Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Zaboravio sam za mobilne, pa ako već treba da telefonirate idealno je za to vreme dok čekate na semaforu.
 
@Nurko Ne postoji drugi render,ako ne rade po ovom onda samo oni znaju sta rade(sto je skoro sigurno tacno).
 
Pravac N.BG.- Rakovica ne ide ispod raskrsnice, mislim da tu i nema prostora, tu su stubovi koji nose kolovoz. Pravac N.BG. - Rakovica ide preko raskrsnice, ispred tunela i to stvara užas kod nekih forumaša. Uzalud im se objašnjava da to nije ništa strašno i onima u kolima se neće ništa desiti za taj minut. E, ako neko zbog toga grize nokte, oper ništa strašno znači samo da je malo nervozan.
 
090726-HJC-04.jpg


Mislim da se ovde vrlo jasno vidi da prevac NBG-Rakovica ide ispod raskrsnice... Osim ako nije promenjen projekat.
 
dedinje":2nity607 je napisao(la):
Pravac N.BG.- Rakovica ne ide ispod raskrsnice, mislim da tu i nema prostora, tu su stubovi koji nose kolovoz. Pravac N.BG. - Rakovica ide preko raskrsnice, ispred tunela i to stvara užas kod nekih forumaša. Uzalud im se objašnjava da to nije ništa strašno i onima u kolima se neće ništa desiti za taj minut. E, ako neko zbog toga grize nokte, oper ništa strašno znači samo da je malo nervozan.
Kog tunela?
 
dedinje":2kgo28sj je napisao(la):
Pravac N.BG.- Rakovica ne ide ispod raskrsnice, mislim da tu i nema prostora, tu su stubovi koji nose kolovoz. Pravac N.BG. - Rakovica ide preko raskrsnice, ispred tunela i to stvara užas kod nekih forumaša. Uzalud im se objašnjava da to nije ništa strašno i onima u kolima se neće ništa desiti za taj minut. E, ako neko zbog toga grize nokte, oper ništa strašno znači samo da je malo nervozan.
Је ли то онај исти минут који се чека поподне да се пређе Бранков мост кад се иде од Општине Нови Београд?
 
Nisam nameravao da se uključim u ovu diskusiju, ali eto, voleo bih da dodam komentar gospodinu dedinje.

Pretpostavimo da će ova petlja preuzeti nekih 20% prelazaka Gazele (npr). Gazela u proseku može imati oko 100.000 prelazaka dnevno, tj. 20 000 vozila. Neka svako od tih vozila čeka samo jedan minut - to je 333 sati dnevno, ili 121,666 sati godišnje. Sa minimalnom cenom radnog sata od 90 dinara (Izvor: http://www.naslovi.net/2010-04-12/vecernje-novosti/minimalac-15-600-dinara/1653385), to bi značilo da vreme izgubljeno na ovoj raskrsnici godišnje košta našu zemlju 10 miliona dinara, ili 109.500 EUR.

To nije sve, naime, jedan minut motora vozila koje radi izbaci 4.8 grama ugljen monoksida, ili količinu CO2 koja je jednaka tri pakle cigareta (Izvor: http://enginesoff.com/). Stoga, za godinu dana, ovaj semafor je ce direktno uzrokovati izbacivanje 31,39 tona ugljen monoksida u beogradsku atmosferu. Vizuelno, mi godisnje izbacujemo jedan železnički vagon ugljen monoksida u atmosferu.

Takve statistike ne uključuju cenu održavanja semaforskog sistema ili uticaj na ostatak sistema saobraćaja, koji može eksponencijalno povećati ove brojke na gradskom nivou.

Stoga, nije u pitanju samo "minut", već taj minut ima ozbiljne posledice kako na našu produktivnost, tako i na zdravlje naše dece.
 
Za početak, pozdrav svima sa foruma.

Već duže vreme ga pratim , ali do sada nisam slao svoje komentare. Obzirom da često posećujem gradilišta, a posebno ovo vezano za Most na Adi, već duže vremena je jasno da render nazovi "petlje" na Carevoj ćupriji ne odgovara stanju stvari na terenu. Iz pravca Rakovice prema NBG nema spuštanja ispod raskrsnice kroz sredinu, već su odvajanja sa leve i desne strane , dok se put iz pravca Rakovice direktno penje na raskrsnicu.
Ispod raskrsnice, odvajanja se spajaju i nastavljaju da idu ispod puta koji na stubovima direktno spaja raskrsnicu sa mostom na Adi. Ovaj put spaja Rakovicu sa Sajmom. Put koji na stubovima spaja raskrsnicu na Carevoj ćupriji sa mostom ima silaznu i uzlaznu rampu u blizini tramvajskog mosta, kako bi spojio Banovo brdo i budući tunel sa Sajmom. Na osnovu stanja stvari na terenu, ne postoji mogućnost da vozila koja sa mosta idu prema Rakovici siđi ispod raskrsnice (kao na renderu) i izbegnu gužvu na istoj. Voleo bih da grešim, ali na osnovu viđenog rekao bih da je tako. Možda je obzirom na već postojeće izmene, kružni tok umesto raskrsnice još uvek moguć, ako ima mesta. Izvinjavam se na nestručnoj terminologiji, građevina mi je samo hobi.
 
Mislim da sam i ja primetio na osnovu stanja na gradilistu da pravac NBG - Rakovica ide preko denivelisane raskrsnice, a pravac Sajam - Rakovica ispod.
 
Ah,pa to je posledica "projektuj i izvedi"sistema,takav način kažu višestruko poskupljuje izgradnju,primer je izgradnja druge Metro linije u Varšavi ,gde ja takav sistem doveo da postane najskuplja Metro linija u Evropi,da li su u međuvremenu nešto promenili ne znam ali da su im padali tenderi to sigurno..
 
vucko":1fnkx10p je napisao(la):
@Nurko Ne postoji drugi render,ako ne rade po ovom onda samo oni znaju sta rade(sto je skoro sigurno tacno).
То што је нешто објављено на Беобилду не чини га званичним документом. Зна се јако добро шта се гради.
 
Da ne bude zabudne, Renderi na koje je mislio Nurko u vreme kada su bili pusteni jesu bili zvanicni od strane urbanistickog zavoda od koga su i dobijeni kao i nesto kasnije detaljni plan regulacije koji je odmah pokazao neslaganje sa tim renderom. Kasnije je doslo do odredjenih promena i u odnosu na tadasnji plan regulacije. Nove promene u planu rade se jos od pocetka ove godine sto sam u par navrata spomenuo na forumu.
 
Igor":26lwed4f je napisao(la):
... Nove promene u planu rade se jos od pocetka ove godine sto sam u par navrata spomenuo na forumu.
Да, и мени се чини да сам то прочитао али у мношту постова лако се заборави. После толико времена ипак је најлакше отићи у секцију пројекати и тамо погледати шта се гради. Можда би било згодно некако у секцији визуелизација пројекта да назначите која варијанта је потрвђена а која не и да на рендеру стоји која је верзија, од кога и када направљена.

А свакако верујем да ћете ускоро поставити прави изглед петље, уздам се у вас.
 
Nazalost ne posto jedino pravo stanje stvari moze da nam prikaze projekat izvodjaca koji nam je nedostupan u suprotnom bi bio objavljen ;)
 
Штета. Лудило колико је тајни око УМП-а. Да ли су дилетанти који називају себе урбанистима схватили да су се преиграли, па сад покушавају да спасу што се спасти може?
 
Ne ne bih krivio urbaniste jel kod nas stvar funkcionise naopako. Urbanisti nazalost samo prilagodjavaju plansku dokumentaciju zelji vlasti kako bi to proslo na glasanju i formalno postalo aktuelno resenje. Dok se vlast uglavnom bori sa nedostatkom materijlnih sredstava i gluposcu ponekad tako da dolazi do promena planova i projekata koji su vec zvanicni.
 
Pripremljen je za podizanje segment M3 ali prethodno treba postaviti drugi par kosih kablova. Oplata na pilonu je podignuta za 29. segment i njen vrh je na 131m.
Evo današnjih slika:

















 
Kako pomjeraju ovaj Derik kraj? Moraju li ga najprije rastaviti da bi ga sastavili na novoj poziciji ili ga pomjeraju tako kompletiranog?
 
Vrh