Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

prostorni planer":1zgf03og je napisao(la):
stani shumar, ti sada racunas kao da ce na most ici samo ljudi iz pravca Pozeske, pa preko denivelisane raskrsnice. Najvise automobila na most ce se peci iz pravca Radnicke ulice + ne racunas saobracaj iz pravca Rakovice, a neko ce dolaziti i iz pravca sajma, eto, to je taman za ovaj kapacitet mosta, sto sad prave.
Stao :) Što se tiče raskrsnice kod Hipodroma za sad će biti samo dva pravca Požeška i Rakovica sa prilazima 1+1 i semaforom, potreban kapacitet mosta za takve prilaze je 1+1 pa taman da imaš i milion auta iz ta dva smera. Što se tiče Radničke mislim da će tu i biti najviše ulaza na most i to iz pravca Čukarice jer taj pravac će koristiti i skoro cela zapadna Srbija. Naravno da treba graditi most 3+3, ali ne mogu da verujem da za takav most mi radimo tako loše pristupne saobraćajnice tipa Hipodroma, pri tom ako ne bude tunela celi severni deo grada nece koristiti taj most.
 
Most pre kanalizacije
N. PANTIĆ | 23. septembar 2010. 21:13 | Komentara: 0
Gradska direkcija za građevinsko zemljište preraspodelila sredstva za infrastrukturne projekte


SRODNE VESTI

Kraj prve faza gradnje mosta preko Ade
Most "pregazio" rukavac
Kad tata mahne kranom
Kredit u dve trake
Novi kredit za most
POVEĆANJE budžeta Direkcije za građevinsko zemljište za skoro 3,5 milijardi dinara, očigledno nije bilo dovoljno da bi se obezbedila sva neophodna sredstva za nastavak radova na mostu preko Ade ciganlije, kao i na pristupnim saobraćajnicama. Da bi se prikupilo još 6,2 milijarde dinara za projekat "broj jedan" u Beogradu, novac je obezbeđen i preusmeravanjem sredstava koja su prvobitno namenjena za druge infrastrukturne investicije.

Tako je izmenama u dopunama Programa uređivanja i davanja u zakup građevinskog zemljišta koje su usvojili odbornici Skupštine grada sredstva namenjena za objekte i mrežu kanalizacije prepolovljena. Umesto planiranih 2,5 milijardi dinara, budžet je "skresan" na nešto više 1,2 milijarde. Od te sume, čak 900 miliona uzeto je od projekata koji su već započeti.


Takođe, u okviru programa uređivanja građevinskog zemljišta od prvobitnih 7,5 milijardi dinara, sada je dostupno skoro pet milijardi, što znači da će izrada pojedinih planova detaljne regulacije morati da sačeka. Do prelivanja novca došlo je i u okviru fonda projekata izgradnje saobraćajnica, koji je sada siromašniji za oko 600 miliona dinara.

– Program uređivanja i davanja u zakup dobio je novi 3,5 milijarde dinara, pre svega zbog ubrzane dinamike radova na izgradnji mosta na Adi ciganliji, kao i na prilaznim saobraćajnicama - kaže direktor Direkcije za građevinsko zemljište Boris Ranković. - Ova sredstva su obezbeđena od kreditnog zaduživanja, povećanja prihoda i zakupa građevinskog zemljišta i poslovnog prostora, kao i od suficita iz prethodne godine.

Kada je reč o gradnji kanalizacije, Ranković ističe da će radovi biti nastavljeni u naselju Mali zbeg, kao i na kolektoru na autoputu, duž industrijske zone Gornji Zemun.

Direkcija za građevinsko zemljište često preusmerava novac zato što ne postoji mogućnost da neki projekti budu završeni. Često radove usporavaju nerešeni imovinsko-pravni odnosi, pa se zato nadležni u Direkciji odlučuju da preusmere sredstva kako ne bi bila neiskorišćena.

http://novosti.rs/vesti/beograd.74.html:301242-Most-pre-kanalizacije
 
Sta,i njima ne prave kanalizaciju dok se ne zavrsi obelisk most na Adi Ciganliji? :)
 
Ne znam za most (koji bar nama treba k'o leba, pa nek i kosta kao da ga Feroz pravi), ali znam da ulicama Delhi-a (bas ispod mosta u centru) prolaze fekalije. Al da vidis tek njihov Karton City!? Auu... :laugh:
 
Proći će par dana, možda koja nedelja, dok se ne razjasni šta ova odluka tačno znači. Malo zbunjujuće :rolleyes:

Moram da priznam, kada sam pisao da će zbog ovakvog mosta trpeti drugi projekti, mislio sam da će se to desiti pošto most bude završen, tokom otplate kredita, a ne ovako brzo.
I ono što mi nije jasno - i pored obezbeđenih kredita, i pored toga što radovi teku po planu,mora da se odvoji još sredstava, iz drugih izvora.

Mislio sam da će biti smeha, ali sad mi stvarno nije do toga.


Ali zato u međuvremenu gradonačelnik/makreting modgul organizuje konferenciju ...


PS - predlog za redakciju Beobuilda - zašto u "Belgrade eye" ne stavite i praćenje cene mosta preko Ade?
 
Upravo...Ja sam slab sa ekonomijom,kreditima i.t.d. Mozda proguraju i taj deo UMP-a sa mostom i prvu fazu metroa ali zato prakticno nisto vredno pomena se nece moci graditi u Beogradu zbog kreditnog zaduzenja.

Sistem poznatiji pod nazivom:-Ko da sutra ne postoji.
 
:dil:
relja":247yoen1 je napisao(la):
Proći će par dana, možda koja nedelja, dok se ne razjasni šta ova odluka tačno znači. Malo zbunjujuće :rolleyes:

Moram da priznam, kada sam pisao da će zbog ovakvog mosta trpeti drugi projekti, mislio sam da će se to desiti pošto most bude završen, tokom otplate kredita, a ne ovako brzo.
I ono što mi nije jasno - i pored obezbeđenih kredita, i pored toga što radovi teku po planu,mora da se odvoji još sredstava, iz drugih izvora.

Mislio sam da će biti smeha, ali sad mi stvarno nije do toga.


Ali zato u međuvremenu gradonačelnik/makreting modgul organizuje konferenciju ...


PS - predlog za redakciju Beobuilda - zašto u "Belgrade eye" ne stavite i praćenje cene mosta preko Ade?
To znaci da nece imati novca da zavrse ceo projekat. U stvari, most ce se zavrsiti jer mora da se zavrsi i nemogu ga ostaviti ne dovrsenog naravno, zavrsice i zbudzice radnicku i ostalo sa Cukaricke strane, Novi beograd ce odraditi samo toliko da ima pristup mostu, a ostalu infrastrukturu koja ide uz to kao i pravno imovinske odnose ce preskociti jer nece imati novca za raseljavanje - za sada se to da videti.
Ja bih voleo da nisam u pravu!
 
mastercat":3otn0ebd je napisao(la):
vucko":3otn0ebd je napisao(la):
Pa ne...Kanalizacija je luksuz dok se pravi faraonski most...
Po toj logici metro je u odnosu na kanalizaciju teska perverzija
Pa do sada za nas je bila sve perverzija, a sada bih hteli sve odjednom, a izgleda da cemo malo popricekati. I ovo sto se radi malo je ko mogao poverovati pre jedno 5-6 godina.
 
mastercat":3ht27kmr je napisao(la):
vucko":3ht27kmr je napisao(la):
Pa ne...Kanalizacija je luksuz dok se pravi faraonski most...
Po toj logici metro je u odnosu na kanalizaciju teska perverzija
Exactly!Zato se i predaje belam na arhitektonskom fakultetu,pogledaju temu metro sta je napisao nothke...

Verujem da ce biti most gotov i deo ump-a koji se pominje ne brini se mastercat,mada postle toga ce biti stagnacija u beogradu osim mosta borca-zemun koji nam treba kao saudijskoj arabiji automobili na struju i zavrsetka te famozne obilaznice do bubanj potoka.Dakle mozda im i nije lose da izgube izbore jer ne bi imali od kojih para da grade.Zato i Djile prica pomalo stidljivo a i mediji da ce ici na "visu poziciju",nsita od njegove price da oce 2 mandata da odradi u BG-u kao gradonacelnik.
 
relja":u29tyheu je napisao(la):
I ono što mi nije jasno - i pored obezbeđenih kredita, i pored toga što radovi teku po planu,mora da se odvoji još sredstava, iz drugih izvora.
Вероватно зато што ће приступне саобраћајнице испасти много скупље?
LUCAS":u29tyheu je napisao(la):
Pa do sada za nas je bila sve perverzija, a sada bih hteli sve odjednom, a izgleda da cemo malo popricekati. I ovo sto se radi malo je ko mogao poverovati pre jedno 5-6 godina.
Па кад је саобраћај био тотално запуштен. Дошли смо до тога да нам 5 великих пројеката требају за јуче и све док сви не буду завршени неће се осетити бољитак.
vucko":u29tyheu je napisao(la):
postle toga ce biti stagnacija u beogradu osim mosta borca-zemun koji nam treba kao saudijskoj arabiji automobili na struju
Не претеруј, потребан је још који мост преко Дунава. Сад, то што се ја не слажем са његовом локацијом (и о томе све време трубим и попљуван сам због тога), то је друга прича.
Felipe":u29tyheu je napisao(la):
Citam temu...i razmisljam o emigraciji...
Прочитај у мом потпису шта је Хомер Џеј на то рекао...
 
Wile E. Coyote":3d0g9sug je napisao(la):
relja":3d0g9sug je napisao(la):
I ono što mi nije jasno - i pored obezbeđenih kredita, i pored toga što radovi teku po planu,mora da se odvoji još sredstava, iz drugih izvora.
Вероватно зато што ће приступне саобраћајнице испасти много скупље?
Sad se postavlja pitanje - šta su u finansijskoj konstrukciji pristupne saobparaćajnice, a šta je UMP, i zašto se to uopšte još uvek zove UMP?
A kad sam pričao da se most i prilazi mostu ne mogu posmatrati odvojeno, popljuvaše me.

Ovo me podseti na onaj dijalog o američkom budžetu u filmu "Dave" u kojem dvojnik američkog predsednika postaje de facto predsednik:
"If i'd ran my business this way, I'd be out of business!"
 
"Poštovani g. Bekić,

Hvala vam na vašoj registraciji. Sa zadovoljstvom vas očekujemo na konvenciji 1. oktobra.

Srdačan pozdrav,

Tamara Aceva

Community Relations Manager

Sava Bridge Project PME

Louis Berger Group

Ada Ciganlija bb

11000 Belgrade, Serbia"

Laaaaaa la la la laaaaaaaaaaaaaa xD
 
Kako bre rodjace arandjele???Jel si nesto posebno uradio ili si samo reko da hoces biti tamo?:)
 
vucko":uzbum1mf je napisao(la):
Pa ne...Kanalizacija je luksuz dok se pravi faraonski most...
Svi koji se voze diližansom 12 ili 13 pa kad pomenuta zastane na stanici Gospodarska mehana su primetili u poslednje vreme da nešto strašno smrdi. dal je kanalizacija negde pukla pa se oseća ili su počele da bazde okolne septičke jame.

Pa nam netreba ni Delhi ni Bombaj
Lepo je govorio pok Zoki Radmilović (Radovan III)
jednim pravcem idemo mi u metrou a u drugom pravcu govna
vrlo isplativa govnoželeznica jednim udarcem dve muve
 
vucko":3ixndxtk je napisao(la):
Kako bre rodjace arandjele???Jel si nesto posebno uradio ili si samo reko da hoces biti tamo?:)
Poslao sam sledeće:

"Miloš Bekić, student Ekonomskog fakulteta fakulteta u Beogradu, '88 godište"

A i spomenuo sam da pratim izgradnju mosta od početka i da ga fotografišem povremeno xD
 
relja":34ccciun je napisao(la):
Wile E. Coyote":34ccciun je napisao(la):
relja":34ccciun je napisao(la):
I ono što mi nije jasno - i pored obezbeđenih kredita, i pored toga što radovi teku po planu,mora da se odvoji još sredstava, iz drugih izvora.
Вероватно зато што ће приступне саобраћајнице испасти много скупље?
Sad se postavlja pitanje - šta su u finansijskoj konstrukciji pristupne saobparaćajnice, a šta je UMP
Е, видиш, то и мене живо занима. Вероватно су рачунали на "гитару" па сад, кад су ипак решили да одраде нормално решење, видели су да ће то коштати к'о Светог Петра кајгана.
relja":34ccciun je napisao(la):
zašto se to uopšte još uvek zove UMP?
А што се деоница од Змаја до Батајнице зове "Новосадски аутопут"? Што се трамвај (тзв. белам) зове "метро"? Што се раскрсница код Хиподрома зове "петља"? Што се полуаутопут 30 година наплаћује? Што се Панчевачки пут, са све семафорима и ограничењем од 60 км/ч води као аутопут? Што се...
 
^^

djilas.7559.jpg
 
Vrh