Ni ja ne verujem da bi ga pravili da nije UMP-a, ali postojao je plan da se tu premosti pruga verovatno neki manji nadvožnjak.Wile E. Coyote":1b7xfigy je napisao(la):Nisam baš siguran da bi nadvožnjak pravili bez UMP-a.
Ni ja ne verujem da bi ga pravili da nije UMP-a, ali postojao je plan da se tu premosti pruga verovatno neki manji nadvožnjak.Wile E. Coyote":1b7xfigy je napisao(la):Nisam baš siguran da bi nadvožnjak pravili bez UMP-a.
Stoji, ali pitanje je da li je taj profil realno neophodan na tom mestu. Znam da je uvek bilo kajanja što Gazela nema koju traku više, ali posle izgradnje obilaznice nisam siguran da će nam svih 6 traka biti neophodno. Mislim da je bilo bolje imati most sa samo 4 trake i bez tramvaja (koji je i proguran pod maskom budućeg LRT), a ušteđene pare utrošiti na 2x2+metro most u centru, koji će svakako zatrebati. Naravno da se ne bi uštedelo dovoljno para za ceo most, ali verujem da bi se uštedeo primetan deo cene celog mosta.Veliki Vracar":1il7tg4a je napisao(la):Dali je moglo biti ušteda? Najviše je povika u tom smislu na tip mosta ali je moje mišljenje da bi tu uštede bile minimalne pod uslovom da se zadrži isti profil - šest traka, dva koloseka, biciklističke i pešačke staze.
Činjenica.Veliki Vracar":1il7tg4a je napisao(la):Velika ušteda je ležala u odluci o demontiranju deonice topčiderske železničke pruge i stavljanja Prokopa u funkciju. Time bi se izbegla gradnja one ogromne skalamerije kod Careve ćuprije a i petlja Radnička bi bila daleko jednostavnija, jeftinija i većim delom na zemlji. Nebi bio potreban ni novi dupli tobogan, dakle silni milioni bi ostali za neke druge projekte. Nažalost o ovom problemu nisam pročitao ni slovce ni na jednoj stranici naše angažovane štampe što govori koliko ih ova tema zapravo interesuje. :notok:
Поскупило гријање 30% зар ниси чуо? Исто то гријање које редовно плаћам а које тренутно немам...LUCAS":18hi6bbr je napisao(la):Gde si to cuo?stek":18hi6bbr je napisao(la):Veruj mi da je u planu smanjenje broja ljudi. A kako ce to uraditi? Pa poskupece sve zivo tj. u Beogradu ce moci da zivi samo onaj ko ima para.To je generalni plan. Takvu sam ja cuo informaciju. Sve u svemu ne veruj u price da ce u Beogradu da bude 3 do 4 miliona stanovnikabg259":18hi6bbr je napisao(la):plus me nerviraju one price koje sam citao da beograd ima ili ce imati 3-4 miliona ljudi...
Ne bih se slozio da je profil preteran. Savskim mostovima uvek fali poneka traka, a samo je Gazela tranzitna. Takodje, za sve mostove su u vreme izgradnje govorili da su preveliki, pa se ispostavilo da su tesni. Sto se tice tramvajskih koploseka, i to je pun pogodak, jer daje mogucnost rasterecivanja Starog savskog mosta, ili cak njegovim ukidanjem za saobracajmedjutim":3gc18cjp je napisao(la):Stoji, ali pitanje je da li je taj profil realno neophodan na tom mestu. Znam da je uvek bilo kajanja što Gazela nema koju traku više, ali posle izgradnje obilaznice nisam siguran da će nam svih 6 traka biti neophodno. Mislim da je bilo bolje imati most sa samo 4 trake i bez tramvaja (koji je i proguran pod maskom budućeg LRT), a ušteđene pare utrošiti na 2x2+metro most u centru, koji će svakako zatrebati. Naravno da se ne bi uštedelo dovoljno para za ceo most, ali verujem da bi se uštedeo primetan deo cene celog mosta.Veliki Vracar":3gc18cjp je napisao(la):Dali je moglo biti ušteda? Najviše je povika u tom smislu na tip mosta ali je moje mišljenje da bi tu uštede bile minimalne pod uslovom da se zadrži isti profil - šest traka, dva koloseka, biciklističke i pešačke staze.
Nazalost, ostace nam pruga, sto je jedana od najimbecilnijih odluka nasih urbanista. Imamo 2 zeleznicka cvora, od kojih je stari totalno nefunkcionalan, a zbog njega smo vec dosad sprcali milione evra, a tek cemo ih sprcati. A zalimo se kako smo siromasni i nemamo para....medjutim":3gc18cjp je napisao(la):Činjenica.Veliki Vracar":3gc18cjp je napisao(la):Velika ušteda je ležala u odluci o demontiranju deonice topčiderske železničke pruge i stavljanja Prokopa u funkciju. Time bi se izbegla gradnja one ogromne skalamerije kod Careve ćuprije a i petlja Radnička bi bila daleko jednostavnija, jeftinija i većim delom na zemlji. Nebi bio potreban ni novi dupli tobogan, dakle silni milioni bi ostali za neke druge projekte. Nažalost o ovom problemu nisam pročitao ni slovce ni na jednoj stranici naše angažovane štampe što govori koliko ih ova tema zapravo interesuje. :notok:
Ono što je tek katastrofa je što i ako tu i ostane pruga u perspektivi, opet će to biti manje koloseka nego sada (sad ih je 4 ili 5, zavisno od mesta). Da se broj koloseka odmah smanji na 2, verujem da bi se još nešto uštedelo u izgradnji..
Будимо до краја прецизни дакле ове фирме граде објекат јер је ТАЈ кредитор тако захтевао. Могли су да узму кредит од неког другог. Пуно пројеката у овој земњи кредитира иста група кредитора. Чудно..vucko":2cd53dp2 je napisao(la):Ne radi se o tome da nase firme ne mogu da izgrade pristupne petlje vec sledecoj stvari:
Kao sto i pise u vesti o pristupnim petljama na naslovnoj strani.Petlje se grade iz kredita jer grad(specificno direkcija za gradjevinsko zemljiste) nema novca da plati izgradnju istih bez kredita.Dakle da su imali novca ne bi uzeli kredit i domace firme bi gradile pristupne petlje...Eto toliko...
Koliko potencijalnih kreditora sa uporedivim kamatnim stopama uopšte možemo da nađemo?berekin":3ct6stb8 je napisao(la):Будимо до краја прецизни дакле ове фирме граде објекат јер је ТАЈ кредитор тако захтевао. Могли су да узму кредит од неког другог. Пуно пројеката у овој земњи кредитира иста група кредитора. Чудно..
Evo ti plus, za manjinsko ali ispravno gledište!Wile E. Coyote":3shaiiuq je napisao(la):Pa kad je predviđeno da ta pruga ostane. Izglfda da samo ima nas nekolicina koji se ne slažu sa tim. :kafa:
Ne zbog toga sto je TAJ kreditor tako zahtevao, nego cini mi se da mi poznajemo sami sebe. Mi nismo u stanju da izgradimo jedan obican put u ravnici (HEJ na njivi!!!!). Pa prema tome, a vrlo prosto na zapadu, kada se zajmi novac gleda se i Liability i Credibility, a nas je katastrofalan. Pa da sam i ja imao novca i kad bi trazili od mene ja im novac ne bih pozajmio, bih uz iste uslove koji su dati sada. A posebna je prica srpskog kredit rejtinga, korupcije i sve ostalo sto nam se kaci na vrat, legitimno ili ne.berekin":s387ehcd je napisao(la):Будимо до краја прецизни дакле ове фирме граде објекат јер је ТАЈ кредитор тако захтевао. Могли су да узму кредит од неког другог. Пуно пројеката у овој земњи кредитира иста група кредитора. Чудно..vucko":s387ehcd je napisao(la):Ne radi se o tome da nase firme ne mogu da izgrade pristupne petlje vec sledecoj stvari:
Kao sto i pise u vesti o pristupnim petljama na naslovnoj strani.Petlje se grade iz kredita jer grad(specificno direkcija za gradjevinsko zemljiste) nema novca da plati izgradnju istih bez kredita.Dakle da su imali novca ne bi uzeli kredit i domace firme bi gradile pristupne petlje...Eto toliko...
Pretpostavljam da su i oni nesposobniLUCAS":2hkt77fw je napisao(la):Ne zbog toga sto je TAJ kreditor tako zahtevao, nego cini mi se da mi poznajemo sami sebe. Mi nismo u stanju da izgradimo jedan obican put u ravnici (HEJ na njivi!!!!). Pa prema tome, a vrlo prosto na zapadu, kada se zajmi novac gleda se i Liability i Credibility, a nas je katastrofalan. Pa da sam i ja imao novca i kad bi trazili od mene ja im novac ne bih pozajmio, bih uz iste uslove koji su dati sada. A posebna je prica srpskog kredit rejtinga, korupcije i sve ostalo sto nam se kaci na vrat, legitimno ili ne.berekin":2hkt77fw je napisao(la):Будимо до краја прецизни дакле ове фирме граде објекат јер је ТАЈ кредитор тако захтевао. Могли су да узму кредит од неког другог. Пуно пројеката у овој земњи кредитира иста група кредитора. Чудно..vucko":2hkt77fw je napisao(la):Ne radi se o tome da nase firme ne mogu da izgrade pristupne petlje vec sledecoj stvari:
Kao sto i pise u vesti o pristupnim petljama na naslovnoj strani.Petlje se grade iz kredita jer grad(specificno direkcija za gradjevinsko zemljiste) nema novca da plati izgradnju istih bez kredita.Dakle da su imali novca ne bi uzeli kredit i domace firme bi gradile pristupne petlje...Eto toliko...
Ne zelim da se upustam da li je skup ili ne, ne znam, ali sam siguran da je nama sve preskupo, a i bice.
Ko po obicaju Vucko.vucko":f62wbroe je napisao(la):Pretpostavljam da su i oni nesposobniLUCAS":f62wbroe je napisao(la):Ne zbog toga sto je TAJ kreditor tako zahtevao, nego cini mi se da mi poznajemo sami sebe. Mi nismo u stanju da izgradimo jedan obican put u ravnici (HEJ na njivi!!!!). Pa prema tome, a vrlo prosto na zapadu, kada se zajmi novac gleda se i Liability i Credibility, a nas je katastrofalan. Pa da sam i ja imao novca i kad bi trazili od mene ja im novac ne bih pozajmio, bih uz iste uslove koji su dati sada. A posebna je prica srpskog kredit rejtinga, korupcije i sve ostalo sto nam se kaci na vrat, legitimno ili ne.berekin":f62wbroe je napisao(la):Будимо до краја прецизни дакле ове фирме граде објекат јер је ТАЈ кредитор тако захтевао. Могли су да узму кредит од неког другог. Пуно пројеката у овој земњи кредитира иста група кредитора. Чудно..
Ne zelim da se upustam da li je skup ili ne, ne znam, ali sam siguran da je nama sve preskupo, a i bice.
http://www.mostogradnja.rs/reference2.htm
http://www.energoprojekt.rs/index.php?pageid=23
Zapravo cenu mosta ne odredjuje u tolikoj meri profil odnosno broj traka i sl. vec tehnika gradnje. Kada smo vec odlucili da most nij gredni i sa stubovima, u celoj sumi minimalna bi bila usteda da smo navlacili konstrukciju koja ima jednu traku manje. Znaci projektno resenje mora da bude drugacije da bi se cena u osnovi znacajnije smanjila.Veliki Vracar":3six61bp je napisao(la):Dali je moglo biti ušteda? Najviše je povika u tom smislu na tip mosta ali je moje mišljenje da bi tu uštede bile minimalne pod uslovom da se zadrži isti profil - šest traka, dva koloseka, biciklističke i pešačke staze.