Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

relja":3exa17e4 je napisao(la):
LUCAS":3exa17e4 je napisao(la):
ali da je kineskinja dobra riba e to ne moze da bude nikako.
Alo, bre čoveče, o čemu pričaš?!?! :)

[video]http://www.youtube.com/watch?v=kU0GH2HAJs0[/video]

1.200.000.000 ima Kineza na planeti...pa zakon verovatnoće i Gausova raspodela su protiv tebe :)
Uostalom, kakav je to govor mržnje na forumu?

A i šta sam ja video pre neki dan kod bloka 70, još sam pod utiskom... (smajli u pozi Homera Simspona kad pomisli na DUFF :) )
Pa ja to eto poredim, znas, nekako mi ne odgovaraju. Uh, mrznja, jok more, kad su takve stvari u pitanju ja sam i daltonista ali ako mogu da biram iskustvo mi nalaze da se zadrzim na domacim......:laugh:
 
vucko":xrqesmhd je napisao(la):
Zar su se nalupali i kod te nove trake?Oh ne...

O cemu se tu radi?
О додатом проширењу за скретање лево код Мале пруге ка Новом Саду. У супротном смеру су направили проширење пре годину дана и никад ми није било јасно зашто нису оба. Такође, тад су поставили семафоре који никад нису прорадили. Сад ће, наводно, да прораде.

А као врхунац глупости (тек сам сад приметио), слика која прати вест је слика аутопута са надвожњацима. Лелееееееееееееее... :bash:
 
LUCAS":3jzdzy25 je napisao(la):
:laugh:
GOJE":3jzdzy25 je napisao(la):
Kako nema veze. Riba je bomba. Most je bomba. Riba je u vodi, most je na vodi. Jel dovoljno, ili da se još rasplinjavamo.
Da je most Bomba - i jeste vala, ali da je kineskinja dobra riba e to ne moze da bude nikako.
To sam i ja mislio dok nisam cuo da je Lusi Lu cistokrvna Kineskinja...
 
Reci im njile :)

Raskrsnice dogodine
N. PANTIĆ | 09. novembar 2010. 21:18 | Komentara: 1
Petlje u Radničkoj i Jurija Gagarina radiće austrijski "Por" i slovenački "SCT". Saglasnost EIB. Posao vredan oko 122 miliona evra

BG-careva-cuprija--2010.jpg

Obrisi petlje "Hipodrom", kraj Careve ćuprije, već su vidljivi

SRODNE VESTI

Štede vreme i novac
Mostovi tope gužve
Preko Ade – duplo skuplje
Most na Savi kao od zlata
Zajmom do pilona
IZGRADNJA petlji u Radničkoj i Ulici Jurija Gagarina, kao pristupnih saobraćajnica mostu na Adi ciganliji, biće gotova krajem 2011. godine, a koštaće oko 122 miliona evra. Radove, vredne 68 miliona evra na čukaričkoj strani, izvodiće austrijska firma "POR", dok će raskrsnicu na Novom Beogradu za 36 miliona evra uraditi slovenačko preduzeće "SCT". Pored ovih suma, Beograd će i na ime poreza morati državi da plati više od 18 miliona evra.
NOVI BULEVAR
PREMA Bajićevim rečima, još nije dobijena saglasnot od banke kada je reč o izvođaču radova na novom bulevaru, koji će ići od petlje u Jurija Gagarina do Tošinog bunara. U trci za posao izgradnje bulevara je pet firmi. Dve slovenačke, i po jedna austrijska, italijanska i turska. Kako smo saznali, najpovoljniju ponudu na tenderu su dali Slovenci.

Prema rečima Nenada Bajića iz Direkcije za građevinsko zemljište, Evropska investiciona banka dala je saglasnost da radove izvode "POR" i "SCT", kao najpovoljniji ponuđači.

- U narednih desetak dana biće pripremljena dokumenta za potpisivanje ugovora sa izvođačima - kaže Bajić. - Rok za završetak petlji u Radničkoj i Ulici Jurija Gagarina je 400 dana od potpisivanja ugovora, odnosno kraj sledeće godine, kada će biti završen i most. Predviđeno je da u Radničkoj ulici budu završene rampe sa kojih će se penjati i silaziti sa mosta, kao i da se ova petlja spoji sa onom kod Hipodroma. "POR" će, pored radova, izraditi i glavni projekat, odnosno njima je poveren takozvani posao "projektuj i gradi". Na novobeogradskij strani ovaj projekat već postoji, tako da slovenački "SCT" ima zadatak da postojeći plan sprovede u delo.

Inače, radovi na raskrsnici na Carevoj ćupriji se polako privode kraju i biće gotovi do kraja godine.

http://novosti.rs/vesti/beograd.74.html:307071-Raskrsnice-dogodine

Tekst iz blica sa vise tehnikalija i ekonomije

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/216501/Petlje-do-mosta-na-Adi-grade-firme-iz-Slovenije-i--Austrije
 
auuu izgleda da dugo nisam bio kod Careve ćuprije, ovo se skoro pa spojilo.
Što se tiče petlje Radnička, biće pravi podvig da se završi u roku, odnosno za nešto više od 13 meseci
 
Meni jos nije jasno kako ce se spojiti pozeska sa raskrsnicom da li ce se rusiti kuce i siriti i siriti dio ulice ili je to mozda vojna tajna koju netreba da znamo :kafa:
 
Dakle neto ugovorne cene (bez PDV-a) su sledeće:

Most: 118ME
Petlja Radnička: 68ME
Petlja NBG: 36ME

Time je cena mosta sa osnovnim pristupnim saobraćajnicama ugovorena za 222ME (262ME sa PDV-om).

Ostaje još da se vidi kolika će biti tačna cena sledećih deonica koje se mogu posmatrati i kao deo UMP, ili kao deo pristupnih saobraćajnica:

Hipodrom: (ne mogu sada da tražim ugovoreni iznos, ali neko će ga sigurno naći)
NBG Bulevar: (ovaj tender je valjda još u toku)
Bulevar PP: (ovde nismo uopšte sigurni ni šta tačno dobijamo, ni kada, ni za koliko para, ni iz kojih izvora....)
 
GOJE":gze5ov0a je napisao(la):
Dakle neto ugovorne cene (bez PDV-a) su sledeće:

Most: 118ME
Petlja Radnička: 68ME
Petlja NBG: 36ME

Time je cena mosta sa osnovnim pristupnim saobraćajnicama ugovorena za 222ME (262ME sa PDV-om).

Ostaje još da se vidi kolika će biti tačna cena sledećih deonica koje se mogu posmatrati i kao deo UMP, ili kao deo pristupnih saobraćajnica:

Hipodrom: (ne mogu sada da tražim ugovoreni iznos, ali neko će ga sigurno naći)
NBG Bulevar: (ovaj tender je valjda još u toku)
Bulevar PP: (ovde nismo uopšte sigurni ni šta tačno dobijamo, ni kada, ni za koliko para, ni iz kojih izvora....)
daklem hipodrom smatram delom ove investicije
"Petlja „Hipodrom“ takođe je bitan deo kompletne saobraćajnice koja uključuje i most, a njena izgradnja finansira se iz gradskog budžeta sa dve milijarde dinara." http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=06&dd=03&nav_id=436051

dakle Hipodrom 20mi

Most: 118ME
Petlja Radnička: 68ME
Petlja NBG: 36ME
Hipodrom: 20ME
--------------------------
242ME + PDV = 285.56 miliona evra


bulevari su po meni tek u drugom planu tako da necu da ih sada stavim u ovo razmatranje

ispada 300 milki zar ne

sto je mnogo vise od planiranih 161 mil
"Prema dosadašnjim proračunima, celokupna investicija, što podrazumeva most sa prilaznim saobraćajnicama, trebalo bi da košta 161.100.000 evra. Pri tom 69.600.000 evra treba da bude obezbeđeno iz kredita Evropske banke za obnovu i razvoj, a iz gradskog budžeta 87.900.000 evra. Tri miliona evra je donacija Evropske agencije za rekonstrukciju, a 600.000 evra Evropske banke za obnovu i razvoj.

Za most je planirano 85.000.000 evra, prilazni putevi bi koštali 65.000.000, za projektovanje je namenjeno sedam i po miliona, a preostalih 3.600.000 evra za upravljanje celokupnim programom i tehnički nadzor"
http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/t53242.lt.html
 
mekbejn":3ojjhlm3 je napisao(la):
A jel se zna makar okvirno cena budućeg tunela do Autokomande, i onog drugog - do Dunava? Znam da to neće skoro, samo pitam...
znam ja. okvirno ce do autokomande da kosta 411 do 923 miliona. pristupna petljica (mora i to da se napravi jer tunel je tunel al petlaj je petlja) ce da izadje oko 52.3 ali ako skoci cena struje mozda i do 142.1m. sto se tice do dunava tu dosta zavisi od vodostaja i cena ce da varira od 241.7 do 623.11 miliona evra ali sreca ne treba petlja jer ce tunel direktno da se uliva u dunav.

sve cene su izrazene bez pdv-a
 
GOJE":1vtfqjjn je napisao(la):
Dakle neto ugovorne cene (bez PDV-a) su sledeće:

Most: 118ME
Petlja Radnička: 68ME
Petlja NBG: 36ME

Time je cena mosta sa osnovnim pristupnim saobraćajnicama ugovorena za 222ME (262ME sa PDV-om).
cek cek, jel ova cena predstavlja samo osnovicu kredita koje smo do sada uzeli, ili su u nju urachunate i kamate, jer ti niko ne daje milionske kredite samo jer te mnogo voli?
 
mradulovic":11eqonpx je napisao(la):
GOJE":11eqonpx je napisao(la):
Dakle neto ugovorne cene (bez PDV-a) su sledeće:

Most: 118ME
Petlja Radnička: 68ME
Petlja NBG: 36ME

Time je cena mosta sa osnovnim pristupnim saobraćajnicama ugovorena za 222ME (262ME sa PDV-om).
cek cek, jel ova cena predstavlja samo osnovicu kredita koje smo do sada uzeli, ili su u nju urachunate i kamate, jer ti niko ne daje milionske kredite samo jer te mnogo voli?
To cena bez kamata i bez eventualnog probijanja cene je što kod nas čest slučaj da ne kažem stalan.
 
To su ugovorene cene i one naravno mogu da se probijaju što je čest slučaj u građevinarstvu (a nekad i opravdan :) ). Kamate se nikada ne računaju na taj način. Čak se obično u tenderima uvek boduju neto cene bez PDV-a.
 
cena projekta je bruto cena kredita, da se ne lazemo. Ako ja uzmem npr 100 miliona evra kredita jer fizicki projekat kosta toliko, praktichna cena projekta je kredit+kamata jer su sve to pare koja ja moram nekako da nadjem, skupim i dam zbog tog projekta

dakle, kolika je kamata na tih 262 miliona? 2,3 posto, ne vishe, pretpostavljam
 
mradulovic":1cvti78m je napisao(la):
cena projekta je bruto cena kredita, da se ne lazemo. Ako ja uzmem npr 100 miliona evra kredita jer fizicki projekat kosta toliko, praktichna cena projekta je kredit+kamata jer su sve to pare koja ja moram nekako da nadjem, skupim i dam zbog tog projekta

dakle, kolika je kamata na tih 262 miliona? 2,3 posto, ne vishe, pretpostavljam
Ovo nije tačno, jer je cena ona cena koja se plati izvođačima, a to je praktično neto cena (PDV ide državi, kamata finansijerima kroz naredne godine). Investitor na kraju plati punu cenu sa sve kamatama, ali nikad ni za jedan projekat nećete naći takvu cenu, već neto. navođeni su na forumu razni iznosi (metro u Sofiji, mostovi u Francuskoj, Americi...) i sve su to neto cene naravno.

Alternativno - da li će onaj ko kupi stan za 100,000 Eura da kaže da ga je platio 200,000 Eura (sa kamatom)? neće.

PS: Ja ne želim da branim cenu mosta, nego samo da baratamo sa preciznim iznosima, kad bar imamo ugovorene cene. Verovatno ćemo na kraju projekta 2012, imati još nazidane cene, ali ajde da sada pominjemo ovo što je izvesno.
 
Goje slažem se, moramo baratati tačnim brojevima pa ćemo videti na kraju koliko će izaći.
Nadvožnjak kod Hipodroma ja bih zaveo pod UMP a ne pod pristupne puteve mosta jer se o izgradnji nadvožnjaka govorilo i pre usvajanja UMP-a
 
A u tekstovima ga pominju kao pristupni put i da njega nema ne bi glavni pravac mosta sa strane starog dela bg-a iskoriscen,dakle pristupni je put kako god to tumacili.
 
Vučko hoću da kažem nadvožnjak kod Hipodroma bi pravili i da ne postoji most i UMP. Inače nama je svejedno pod kojom deonicom ga vode.
 
Noćas betoniraju 35. segment pilona, tako da je dostigao visinu 157m. Prethodni i ovaj segment su urađeni za 8 dana znači ubrzano u odnosu na nekoliko ranijih ( po 12 dana). Ako održe ovaj tempo betonski deo (još 4 segmenta) biće gotov oko 15. decembra!

Što se tiče rasprave o ceni mosta, koja je u mnogim medijima poslednjih dana bljutavo ispolitizovana, ona je poznata još od tendera s proleća 2008. i iznosi još uvek dobro znanih 118,5 miliona. Sada smo saznali još dve cifre za neposredne pristupe (36 i 68 mil.) a uskoro će se znati i cena do Tošinog bunara. I jednostavno to toliko košta i kraj. Dali je skupo tu već svako ima svoje mišljenje (kao i za robu na pijaci recimo), a da li je most potreban e tu će većina Beograđana siguran sam reći pa naravno i to najmanje petnestak godina unazad.

Dali je moglo biti ušteda? Najviše je povika u tom smislu na tip mosta ali je moje mišljenje da bi tu uštede bile minimalne pod uslovom da se zadrži isti profil - šest traka, dva koloseka, biciklističke i pešačke staze. Velika ušteda je ležala u odluci o demontiranju deonice topčiderske železničke pruge i stavljanja Prokopa u funkciju. Time bi se izbegla gradnja one ogromne skalamerije kod Careve ćuprije a i petlja Radnička bi bila daleko jednostavnija, jeftinija i većim delom na zemlji. Nebi bio potreban ni novi dupli tobogan, dakle silni milioni bi ostali za neke druge projekte. Nažalost o ovom problemu nisam pročitao ni slovce ni na jednoj stranici naše angažovane štampe što govori koliko ih ova tema zapravo interesuje. :notok:
 
Upravo.Uvek je zavrsetak prokopa i izmestanje starog cvora u prici kao komplikacija...
 
Vrh