Ако се нешто гради, треба да се одради "по прописима". Сматрам, лично, да је саобраћајница у нивоу на НБГ-у веће "бацање пара" од оне која би била издигнута на стубовима, једноставно зато што је ту однос уложеног и онога што се добија много гори: да је на стубовима, добили бисмо, за утрошен новац, алтернативу Аутопуту; овако, не добијамо НИШТА, јер је неко лепо приметио да се паралелно, одмах иза пруге, налази исти такав, Миланковићев булевар, који има знатну резерву у капацитету. Штавише, типујем да ће пропратни ефекат изградње овакве трасе УМП-а бити УСПОРАВАЊЕ САОБРАћАЈА НА НОВОМ БЕОГРАДУ, што је, стварно, штета.
Мислим и да је УМП заиста потребан Београду, управо ако жели да постане град који није под "окупацијом" аутомобила. Посебно је важан део од аутопута до Панчевца, јер су попречне везе у Београду - катастрофалне. Када се то направи, биће мање кола на Славији, код Главне поште, код Каленића итд. Е, сад, ако и ту прибегну неком "економичнијем" решењу, као на НБГ-у или на петљи Царева ћуприја, онда боље да ништа и не праве.
Мислим и да је УМП заиста потребан Београду, управо ако жели да постане град који није под "окупацијом" аутомобила. Посебно је важан део од аутопута до Панчевца, јер су попречне везе у Београду - катастрофалне. Када се то направи, биће мање кола на Славији, код Главне поште, код Каленића итд. Е, сад, ако и ту прибегну неком "економичнијем" решењу, као на НБГ-у или на петљи Царева ћуприја, онда боље да ништа и не праве.