Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Danas sam otkrio novi motiv za sadjenje visokog drveća na Beogradskim ulicama.

Pilon, koji je sada na nekih 130 - 140m, se vidi i sa raskrsnice Bulevara Nikole Tesle i Goce Delčeva (to je kod hotela Jugoslavija), a i jasno se vidi i sa autobuske stanice kod starog Merkatora.

A sad svi u glas - supeeerrrr!
 
Zar nije trebao biti izvestaj makar nekog medija s obzirom na onu konferenciju juce?Makar nove detalje da rekose u vezi UMP-a???Ili cuvaju mozda za ponedeljak izvestaj?
 
relja":3gmuzfm7 je napisao(la):
Danas sam otkrio novi motiv za sadjenje visokog drveća na Beogradskim ulicama.

Pilon, koji je sada na nekih 130 - 140m, se vidi i sa raskrsnice Bulevara Nikole Tesle i Goce Delčeva (to je kod hotela Jugoslavija), a i jasno se vidi i sa autobuske stanice kod starog Merkatora.

A sad svi u glas - supeeerrrr!
SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!:grand:
 
Već duže vreme pored nadvožnjaka preko Topčiderske reke iz smera Sajma stoje označene pozicije stubova ulazne rampe ka mostu preko Ade (bar ja to tako tumačim). Pošto je izlivanje prvih stubova uz most za ulaznu rampu iz pravca Sajma i silaznu u pravcu Radničke pri kraju, a primetni su i radovi na platformi za navlačenje na pozicijama gde rampe treba da se povežu na most, sasvim je moguće da prvo počnu da rade ove dve rampe i to vrlo skoro. Pri tome to ne bi ni malo ometalo saobraćaj, a mogli bi da se pohvale da su kako-tako povezali most sa čukaričke strane i pre izgradnje petlje u Radničkoj.


e01y.jpg


e02vl.jpg



EDIT: Dodate nedostajuće slike
 
Bio i ja kod podnožja mosta, blizu Šest topola, moj utisak već možete da pretostavite, ali sam zato konačno video element za povezivanje kablova sa stubom (jes, na vr' jezika mi je kako se zove :) ), pre njegovog postavljanja na pilon i zalivanja betonom. Vrlo jednostavno i logično rešenje.
 
Kad vec govorimo o velicini most tj pilona i utisku. Moj je utisak da mi pilon deluje vise kada ga gledam iz daljine nego kada sam blizu njega recimo u Radnickoj ulici.
 
^ meni isto tako. Pre neki dan setam Pozeskom i zaprepastim se kad u daljini odjednom ugledam grdosiju :) A kad sam u prolazu ka gradu, onda mi deluje ok. Iz daljine, ipak malo preveliko za moj ukus.
 
Sada je sasvim jasno da će pilon mosta zauvek izmeniti izgled Beograda. renderi su pogrešno prikazivali kako će se most uklopiti u ambijent, kao i njegove stvarne dimenzije.

Ja se nada da će most imati bar približno toliki uticaj na saobraćaj kao što ima na panoramu - već sada ga je teško ne primetiti.
Od tunela najverovatnije nema ništa, od magistrale takođe, sa BB i požeškom će biti povezan puteljkom, valja će petlja Radnička nešto popraviti stvar.
Ali zaista, biće smešno, voziš se kolima, vidiš pilon iznad krovova solitera kilometrima daleko, treba ti vremena da mu priđeš, i sve ti je veći dok mu prilaziš, a onda kad se popneš na njega za pola minuta ili kraće pređeš nisko iznad Save.

Danas dok sam ga posmatrao, sve vreme razmišljam kako je gre'ota što most nema lift i stepenice na špicu Ade. Valjda će da naprave nešto kod prvih stubova na Čukaričkoj strani....
 
Danas dok sam ga posmatrao, sve vreme razmišljam kako je gre'ota što most nema lift i stepenice na špicu Ade

To ce svi pomisliti,mogli su nesto da zbudze na vrhu pilona ,mada bi onda pilon bio mnooogo siri i ne bi bio tako vitak.

Evo recimo kako izgleda u Bratislavi novi most,dugacak je samo 300 metara i visok 84,ima restoran i vidikovac na vrhu.

http://en.wikipedia.org/wiki/Nový_Most

Sad je na oko 2/3 visine,tek kada dostigne punu visinu ce biti jasno koliki je

Slikao takini na SSC-u

Photo-0001.jpg
 
vucko":3o4c5z7i je napisao(la):
Danas dok sam ga posmatrao, sve vreme razmišljam kako je gre'ota što most nema lift i stepenice na špicu Ade

To ce svi pomisliti,mogli su nesto da zbudze na vrhu pilona ,mada bi onda pilon bio mnooogo siri i ne bi bio tako vitak.
Pre će biti da je relja mislio na stepenice i lift koji se spuštaju na Adu, mnogo potrebnije od nekog vidikovca...
 
posto sam procitao problem koji ima nas forumas relja predlazem ovo
:D

relja.jpg


specijalne naocare sa filterom protiv mosta na adi tako gde kod da ide nikad ga nece videti
 
Duhovit si kao reklama za Nikšićko pivo.
 
lukpot":2ph9fa7p je napisao(la):
vucko":2ph9fa7p je napisao(la):
Danas dok sam ga posmatrao, sve vreme razmišljam kako je gre'ota što most nema lift i stepenice na špicu Ade

To ce svi pomisliti,mogli su nesto da zbudze na vrhu pilona ,mada bi onda pilon bio mnooogo siri i ne bi bio tako vitak.
Pre će biti da je relja mislio na stepenice i lift koji se spuštaju na Adu, mnogo potrebnije od nekog vidikovca...
Da. Bilo mi je neobično što Slovenci tvrde kao su baš obratilo pažnju na pešake, a treba da pešače duže nego preko Brankovog mosta kojim se zaista stiže negde (računajući navoz, a njemu se može pristupiti i sa kamenih stepenica).
Ponavljam, valjda će napraviti neko spuštanje sa mosta na obali rukavca.
 
Eto,da smo bili na konferenciji mogli bi smo to pitati.Ovako samo ostaje da cekamo i vidimo kako ce ispasti.il' danas Igor prosvetli ako uspe da izvuce informacije.
 
Nekoliko današnjih slika za ljubitelje mosta, nažalost oblačno nebo kvari utisak...












 
Pa, ako kao test opterećenja poteraju Beovoz preko njega ,reći ću da su na sve mislili :rolleyes:
most_preko_ade.7307.jpg
 
:lool:
medalja za onog sto je postavio intervju sa slovenackim arhitektom!!!
nisam ukapirao da li covek zaje*******ava novinara, proziva sve beogradjane ili je u pitanju neka bizarna opklada, tek od prve recenice pocinje veselje:
"- Sa punim pravom možemo reći da je istorija Beograda, istorija beogradskih mostova. Svaki period se, na svoj način, mostom upisivao u istoriju grada. Svaki novi most je bio dostignuće i odraz svog vremena. Svaki novi most je postao deo simbolike grada, deo koji je dopunio galeriju gradskih ikona na čijem čelu stoji Kalemegdanska tvrđava. "
ako se ne varam, beograd postoji u formi grada od treceg veka pre nove ere, a prvi most (kao stabilna struktura, da ne racunamo razne opsadne tehnike) je napravljen 1884. (a svi ostali otprilike od tridesetih do sedamdesetih godina proslog veka).

ali prejako, prejako: "Beograd nikada nije pristajao na polovična rešenja." a tek one varijante sa pilonom koji deli most na ovde i tamo, i upozorava vozace iz daleka da je u blizini reka (aaa, rima bato)! :laugh:

ceo intervju me podseti na tajvansku kanastu, pa to je ladno tacno ta generacija, taj recnik, i ta vrsta ironije: "sedam na popa!"
:laugh:
 
Nadam se da će porr skinuti onu nalepnicu sa sredine pilona kada se završi???
 
Vrh