Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

LUCAS":3irp6j9b je napisao(la):
Ma nisu problem lezeci policajci na Kosi uopste, mislim da se to da pomeriti vrlo lagano.
Ležeći policajci se neće pomerati, zato što su na pešačkom prelazu pored osnovne škole.

Ulica je već uska i ne može se proširiti u magistralu, a i nema svrhe, jer pre tog pešačkog ima 5 semafora do "lakta" kod "Tempa" i "Rodića". Na jednom delu desna traka služi kao parking. Trasa UMPa na Bežanijskoj kosi već prolazi jednim delom kroz naselje, a drugim telom tik uz zgrade (ljudi bi imali izlaz sa parkinga na magistralu, na magistrali bi bile autobuske stanice...), a i gre'ota za drvored. Čak ne može ni paralelno sa ulicom da se napravi nešto novo - odmah pored je i dalekovod, na samoj Kosi su kuće, a na padini, tačnije u samom brdu, su betonska skloništa još iz vremena Zemusnkog aerodroma i Kraljevine Jugoslavije.
Nema od te ideje ništa.
 
Wile E. Coyote":2junikvo je napisao(la):
Не, Реља, не граде магистралу. Граде улицу.
Ali i dalje svi pričaju o UMP-u. A od M u UMP nema više ništa. Bolje da smislimo ime za novu ulicu.
Predlažem, pošto je paralelna sa Jurija Gagarina, da se rezerviše za Nila Armstronga (osim ako nekome iz SPSa ne zasmeta njegova služba u Koreji :) )
 
dragan44":191wcs84 je napisao(la):
vucko":191wcs84 je napisao(la):
Ne,pozeska ce biti 1+1 nisu jos smislili imbecili da to svoje,sada samo forsiraju pravi pravac sa mosta,objasnice ce ti neko drugi podrobnije to...
Baš me interesuje kako će da odrade onaj deo Požeške od raskrsnice sa tranvajem ispod Šumarskog fakulteta pa pored hipodroma onaj deo brda iza Šumarskog je klizište a iznad su zgrade i u produžetku je groblje, a sa leve strane je Caričin grad i one stare kuće koje su pod zaštitom države. Ajd sad da vidim pametnjakoviće šta će i kako će a ja imam predlog.
da taj deo bude jednosmeran prema hipodrumu, a onaj deo ulice što ide sa leve strane mosta kud ide diližansa da bude jednosmerna prema brdu. Samo tako mogu da odrade bez ikakvih posledica.
Veza sa Požeškom je možda i majka svih pitanja.
 
Hm...Nisam uzoznat sa situacijom skroz,ali evo recimo kako ce uraditi ump u severnom bulevaru da bi sacuvali platane tamo(tako stoji u dokumentima).Ostavice vece razdelno ostrvo u sredini sa drvoredom platana a smerovi ce biti odaljeni mnogo vise nego obicno da bi prosao ump.

Ako se izmesti taj dalekovod i ovako urade smerovi mozda bi i moglo?hm?
 
Treba sačekati objašnjejne, tj. da li je to samo ratifikovanje ranijih odluka, ili novo uvećanje (obzirom na cifru, mislim da je ovo prvo).
 
relja":2q0jjomm je napisao(la):
LUCAS":2q0jjomm je napisao(la):
Ma nisu problem lezeci policajci na Kosi uopste, mislim da se to da pomeriti vrlo lagano.
Ležeći policajci se neće pomerati, zato što su na pešačkom prelazu pored osnovne škole.

Ulica je već uska i ne može se proširiti u magistralu, a i nema svrhe, jer pre tog pešačkog ima 5 semafora do "lakta" kod "Tempa" i "Rodića". Na jednom delu desna traka služi kao parking. Trasa UMPa na Bežanijskoj kosi već prolazi jednim delom kroz naselje, a drugim telom tik uz zgrade (ljudi bi imali izlaz sa parkinga na magistralu, na magistrali bi bile autobuske stanice...), a i gre'ota za drvored. Čak ne može ni paralelno sa ulicom da se napravi nešto novo - odmah pored je i dalekovod, na samoj Kosi su kuće, a na padini, tačnije u samom brdu, su betonska skloništa još iz vremena Zemusnkog aerodroma i Kraljevine Jugoslavije.
Nema od te ideje ništa.
Sve je to tacno Relja, ali sve to moze i da se uradi. Skola je ogradjena, a sto se semafora tice, boze moj, imacemo ih milion duz UMP-a. Ali kad se spustas niz kosu tu ces moci da prosiris ukoliko se budu pridrzavali plana. No bojim se da ce odustati pod izgovorom, to nije bitno sada nema se para. Ali koliko znam, novac je obezbedjen iz EU ili se varam?!
 
Lucas, ležeći su ispred škole zato što je takav propis. Da, i druge škole imaju ograde, postoje i ograde na trotoaru da se sitna deca ne bi zatrčavala, ali ležeći su tu da nateraju vozače da uspore. I to se neće menjati.
 
relja":264osnjs je napisao(la):
dragan44":264osnjs je napisao(la):
vucko":264osnjs je napisao(la):
Ne,pozeska ce biti 1+1 nisu jos smislili imbecili da to svoje,sada samo forsiraju pravi pravac sa mosta,objasnice ce ti neko drugi podrobnije to...
Baš me interesuje kako će da odrade onaj deo Požeške od raskrsnice sa tranvajem ispod Šumarskog fakulteta pa pored hipodroma onaj deo brda iza Šumarskog je klizište a iznad su zgrade i u produžetku je groblje, a sa leve strane je Caričin grad i one stare kuće koje su pod zaštitom države. Ajd sad da vidim pametnjakoviće šta će i kako će a ja imam predlog.
da taj deo bude jednosmeran prema hipodrumu, a onaj deo ulice što ide sa leve strane mosta kud ide diližansa da bude jednosmerna prema brdu. Samo tako mogu da odrade bez ikakvih posledica.
Veza sa Požeškom je možda i majka svih pitanja.
Pa koja je logika da Požeška sa nadvožnjakom bude povezana 1+1 da bi što manje vozila sa BB koristilo most? Pri tom tunel će biti jednog lepog dana i na kraju ostaje da taj most neće ni moći niko da koristi. Pardon ostaje 1+1 pravac iz Rakovice (proširenje isto jednog lepog dana). Za takve pristupne saobraćajnice dovoljan je i most sa 1+1 trakom.
 
relja":1unppues je napisao(la):
Lucas, ležeći su ispred škole zato što je takav propis. Da, i druge škole imaju ograde, postoje i ograde na trotoaru da se sitna deca ne bi zatrčavala, ali ležeći su tu da nateraju vozače da uspore. I to se neće menjati.
Slazem se, al ko sto rekoh, po meni UMP pocinje od raskrcnice Tbunar/NDobrovica pa nadalje, a odatle treba da se uradi kao sto je recceno (nacrtano - projektovano) na to sam mislio.
 
Kad razmislim malo ljudi sa banovog brda koji imaju kola ce biti odusevljeni,em ih zeznuse za pozesku em ce pristup biti 1+1 ili da jurcaju do sajma u onaj buduci lavirint za koga ce mostarska petlja biti mala maca :p
 
Vucko, poenta priče je da za takve pristupne saobraćajnice dovoljan i most 1+1,

Ako nije mogu da stave i semafor u Radničku :bash:
 
Ne bi bilo lose da neko uradi pristupne i predpristupne za GE.Da oni koji nemaju, imaju bolju pretstavu.
 
Džaba Boki, skinuše i most, ni žalba nije vredela :(
Hi there,

Thank you for your note.

The 3D Buildings layer is for buildings which currently exist in the real
world. It appears that your model represents a building that may be under
construction or is not yet completed. Please resubmit your model upon the
building's completion.

Sincerely,

- The 3D Warehouse Appeals Team
Što se mosta tiče, sumnjam da će biti toliko crno kolko se ovde prognozira... Tunel uvek može da se pomeri dalje od Njiletove raskrsnice. Ja sam siguran da je Beogradu potreban jedan most, baš na ovom mestu, a kad se već pravi, onda je dobro da se pravi za budućnost. Uostalom, za godinu dana ćemo da vidimo na šta će da liči, pa posle možemo da pljujemo ako ne valja...
 
Mislim i ja da Beogradu treba treba ovakav most ali sa dobrim pristupnim saobraćajnicama, u suprotnom to je bacanje para.
 
shumar":luu4s6b6 je napisao(la):
Mislim i ja da Beogradu treba treba ovakav most ali sa dobrim pristupnim saobraćajnicama, u suprotnom to je bacanje para.
Bas tako i nikako drugacije! Dzaba most ako do mosta ne mozes da dodjes.
 
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=09&dd=23&nav_id=460480

B92 Biz Vesti Srbija

Od grada za most kod Ade 60 mil. €
23. septembar 2010. | 00:03 | Izvor: Beta
Beograd -- Skupština Grada Beograda je odlučila da se sredstva za izgradnju mosta na Adi Ciganliji i pristupnih saobraćanica povećaju za oko 6,2 milijarde dinara.

Cilj je da se ubrzaju radovi, a sredstva su obezbeđena kreditima i preraspodelom sredstava za uređenje građevinskog zemljišta.

Prvobitno je bilo predviđeno da se u izgradnju mosta preko Save uloži 12,2 milijarde dinara, dok su sredstva za to sada 18,4 milijarde dinara.

Odbornici gradskog parlamenta usvojili su i Odluku o zaduženju grada u funkciji podsticanja građevinske industrije Srbije, po projektima koje je kandidovao grad Beograd.

Zamenik gradskog sekretara za finansije Radomir Kostadinović kaže da je ukupna vrednost 10 projekata koje je kandidovao grad Beograd više od četiri milijarde dinara.

Prema njegovim rečima, Beograd se obavezuje da obezbedi sredstva u budžetu grada za 2010/2011. godinu na ime učešća u finansiranju projekata u iznosu od 10 odsto od ukupne vrednosti projekata, što je bio jedan od uslova kandidovanja projekata.

Kostadinović je naveo da je, saglasno zaključcima Vlade Srbije, a u cilju realizacije podsticanja građevinske industrije u uslovima ekonomske krize predviđeno da grad prihvati obavezu otplate duga u visini od 40 odsto ukupne vrednosti projekata.

Predsednik Skupštine grada Aleksandar Antić je kazao da će se otpisivanjem određenih kamata obaveze gradjana smanjiti na "neki razuman nivo, koji su u mogućnosti da plate".

"Pokušaćemo tako relaksiramo teško stanje u kome su i privreda i gradjani jer ne želimo da se gradski budžet puni na osnovu kamata već na osnovu realnih prihoda", istakao je Antić.
Novinari k'o novinari, pre bi odsekli desnu ruku nego da postave pitanje i razjasne o čemu se radi, samo prenose šta im se servira.

Da li je ovo povećanje budžeta mosta, ili samo ozvaničavanje aktiviranja poslednjeg kredita?

I uostalom, šta sad to treba da znači
Cilj je da se ubrzaju radovi, a sredstva su obezbeđena kreditima i preraspodelom sredstava za uređenje građevinskog zemljišta.
kada se zna rok - kraj 2011, zna se ugovorena cena, kao i penali? Zašto treba da se troši još para?
 
stani shumar, ti sada racunas kao da ce na most ici samo ljudi iz pravca Pozeske, pa preko denivelisane raskrsnice. Najvise automobila na most ce se peci iz pravca Radnicke ulice + ne racunas saobracaj iz pravca Rakovice, a neko ce dolaziti i iz pravca sajma, eto, to je taman za ovaj kapacitet mosta, sto sad prave.
 
relja":99kb0qx4 je napisao(la):
Lucas, ležeći su ispred škole zato što je takav propis. Da, i druge škole imaju ograde, postoje i ograde na trotoaru da se sitna deca ne bi zatrčavala, ali ležeći su tu da nateraju vozače da uspore. I to se neće menjati.
Вас двојица упорно заборављате део изнад тих лежећих полицајаца. УМП је на раскрсници са Партизанске авијације споредна улица (!) а при томе су две траке за скретање а једна трака за право, па следећа раскрсница, где је хаос у проширењу за скретање... Цео тај део је све само не магистралан. Значи, није само проблем у лежечћим полицајцијма, него у целом делу изнад Тошиног бунара.
Михаило":99kb0qx4 je napisao(la):
Tunel uvek može da se pomeri dalje od Njiletove raskrsnice. Ja sam siguran da je Beogradu potreban jedan most, baš na ovom mestu, a kad se već pravi, onda je dobro da se pravi za budućnost. Uostalom, za godinu dana ćemo da vidimo na šta će da liči, pa posle možemo da pljujemo ako ne valja...
Не да може, него ће морати иначе ће бити хаос, само не знам како ће то да изведу.
 
Vucko:
Мирко wrote:
Иначе је бацање пара - у Саву.

Jovine ti li si???

Хаха - проваљен сам

:)

Шалим се, нисам Јовин, и моји аргументи су мало другачији: он сматра да тај мост није потребан, ја да јесте, али уз боље пројектовање приступних саобраћајница.

Када је о Бежанијској коси реч, пошто ту живим, нити ће ти лежећи полицајци да буду уклоњени, нити треба да их склоне, јер су поред школе у коју иде 2.000 деце. По мени, траса УМП-а која почиње од Кванташа од почетка је погрешна (између осталог, обухвата и Т-6 ,који је природно део СМТ).
Рекао бих да УМП треба да почиње од петље Аутопута и Тошиног Бунара, да обухвата део Т. Бунара до укрштања са Николе Добровића и даље да настави "редовном трасом". Наравно, све денивелисано. Акценат би био на скретању целокупног тока саобраћаја са Аутопута из правца Шида којем је циљ на Чукарици, Раковици, Савском венцу, савском делу Новог Београда... Тако би УМП добио пуну улогу "одбрамбеног (полу)прстена" око градског језгра и поприлично рашчистио саобраћајнице које, иначе, трпе велико оптерећење. Страхујем да ће неквалитетном везом са Аутопутем, какву ћемо добити, будућа саобраћајница постати само део одавно постојећег проблема.
 
Znam,ali je ista uzrecica bila hehe :)

Hm...Slazem se sa tobom,to je to spajanje ump-a i smt-a koje uradise i sa stare strane bg-a koja se sada ne gradi.mozes li ilustrovati to na bilo kojoj mapi molim te ako nije problem?

Edit:

Prilaz iz pozeske

pozeska.jpg


http://img834.imageshack.us/img834/4319/pozeska.jpg
 
Ех, на жалост сам релативно слабо опремљен, али кад се дочепам бољег рачунара онда ћу нешто и нацртати. Речима то изгледа овако: петља аутопута и Т. бунара се дограђује и претвара у детелину (уместо садашњег решења са семафорима); даље, 2+2 траке Тошиног бунара спуштају нивелету и пролазе испод кружног тока на расрсници с Миланковићевим булеваром, задржавајући нивелету и на следећем укрштању, са Ул. Николе Добровића (изнад такође кружни ток), где укопане скрећу улево, ка пројектованој траси УМП-а уз железнички насип, и проширене на 3+3 извесном дужином иду површински, затим се издижу на стубове пред укрштање са Омладинских бригада и даље издигнуте настављају до моста. Петље су и у О. бригада и Шпанских бораца.
Ово је, по мени, услов да се добије допвољно квалитетна саобраћајница, која може да привуче саобраћај са Аутопута довољно рано, јер, бојим се да ће, ако возачи буду размишљали да ли да се код Арене одвоје за нови мост, или да наставе Газелом па поред Сајма, временом већина њих увидети да је - посебно ван шпица - ово друго боља опција.
 
shumar":fda6x524 je napisao(la):
relja":fda6x524 je napisao(la):
dragan44":fda6x524 je napisao(la):
Baš me interesuje kako će da odrade onaj deo Požeške od raskrsnice sa tranvajem ispod Šumarskog fakulteta pa pored hipodroma onaj deo brda iza Šumarskog je klizište a iznad su zgrade i u produžetku je groblje, a sa leve strane je Caričin grad i one stare kuće koje su pod zaštitom države. Ajd sad da vidim pametnjakoviće šta će i kako će a ja imam predlog.
da taj deo bude jednosmeran prema hipodrumu, a onaj deo ulice što ide sa leve strane mosta kud ide diližansa da bude jednosmerna prema brdu. Samo tako mogu da odrade bez ikakvih posledica.
Veza sa Požeškom je možda i majka svih pitanja.
Pa koja je logika da Požeška sa nadvožnjakom bude povezana 1+1 da bi što manje vozila sa BB koristilo most? Pri tom tunel će biti jednog lepog dana i na kraju ostaje da taj most neće ni moći niko da koristi. Pardon ostaje 1+1 pravac iz Rakovice (proširenje isto jednog lepog dana). Za takve pristupne saobraćajnice dovoljan je i most sa 1+1 trakom.
Već mogu da zamislim kuknjavu vlasti kad za 10-15 godina svi sa Banjice i Dedinja nagrnu Drajzerovom prema Miloševom konaku, a ono semafor a kolona sve gore do bolnice iz suprotnog pravca iz Rakovice ista situacija svi bi na most a pristup mostu 1+1 a onda hrpa automobila kod Hipodruma na semaforu od Banovog brda čeka da se uključe na most.
EEEEEEEEEEEEEEEEE onda će biti što nismo razmišljali na vreme pa sagradili tunek de su današnji tereni FK Milicionar koji bi izlazio na Nehruovu nema nikakvih petlji pre tunela nema ni posle tunela, a sad sa mosta prvo našta nailazite petlja kod Gagarina pa semafori biće to kolone na mostu kao što su sad na Gazeli. I svi će da se vrate na staru Gazelu a obaj most će biti neiskorišten.
 
Мирко":w1dyyrwz je napisao(la):
Ех, на жалост сам релативно слабо опремљен, али кад се дочепам бољег рачунара онда ћу нешто и нацртати. Речима то изгледа овако: петља аутопута и Т. бунара се дограђује и претвара у детелину (уместо садашњег решења са семафорима); даље, 2+2 траке Тошиног бунара спуштају нивелету и пролазе испод кружног тока на расрсници с Миланковићевим булеваром, задржавајући нивелету и на следећем укрштању, са Ул. Николе Добровића (изнад такође кружни ток), где укопане скрећу улево, ка пројектованој траси УМП-а уз железнички насип, и проширене на 3+3 извесном дужином иду површински, затим се издижу на стубове пред укрштање са Омладинских бригада и даље издигнуте настављају до моста. Петље су и у О. бригада и Шпанских бораца.
Мирко, сјајна идеја, али је усрана са другим крајем. Идеално би било да се онда даље настави кроз тунел, па преко Аутокоманде и на спајање са аутопутем, тако да аутопут ЗАИСТА има алтернативни правац, али су код Хиподрома све усрали.
dragan44":w1dyyrwz je napisao(la):
EEEEEEEEEEEEEEEEE onda će biti što nismo razmišljali na vreme pa sagradili tunek de su današnji tereni FK Milicionar koji bi izlazio na Nehruovu nema nikakvih petlji pre tunela nema ni posle tunela, a sad sa mosta prvo našta nailazite petlja kod Gagarina pa semafori biće to kolone na mostu kao što su sad na Gazeli. I svi će da se vrate na staru Gazelu a obaj most će biti neiskorišten.
Тога се и ја плашим.
 
Тако је, алтернативни правац Аутопуту од Аутокоманде до краја Новог Београда - на најоптерећенијој деоници. И онда на дисплеју обавештење: "Гужва на Газели", и ти скренеш ка тунелу и возиш на нови мост... Свемирска техника? Не! Постоји одавно по свету.
 
Vrh