Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

blagoje":19vm44os je napisao(la):
Pretpostavljam da su završili sa betoniranjem, pošto je oplata još uvek na 37. segmentu.

Da li su uradili glavu stuba 8a na rampi prema Radničkoj i kako napreduje izgradnja poslednjeg stuba 8?
Sinoć su završili betoniranje, a oplata ide gore na pretposlednji segment sutra najverovatnije. (na visinu 170,5m)

Glava stuba 8a još nije početa:



Stub osam je krenuo i sad će vrlo brzo da ga finiširaju:



Rekao bih impresivna armatura, za jedno 9 stepeni merkalija:



Stub 8b je gotov i sad pripremaju izradu kolovozne ploče preko njega:



 
boca-ica":tmmkka3c je napisao(la):
Da li se koriste neki adetivi u betonu, koj se nalazi pri gorenjim segmentima pilona
u odnosu na specifičnosti izrade i uslovima koima će biti izloženi,
( upšteno o kablovima na mostovima sam gledao na TV tipa ,, posle 2000,, ali o betonu ne znam ništa)
U gornje segmente pilona ugrađuju se čelična kutijasta ojačanja koja služe da preuzmu pojačane horizontalne komponente sila sa kablova koji se jače zatežu što je ugao između njih i kolovozne konstrukcije manji. Dakle višlji kablovi na pilonu se naprežu sve većom silom, a tu je on sve tanji i tanji. Zbog toga se ugrađuju čelična ojačanja. Lepo se vide na slikama Brainy - ja :

http://img20.imageshack.us/img20/5976/14861547958152443273755.jpg
 
@Veliki Vracar- hvala na odgovoru :)

Hm.... mislim da svaka veca građ. firma ima svoj tajni recept sastava betonske mase, koju čuva kao poslovnu tajnu za izuzetne projekte (da ne spominjem one najvišlje kule) i to je uredu.
Pitanje je bilo da li su upotrebljivani takvi recepti-adetivi koj omogucavaju dugovečnost i pod ekstremnim uslovima koji se nekad i na ovim terenima dešavaju - što je neka vrsta garancije kvaliteta.
 
Izgleda da imaju problema oko prebacivanja elementa M8 na baržu.

elemento.jpg
 
Ovo izgleda baš gadno, imaš li informacije šta se sad dešava? Odakle je ova slika? Izgleda kao da se zadnji deo barže deformisao?! :shok:
 
Veliki Vracar":18b3t7zs je napisao(la):
Ovo izgleda baš gadno, imaš li informacije šta se sad dešava? Odakle je ova slika? Izgleda kao da se zadnji deo barže deformisao?! :shok:
Slika je sa kamere 2 na www.savabridge.com. Sada su promenili kadar. Inače segment je dosta dugo bio u ovom položaju, dosta ljudi se muvalo oko, a onda su svi nestali i ostavili ga tako. Na osnovu iskustva od ranije, kompletna procedura penjanja segmenta na baržu ne traje duže od dva sata. Ovo danas se baš odužilo, a na osnovu položaja segmenta, rekao bih da je još uvek na navoznoj rampi prema barži i da su tu iskrsli problemi. A možda je sve u redu, samo ja tripujem.
 
Ne tripuješ, položaj točkova na vozilu je neuobičajen, drugi red je propao, kao de je rampa popustila ili je nešto sa baržom u pitanju?! A i oni su veoma "transparentno" i demokratski okrenuli kameru nazad. :rant:
 
ma to je mali dramski momenat za discovery channel, a kamere su okrenute zbog autorskih prava;) i da, sve je to placeno, tako da...
 
Desava se....


Ljudi! Sanjao sam da sam se popeo na most, pilon je nestao, most se srusio. :rolleyes: O boze :/
 
A joj.Nadam se da nije nista ozbiljno.Koliko videh danas iz bg voza radi se punom parom,a najvise na strani nbg sa naguravanjem
 
Povređen radnik na izgradnji mosta
24. novembar 2010. | 17:49 | Izvor: Tanjug
Beograd -- Radnik D. T. (30) povređen je na čukaričkoj strani gradilišta mosta na Adi, kada je na njega skliznuo deo betonske staze, saopštila je Gradska uprava.

Radnik nije životno ugrožen, ali je zadržan u bolnici radi daljih ispitivanja.

Nezgoda se dogodila prilikom postavljanja zaštitne podgrade radi obezbeđenja iskopa dubine tri metra, koji se nalazi na trasi buduće pristupne rampe mostu iz Radničke ulice.

Nadležne inspekcijske službe utvrdiće razloge koji su doveli do te nezgode, navedeno je u saopštenju.

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=11&dd=24&nav_category=16&nav_id=474711
 
GRADILIŠTE MOSTA NA ADI
Radnik povređen kada se na njega obrušila zemlja

rb | 24. 11. 2010. - 14:14h | Komentara: 0
Radnik T. D. (30) povređen je oko 12 sati na gradilištu mosta preko Ade Ciganlije na Čukaričkoj strani. U svesnom stanju je prevezen na Vojno medicinsku Akademiju gde je u toku dijagnostika zadobijenih povreda.

- Radnik je zadobio povredu levog kuka, karlice, ima kontuziju tela i povredu slabinskog dela leđa. Prevezen je na VMA - kaže Nada Macura, portparol Hitne pomoći.

Radnik je povrede zadobio kada se na njega obrušila zemlja koja ga je zatrpala do polovine butina, nakon što je upao u rupu na gradilištu.

Dok je bio zatrpan u rupi na njega se obrušio i deo betonske ploče od čega je zadobio povrede slabinskog dela leđa.
 
Počelo postavljanje 7. para kablova ka novobeogradskoj strani.

Inače imam info koja vrsta nerdjajućeg čelika je planirana za vrh. Klasa je 316L ( w.nr. 1.4404 / 1.4401 Č.4573) po meni dobar izbor, ide samo kao plašt, planira se od debljine 3mm, što je isto ok..

Neće ga raditi odmah po završetku betonskog dela pilona, već u toku naredne godine. To je isto logično.. Ukrasni je deo, nije bitan za dalju gradnju.
 
boris":gsbx1zwn je napisao(la):
Inače imam info koja vrsta nerdjajućeg čelika je planirana za vrh. Klasa je 316L ( w.nr. 1.4404 / 1.4401 Č.4573) po meni dobar izbor, ide samo kao plašt, planira se od debljine 3mm, što je isto ok..
Zar nije omotač kupe trebao da bude od kompozita ili od neke plastike?
 
relja":1kif2psa je napisao(la):
Zar nije omotač kupe trebao da bude od kompozita ili od neke plastike?
Sa www.savabridge.com u okviru stavke "Koncept i izgradnja mosta"

Горњих 25м пилона састоје се од нерђајућег челичног врха који је подупрет челичном конструкцијом. Пилон се завршава на висини од 200м, пречником од 1.50м. Крај у облику купе нема конструктивну функцију али даје пилону елегантан и издужен изглед. Он је такође и највећи проводник у Београду и стога је одговарајућим уземљењем заштићен од грома.
 
Svečanoj sali Starog dvora u ponedeljak, 29. novembra, biće potpisani ugovori za most preko Save (druga tranša), projekat izgradnje autoputa „Koridor 10" i ugovor u iznosu od 40 miliona evra u korist „Elektroprivrede Srbije".

Ugovor sa gradom Beogradom za most preko Save predstavlja drugu tranšu za ovaj projekat i odnosi se na izgradnju pristupnih puteva do novog mosta preko Save. On će poboljšati transportnu mrežu grada, pomažući da se ublaži gustina saobraćaja i smanji gužva, zagađenje i buka.

http://studiob.rs/info/vest.php?id=58667

Upravo,smanjice i buku i zagadjenje :rolleyes:
 
Vrh