Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

dziggy":3b3o0gbu je napisao(la):
mogu samo da zamislim benfiku na sportingovom stadionu , ili enspanjol na camp nou. zapravo tesko mogu da zaamislim. cak i kada marakana ili jna nisu u funkciji timovi igraju na stadionu ofka, dotle to ide :)
Nekad je bilo normalno.

Partizan je više puta zbog sleta za 25. maj bio domaćin na stadionu Zvezde, najpoznatija je verovatno utakmica s Dinamom 1983. u punoj rupi, utakmica koja je odlučila borbu za titulu. A bilo je i sezona kad su oba derbija igrana u "rupi", mislim da je 1975/76 poslednji put..

Takođe, Zvezda je mnogo puta bila domaćin na evropskim utakmicama na JNA, dok Krcun nije izgradio stadion. Recimo 1958. kad su Mančesterovci "izginuli ko Mančester" u povratku za Englesku, utakmica je igrana na JNA..
 
img8502q.jpg

img8503n.jpg
 
Igor":193ibudi je napisao(la):
U planu nije nikakva denivelacija te raskrsnice a mislim da nije ni izvodljivo praviti tu neku petlji nego eventualno samo na stubovima u sirini regulacione linije prelaz ako je i to uopste dovoljno prostora
Realno, ako bi se srušli svi objekti koji su i ovako predviđeni za rušenje, bilo bi dovoljno prostora, prostor nije problem.

NIje u tome stvar, već što se denivelaciom ne bi ništa dobilo - par stotina metara dalje, u Nikole Dobrovića, se nalaze ležeći policajci semafori na mali rastojanjima jedan od drugog. Ukrštanje Tošinog bunara i UMPa koji to nije bi postalo protočno, ali sama brzina saobraćaja na pravcu B.kosa - most preko Ade bi i dalje bila ograničena stanjem na B. kosi i semaforom na raskrsnici sa Omladinskih brigada.

I zbog toga nije u planu denivelacija, ne zbog prostora.
 
medjutim":2t2x80ch je napisao(la):
dziggy":2t2x80ch je napisao(la):
mogu samo da zamislim benfiku na sportingovom stadionu , ili enspanjol na camp nou. zapravo tesko mogu da zaamislim. cak i kada marakana ili jna nisu u funkciji timovi igraju na stadionu ofka, dotle to ide :)
Nekad je bilo normalno.

Partizan je više puta zbog sleta za 25. maj bio domaćin na stadionu Zvezde, najpoznatija je verovatno utakmica s Dinamom 1983. u punoj rupi, utakmica koja je odlučila borbu za titulu. A bilo je i sezona kad su oba derbija igrana u "rupi", mislim da je 1975/76 poslednji put..

Takođe, Zvezda je mnogo puta bila domaćin na evropskim utakmicama na JNA, dok Krcun nije izgradio stadion. Recimo 1958. kad su Mančesterovci "izginuli ko Mančester" u povratku za Englesku, utakmica je igrana na JNA..
Nekada je mnogo šta bilo normalno.

Finale Kupa maršala Tita se redovno održavalo par dana pre 25.maja, a u to vreme se i pripremao slet za Dan mladosti na JNA.
Zato se Kup igrao na Zvednom stadionu.
 
relja":ndzfr11l je napisao(la):
NIje u tome stvar, već što se denivelaciom ne bi ništa dobilo - par stotina metara dalje, u Nikole Dobrovića, se nalaze ležeći policajci semafori na mali rastojanjima jedan od drugog. Ukrštanje Tošinog bunara i UMPa koji to nije bi postalo protočno, ali sama brzina saobraćaja na pravcu B.kosa - most preko Ade bi i dalje bila ograničena stanjem na B. kosi i semaforom na raskrsnici sa Omladinskih brigada.

I zbog toga nije u planu denivelacija, ne zbog prostora.
Meni ovo ne pije vodu. Iz prostog razloga što: na B. Kosi ne može da se reši to sa ležećim pa ne može, a ovde protočnost može da se značajno poveća. Znači ako na nekoliko mesta ubrzamo po malo, to je u zbiru malo više.

Takođe, semaforizovanom raskrsnisom se osakaćuje i O. Brigada, koja na 200m dalje ima istu takvu raskrsnicu sa M. Milankovića.
 
mekbejn":8iwfecvm je napisao(la):
Meni ovo ne pije vodu. Iz prostog razloga što: na B. Kosi ne može da se reši to sa ležećim pa ne može, a ovde protočnost može da se značajno poveća. Znači ako na nekoliko mesta ubrzamo po malo, to je u zbiru malo više.

Takođe, semaforizovanom raskrsnisom se osakaćuje i O. Brigada, koja na 200m dalje ima istu takvu raskrsnicu sa M. Milankovića.
Naprotiv, to znači da ceo pravac, koji je istog profila, se kreće istom brzinom - saobraćaj se najbolje analizira analogijom sa strujanjem fluida u cevovodu.

Omladinskih brigada je znatno usporena postavljanjem semafora zbog idiotskog raporeda i orjentacije ulaza u tržine centre IDEA i Rodić.
Semafor na ukrštanju sa Omladinskih brigada bi usporio saobraćaj, na delu od M. Milankovića do Đorđa Stanojevića, što je pozitivna stvar jer sada vozači jure između ova dva semafora.
Pešacima koji koriste autobuske stanice ispred Airport City-ja (a koje koriste i ovi iz BG office Parka, ostalih firmi i kupci u Rodiću) je veliki problem da pređu ulicu Omladinskih brigada na vidno obeleženom pešačkom. Znam, radim tu.
Sa druge strane, ta raskrsnica je i bila predviđena za semafore, samo što sama ta poprečna ulica nikada nije bila ni započeta.
 
Pa, priznajem da sam laik, ali mi logično deluje da ako mu već treba 2 min duže da se spusti sa B. Kose, što bi onda morao da čeka na još 2 semafora (na primer), ako ne mora ni na jednom?

Da kolima jurcaju od Đ. Stanojevića do M. Milankovića to i ja svaki dan iskusim, ali mi se još nijednom nije desilo da ne mogu da pređem ulicu :)
 
mekbejn":3ue58h2x je napisao(la):
Pa, priznajem da sam laik, ali mi logično deluje da ako mu već treba 2 min duže da se spusti sa B. Kose, što bi onda morao da čeka na još 2 semafora (na primer), ako ne mora ni na jednom?
A u suprotnom smeru?

mekbejn":3ue58h2x je napisao(la):
Da kolima jurcaju od Đ. Stanojevića do M. Milankovića to i ja svaki dan iskusim, ali mi se još nijednom nije desilo da ne mogu da pređem ulicu :)
U špicevima nije svejedno, jer vozači znaju da daju po gasu, nakon izluđujućeg čekanja na prethodnim semaforima.
Semafor između Đorđa Stanojevića i IDEA-e jeste neophodan u današnjoj situaciji, ali ne bi bio da je neko razmišljao na vreme gde treba postaviti ulaz u tržni centar i parking.
I tako, za samo par godina, od ulice u kojoj je saobraćajna policija radarskim kontrolama popunjavala budžet, dobili smo usporenu ulicu u kojoj se svake godine po jedna raskrsnica semaforizuje :p
 
sad sam tek video ostale tekstove, al u ovom loodilu sa paradom, Hilari, Toletom i Pižonom jednostavno mi varniči u glavi pa eto... :laugh:
 
relja":fj3vmvvi je napisao(la):
mekbejn":fj3vmvvi je napisao(la):
Pa, priznajem da sam laik, ali mi logično deluje da ako mu već treba 2 min duže da se spusti sa B. Kose, što bi onda morao da čeka na još 2 semafora (na primer), ako ne mora ni na jednom?
A u suprotnom smeru?
Pa isto :)

relja":fj3vmvvi je napisao(la):
mekbejn":fj3vmvvi je napisao(la):
Da kolima jurcaju od Đ. Stanojevića do M. Milankovića to i ja svaki dan iskusim, ali mi se još nijednom nije desilo da ne mogu da pređem ulicu :)
U špicevima nije svejedno, jer vozači znaju da daju po gasu, nakon izluđujućeg čekanja na prethodnim semaforima.
Semafor između Đorđa Stanojevića i IDEA-e jeste neophodan u današnjoj situaciji, ali ne bi bio da je neko razmišljao na vreme gde treba postaviti ulaz u tržni centar i parking.
I tako, za samo par godina, od ulice u kojoj je saobraćajna policija radarskim kontrolama popunjavala budžet, dobili smo usporenu ulicu u kojoj se svake godine po jedna raskrsnica semaforizuje :p
Ovo bi i dalje moglo da se reši probijanjem 50m puta između Idea-e i Rodića. Onda bi svi zajedno mogli na jedan semafor da idu, a jedan da se ukine. A za O.Brigada, velika šteta...

Off: zna li se šta će biti u ovoj sadašnjoj džungli ispred Rodića?
 
Odlicne slike dovlisa, a vidi se i da postavljaju navlake za novi par kablova :kk:
 
mekbejn":3l7w8lqi je napisao(la):
relja":3l7w8lqi je napisao(la):
mekbejn":3l7w8lqi je napisao(la):
Pa, priznajem da sam laik, ali mi logično deluje da ako mu već treba 2 min duže da se spusti sa B. Kose, što bi onda morao da čeka na još 2 semafora (na primer), ako ne mora ni na jednom?
A u suprotnom smeru?
Pa isto :)
NIje - postoji ležeći policajac ispred škole, a potom semafori. Pre toga je uspon.

mekbejn":3l7w8lqi je napisao(la):
Ovo bi i dalje moglo da se reši probijanjem 50m puta između Idea-e i Rodića. Onda bi svi zajedno mogli na jedan semafor da idu, a jedan da se ukine. A za O.Brigada, velika šteta...

Off: zna li se šta će biti u ovoj sadašnjoj džungli ispred Rodića?
Kuda si mislio da bi trebalo napraviti 50 metara puta i koje bi semafore trebalo ukloniti?

Između Rodića i Omladinskih brigada su ostaci betonske piste starog aerodroma, samo je manji deo uz ulicu pod divljim rastinjem.
Čudi me da i taj plac nije izdat na 99 godina tokom one "rasprodaje"...
 
Igor":2p87t33j je napisao(la):
Ne znam odakle Vucku ovaj dokument deluje mi da ga je iskopao sa sajta urbanistickog zavoda ali kao sto je vec prikazano u glavnoj vesti na sajtu i prikazu izmena PDR-a za UMP vidi se da je uradjeno jedno prosirenje u odnosu na ranije resenje koje omogucava izgradnju pumpne stanice verovatno kao kompenzacija za onu kod buvljaka koja je na trasi UMP-a.

http://img684.imageshack.us/img684/8738/crophs.jpg
Jel si mislio za pumpnu stanicu u cosku NDobrovica/TBunar? (levom) To mu dodje kao granica. Bar tako stoji u "legendi".
 
vucko":3qzr1x8l je napisao(la):
Jesam,sa urbela,u pitanju su svi planovi benzinskih stanica iz 2008. godine.Sasvim je dovoljno,dakle bice dve pumpe za ump sto je vise i nego dovoljno.

Da li ce moci da se denivelise jednog dana ump raskrsnica sa omladinskim briganadama ili to otpada zbog ovoj projekta blok 65??
Posalji link, ubih se trazeci!
 
na ovim slikama most deluje kao neki spomenik Atonu, egipatskom bogu diska sunca. Odlichne su
 
LUCAS":2bvbny2d je napisao(la):
Igor":2bvbny2d je napisao(la):
Ne znam odakle Vucku ovaj dokument deluje mi da ga je iskopao sa sajta urbanistickog zavoda ali kao sto je vec prikazano u glavnoj vesti na sajtu i prikazu izmena PDR-a za UMP vidi se da je uradjeno jedno prosirenje u odnosu na ranije resenje koje omogucava izgradnju pumpne stanice verovatno kao kompenzacija za onu kod buvljaka koja je na trasi UMP-a.

http://img684.imageshack.us/img684/8738/crophs.jpg
Jel si mislio za pumpnu stanicu u cosku NDobrovica/TBunar? (levom) To mu dodje kao granica. Bar tako stoji u "legendi".
Mislio sam na deo iza Belgrade Office Parka na raskrsnici sa Omladinskih Brigada. Pogledaj jos jednom isecak plana koji sam postavio oznacio san crvenim krugom taj deo (desno na isecku plana)
 
Igor":21pvdcik je napisao(la):
LUCAS":21pvdcik je napisao(la):
Igor":21pvdcik je napisao(la):
Ne znam odakle Vucku ovaj dokument deluje mi da ga je iskopao sa sajta urbanistickog zavoda ali kao sto je vec prikazano u glavnoj vesti na sajtu i prikazu izmena PDR-a za UMP vidi se da je uradjeno jedno prosirenje u odnosu na ranije resenje koje omogucava izgradnju pumpne stanice verovatno kao kompenzacija za onu kod buvljaka koja je na trasi UMP-a.

http://img684.imageshack.us/img684/8738/crophs.jpg
Jel si mislio za pumpnu stanicu u cosku NDobrovica/TBunar? (levom) To mu dodje kao granica. Bar tako stoji u "legendi".
Mislio sam na deo iza Belgrade Office Parka na raskrsnici sa Omladinskih Brigada. Pogledaj jos jednom isecak plana koji sam postavio oznacio san crvenim krugom taj deo (desno na isecku plana)
Bas sam corav! Nisam obratio paznju. Nego onaj Vuckov od juce ima i onu raskrsnicu u t bunaru, a ja rek'o to je to.:rolleyes:
 
relja":26jd13v7 je napisao(la):
Igor":26jd13v7 je napisao(la):
U planu nije nikakva denivelacija te raskrsnice a mislim da nije ni izvodljivo praviti tu neku petlji nego eventualno samo na stubovima u sirini regulacione linije prelaz ako je i to uopste dovoljno prostora
Realno, ako bi se srušli svi objekti koji su i ovako predviđeni za rušenje, bilo bi dovoljno prostora, prostor nije problem.

NIje u tome stvar, već što se denivelaciom ne bi ništa dobilo - par stotina metara dalje, u Nikole Dobrovića, se nalaze ležeći policajci semafori na mali rastojanjima jedan od drugog. Ukrštanje Tošinog bunara i UMPa koji to nije bi postalo protočno, ali sama brzina saobraćaja na pravcu B.kosa - most preko Ade bi i dalje bila ograničena stanjem na B. kosi i semaforom na raskrsnici sa Omladinskih brigada.

I zbog toga nije u planu denivelacija, ne zbog prostora.
Реља, говори се о раскрсници УМП штрасе (добар израз! :) ) са Омладинских бригада, а не са Тошиним бунаром.
 
Pa i ja sam govorio o ukrstanju sa omladinskih brigada :)
 
Vrh