Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Wile E. Coyote":2nk85oj6 je napisao(la):
relja":2nk85oj6 je napisao(la):
zašto se to uopšte još uvek zove UMP?
А што се деоница од Змаја до Батајнице зове "Новосадски аутопут"? Што се трамвај (тзв. белам) зове "метро"? Што се раскрсница код Хиподрома зове "петља"? Што се полуаутопут 30 година наплаћује? Што се Панчевачки пут, са све семафорима и ограничењем од 60 км/ч води као аутопут? Што се...
Severni bulevar zove bulevar? :lol: +1 ...kompleks vise vrednosti!
 
Wile E. Coyote":1s7tlukc je napisao(la):
relja":1s7tlukc je napisao(la):
zašto se to uopšte još uvek zove UMP?
А што се деоница од Змаја до Батајнице зове "Новосадски аутопут"? Што се трамвај (тзв. белам) зове "метро"? Што се раскрсница код Хиподрома зове "петља"? Што се полуаутопут 30 година наплаћује? Што се Панчевачки пут, са све семафорима и ограничењем од 60 км/ч води као аутопут? Што се...
Aaaaa, zato....:lol:
 
Koliko traje izgradnja jednog segmenta na pilonu je li sad duže ili kraće zbog "rupa" za kablove, tj. zanima me kad će doći do 175 metra?
 
koliko im je trebalo od spajanja pilona pa sve do sad, toliko im terba čini mi se do 175, tačnije još nekih 40 metara :) Mada možda i kraće jer će biti potrebno manje betona
 
To znači da najduže do Nove godine dolazimo do kraja betonskog dela pilona.
 
naravno da je sa pilona... bas da vidim tog majstora ko ce da odslika panoramu iz bilo kog pokretnog objekta :)

EDIT: al' bi neki vidikovac gore mlatio lovu....
 
Kartograf":17dysffc je napisao(la):
bas da vidim tog majstora ko ce da odslika panoramu iz bilo kog pokretnog objekta :)
Moram spomenuti da se takve stvari i panorame iz autonomnih letecih objekata rade odavno i kod nas. primera radi aerofokus.net

Inace ja bas mislim da nije sa pilona iz dva razloga. Prvo kran je nizi od navodnog pilona a drugo suvise je visoko kamera da bi bila na pilonu u toj fazi izgradnje.
 
Tako je,a ako pogledate tu temu,imate link na temi panorame,videcete da ima vise panorama a sve su slikane duz toka save od ade do usca.Dakle to je iz balona slikano 100%
 
nisam znao za aerofokus. Iz balona je moguce, naravno, ali u prvi mah mi je izgledalo kao d aje sa vrha pilona.
 
Počela je izgradnja prvih stubova za prilaz mostu:

za pristupnu rampu iz pravca sajma



i za silaznu rampu prema Čukarici




Trenutna visina vrha oplate je 140m, dužina čeličnog dela nad rekom 82m dakle do druge obale još oko 290m:



Evo još jučerašnjih slika mosta :









 
Primetio sam dosta negativnih komentara na UMP i na most. Ok na most sam jos i navikao ali na ump je malo noviji momenat ukoliko izuzmem Jovinov stav koji mi je poznat jos od pocetka cele price. Imam utisak da mnogi i ne znaju sta bi hteli sa jedne strane oce silne prikljucne i izlazne rampe a opet bi i da bude brzo i nedaj boze bez ijednog semafora kao da on ujeda. Za one koji nisu stvar pratili od pocetka, razlika sadasnjeg ump-a sa onim od pre par godina jeste u denivelisanoj petlji kod tosinog bunara za koji ce biti ostavljen prostor po novom planu kao i semaforizovano resenje raskrsnice kod hipodroma. Moram spomenuti da cemo se za par godina moci voziti sirokom saobracajnicom koja ce gotovo 3.5km ici na mostvoskoj konstrukciji ukljucujuci i most preko ade, uz cetri semafora kojima se moze dati prioritet i sinhronizacija. Na kraju krajeva dobicemo sasvim solidno resenje petlje radnicka sa sve kruznim tokom kao verovatno jedinim optimalnim resenjem tako da ja sa te strane mogu biti samo zadovoljan.
 
Igore uvek ce postojati ljudi koji ce se protiviti ovakvim projektima. Evo svi znamo koliko je bilo zatucanih ljudi kao sto je danas Jovin i koji su se protivili Gazeli. A danas Gazela je nuzno potrebna i naravno i ovaj most. Tako da ja kada pogledam takve komentare protiv mosta , ump itd. uopste ih ne citam jer kada svi nesto pametuju zasto onda oni nisu neke glavne baje. Lako je kritikovati iz stolice :cool: Zato cu da uzivam u ovim lepim slikama od Velikog Vracara i necu da se nerviram :laugh: Veliki Vracar +1 za sjajne slike
 
Super lokacija za slikanje je iz bg voza posle tunela,u istoj liniji su najveca hala sajma i pilon pa izgleda kao da se pilon nalazi na njoj.Ako se neko vozio bg vozom zna na sta mislim.
 
stek":9qy6eyli je napisao(la):
Igore uvek ce postojati ljudi koji ce se protiviti ovakvim projektima. Evo svi znamo koliko je bilo zatucanih ljudi kao sto je danas Jovin i koji su se protivili Gazeli. A danas Gazela je nuzno potrebna i naravno i ovaj most. Tako da ja kada pogledam takve komentare protiv mosta , ump itd. uopste ih ne citam jer kada svi nesto pametuju zasto onda oni nisu neke glavne baje.
Znači da ništa nisi shvatio...
Ne bih regaovao da nije bilo kvalifikacije "zatucani".
 
relja":3mwtkbut je napisao(la):
stek":3mwtkbut je napisao(la):
Igore uvek ce postojati ljudi koji ce se protiviti ovakvim projektima. Evo svi znamo koliko je bilo zatucanih ljudi kao sto je danas Jovin i koji su se protivili Gazeli. A danas Gazela je nuzno potrebna i naravno i ovaj most. Tako da ja kada pogledam takve komentare protiv mosta , ump itd. uopste ih ne citam jer kada svi nesto pametuju zasto onda oni nisu neke glavne baje.
Znači da ništa nisi shvatio...
Ne bih regaovao da nije bilo kvalifikacije "zatucani".
+1 теби, а Великом Врачару за слике.
 
Sadašnje rešenje UMP-a sa mostom na Adi je usvojeno, krediti uzeti, već ih otplaćujemo tako da više ne treba gubiti energiju na alternativne varijante.

Ne može se reći da je Jovin zatucan, daleko od toga.

Još jednom da se vratim na genezu, kako lično mislim da je trebalo: bataliti sve mega projekte koji razvijaju automobilski koncept i hrabro uleteti u projekat metro, dosta je izgovora da je to besnoslovno skupo, danas je tehnologija toliko napredovala da je sigurno 2-3 puta jeftinije nego pre 100 god.

Jedino održivo rešenje za grad preko milion stanovnika je kapacitetni nezavisni šinski sistem kao osnova sistema javnog prevoza. Ovaj koncept koji se kod nas sprovodi -automobilski koncept je kretanje u pogrešnom smeru, jer kad imate rast standarda, raste stepen motorizacije i nikad postojeći kapaciteti nisu dovoljni, uvek postoji potražnja za još većim. Taj model u odnosu na evropljne su primenili amerikanci i šta imaju autoputeve na mostovskim kontrukcijama u centru grada. nije doviljno 4 trake, pa grade 6 , pa nije dovoljno 6 pa grade 8.

I sam sam vozač, do skora sam na posao išao automobilom preko Gazele u špicevima, ono je za čiste mazohiste, ono nije vožnja ono je drndanje lamele i nerava. Kad mi se pružila alternativa BG:voz odma sam je prihvatio i mogu vam reći da sam mnogo opušteniji, i da manje nervozan dolazim na posao i odlazim sa njega. A uz to možete sresti kakvu simpatičnu devojku u vozu ;) (spojite ugodno sa korisnim).

Eto toliko, iako misim da sad gubimo energiju ponovo rapravljajući o tome. Dete se rodilo, valja ga ljuljati.
 
PIGLET":1ws0s4ol je napisao(la):
.... A uz to možete sresti kakvu simpatičnu devojku u vozu ;) (spojite ugodno sa korisnim).
Zdravo i ispravno rezonovanje, možda malo nerealno i neopravdano optimistično, ali pozitivno za voljni i pokretački momenat :cool: (mada, ko sam ja da pričam, ja obično pešačim do posla :) )

Enivej, srećno, šta god da si video / postigao :kk:
 
hmmm, znaci ovi sto rade mostic uradice i spojnice od Sajma ka NBG i od NBG ka Radnickoj...

Voleo bih da gresim, silno se nadam da nece biti tako ali, poucen iskustvima, neki crv sumnje mi govori da ce gradski oci po deadline-u izgradnje mosta "otvoriti" samo te dve mogucnosti - znaci sa NBG mostom do Banovog, a sa Sajma na NBG, i da ce to ostati tako kao privremeno resenje neko vreme...
 
Igor":2quph20u je napisao(la):
Moram spomenuti da cemo se za par godina moci voziti sirokom saobracajnicom koja ce gotovo 3.5km ici na mostvoskoj konstrukciji ukljucujuci i most preko ade, uz cetri semafora kojima se moze dati prioritet i sinhronizacija.
Знајући како се код нас усклађују семафори (крени Новосадским или Панчевачким путем, па ће ти бити јасно на шта мислим), не могу да делим твој оптимизам по том питању.
Igor":2quph20u je napisao(la):
Na kraju krajeva dobicemo sasvim solidno resenje petlje radnicka sa sve kruznim tokom kao verovatno jedinim optimalnim resenjem tako da ja sa te strane mogu biti samo zadovoljan.
И ја сам задовољан тим решењем. :cool: Да су тако решили још неке ствари на УМП-у (Хиподром пре свега), не бих се уопште бунио. Овако не могу да сакријем незадовољство појединим решењима (добро, знам да се и не трудим нешто претерано).
PIGLET":2quph20u je napisao(la):
Još jednom da se vratim na genezu, kako lično mislim da je trebalo: bataliti sve mega projekte koji razvijaju automobilski koncept i hrabro uleteti u projekat metro, dosta je izgovora da je to besnoslovno skupo, danas je tehnologija toliko napredovala da je sigurno 2-3 puta jeftinije nego pre 100 god.
+1 за ово. УМП је сигурно потребан, али постоји неколико ствари које су потребније (метро, обилазница...)
Kartograf":2quph20u je napisao(la):
Voleo bih da gresim, silno se nadam da nece biti tako ali, poucen iskustvima, neki crv sumnje mi govori da ce gradski oci po deadline-u izgradnje mosta "otvoriti" samo te dve mogucnosti - znaci sa NBG mostom do Banovog, a sa Sajma na NBG, i da ce to ostati tako kao privremeno resenje neko vreme...
Искрено се надам да ниси у праву. Видећемо како ће ићи прича са петљом.
 
Stek,

Jovin ne bi imao nista protiv mosta preko Ade (kakav god da je) kada bi redosled poteza u resavanju urbanistickih i saobracajnih problema bio drugaciji. ;)

Dakle, da se krenulo u prvu fazu izgradnje metroa (koji ukljucuje i metro-most, za koji je uradjen projekat jos daleke 1998.), danas bismo mozda bili nadomak prve linijie metroa. Most preko Ade je neophodan, to i svaka beba zna, samo sto verovatno ne bi bilo dovoljno novca za tako velelepan most. To i ne bi bila neka steta - imali bismo dva za iste pare. ;) A, vozili bismo se i metroom. Kud ces lepse... Jovina za predsednika! :gobb: :laugh:
 
potpisujem pigletov post,jasno izbalansirano i argumentovano je objasnio stvari :kk:
 
Vrh