Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Aha, hvala.

Znači Požeška će cela biti 2x2 do raskrsnice kod pijace. Ali na desnu stranu bul. voj. mišića na renderu se vidi sužavanje na 1x1 (ne sećam se gde sam našao sliku).
 
Ne,pozeska ce biti 1+1 nisu jos smislili imbecili da to svoje,sada samo forsiraju pravi pravac sa mosta,objasnice ce ti neko drugi podrobnije to...
 
To je to, jel? Slika je starija.

57723701.jpg


Pa čitav ovaj UMP je onda samo most za transport ljudi sa jedne strane na drugu, kakav je to UMP sa 1x1 putevima, to nikakve kapacitete nema. Ako se bulevari medjusobno ne povežu ne vidim svrhe ovog produžetka do budućeg tunela... tek povezivanje ima nekog smisla a ne dead end bulevari koji ne vode nigde. Sad tek ništa ne razumem ali hvala na trudu.
 
Strpite se malo ludje je ovo nego sto predpostavljate ;) Samo mogu reci da onaj plan detaljne regulacije sa predhodne strane mozete slobodno da zaboravite
 
Promena je u pojektima vec uradjena i radi se po njima sto se moze videti i na terenu ali planski se jos ceka sto sam najavio jos u februaru mislim.
 
I baci neko od tih opravdanja za neizgradnju tunela uskoro,makar jednu,budi drug :)
 
Nema para :) Mislim da je homer vec spomenuo, daleko od toga da je izricito receno da se sada nece raditi ali ne bih rekao da ce se raditi
 
Ne razumem tu iznenaD-Jenost i zaprepašTJenost.

Ovo čak nije ni rasplet priče o UMP-u, ovo je tek kraj opsene i sučeljavanje sa realnošću.

Čukarica i NBG su mogli biti povezani i ranije i racionalnije. Ali, izgleda da su ovakve stvari naš usud.
Što bi rekao Captain Darling - "...Bugger!".
 
Pa dobro to i mi znamo. Nego kad rece da se nesto nece raditi - mi onako znatizeljni ocemo da znamo sta. Zna se da ima dosta propusta ali ovo sto je planirano bar treba da lici na nesto (planirano). Ja sam u jedno siguran, a to je da tunela nece biti. :dil:
 
Nek neko naruci onu staru kafansku- "Nema kredita,nema srece,tunel skoro niko pravit nece".

Nego igore jel idete na tu prezentaciju prvog oktobra???Verujem da cemo videti i juzne pristupne saobracajnice kako ce izgledati definitivno,krajnje je vreme.
 
vucko":19h33ou7 je napisao(la):
Nek neko naruci onu staru kafansku- "Nema kredita,nema srece,tunel skoro niko pravit nece".

Nego igore jel idete na tu prezentaciju prvog oktobra???Verujem da cemo videti i juzne pristupne saobracajnice kako ce izgledati definitivno,krajnje je vreme.
Ako mislis na petlju Radnicka ona ostaje ista kao sto je Djilas onomad prezentovao i sto smo mi objavili http://www.beobuild.rs/read.php/415.html Za ostalo kao sto rekoh malo strpljenja uostalom vec je manje vise jasno i na terenu kako ce izgledati. Inace mislim da cemo ici na tu prezentaciju mislim da se moze nesto i nauciti od pojedinih ucesnika prezentacije.

Takodje koliko god mislio da relja nije upravu za pojedine argumente oko samog mosta toliko mislim da je upravu oko izgubljenog koncepta UMP-a te nas verovatno cekaju kompromisi i privremena resenja i sl.
 
Igor":264f8b3f je napisao(la):
Takodje koliko god mislio da relja nije upravu za pojedine argumente oko samog mosta toliko mislim da je upravu oko izgubljenog koncepta UMP-a te nas verovatno cekaju kompromisi i privremena resenja i sl.
УМП у старту није оно што треба да буде. Надам се да ће на презентацији моћи да се постављају питања, на пример: "Зашто је направљена семафоризована раскрсница са скретањем главног пута на најважнијој тачки трасе УМП"
 
Ja sam govorio, i stojim iza toga da je projekat UMP bio samo izgovor za "reprezentativni" most ("to nije običan most, to je deo UMP-a", "Grad ima para, gradiće se i mostovi i UMP i 300 čuda".... itd, itd), dok se pristupne saobraćajnice mostu od samog početka tretiraju maltene kao marginalna stavka.

Ideja UMP-a je pogrešna, čvrsto sam ubeđen u to.
Svi smo ovde oduševljeni idejom BG Voza ("niskobudžni" projekat sa zaista smešnim problemima koji se mogu rešiti uz malo dobre volje, masovni, jeftini i nezavisni javni prevoz a ne automobilski), i ja zaista ne mogu da shvatim da neko istovremeno može da podržava i preskupi koncept gradnje automobilske magistrale kroz ovaj i ovakav Beograd.

Na žalost, kod nas će još dugo da se lupaju pare i vreme u "faraonske" projekte (mnogo mi se sviđa taj izraz) umesto da se problemi rešavaju logično i praktično.

Uostalom, koja je sada svrha graditi na NBG strani saobraćajnicu na stubovima, duž pruge? Time sa baš ništa, ali baš ništa ne dobija, samo se komplikuju saobraćaj i pristup iz postojećih ulica i, naravo, bacaju pare? Da li se uopšte razmišlja o tome?
 
Šaljem vam fotografiju beogradskih mostova preko Save koju sam uradio iz aviona 8. jula. Vreme nije bilo najlepše, a staklo na avionu nije bilo najčistije, pa kvalitet fotografije nije najbolji. Pre toga je bio neki oblak koji nije dozvoljavao da zumiram most, pa je ovo bila jedina prilika za fotografisanje. U pozadini se vidi most preko Ade u tadašnjem izdanju.
Pozdrav! :)


 
Dobrodosao Simba ;)

steta za vreme sto te nije posluzilo mada je meni svaka fotka Beograda iz vazduha zanimljiva :)
 
relja":31gm1mkc je napisao(la):
Ja sam govorio, i stojim iza toga da je projekat UMP bio samo izgovor za "reprezentativni" most ("to nije običan most, to je deo UMP-a", "Grad ima para, gradiće se i mostovi i UMP i 300 čuda".... itd, itd), dok se pristupne saobraćajnice mostu od samog početka tretiraju maltene kao marginalna stavka.

Ideja UMP-a je pogrešna, čvrsto sam ubeđen u to.
Svi smo ovde oduševljeni idejom BG Voza ("niskobudžni" projekat sa zaista smešnim problemima koji se mogu rešiti uz malo dobre volje, masovni, jeftini i nezavisni javni prevoz a ne automobilski), i ja zaista ne mogu da shvatim da neko istovremeno može da podržava i preskupi koncept gradnje automobilske magistrale kroz ovaj i ovakav Beograd.

Na žalost, kod nas će još dugo da se lupaju pare i vreme u "faraonske" projekte (mnogo mi se sviđa taj izraz) umesto da se problemi rešavaju logično i praktično.

Uostalom, koja je sada svrha graditi na NBG strani saobraćajnicu na stubovima, duž pruge? Time sa baš ništa, ali baš ništa ne dobija, samo se komplikuju saobraćaj i pristup iz postojećih ulica i, naravo, bacaju pare? Da li se uopšte razmišlja o tome?
AMIN to that!
 
Ово је један од ретких твојих постова са којим се не слажем у потпуности. Не слажем се да је идеја УМП погрешна, погрешан је крпеж који су од старта кренули (за мост мора да буде пара колико год треба, а све остало је небитно, нека буде и најгоре решење), а нарочито ме заинтригирало ово:
relja":3ozb0edv je napisao(la):
Uostalom, koja je sada svrha graditi na NBG strani saobraćajnicu na stubovima, duž pruge? Time sa baš ništa, ali baš ništa ne dobija, samo se komplikuju saobraćaj i pristup iz postojećih ulica i, naravo, bacaju pare? Da li se uopšte razmišlja o tome?
Ако се већ гради део УМП-а на Новом Београду, требало је одрадити бар критичне раскрснице како ваља (Тошин бунар, Омладинских бригада, а Јурија Гагарина одрадити како ваља). Исто важи и за раскрсницу код Хиподрома (нећу да говорим о томе шта би било да је Прокоп завршен на време, тј. пре него што је паметњаковићима пало на памет да оставе и стару ж. станицу, што бих ја најпре назвао "фараонским пројектом", надвожњака не би ни било, јер не би било пруге), коју је одмах требало одрадити како треба. Да, можда се неће толико приметити тај семафор, али кад и тунел једног дана ту дође, мораће или да се надвожњак руши и ради нормално решење (што ће однети брдо пара и поново направити саобраћајни хаос на дуже), или ће да оставе тако, што ће изазвати трајно лудило у том делу града.
 
Slazem se sa njiletom,ump uopste nije losa ideja,samo je realizacija ocajna i daj sta das sistem dok su svi novci i paznja baceni na most(znamo i zasto).
 
Vrh