Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Ако се нешто гради, треба да се одради "по прописима". Сматрам, лично, да је саобраћајница у нивоу на НБГ-у веће "бацање пара" од оне која би била издигнута на стубовима, једноставно зато што је ту однос уложеног и онога што се добија много гори: да је на стубовима, добили бисмо, за утрошен новац, алтернативу Аутопуту; овако, не добијамо НИШТА, јер је неко лепо приметио да се паралелно, одмах иза пруге, налази исти такав, Миланковићев булевар, који има знатну резерву у капацитету. Штавише, типујем да ће пропратни ефекат изградње овакве трасе УМП-а бити УСПОРАВАЊЕ САОБРАћАЈА НА НОВОМ БЕОГРАДУ, што је, стварно, штета.
Мислим и да је УМП заиста потребан Београду, управо ако жели да постане град који није под "окупацијом" аутомобила. Посебно је важан део од аутопута до Панчевца, јер су попречне везе у Београду - катастрофалне. Када се то направи, биће мање кола на Славији, код Главне поште, код Каленића итд. Е, сад, ако и ту прибегну неком "економичнијем" решењу, као на НБГ-у или на петљи Царева ћуприја, онда боље да ништа и не праве.
 
I ja sam licno razmisljao o ump-u kao drugoj vrsti autoputa,dakle sve raskrsnice da budu denivelisane(na nbg),da bude na stubovima i da nema ulaza na njega iz objekata,a koliko vidim po planovima gradice se neki privredni objekti izmedju zeleznickog nasipa i ump-a u delu ka tosinom bunaru.Dakle ko sto rekoste Milankovicev Bulevar II
 
Znam da se oko koncepta UMPa nikada nećemo složiti (osim ako bi ga ikad izgradili onako kako je zamišljen pa bi se u praksi pokazao kao promašaj).

U međuvremenu sam pročitao i postove sa poslednjim novostima na temi o RASKRSNICI kod Hipodroma.

Pošto neće biti ništa od brze magistrale, i pošto ovo što se gradi neće prolaziti kroz ceo grad i povezivati dva oboda grada, kako je bilo zamišljeno, već počinje od sredine (Bežanijska kosa je pod semaforima i ležećim policajcima) i završava se u sredini (kod zamišljenog tunela) ne vidim jak razlog da od Tošinog bunara do mosta ulica bude na stubovima. Gužve? Pa - od M u UMP nije ostalo ništa, to je sada samo ulica od NBG-a do Čukarice, koja prelazi preko Save. Nova ulica od Tošinog bunara do Buvljaka i petlja na prostoru između Belvila i Buvljaka bi rešila i taj problem.

edit: a šta bi, uostalom, bio taj uzdignuti kolovoz na stubovima, osim razvučeni navoz na most?

Zašto bi uopšte tramvaj išao okolo-naokolo, kad već postoji mogućnost direktnog povezivanja šina sa Jurija Gagarina u delu duž Buvljaka? Da li je to zbog niske konstrukcije samog kolovoza na mostu?
 
Тачно, Реља, међутим, ако је то сада само улица која повезује Нови Београд и Чукарицу, а не магистрала за цео град, онда нам не треба онолики мост, итд. Врзино коло.



Wile E. Coyote - извињавам се због непримерене употребе речи "петља".
 
Ako izbaciš ovo "međutim"- ponavljaš ono što ja pričam godinama.
 
I onda se vratimo na tezu da je bolje bilo dobiti funkcionalnu magistralu nego faraonski most,ali izbori se lakse dobijaju na faraonskim mostovima...
 
relja":3u9yj9vt je napisao(la):
Ako izbaciš ovo "međutim"
Koga bre da izbaci? :)

Ako se i napravi put na stubovima na Novom Beogradu, nema ko da ga napuni ako se ne napravi pristup s druge strane.

Problem je što i to sve vazda košta, a te pare mogu možda pametnije da se iskoriste, jer zakopavanje u veliki kredit koji će lošu stvar da učini podnošljivom će sprečiti ulaganje u neke odlične stvari koje mogu da daju mnogo veću dobit.

Nadam se da će shvatiti da i železničko/autobuska stanica na Novom Beogradu isto tako može da bude veliki projekat za ugrađivanje, pa da se bar ugrađuju u nešto smislenije. Isto tako, da i železnička stanica na Karaburmi s koje vozovi kreću svakih 15 minuta ka Batajnici ili Železniku može da dobije izbore.

Čudo jedno kako ne mogu da budu kreativni ni kad kradu, čak se i iste laži se vrte godinama. Valjda zato što još uvek vrše posao..
 
@Vučko To si ti rekao, ne ja :)
Ipak, magistrala je skuplja za red veličina od mosta, sa ili bez pristupnih saobraćajnica, svejedno.
 
Мирко":1or30ycp je napisao(la):
Wile E. Coyote - извињавам се због непримерене употребе речи "петља".
Овај пут ти опраштам. Немој да те поново понесе пропаганда :lol:
vucko":1or30ycp je napisao(la):
I onda se vratimo na tezu da je bolje bilo dobiti funkcionalnu magistralu nego faraonski most,ali izbori se lakse dobijaju na faraonskim mostovima...
Нас неколицина о томе од почетка тупи а заузврат нас пљују (нећу да именујем ко се у томе највише истиче, сви знамо).
medjutim":1or30ycp je napisao(la):
relja":1or30ycp je napisao(la):
Ako izbaciš ovo "međutim"
Koga bre da izbaci? :)
Како да ти дам више од +1? :lol:
 
Ајд сад упоредите са примером "фараонске" газеле и мостарске петље :) Исте приче су биле и тада, а сад бисмо били у огромним проблемима да су се слушале тадашње реалне потребе. Било да је у питању визија или мегаломанија, мост који је већи од тренутних или краткорочних потреба никако није бацање пара. Приступне саобраћајнице увек могу по потреби да се мало по мало адаптирају, а мост не може... Живео наш велики мост преко аде :gobb:
 
Бојим се да ће у овом случају евентуална будућа адаптација бити не мала, већ огромна (ако уопште буде изводљива).
 
Nisu bile iste priče, projekti se suštinski razlikuju, kao i argumenti protiv (a i argumenti "za", da se ne lažemo).

Ipak, tada su gradili auto-put Zagreb-Beograd-Niš bez obilaznice oko Beograda, a ovi grade magistralu Tošin bunar - Topčider, preko mosta sa širim kolovozom od Gazele.

Uvek sam se grozio kada neko hoće parolama da naglasi svoje stavove : "Živeo...." neko ili nešto, tipa "Živeo dan oslobođenja Beograda pre 45 godina". Aman.
 
Да се разумемо, ја сам за то да мост има 6 трака, ма не, 8 трака - али да његов капацитет одговара капацитету приступних саобраћајница. Иначе је бацање пара - у Саву.
 
Мирко":2xjggz04 je napisao(la):
Иначе је бацање пара - у Саву.
Jovine ti li si??? :p

tramvaj-metro-4.jpg
 
:dil:
relja":245gnxsy je napisao(la):
Znam da se oko koncepta UMPa nikada nećemo složiti (osim ako bi ga ikad izgradili onako kako je zamišljen pa bi se u praksi pokazao kao promašaj).

U međuvremenu sam pročitao i postove sa poslednjim novostima na temi o RASKRSNICI kod Hipodroma.

Pošto neće biti ništa od brze magistrale, i pošto ovo što se gradi neće prolaziti kroz ceo grad i povezivati dva oboda grada, kako je bilo zamišljeno, već počinje od sredine (Bežanijska kosa je pod semaforima i ležećim policajcima) i završava se u sredini (kod zamišljenog tunela) ne vidim jak razlog da od Tošinog bunara do mosta ulica bude na stubovima. Gužve? Pa - od M u UMP nije ostalo ništa, to je sada samo ulica od NBG-a do Čukarice, koja prelazi preko Save. Nova ulica od Tošinog bunara do Buvljaka i petlja na prostoru između Belvila i Buvljaka bi rešila i taj problem.

edit: a šta bi, uostalom, bio taj uzdignuti kolovoz na stubovima, osim razvučeni navoz na most?

Zašto bi uopšte tramvaj išao okolo-naokolo, kad već postoji mogućnost direktnog povezivanja šina sa Jurija Gagarina u delu duž Buvljaka? Da li je to zbog niske konstrukcije samog kolovoza na mostu?
Ma nisu problem lezeci policajci na Kosi uopste, mislim da se to da pomeriti vrlo lagano. Nego ja pitah pre, a niko da mi da odgovori, kad odes na site Beoland-a tamo lepo ima "promene projekta ..." ali opet sve isto. Nikako da provalim sta je tu promenjeno. Ako ga pratis sa textom u Sl. Listu tek ti onda nece biti nista jasno. Na toj tzv "promeni" T. Bunanar je i dalje de-nivelisana raskrsnica itd. No jutros sam proverio u komsliliku INEX-a, niko nema pojma sta ce i kako da se radi odnosno niko iz grada nije dolazio i komunicirao ni sakim!! Ja ne znam, naravno da li je ovo tacno, ljudi svasta pricuja ali recimo da sve sto treba da se spoji s'mostom sa novobeogradske strane STOJI!!!!!!!! Ono jeste da je Novi Beograd ravan i da je zaista "prosto" uraditi, ali niko nista ne govori. Valjda su se svi koncentrisali na Cukaricku stranu jer je ona mnogo komplikovanija ali verovali ili ne - jeftinija od novobeogradske!!:dil:
 
А гледам овај Јовинов интервју, како је оптужен да је класни непријатељ што се залагао за метро, као да ниједан град у источном блоку није имао метро... :rolleyes: Не, то је била смишљена кампања, почета још у 19. веку, а која траје и данас...
 
postuj na temi metro,da ne offtopicimo,a i 2012 je usamljen tamo :D
 
Хоћу, кад се премести у радионицу. Још ће неко помислити да у Београду заиста постоји метро. :(
 
vucko":26gg356v je napisao(la):
Ne,pozeska ce biti 1+1 nisu jos smislili imbecili da to svoje,sada samo forsiraju pravi pravac sa mosta,objasnice ce ti neko drugi podrobnije to...
Baš me interesuje kako će da odrade onaj deo Požeške od raskrsnice sa tranvajem ispod Šumarskog fakulteta pa pored hipodroma onaj deo brda iza Šumarskog je klizište a iznad su zgrade i u produžetku je groblje, a sa leve strane je Caričin grad i one stare kuće koje su pod zaštitom države. Ajd sad da vidim pametnjakoviće šta će i kako će a ja imam predlog.
da taj deo bude jednosmeran prema hipodrumu, a onaj deo ulice što ide sa leve strane mosta kud ide diližansa da bude jednosmerna prema brdu. Samo tako mogu da odrade bez ikakvih posledica.
 
postavise i 4 deo glavnog raspona,bice prilog na studio b u 22.evo slika kakve su trebale biti gojetove,sliko pavle 448 na ssc-u

25sa7ut.jpg


33x77ya.jpg


2rc8s9u.jpg
 
vucko":178gbhxj je napisao(la):
I onda se vratimo na tezu da je bolje bilo dobiti funkcionalnu magistralu nego faraonski most,ali izbori se lakse dobijaju na faraonskim mostovima...
Zamislite kako se sve pogodilo
izbori zakazani za jesen 2012
most gotov do kraja 2011
pristupne saobraćajnice do jeseni 2012
I SVEČANO OTVARANJE MOSTA
vrpcu seku Đido, Mrka i Tadić
a onda dolazi 21.12.2012 po majanskom kalendaru smak sveta
sve lepše od lepšeg
pa koji će nam most kad će da bude smak sveta
:rant::rant::rant::rant::rant::rant:
 
dragan44":3w58brr0 je napisao(la):
vucko":3w58brr0 je napisao(la):
I onda se vratimo na tezu da je bolje bilo dobiti funkcionalnu magistralu nego faraonski most,ali izbori se lakse dobijaju na faraonskim mostovima...
Zamislite kako se sve pogodilo
izbori zakazani za jesen 2012
most gotov do kraja 2011
pristupne saobraćajnice do jeseni 2012
I SVEČANO OTVARANJE MOSTA
vrpcu seku Đido, Mrka i Tadić
a onda dolazi 21.12.2012 po majanskom kalendaru smak sveta
sve lepše od lepšeg
pa koji će nam most kad će da bude smak sveta
:rant::rant::rant::rant::rant::rant:
Pa ja se zato zaduzio do koske! Pa kud puklo. A ako nebude to majanskog kalendara ili ako su omanuli u kalkulaciji, onda cu bakrot!:lool:
 
Vrh