neko rece da je zbog parka da ne bi narusavali prirodu. dvolicne svinje. Ako je to tacno sto sam cuo.vucko":2jyc7vxy je napisao(la):A zasto je pomeren tunel blize ka mostu in the first place???
Pokazi mi molim te sta je to degradirano a sto si ranije mogao da prihvatis a sto je sada neprihvatljivo. Neki plan projekat ideju crtez bilo kakav pisani trag sto bi se reklo.relja":q4mopyma je napisao(la):Igore, ne vidim po čemu je projekat UMPa poboljšan, kada ništa nije kao što je bilo zamišljeno, sve karakteristike onog zamišljenog su degradirane. UMP se sada pretvorio u običnu ulicu sa semaforima, a trebao je da bude brza veza između dva kraja grada, a čak smo došli u situaciju da treba da se nadamo da će Požeška biti pristojno povezana sa nadvožnjakom. Na stranu to što smatram da nije trebalo ni trošiti vreme na projektovanje magistrale kroz grad.
Мимо идејног решења није. Финансијски би био приближан, јер и решење које се сад гради је прогутало гомилу материјала. Сад наравно да је неутемељен, кад су кренули како су кренули. Што се Бокијеве изјаве да је мост нефункционалан тиче, мост са 6 саобраћајних и 2 шинске траке не може да буде нефункционалан, могу само прилази да буду лоши (ако сам добро схватио, он је то хтео да каже). Радничка је сасвим ОК (нарочито кад се узме у обзир шта је било предвиђено идејним пројектом), Хиподром не треба коментарисати, а за Јурија Гагарина сам својевремено цртао решење за које мислим да је боље од предложеног.Igor":2tmz4cy5 je napisao(la):Tvoj post je mimo bilo kakvog plana postojeceg i nekog ranijeg jedna obicna finansijski neutemeljena zelja.
Сад, колико ће то бити брзо и лако (нарочито кад се изгради тунел) уз семафор, питање је.Homer Jay":2tmz4cy5 je napisao(la):Malo dalje na Hipodromu (ka kom se most direktno nastavlja) bice raskrsnica gde ce na most moci da se ukljuce ljudi sa Banovog brda i okoline, i konacno, saobracajnicom koja se nastavlja od te raskrsnice, Bulevarom patrijarha Pavla, na most ce brzo i lako moci da se pridje iz Rakovice i okolnih naselja (npr. nece biti brze veze Resnika i Novog Beograda od te).
Mozda u nekim zemljama most moze da bude ne funkcionalan, kao onaj na primer na Aljasci, cuveni pokusaj za Bridge to nowhere. Ali kod nas mislim da ce svaki most biti itekako funkcionalan. Kod nas sve sto se izgradi od infrastrikture mora biti jako funkcionalno, pogotovu ako se uzme poslednji podatak da se godisnje u Beograd doseli 28000 ljudi. Svaka prosirena ulica, novi trotoar, renoviranje Gazele, novi semafor, a da ne spominjem novi most je itekako neophodan i k'o sto rekoh, u nasem slucaju je sve funkcionalno!Homer Jay":1pgeiv15 je napisao(la):Nocas sam samo zaboravio jos jednu stvar da dodam - a to je primedba Bokija Smokija da je most nefunkcionalan. Ne znam zasto je odjednom odlucio da se samopromovise u lidera onog dela foruma koji se protivi mostu na Adi, ali time sto ce nepristojno, bez argumenata da ponavlja da most niej funkcionalan, nece mnogo postici.
Ipak, znajuci sklonost ljudi (narocito onih mladjih) da se lepe za militantne prkosnike koji se glasno protive svemu i svacemu, moram da kazem da nije istina da je most funkcionalan.
Uzvodno od Gazele u Beogradu postoji jos samo jedan most, a to je Ostruznicki koji je deo obilaznice oko Beograda i pozicioniran je na malo daljoj periferiji grada. Dovoljno je pogledati Google earth i videti koliko ljudi zivi na jednoj i drugoj obali Save izmedju Gazele i Ostruznice i bicevam jasno da je ovaj most i te kako neophodan.
Ali ako govorimo konkretno o funkcionalnosti mosta - na Novom Beogradu most ce biti nastavljen na jedan potpuno novi Bulevar koji ce ici skroz do Tosinog Bunara, a usput ce biti povezan na nekoliko novobeogradskih Bulevara, sto ce omoguciti da se mostu moze lako i brzo prici gotovo iz svakog kraja Novog Beograda.
Sa stare strane je postojeca infrastruktura vec dosta siromasnija, a iskreno je i teren je malo komplikovaniji. Ipak, izgradnjom petlje Radnicka, na most ce biti lako da se pridje iz te ulice (iz koje dolaze stanovnici brojnih Cukarickih naselja - Sremcica, Bele vode, Zeleznik, Cukaricka padina....). Malo dalje na Hipodromu (ka kom se most direktno nastavlja) bice raskrsnica gde ce na most moci da se ukljuce ljudi sa Banovog brda i okoline, i konacno, saobracajnicom koja se nastavlja od te raskrsnice, Bulevarom patrijarha Pavla, na most ce brzo i lako moci da se pridje iz Rakovice i okolnih naselja (npr. nece biti brze veze Resnika i Novog Beograda od te).
I to sve bez izgradnje tzv. UMP-a.
Dakle, kada saberemo sva ova naselja iz kojih se brzo i lako moze stici do mosta i preci sa jedne na drugu stranu reke, da li je zaista fer reci da most nije funkcionalan. Ja mislim da nije, a nadam se da ce i Boki Smoki da smogne snage da to prizna.
Da li sam ja onda bio u zabludi sve vreme, misleći da UMP treba da bude brza magistrala kroz grad?Igor":27mbdeft je napisao(la):Pokazi mi molim te sta je to degradirano a sto si ranije mogao da prihvatis a sto je sada neprihvatljivo. Neki plan projekat ideju crtez bilo kakav pisani trag sto bi se reklo.relja":27mbdeft je napisao(la):Igore, ne vidim po čemu je projekat UMPa poboljšan, kada ništa nije kao što je bilo zamišljeno, sve karakteristike onog zamišljenog su degradirane. UMP se sada pretvorio u običnu ulicu sa semaforima, a trebao je da bude brza veza između dva kraja grada, a čak smo došli u situaciju da treba da se nadamo da će Požeška biti pristojno povezana sa nadvožnjakom. Na stranu to što smatram da nije trebalo ni trošiti vreme na projektovanje magistrale kroz grad.
Poenta. Evo ti plus.mradulovic":1v3gkinm je napisao(la):A znamo da su projekcije budzeta grada ispod nivoa od pre 4,5 godina jer vishe nemamo toliko jednokratnih izvora prihoda u obliku prodaje gradjevinske zemljista. Da nije tako ne bi se grad toliko prepucavao sa Miskovicem i Bekom oko Luke Beograd...
Finansijska odgovornost jeste tekovina Evrope i modernog Sveta. A to nema blage veze sa ovim sto drzava sada radi Mi jos zivimo u dobu gde trazimo odgovornost pojedinaca i kojekavih "drugova", a samim tim pokusavamo da marginalizujemo ono sto smo pricali i zahtevali pre par godina - uostalom i glasali (ovim ne zelim da ubacim -zelju za demokratskim promenama - ali eto moram). Zemlja se okrece i mi sa njom pa moramo da pravimo i da ga gradimo ono sto nam je neophodno. A to naravno podrazumeva i da se zaduzimo. Da recicete, sta je prioritet most ili autobus GSP-a? Ja ne znam. Ali samo mislim da mora jedno po jedno, uostalom ni Rim se nije izgradio za 5 godina, tako nece ni Beograd. Naravno mi smo nestrpljivi jer bi hteli da imamo sve za naseg zivota i da uzivamo u tome. E to nece moci.mradulovic":3v44wj60 je napisao(la):finansijsku? Zar finansijska odgovornost nije tekovina Evrope kojoj tako hrlimo? Beograd nije custom mapa za SimCity 4 gde se gradi tek tako sa nekim fiktivnim novcima koje se skoro same prave nego sistem koji ne treba i ne moze da zivi u minusu, na veresiju, ni na kredit ni na lizing iako same gradjane i dalje skupo kosta kroz poreze, takse itd... Sa ovakvom tradicijom pravljenja projekta "za predizborni poster", bez racionalnog, opreznog, ekonomski svesnog utemeljenja, za koju godinu ne gine nam da, opet, barem stojimo na stepenicama autobusa GSP jer grad nece imati pare za popravke ili nove jedinice
podrazumeva svakako, u kapitalizmu je sve na kredit. Ali sta cemo da radimo u onom trenutku kada nam nesto bude zaista trebalo a niko nece hteti da da kredit jer smo ih uzeli vec xy a imamo samo FIKTIVNU privrednu aktivnost od koje ne mozemo da otplatimo niti postojece kredite? Sta cemo onda da prodajemo? Veliko Ratno Ostrvo?LUCAS":2fifhtnd je napisao(la):A to naravno podrazumeva i da se zaduzimo.