skupova i ostalog.Dakle u pitanju je lazov.
 
Nasao na jednom forumu pa me interesuje nesto vise da li bi se stvarno isplatili ti tzv greda mostovi od ovog koji se trenutno gradi?

Tipican kompleksaski potez, samo da je kao u nikoga, ista stvar je i sa mostom preko Ade, za pare koliko kosta njegova izgradnja mogli su da naprave pet takozvanih "greda" mostova. Sta fali Becu, on ima sve takve mostove, kablovski mostovi, kao ovaj preko Ade je preskup za odrzavanje. Kod nas se sve radi kao nigde u svetu, propast totalna!
 
trialin":3qs6f956 je napisao(la):
Nasao na jednom forumu pa me interesuje nesto vise da li bi se stvarno isplatili ti tzv greda mostovi od ovog koji se trenutno gradi?

Tipican kompleksaski potez, samo da je kao u nikoga, ista stvar je i sa mostom preko Ade, za pare koliko kosta njegova izgradnja mogli su da naprave pet takozvanih "greda" mostova. Sta fali Becu, on ima sve takve mostove, kablovski mostovi, kao ovaj preko Ade je preskup za odrzavanje. Kod nas se sve radi kao nigde u svetu, propast totalna!
Ma 10 pa nek ide zivot
 
Stvarno vise sa tim dezinformacijama.Zakljucili smo da bi realno mogle 2 grede.A ovi nek bacaju 3-5-10-15-20 ko se krije iza mene,oko mene nek zmuri sto puta umesto mene! :p
 
Iskreno, ja nisam video ni neke ubedljive argumente da bi mogla i 2(uglavnom su sve neki pausalni zakljuci), a ako se uracunaju i sami pristupi mostu onda pogotovo. Ne verujem da ovaj most sa sve pristupnim saobracajnicama skuplji od nekog drugog resenja vise od 30-40 miliona eura.
 
vucko":97q23ghq je napisao(la):
Stvarno vise sa tim dezinformacijama.Zakljucili smo da bi realno mogle 2 grede.A ovi nek bacaju 3-5-10-15-20 ko se krije iza mene,oko mene nek zmuri sto puta umesto mene! :p
Pa čekaj vučko, kad smo to zaključili?
 
Nikola":2zwghrl0 je napisao(la):
Iskreno, ja nisam video ni neke ubedljive argumente da bi mogla i 2(uglavnom su sve neki pausalni zakljuci), a ako se uracunaju i sami pristupi mostu onda pogotovo. Ne verujem da ovaj most sa sve pristupnim saobracajnicama skuplji od nekog drugog resenja vise od 30-40 miliona eura.
Ponavljam - cena mosta se još uvek - ne zna. Ne zaboravite - sredstva su povlačena za nekakvo "ubrzanje radova", šta god to trebalo da znači, iako postoji rok, iako su sredstva obezbeđena i iako su predviđeni penali za kašnjenje. Kada se sve sabere, koštaće kao dva skromnija sa stubovima u reci. 3, 5, 10 - znamo odakle dolaze takvi "stavovi" - "nabac" Đilasu.

Kod visećih mostova se ponekad pojave oscilacije koje nisu bile predviđene proračunom, pa se naknadno projektuju i ugrađuju damperi (prigušivači), pa se i naplate. Kada se to desi, uzrok je obično jak vetar i vitka konstrukija. Ne bih voleo da se to dogodi i na ovom mostu, ali - dešava se.
 
Znaci ti ne znas cenu ovog mosta, ali znas da on kosta ko dva skromna(za koji takodje ne mozes da znas cenu ako se ne isprojektuje bas na tom mestu)?
 
Ovo jeste atraktivno i elegantno rešenje, ali nije praktično. Za nas je, kakvi smo, najbolje ono rešenje gde ima veoma malo održavanja ili ga nema uopšte. Betonska greda je majka svih mostova - kad se jednom lepo zalije betonom, nema tu šta da se održava, eventualno oni spojevi između segmenata gde su češljevi, neki valjci ispod i tako to. Mada, ovde se i ti češljevi popravljaju i menjaju tek kada se kroz njih da primetiti čamac ispod, a auto kaže dum-dum!
Šta li će biti sa ovim ultra modernim za nekih 20-30 godina... Samo da se ne pojave te skupe čelične žice na buvljaku, ono kao ako izvadimo nekoliko iz snopa od 64 neće to niko primetiti :rolleyes: Kada se rasplete jedan od tih kablova unutra, dobije se valjda 5 lepih, čvrstih i kvalitetnih žica za veš. :shok:
A sada ozbiljno, malopre videh da će vrh biti kao dimnjak prečnika 1,5m. Ako je u dnu 16m, na koti 175 4m, onda bi na koti 200 izašlo oko 2,3m što znači da vrh neće pratiti nagib betonskog dela već će biti malo strmiji. Kada bi nagib ostao isti, za prečnik 1,5m na vrhu trebalo bi ukupno oko 211m visine.
Baš sam zapetljao, ali ono što sam zapravo hteo da pitam je da li bi bilo lepše da je nagib ostao isti, a da se završi sa dimnjakom fi 2,3 metra i da li se na toj visini uopšte primećuje razlika između 1,5 i 2,3? Gore definitivno neće biti igla i mislim da će to malo umanjiti lepotu pilona, ali znam da mora ovako iz tehničkih razloga, radi svakojakih signalnih džidžabidža koje moraju da se montiraju na jedan tako visok objekat.
 
Nikola":3p33hz0k je napisao(la):
Znaci ti ne znas cenu ovog mosta, ali znas da on kosta ko dva skromna(za koji takodje ne mozes da znas cenu ako se ne isprojektuje bas na tom mestu)?
Ne, hoću da kažem upravo ono što sam napisao. A sad hoću da kažem da će cena biti veća od 160 mil.

Skaliraj most preko Dunava na lokaciju na Adi, pa i šrinu konstrukcije i primeni isti model finansiranja i - voala.

Ili uzimi za primer Milleau i jegove dimenzije (visinu pre svega), pa skaliraj na Adu.

I nisam to ja izmislio, cela inenjerska javnost se slaže sa tim. Ali, nemaju i Hajdina, zar ne?
 
nije poenta priche o prevelikoj ceni mosta u tome da li je umesto ovog reshenja moglo da se napravi 2 prosta ili XYZ. Vazno je da se javno, jednom za svagda kaze koliko most kosta sa svim prilaznicama i da niko ne krade preko naduvavanje cene mosta. Cak i da smo mogli da ustedimo samo jedan milion evra, u drzavi gde se nista ne proizvodi (ne, Usce i Delta siti ne proizvode novac) i barem 20% populacije nema posao, to mnogo znachi. Ovde ljudi moraju da shvate da drzava ne izmislja pare,da nemoze da ih opusteno stampa i da ovaj most ne placa Djilas ili neko bice po imenu "Grad Beograd" nego svi mi, koji placamo drzavi razno razne dazbine, poreze, takse,... i da se ne kradu drzavne pare nego NASHE.

Poenta priche oko cena mosta je da li ce ovaj mamutski projekat, odnosno njegova cena od xyz miliona evra, dozvoliti normalan razvoj grada u sledecih 10 godina i finansiranje projekata poput obnove Narodnog muzeja, Metroa, mosta Borca-Zemun ili necemo imati pare ni za ispravne autobuse GSP, ciste skole itd...jer smo usli u duznicko ropstvo i bankrot zbog mosta koji je napravljen za predizborni poster i u vreme kada je grad imao nekoliko puta veci budzet zbog prodaje zemljista, a cudnog li cuda, u gradskoj vlasti niko nije mogao da se seti da to nece potrajati zauvek...
 
Vrh