Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Беше и у "Тајванској" тема урбанистичка мафија...?
Попокатепетл :)
 
vucko":11fv9cmt je napisao(la):
Mislim da nije,recimo pogledaj dimnjak toplane Konjarnik.To je prvo sto mi pada na pamet.
Kako baš to da ti prvo padne na pamet. Evo ja od blama ne smem ni da postujem na ovoj temi :lol:
 
Ma pusti to,svi gresimo,ljudi smo,nismo politicari pa da budemo nepogresivi.Nego evo lomilacnih vesti

IZBOR IZVOĐAČA ZA PRILAZE MOSTU NA ADI
Četiri kompanije u trci

L. Gedošević | 05. 10. 2010. - 00:02h | Komentara: 0
Na konkurs za izbor izvođača za pristupne saobraćajnice sa obe strane mosta preko Ade Ciganlije prijavile su se četiri strane kompanije. U pitanju su dve firme iz Slovenije, jedna iz Turske i jedna iz Austrije. Sve četiri konkurisale su za pristupne puteve sa novobeogradske strane mosta, dok se njih tri (od ove četiri) nadmeću i za petlju „Radnička”.


Za uvećanje kliknite na mapu [+]
U Direkciji za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda kažu da očekuju da će u prvoj polovini oktobra Evropska investiciona banka (EIB), iz čijeg će se kredita finansirati pristupni putevi, dati odgovor, odnosno saglasnost da je čitav postupak oko tendera protekao u redu, i uputi Direkciju na zaključenje ugovora. Inače, sva dokumentacija oko čitavog ovog postupka prosleđena je EIB.

Kada su u pitanju pristupni putevi sa novobeogradske strane, njihova dužina je tri kilometra, ići će od mosta do Tošinog bunara, i u okviru nje će biti izgrađeno šest raskrsnica. Ova saobraćajnica će prolaziti pored blokova 37, 38, 28 i 24, gde seče ulice Omladinskih brigada i Španskih boraca. Odatle ide paralelno sa železničkom prugom do sadašnjeg Otvorenog tržnog centra („Buvljaka”) na Novom Beogradu i skreće ka Brodogradilištu, odnosno maloj Adi. Petlja u Ulici Jurija Gagarina, koja se nadovezuje na Savski most, po dijagonali će podeliti „Buvljak”. Glavni projekat za ovu saobraćajnicu je urađen, i onaj ko bude dobio na tenderu, koji se provodi prema kriterijumima EIB, radiće po ovom projektu i pravilima banke.



Za uvećanje kliknite na mapu [+]
Sa čukaričke strane mosta ostalo je izgraditi petlju „Radnička”. U pitanju je saobraćajnica na konstrukciji koja će povezivati most preko Ade sa petljom „Careva ćuprija” (Hipodrom), koja dalje vodi u Požešku ulicu. U junu ove godine predstavljeno je idejno rešenje za petlju „Radnička” i prema njemu izvesno je da će petlja biti komplikovana, sa nekoliko ulaznih i izlaznih rampi. Ova saobraćajnica bi trebalo da primi sav saobraćaj sa mosta i obrnuto, kao i iz svih mogućih pravaca (Bulevar vojvode Mišića, Radnička, Obrenovac, ka Banovom Brdu preko petlje „Careva ćuprija“...). Za idejno rešenje petlje „Radnička” bio je raspisan i konkurs, najboljeg rešenja nije bilo, ali su dva rada podelila drugo mesto. Međutim, kako će tačno izgledati petlja znaće se po završetku tendera. On se takođe odvija prema pravilima EIB, s tim što će se raditi po principu „projektuj i gradi”, odnosno ona firma koja na tenderu bude dobila da projektuje petlju ona će je i graditi.

Za izgradnju mosta preko Ade Ciganlije sa pristupnim saobraćajnicama do sada je ukupno uzeto 199,6 miliona evra kredita od evropskih banaka. Za sam most, čija je ugovorena vrednost 118,6 miliona evra uzeta su dva kredita od Evropske banke za obnovu i razvoj - EBRD (2006. od 69,6 miliona evra i 2010. od 60 miliona evra), i do sada je potrošeno 66,3 miliona evra na ime ugovorenih i izvedenih radova, odnosno oko 57 odsto. Kredit u iznosu od 70 miliona evra, namenjen izgradnji pristupnih saobraćajnica uzet je krajem 2009. godine.

Radovi krajem oktobra
Obilazeći radove na novobeogradskoj strani mosta preko Ade Ciganlije pre nedelju dana, gradonačelnik Dragan Đilas rekao je da je postupak izbora izvođača za prilaze mostu sa obe strane pri kraju i da bi radovi na njima trebalo da počnu krajem oktobra. On je istakao i da očekuje da će krajem sledeće godine most preko Ade Ciganlije biti otvoren za saobraćaj. Do kraja 2010. godine u rad će biti puštena i petlja „Careva ćuprija”, koja je takođe deo pristupnih saobraćajnica mostu preko Ade.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/210304/Cetiri-kompanije-u--trci
 
Da li ja to dobro vidim da ce konacno da probuse zelezniki nasip u produzetku Bulevara umetnosti? :kk: Ili je to samo crtez...
 
Ako je ovo definitivna skica, sa Novog Beograda će moći da se pristupi mostu iz Jurija Gagarina, iz Omladinskih brigada, sa Tošinog bunara i eventualno iz Bulevara umetnosti, ako se probije nasip.

Po ovome, jako je loša veza sa ulicama i blokovima sa druge strane nasipa, a ta veza je sada mnogo bitnija, imajući u vidu da je UMP spao samo na U - od M definitivno nema ništa, a i P je pod "?" zbog tunela do Autokomande.
Taj saobraćaj će onda primiti postojeće ulice, a u njima je zadnjih par godina već prilično povećan intenzitet u špicevima.

Nije ucrtano kuda će ide tramvaj na NBG....
 
UMP%20na%20NBGD.PNG
 
Pitanje od kada je ovaj crtež i da li je ovo definitivno rešenje - avio snimak koji je poslužio kao pozadina je napravljen pre zidanja Belvila i probijanja ulice koja ga obilazi...
 
Resenje je sigurno tacno,tako su i za metro pokazivali staru podlogu ali tacno resenje najnovijeg resenja.

Da li je ovo planiran podvoznjak ispod agostina neta,jer je linija ulice tu prekinuta?
 
vucko":3m13iu5w je napisao(la):
Resenje je sigurno tacno,tako su i za metro pokazivali staru podlogu ali tacno resenje najnovijeg resenja.

Da li je ovo planiran podvoznjak ispod agostina neta,jer je linija ulice tu prekinuta?
To je Omladinskuh brigada - vreovatno je "prekinuto" na crtežu zato što već postiji uređena raskrsnica, samo još treba da se napravi ulica :p
 
vucko":k1l62lr9 je napisao(la):
Za sam most, čija je ugovorena vrednost 118,6 miliona evra uzeta su dva kredita od Evropske banke za obnovu i razvoj - EBRD (2006. od 69,6 miliona evra i 2010. od 60 miliona evra)
Nije mi baš jasna ova matematika... za nešto što je delimično trebalo da se finansira iz kredita i da košta 118,6 miliona, dosad je već uzeto 129,6 miliona evra?
 
Zato sto pominju te most bez pristupnih,pa onda sa pristupnim saobracajnicama.Pa se zbune od tog pominjanja umesto da lepo rasclane sta je sta.
 
To je Matematika IV, a ja sam imao samo I, II i III :p

I treba dodati i preraspodelu sredstava iz budžeta, vrlo nejasno obnarodovanu, radi "ubrzavanja radova na mostu i saobraćajnicama". OK, za saobraćajnice još i mogu da razumem - ali za most postoji rok i ugovoreni su penali ako se posao ne završi u roku, a uzeti su krediti koji to pokrivaju, šta tu ima da se izdvajaju dodatna sredstva?


Šta je bilo na onoj konferenciji u petak, da li je održana, nema ni reči ni vesti o tome čak ni na savabridge.com ?
 
Bila je konferencija,jedino saznasmo od gradske arhitetke da cemo praviti jos 3 mosta do 2021,da je magistrala autoput i kako izgleda definitivno ump sa strane nbg-a.Sve u svemu njah...
 
Ако нема приступ из Шпанских бораца, боље да ни не граде то по НБ-у.
 
Dugo sam zagledao sam ovu sliku na NBG, i .... ne znam.
Onaj ko je trebao da osmisli ovo je morao da reši nekoliko velikih problema, plus da zadovolji bar delimično formu UMP-a na stubovima, iz nekih razloga koji nemaju veze sa saobraćajem.

Nezahvalan posao, plus što treba sačekati da se Romi isele sa trase.
 
Колико могу да схватим, могло би да буде скретање улево из Пролетерске солидарности (Антифаш. борбе) ка приступној рампи. Ако то буде једина веза кружних петљи код Арене са тзв. УМП, онда, стварно... :bash:
 
Мирко":3e0yjt3x je napisao(la):
Колико могу да схватим, могло би да буде скретање улево из Пролетерске солидарности (Антифаш. борбе) ка приступној рампи. Ако то буде једина веза кружних петљи код Арене са тзв. УМП, онда, стварно... :bash:
Ako naprave tzv. "petlju" kao na ukrštanju O. Brigada sa autoputem, ima da se samoubijem.
Ali, kao rođeni optimista, želim da verujem da će to biti prave denivelisane FULL petlje.

Nego ja i dalje ne želim da verujem da će ukrštanje O. Brigada sa UMP-om da bude u nivou, semaforizovano. Vučko, jel to definitivno?

I jel može neko da objasni konačnu verziju raskrsnikc sa T. Bunarom i N. Dobrovića? Hvala
 
relja":2w93a8gs je napisao(la):
Dugo sam zagledao sam ovu sliku na NBG, i .... ne znam.
Onaj ko je trebao da osmisli ovo je morao da reši nekoliko velikih problema, plus da zadovolji bar delimično formu UMP-a na stubovima, iz nekih razloga koji nemaju veze sa saobraćajem.

Nezahvalan posao, plus što treba sačekati da se Romi isele sa trase.
Ukoliko je ovo finalno i tacno kako su prikazali onda nema govora da se raskrsnica TBunar/NDobrovica uradi kako je u origalnom projektu, a da ne spominjem denivelisanja i ostale peripetije koje su objavili, nacrtali, projektovali i objavili u Sl Listu.

Znaci opet ce im ostati repovi i katastrofa za saobracaj iz S Grada i iz Bezanije, a da ne spominjem sa Kose. Znaci dosta Vas je bilo u pravu za Kosu. Interesantno!

Ne mogu ni da zamislim prilaz UMP-u ako recimo dolazis iz Zemuna i levo skretanje u novu saobracajnicu. Hmmmm:dil:

To znaci ovo je zvanicno ili?:rant:
 
ranko999":3axa681w je napisao(la):
Da li ja to dobro vidim da ce konacno da probuse zelezniki nasip u produzetku Bulevara umetnosti? :kk: Ili je to samo crtez...
Предвиђено јесте, а да ли ће и бити, видећемо...
relja":3axa681w je napisao(la):
Ako je ovo definitivna skica, sa Novog Beograda će moći da se pristupi mostu iz Jurija Gagarina, iz Omladinskih brigada, sa Tošinog bunara i eventualno iz Bulevara umetnosti, ako se probije nasip.

Po ovome, jako je loša veza sa ulicama i blokovima sa druge strane nasipa, a ta veza je sada mnogo bitnija, imajući u vidu da je UMP spao samo na U - od M definitivno nema ništa, a i P je pod "?" zbog tunela do Autokomande.
Ја о томе причам све време и сви ме бело гледају.
LUCAS":3axa681w je napisao(la):
Ukoliko je ovo finalno i tacno kako su prikazali onda nema govora da se raskrsnica TBunar/NDobrovica uradi kako je u origalnom projektu, a da ne spominjem denivelisanja i ostale peripetije koje su objavili, nacrtali, projektovali i objavili u Sl Listu.
Па по оригиналном пројекту се, изгледа, ради једино мост. Хиподром су скарабуџили на најгори могући начин, а ни то неће бити једино скарабуџивање. С друге стране, пак, добро је што се ни Радничка не ради по оригиналном пројекту, јер је ово неупоредиво боље решење.
 
Trebali su staviti 2 petlje u bloku 42 gde je sada nehigensko naselje.Nadam se da su ostavili prostora pa ce jednog dana nadograditi te dve petlje.

Probijanje nasipa ce biti 2011 ili 2012,secam se da su bili neki tenderi,slicni onima za zeleznicki nasip u jurija gagarina
 
vucko":1lx54eqm je napisao(la):
Probijanje nasipa ce biti 2011 ili 2012,secam se da su bili neki tenderi,slicni onima za zeleznicki nasip u jurija gagarina
Logičnije bi bilo da je 2011, pre završetka mosta, nikako kasnije. Ali, to je samo logika...

Wile E. Coyote":1lx54eqm je napisao(la):
Па по оригиналном пројекту се, изгледа, ради једино мост.
Ako misliš na idejni, onda - da :)
 
relja":2xfp5boq je napisao(la):
vucko":2xfp5boq je napisao(la):
Probijanje nasipa ce biti 2011 ili 2012,secam se da su bili neki tenderi,slicni onima za zeleznicki nasip u jurija gagarina
Logičnije bi bilo da je 2011, pre završetka mosta, nikako kasnije. Ali, to je samo logika...
Наравно да би било згодно да се то уради одмах. С друге стране, сам УМП не трпи због тога (осим, наравно, мањег дотока возила), јер не пролази испод насипа.
relja":2xfp5boq je napisao(la):
Wile E. Coyote":2xfp5boq je napisao(la):
Па по оригиналном пројекту се, изгледа, ради једино мост.
Ako misliš na idejni, onda - da :)
(Попивши ракију из флаше и остављајући ракију у чашици): Јашта, брате.
LUCAS":2xfp5boq je napisao(la):
Steta! A tako je sve lepo izgledalo na papiru! :shok:
Папир трпи све. :D
 
Vrh