Wile E. Coyote
Advanced
Није само он...
Severni bulevar zove bulevar? :lol: +1 ...kompleks vise vrednosti!Wile E. Coyote":2nk85oj6 je napisao(la):А што се деоница од Змаја до Батајнице зове "Новосадски аутопут"? Што се трамвај (тзв. белам) зове "метро"? Што се раскрсница код Хиподрома зове "петља"? Што се полуаутопут 30 година наплаћује? Што се Панчевачки пут, са све семафорима и ограничењем од 60 км/ч води као аутопут? Што се...relja":2nk85oj6 je napisao(la):zašto se to uopšte još uvek zove UMP?
Aaaaa, zato....:lol:Wile E. Coyote":1s7tlukc je napisao(la):А што се деоница од Змаја до Батајнице зове "Новосадски аутопут"? Што се трамвај (тзв. белам) зове "метро"? Што се раскрсница код Хиподрома зове "петља"? Што се полуаутопут 30 година наплаћује? Што се Панчевачки пут, са све семафорима и ограничењем од 60 км/ч води као аутопут? Што се...relja":1s7tlukc je napisao(la):zašto se to uopšte još uvek zove UMP?
A da nije ovo slikano upravo sa pilona?vucko":qkw06ay0 je napisao(la):Ovo je slikano iz nekog avioncica,ili cega,savrseno se vide mesta za pristupne petlje sa obe strane
http://img148.imageshack.us/img148/7518/44271100.jpg
Moram spomenuti da se takve stvari i panorame iz autonomnih letecih objekata rade odavno i kod nas. primera radi aerofokus.netKartograf":17dysffc je napisao(la):bas da vidim tog majstora ko ce da odslika panoramu iz bilo kog pokretnog objekta
Znači da ništa nisi shvatio...stek":9qy6eyli je napisao(la):Igore uvek ce postojati ljudi koji ce se protiviti ovakvim projektima. Evo svi znamo koliko je bilo zatucanih ljudi kao sto je danas Jovin i koji su se protivili Gazeli. A danas Gazela je nuzno potrebna i naravno i ovaj most. Tako da ja kada pogledam takve komentare protiv mosta , ump itd. uopste ih ne citam jer kada svi nesto pametuju zasto onda oni nisu neke glavne baje.
+1 теби, а Великом Врачару за слике.relja":3mwtkbut je napisao(la):Znači da ništa nisi shvatio...stek":3mwtkbut je napisao(la):Igore uvek ce postojati ljudi koji ce se protiviti ovakvim projektima. Evo svi znamo koliko je bilo zatucanih ljudi kao sto je danas Jovin i koji su se protivili Gazeli. A danas Gazela je nuzno potrebna i naravno i ovaj most. Tako da ja kada pogledam takve komentare protiv mosta , ump itd. uopste ih ne citam jer kada svi nesto pametuju zasto onda oni nisu neke glavne baje.
Ne bih regaovao da nije bilo kvalifikacije "zatucani".
Zdravo i ispravno rezonovanje, možda malo nerealno i neopravdano optimistično, ali pozitivno za voljni i pokretački momenat (mada, ko sam ja da pričam, ja obično pešačim do posla )PIGLET":1ws0s4ol je napisao(la):.... A uz to možete sresti kakvu simpatičnu devojku u vozu (spojite ugodno sa korisnim).
Знајући како се код нас усклађују семафори (крени Новосадским или Панчевачким путем, па ће ти бити јасно на шта мислим), не могу да делим твој оптимизам по том питању.Igor":2quph20u je napisao(la):Moram spomenuti da cemo se za par godina moci voziti sirokom saobracajnicom koja ce gotovo 3.5km ici na mostvoskoj konstrukciji ukljucujuci i most preko ade, uz cetri semafora kojima se moze dati prioritet i sinhronizacija.
И ја сам задовољан тим решењем. Да су тако решили још неке ствари на УМП-у (Хиподром пре свега), не бих се уопште бунио. Овако не могу да сакријем незадовољство појединим решењима (добро, знам да се и не трудим нешто претерано).Igor":2quph20u je napisao(la):Na kraju krajeva dobicemo sasvim solidno resenje petlje radnicka sa sve kruznim tokom kao verovatno jedinim optimalnim resenjem tako da ja sa te strane mogu biti samo zadovoljan.
+1 за ово. УМП је сигурно потребан, али постоји неколико ствари које су потребније (метро, обилазница...)PIGLET":2quph20u je napisao(la):Još jednom da se vratim na genezu, kako lično mislim da je trebalo: bataliti sve mega projekte koji razvijaju automobilski koncept i hrabro uleteti u projekat metro, dosta je izgovora da je to besnoslovno skupo, danas je tehnologija toliko napredovala da je sigurno 2-3 puta jeftinije nego pre 100 god.
Искрено се надам да ниси у праву. Видећемо како ће ићи прича са петљом.Kartograf":2quph20u je napisao(la):Voleo bih da gresim, silno se nadam da nece biti tako ali, poucen iskustvima, neki crv sumnje mi govori da ce gradski oci po deadline-u izgradnje mosta "otvoriti" samo te dve mogucnosti - znaci sa NBG mostom do Banovog, a sa Sajma na NBG, i da ce to ostati tako kao privremeno resenje neko vreme...