Ih kaki si! Pa sta nece raditi??:bash:Igor":1zyg2d1q je napisao(la):Nema para Mislim da je homer vec spomenuo, daleko od toga da je izricito receno da se sada nece raditi ali ne bih rekao da ce se raditi
Ako mislis na petlju Radnicka ona ostaje ista kao sto je Djilas onomad prezentovao i sto smo mi objavili http://www.beobuild.rs/read.php/415.html Za ostalo kao sto rekoh malo strpljenja uostalom vec je manje vise jasno i na terenu kako ce izgledati. Inace mislim da cemo ici na tu prezentaciju mislim da se moze nesto i nauciti od pojedinih ucesnika prezentacije.vucko":19h33ou7 je napisao(la):Nek neko naruci onu staru kafansku- "Nema kredita,nema srece,tunel skoro niko pravit nece".
Nego igore jel idete na tu prezentaciju prvog oktobra???Verujem da cemo videti i juzne pristupne saobracajnice kako ce izgledati definitivno,krajnje je vreme.
УМП у старту није оно што треба да буде. Надам се да ће на презентацији моћи да се постављају питања, на пример: "Зашто је направљена семафоризована раскрсница са скретањем главног пута на најважнијој тачки трасе УМП"Igor":264f8b3f je napisao(la):Takodje koliko god mislio da relja nije upravu za pojedine argumente oko samog mosta toliko mislim da je upravu oko izgubljenog koncepta UMP-a te nas verovatno cekaju kompromisi i privremena resenja i sl.
AMIN to that!relja":31gm1mkc je napisao(la):Ja sam govorio, i stojim iza toga da je projekat UMP bio samo izgovor za "reprezentativni" most ("to nije običan most, to je deo UMP-a", "Grad ima para, gradiće se i mostovi i UMP i 300 čuda".... itd, itd), dok se pristupne saobraćajnice mostu od samog početka tretiraju maltene kao marginalna stavka.
Ideja UMP-a je pogrešna, čvrsto sam ubeđen u to.
Svi smo ovde oduševljeni idejom BG Voza ("niskobudžni" projekat sa zaista smešnim problemima koji se mogu rešiti uz malo dobre volje, masovni, jeftini i nezavisni javni prevoz a ne automobilski), i ja zaista ne mogu da shvatim da neko istovremeno može da podržava i preskupi koncept gradnje automobilske magistrale kroz ovaj i ovakav Beograd.
Na žalost, kod nas će još dugo da se lupaju pare i vreme u "faraonske" projekte (mnogo mi se sviđa taj izraz) umesto da se problemi rešavaju logično i praktično.
Uostalom, koja je sada svrha graditi na NBG strani saobraćajnicu na stubovima, duž pruge? Time sa baš ništa, ali baš ništa ne dobija, samo se komplikuju saobraćaj i pristup iz postojećih ulica i, naravo, bacaju pare? Da li se uopšte razmišlja o tome?
Ако се већ гради део УМП-а на Новом Београду, требало је одрадити бар критичне раскрснице како ваља (Тошин бунар, Омладинских бригада, а Јурија Гагарина одрадити како ваља). Исто важи и за раскрсницу код Хиподрома (нећу да говорим о томе шта би било да је Прокоп завршен на време, тј. пре него што је паметњаковићима пало на памет да оставе и стару ж. станицу, што бих ја најпре назвао "фараонским пројектом", надвожњака не би ни било, јер не би било пруге), коју је одмах требало одрадити како треба. Да, можда се неће толико приметити тај семафор, али кад и тунел једног дана ту дође, мораће или да се надвожњак руши и ради нормално решење (што ће однети брдо пара и поново направити саобраћајни хаос на дуже), или ће да оставе тако, што ће изазвати трајно лудило у том делу града.relja":3ozb0edv je napisao(la):Uostalom, koja je sada svrha graditi na NBG strani saobraćajnicu na stubovima, duž pruge? Time sa baš ništa, ali baš ništa ne dobija, samo se komplikuju saobraćaj i pristup iz postojećih ulica i, naravo, bacaju pare? Da li se uopšte razmišlja o tome?