Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Jutros iz BG voza videh da je derek kran pomeren na kraj i da je nedalelo na levoj obali Save još jedan segment spreman za dizanje :kk:

Ebiga nikako da kupim telefon sa kamerom :D
 
Ne bi bilo lose na kraju reci B92/insajderu koliko je ustvari kostala cena mosta sa pristupnim. Ako do tada ne naprave emisiju o mostu......
 
Četiri kompanije u trci za radove
5. oktobar 2010. | 09:35 | Izvor: Blic
Beograd -- Na konkurs za izbor izvođača za pristupne saobraćajnice ka mostu preko Ade Ciganlije prijavile su se četiri strane kompanije.



Radi se o dve firme iz Slovenije, jedna iz Turske i jedna iz Austrije. Sve četiri konkurisale su za pristupne puteve sa novobeogradske strane mosta, dok se njih tri nadmeću i za petlju Radnička.

Sva dokumentacija oko ovog postupka prosleđena je Evropskoj investicionoj banci, iz čijeg će se kredita finansirati pristupni putevi. Banka će dati odgovor kako je protekao postupak oko tendera.

Sa čukaričke strane mosta ostalo je izgraditi petlju „Radnička”. U pitanju je saobraćajnica na konstrukciji koja će povezivati most preko Ade sa petljom „Careva ćuprija” (Hipodrom), koja dalje vodi u Požešku ulicu.


U junu ove godine predstavljeno je idejno rešenje za petlju Radnička i prema njemu izvesno je da će petlja biti komplikovana, sa nekoliko ulaznih i izlaznih rampi. Ova saobraćajnica bi trebalo da primi sav saobraćaj sa mosta i obrnuto, kao i iz svih mogućih pravaca.

Za idejno rešenje petlje Radnička bio je raspisan i konkurs, dva rada podelila su drugo mesto. Međutim, kako će tačno izgledati petlja znaće se po završetku tendera. On se takođe odvija prema pravilima EIB, s tim što će ona firma koja na tenderu bude dobila da projektuje petlju, ona će je i graditi.

Za izgradnju mosta preko Ade Ciganlije sa pristupnim saobraćajnicama do sada je ukupno uzeto 199,6 miliona evra kredita od evropskih banaka. Za sam most, čija je ugovorena vrednost 118,6 miliona evra uzeta su dva kredita od Evropske banke za obnovu i razvoj - EBRD i do sada je potrošeno 66,3 miliona evra na ime ugovorenih i izvedenih radova, odnosno oko 57 odsto. Kredit u iznosu od 70 miliona evra, namenjen izgradnji pristupnih saobraćajnica uzet je krajem 2009. godine.

j*** lud zbunjenog...
 
jadna je ta drzava i taj grad koji ne moze sam da finansira ni pristupne saobracajnice jednog mosta a da ne pricam o tome sto i to rade stranci (a drzava pricha o pomoci domacim gradjevinskim firmama, dok Mrka preti sankcijama onim koji probijaju rokove).

i cena mosta (iako je ovo mozda treca cifra koja se pominje) nije kredit nego kredit+kamata
 
Jadan je taj grad, koji zbog jednog mosta nece biti u stanju da zameni poneki ivicnjak sledecih 5 godina.
 
Nakon 40 godina dobijamo novi most, nakon 20 godina stajanja u mestu počinje bar jedan veliki infrastrukturni projekat da se gradi i to treba podržati, jer stagnacije je bilo i previše.
 
kako je krenulo, posle ovog jednog mosta nam opet sledi period stagnacije, jer ne znam kako cemo da platimo sve ove predizborne kredite
 
Znaci neko je spomenuo da ceo most ustvari kosta 400+ miliona evra, znaci ova 3 ce biti oko 1,3,1,4 milijarde. Dobro bi nam dosle Slobine pare sa Kipra, a o Kosovskom dugu da i ne govorim.
 
:grand:
shumar":25b6ufjx je napisao(la):
Nakon 40 godina dobijamo novi most, nakon 20 godina stajanja u mestu počinje bar jedan veliki infrastrukturni projekat da se gradi i to treba podržati, jer stagnacije je bilo i previše.
Neki ce se pobuniti, ali ja tvoj komentar potpuno podrzavam! Evo ti plus!
 
:dil:
BOKI SMOKI":2ojkye0q je napisao(la):
Znaci neko je spomenuo da ceo most ustvari kosta 400+ miliona evra, znaci ova 3 ce biti oko 1,3,1,4 milijarde. Dobro bi nam dosle Slobine pare sa Kipra, a o Kosovskom dugu da i ne govorim.
Ne mogu da se setim, ali mislim da je celokupan projekat od tacke A do tacke B trenao da kosta 465 miliona Eura, nisam siguran ali bilo je to u jednom od Sluzbenih listova iz 2006 godine, kada se sve utancalo i kada je projekat bio gotov. Najzalosnije mi je sto projekat nece biti uradjen kako je zamisljen. Ali ajde, ko sto rekoh gore, podrzavam ovu infrastrukturu jer nam je zaista neophodna kao i obilaznica. Kad se sve zavrsi pa mak i napola (po nasem obicaju) bice to OK.
 
465 milona!!!!!!!!!! :shok: :violina: :bash: :rant: :notok:

A koliko je gradnja ovakvog mosta sa saobracajnicama u svetu? Mislim mozda ni nismo mogli da prodjemo mogo jeftinije?

Koliko ce tek kostati most Zemun/Borca sa pristupnim od 21 kilometar??? :/
 
Ma, trista milijardi ce da kosta....Čuo sam i da će streljati nelojalne građane i ugraditi ih u temlje pristupnih saobraćajnica :rolleyes:
 
PIGLET":3re2mf96 je napisao(la):
Jutros iz BG voza videh da je derek kran pomeren na kraj i da je nedalelo na levoj obali Save još jedan segment spreman za dizanje :kk:
Već par dana stoji "parkiran" na barži kod stubova na NBG obali.
Baš me zanima koliko ovaj vetar što duva ovih dana može da ugrozi podizanje segmenta....
 
shumar":rviikr28 je napisao(la):
Nakon 40 godina dobijamo novi most, nakon 20 godina stajanja u mestu počinje bar jedan veliki infrastrukturni projekat da se gradi i to treba podržati, jer stagnacije je bilo i previše.
Тако некако и ја видим ситуацију.
 
I šta sutra?
Veliki (ali po dimenzijama i po uloženom novcu) infrastrukturni objekat je sagrađen, posle 20 godina, a efekat nije ni blizu uloženog novca niti njegovih dimenzija, i miljama daleko od onog plana...osim ako kao efekat ne smatrate slikanje školske ekskurzija iz Donjeg Brijanja i Merošine, prvi put put u Beogradu, sa mostom u pozadini.
 
Do koje visine je porastao pilon?
Malopre sam izašao na vazduh, platforma na vrhu pilona se sada vidi iz Airport City-ja, sa zemlje, nadvisila je solitere u Belvilu.

edit - nepismenost
 
relja":1cn1qx6e je napisao(la):
Do koje visine je poratso pilon?
Malopre sam izašao na vazduh, platforma na vrhu pilona se sada vidi iz Airport City-ja, sa zemlje, nadvisila je solitere u Belvilu.
Izliven je 31 segment, odnosno 139.5 metara. Oplata je trenutno podignuta na 32 segment.
 
Hvala. Vrh oplate je onda na kojoj visini? 150m?
 
Slikao sam, ali fotoaparat na telefonu mi loše fokusira ...
 
shumar":2d8joufn je napisao(la):
Nakon 40 godina dobijamo novi most, nakon 20 godina stajanja u mestu počinje bar jedan veliki infrastrukturni projekat da se gradi i to treba podržati, jer stagnacije je bilo i previše.
Ništa ne dobijamo, sve to plaćamo, i to debelo.

Podržavam izgradnju infrastrukture jer se bez nje ne može, i jer će uštede vremena i para zbog novog mosta vredeti toliko, ali nisam siguran da su ktitori zaslužili toliku zahvalnost, imajući u vidu šta je sve zabrljano..
 
medjutim":2f402e15 je napisao(la):
shumar":2f402e15 je napisao(la):
Nakon 40 godina dobijamo novi most, nakon 20 godina stajanja u mestu počinje bar jedan veliki infrastrukturni projekat da se gradi i to treba podržati, jer stagnacije je bilo i previše.
Ništa ne dobijamo, sve to plaćamo, i to debelo.

Podržavam izgradnju infrastrukture jer se bez nje ne može, i jer će uštede vremena i para zbog novog mosta vredeti toliko, ali nisam siguran da su ktitori zaslužili toliku zahvalnost, imajući u vidu šta je sve zabrljano..


A kada sve bude gotovo, koliko ce mostu biti iskoriscen kapacitet? 30-40% Posto su zabrljali. Mada kao sto rekoh, neka nova vlast iako to nece biti dobro en zbog njih nego ovih, ce uloziti silan novac z ajendo 20 godina da bi ucinila ovaj most funkcionalnijim.
 
Vrh