Wile E. Coyote
Advanced
Велики Врачар, +1 за слике. :kk:
Надам се да је повређени радник добро и да неће бити још несрећа на градилишту.
Надам се да је повређени радник добро и да неће бити још несрећа на градилишту.
Malo drugačiju informaciju smo imali u oktobrublagoje":2qrn3h8c je napisao(la):Sa www.savabridge.com u okviru stavke "Koncept i izgradnja mosta"relja":2qrn3h8c je napisao(la):Zar nije omotač kupe trebao da bude od kompozita ili od neke plastike?
Горњих 25м пилона састоје се од нерђајућег челичног врха који је подупрет челичном конструкцијом. Пилон се завршава на висини од 200м, пречником од 1.50м. Крај у облику купе нема конструктивну функцију али даје пилону елегантан и издужен изглед. Он је такође и највећи проводник у Београду и стога је одговарајућим уземљењем заштићен од грома.
i zbog ovog pasusa sam pomislio da će vrh biti obložen nekim materijalom koji propušta radio talase.- Nadgradnja pilona je izvedena u obliku lake metalne konstrukcije sa lakom fasadnom opnom; zahvaljujući tome, može imati isključivo simboličku ulogu ili pak može vršiti neku drugu funkciju. Može da bude osvetljena kao diskretno svetleće telo, vršeći ulogu urbanog svetionika ili pak postati važna orijentaciona tačka u noćnom životu grada. Takođe, moguće je u šiljatom vrhu postaviti različite telekomunikacione ili hidrometerološke uređaje. Visoki pilon, koji deluje kao skulptura u pejzažu, označava mesto gde se nalazi Ada i istovremeno upozorava vozače, još izdaleka, da je u blizini reka, pa ga s toga možemo posmatrati i kao značajan geografski orije-ntir - dodaje Gabrijelčič.
Meni se javilo... tramvaj i to na duze staze.2012":2ket9sk7 je napisao(la):Lepo, a jeli ti se javilo u snu šta će da šiba preko mosta CAF Tramvaji ili neki laki mid capacity šinski sistem?
Hahahaha... :lool:2012":1ma0ij3z je napisao(la):Lepo, a jeli ti se javilo u snu šta će da šiba preko mosta CAF Tramvaji ili neki laki mid capacity šinski sistem?
Па где ћеш већег полурешења од Цареве ћуприје? Ђилету би неко требало да објасни шта је петља.Kartograf":3m0y4jg7 je napisao(la):a Pozeska ce u prvo vreme (poluresenje, naravno), ipak biti spojena kao i do sada, 1+1 i raskrsnica sa Pastrovicevom ostaje?
Ili ce se raditi tu odmah denivelacija i nece biti nikakvih skretanja iz Pozeske u Pastovicevu u novou?
Ono sto ja danas videh tamo mi govori da se ide na poluresenje.
Poludrzava.
Pozeska apsolutno nikad nije pomenuta,mada je jasno da ce biti radjena jednog dana.shumar":2wku3j38 je napisao(la):A šta bi sa priključkom za požešku i proširenjem prema Rakovici? Je li i to za 10-15 godina?