Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

У року је завршена реконструкција Булевара краља Александра, изграђене су школе и обданишта, мост на Ади ће бити завршен на време, петља „Царева ћуприја” за нешто више од месец дана.

Принцип рада ове градске власти је да грађанима све каже, ништа не улепшава и не обећава ништа више од онога што може да уради– истакао је Ђилас.

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1414250

7848.lol_5F00_cat_2D00_12926.jpg
 
PIGLET":1vfmynqz je napisao(la):
Gledajući ovaj situacioni plan u hi-res, analizirajući NBGD stranu, ne mogu da ne prokomentarišem da su ulazna i izlazna rampa koje su projektovane kod sadašnjeg ulaza na buvljak, odnosno kod početka železničke stanice NBGD višak.
Razmišljam ko će iz pravca Jur.Gagarina da skreće levo u Proleterske solidarnosti da bi se popeo strmom i oštrom rampom na most kad može to da uradi mnogo prijatnije i komfornije direktnom rampom iz Jur.Gag.
Ulivna rampa na most kod buvljaka na prvi pogled jeste visak ali treba imati u vidu da ce se njome peti na most ovi koji dolaze iz pravca sava centra ispod mosta pa jurija gagarina desno na rampu direktno jel nemaju direktnu rampu kod nbg petlje mostovske. O tome smo skoro pricali i to je bila kao jedna od kritika za nbg petlju ali treba znati da bi ubacivanje te rampe znacajno promenilo ceo koncept petlje i sigurno je dosta poskupelo dok ce ova rampa biti dota jednostavnija i jeftinija i zadovoljice potrebe tog pravca.
 
"петља „Царева ћуприја” за нешто више од месец дана"

O kakvim se drogama radi? xD Speed neki
 
Archangel":33vo63hr je napisao(la):
"петља „Царева ћуприја” за нешто више од месец дана"

O kakvim se drogama radi? xD Speed neki
ne znam da li je petlja, ali deluje zapetljano

image1fpo.jpg
 
Igor":22qybjeg je napisao(la):
Ulivna rampa na most kod buvljaka na prvi pogled jeste visak ali treba imati u vidu da ce se njome peti na most ovi koji dolaze iz pravca sava centra ispod mosta pa jurija gagarina desno na rampu direktno jel nemaju direktnu rampu kod nbg petlje mostovske. O tome smo skoro pricali i to je bila kao jedna od kritika za nbg petlju ali treba znati da bi ubacivanje te rampe znacajno promenilo ceo koncept petlje i sigurno je dosta poskupelo dok ce ova rampa biti dota jednostavnija i jeftinija i zadovoljice potrebe tog pravca.
Znači, ono je definitivno rešenje?
 
Igor":3ua9mncv je napisao(la):
Ulivna rampa na most kod buvljaka na prvi pogled jeste visak ali treba imati u vidu da ce se njome peti na most ovi koji dolaze iz pravca sava centra ispod mosta pa jurija gagarina desno na rampu direktno jel nemaju direktnu rampu kod nbg petlje mostovske. O tome smo skoro pricali i to je bila kao jedna od kritika za nbg petlju ali treba znati da bi ubacivanje te rampe znacajno promenilo ceo koncept petlje i sigurno je dosta poskupelo dok ce ova rampa biti dota jednostavnija i jeftinija i zadovoljice potrebe tog pravca.
Ja i dalje smatram da je to rešenje loše jer će stvarati gužvu u okolnim ulicama.
 
Igor":rjgygi3n je napisao(la):
PIGLET":rjgygi3n je napisao(la):
Gledajući ovaj situacioni plan u hi-res, analizirajući NBGD stranu, ne mogu da ne prokomentarišem da su ulazna i izlazna rampa koje su projektovane kod sadašnjeg ulaza na buvljak, odnosno kod početka železničke stanice NBGD višak.
Razmišljam ko će iz pravca Jur.Gagarina da skreće levo u Proleterske solidarnosti da bi se popeo strmom i oštrom rampom na most kad može to da uradi mnogo prijatnije i komfornije direktnom rampom iz Jur.Gag.
Ulivna rampa na most kod buvljaka na prvi pogled jeste visak ali treba imati u vidu da ce se njome peti na most ovi koji dolaze iz pravca sava centra ispod mosta pa jurija gagarina desno na rampu direktno jel nemaju direktnu rampu kod nbg petlje mostovske. O tome smo skoro pricali i to je bila kao jedna od kritika za nbg petlju ali treba znati da bi ubacivanje te rampe znacajno promenilo ceo koncept petlje i sigurno je dosta poskupelo dok ce ova rampa biti dota jednostavnija i jeftinija i zadovoljice potrebe tog pravca.
Могу једноставно и да ураде полукружно на раскрсници у Јурија Гагарина и да крену назад ка мосту. Тај улазак код бувљака ми се чини сувишан. Наравно, може се рећи да се преко бувљака пење без заустављања, али нико нам не гарантује да ће се сетити да ставе условну стрелицу из Јурија Гагарина. Пример је раскрсница Народних хероја и Милутина Миланковића (стара окретница 65-ице) где не постоји условна за скретање десно, иако је булевар у 99% празан. И онда ја тако чекам у два ујутро и размишљам како би било лепо да узмем реквизите из гепека и лепо га разлупам.:kk:
 
Nakon događaja u Vojvođanskoj juče, sve se nešto razmišljam koliko je realno da most bude u funkciji u zadatom roku.
Ne sumnjam da će sam most biti završen do kraja 2011, ali je do isteka tog roka ostalo malo više od godinu dana.

Treba raseliti romsko naselje koje se nalazi na mestu buduće ulice na stubovima a ja bar ne očekujem to pre proleća. Ostaje kratak rok (kratak - za naše pojmove) do kraja naredne godine da se izgradi i taj deo prilaza.
 
Reljo

vucko":2296phuu je napisao(la):
Принцип рада ове градске власти је да грађанима све каже, ништа не улепшава и не обећава ништа више од онога што може да уради– истакао је Ђилас.
 
A, samo još treba da shvatimo kada to daju obećanja, a kada u stvari pričaju " 'nako "?
Oni su u stvari - neshvaćeni....
 
Тај приступ мосту код Бувљака биће потпуни хаос. За неверовати је да није предвиђен приступ из Шпанских бораца, као најбоља веза са петљама код Арене. А, не зна се да ли је горе правити тај ужас са левим скретањем преко трамвајске пруге на приступну рампу, или сав саобраћај "терати" у Јурија Гагарина, па на мост.
Што више о укупном пројекту сазнајем, све више ми се чини да ће бити горе него што сам могао и да замислим.
 
Koliko je Radnicka na kraju odlicno zamisljena, isto toliko je Jurija Gagarina ocajna.
 
Iz ovog plana se vidi da puštanje jedne tramvajske linije preko mosta uopšte ne bi bilo teško izvesti.

Nego, pitah pre neki dan a bez odgovora, da li je moguće da će raskrsnica T. Bunar - UMP - N. Dobrovića biti semaforizovana u nivou?
 
Могуће је... И биће :(
Мене више брине Омладинских бригада.
 
И мене... Много би ефикасније било да се ту направи кружни ток... Разлика у цени је минимална...

Што се тиче недостајуће петље из ЈГ, мислим да неће створити превише проблема, пре свега јер је постоје два десна скретања која нису никакав проблем. Уосталом, и рампа на том делу би врло вероватно била у истом стилу, тј, после проласка испод моста би се одвајала десно и у оштрој кривини завијала горе на мост... И није нека разлика...
 
Majko mila... cenim da tu može makar neki improvizovani kružni tok da se napravi, al ajde...

A O. Brigada, od (semaforizovane) raskrsnice sa M. Milankovića do (semaforizovane) raskrsnice sa UMP ima cirka 200 - 300m, što znači da će tu da se prave gužve samo tako. Biće pakao. Uopšte mi nije jasno, O. Brigada je praktično jedina pristojna poprečna ulica na NBG, sad će i nju da upropaste.
 
Slazem se,tu apsolutno mora ili kruzni tok ili nadvoznjak a da rampe budu na zemlji(kada ne moze cela trasa dotle na stubovima).

Eh,kako bi bilo dobro kao sto smo skoro svi zamisljali da bude na stubovima do Tosinog Bunara,pusti snovi...
 
Кружни ток би био одлично решење, али нисам сигуран да има простора за то, јер је насип пруге, могуће, преблизу. По мени, један надвожњак или подвожњак, тј, делимична денивелација - ако се већ нема пара за праву петљу - могла би да "извуче" ствар.
А, нисам мислио на недостајућа искључења са моста у Ј. Гагарина - без тога се и може; него на укључења на мост, која ће, како се бојим, баш на делу УМП-а који је денивелисан (Ђпанских бораца и Прол. солидарности) , бити посебо неквалитетна (осим из Ј. Гагарина, која је већ оптерећена).
 
mekbejn:
A O. Brigada, od (semaforizovane) raskrsnice sa M. Milankovića do (semaforizovane) raskrsnice sa UMP ima cirka 200 - 300m, što znači da će tu da se prave gužve samo tako. Biće pakao. Uopšte mi nije jasno, O. Brigada je praktično jedina pristojna poprečna ulica na NBG, sad će i nju da upropaste.

Мекбејне, тачно, то је суштина проблема на Новом Београду, и толико је лоше да ни мејор Квимби из Симпсонових не би горе урадио ;)
 
Bar nam je sada jasno kakav metro dobijamo,izvinjavam se na offu,morao sam

springfield_monorail.jpg
 
LUCAS":28mwlhci je napisao(la):
Cuj nece te niko "banovati", nego imam jednu ideju. Kad se zavrsi ti ga izbegavaj, a od Cvetkovica i Djileta trazi da ti podnesu racun koliko su potrosili pa da vidis koliki je tvoj deo, pa da mozes da se odreknes ili eventualno da ih ubedis da je to skupa gradjevina koja se moze koristiti u bogatim zemljama i da ti vrate tvoje ulozene novce, samo nemoj da zaboravis priznanicu da im odneses :kafa: :kk:
vrlo dobro rešenje ako se nema drugi argument.
evo plus od mene
ali..... m. m. c*milosevic
 
Мирко":1z0aa82t je napisao(la):
Кружни ток би био одлично решење, али нисам сигуран да има простора за то, јер је насип пруге, могуће, преблизу. По мени, један надвожњак или подвожњак, тј, делимична денивелација - ако се већ нема пара за праву петљу - могла би да "извуче" ствар.
А, нисам мислио на недостајућа искључења са моста у Ј. Гагарина - без тога се и може; него на укључења на мост, која ће, како се бојим, баш на делу УМП-а који је денивелисан (Ђпанских бораца и Прол. солидарности) , бити посебо неквалитетна (осим из Ј. Гагарина, која је већ оптерећена).
I da ima para, pitanje je koliko ima prostora.
 
Vrh