Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Goldstein":u12x1wz7 je napisao(la):
GOJE":u12x1wz7 je napisao(la):
prostorni planer":u12x1wz7 je napisao(la):
Izvini Vucko to nije Novobeogradska strana. Cela Ada Ciganlija je na Cukarici. Stalno stanovnici Novog Beograda prisvajaju adu, a granica opstine je na pola Save, da se zna
Ma zar nismo pričali da je deo na savskom vencu, čak ne ni na Čukarici.
Zaključili smo da je jedino pilon zaista na Čukarici, jer Ada pripada toj opštini.
:lool:


Da li ce bar poslednji par kosih kablova ka NBG-u prelaziti polovinu Save i pripasti NBG-u? 'Otju svoj deo, necete da me prevarite. :laugh:


@ grado

Takodje sam stidljivo podelio takav utisak o stubu/pilonu, pa dobih po njushci... :laugh:
Slazem se s tobom. Bas sam razmisljao i o privremenim drzachima, i sta ce da rade sa "ranama" kada ih izvuku... :)

Mada, chini mi se da ce cela konstrukcija skladnije izgledati kada "ispletu" sve kablove... :kk:


:pob:
 
Felipe":143dvmpr je napisao(la):
@ grado

Takodje sam stidljivo podelio takav utisak o stubu/pilonu, pa dobih po njushci... :laugh:
Slazem se s tobom. Bas sam razmisljao i o privremenim drzachima, i sta ce da rade sa "ranama" kada ih izvuku... :)

Mada, chini mi se da ce cela konstrukcija skladnije izgledati kada "ispletu" sve kablove... :kk:

:pob:
Još nisi shvatio? Na ovom forumu to nikad nije bio samo most - to je više od mosta :laugh:

"Rupe" se lako popune malterom ili nekim drugim materijalom, ako će se uopšte popunjavati, jer mogu i kasnije da posluže kao oslonci za skele, za alpiniste, za rasvetu, za merne instrumente, za reklame (ko zna?)...

Moguće je i da služe kao otvori za rastrećenje (sad stvarno lupam, ipak je to beton), ali ne bi bilo ništa neobično da ostanu.
 
Veliki Vracar":1b85r90q je napisao(la):
Na slikama se vidi da se glavni pravac iz Rakovice penje na plato raskrsnice što me je veoma razočaralo jer sam verovao da će ići ispod i bar delimično rasterećivati budući dotok saobraćaja u i oko najavljenog tunela. Ovako ispada da se čitav ovaj faraonski posao (izrada ogromnog vijadukta oblika raskrsnice sa više desetina masivnih stubova) obavlja uglavnom zbog prelaska pruge koja inače tu nebi više ni trebala da bude jer je njeno uklanjanje omogućeno jednim ranijim faraonskim poduhvatom (izradom železničkih tunela ispod Beograda).
Грешиш, фараонски подухват је останак старе Главне станице у функцији, па због ње се ова раскрсница и подигла на виши ниво. :bash:
 
Pisao sam vec na temi Nadvoznjak kod hipodroma, ali tice se i ove teme:

Ja mislim da ce sigurno biti gotov do Nove godine. Kada se pogleda slika sa asfaltiranim delom, vidi se da se ta siroka deonica (4 trake siroka) spusta do dela gde se sece sa starim putem (iz pravca Milosevog konaka) i tu je kraj te deonice (cak su i ivicnjake stavili). Tu ce automobili skretati na stari put i ici u pravcu Milosevog konaka ( i dalje ka Rakovici, Topciderskoj zvezdi itd.).

E, sad, verujem da ce, kada budu radili Bulevar Patrijarha Pavla, nastaviti ove 4 trake od mesta gde trenutno stoje ivicnjaci (prateci prugu i tramvajske sine) sve do Jugopetrolove pumpe (kod onog tunela ispod Kosutnjaka) i dalje prema Rakovici. To ce biti vrhunska stvar, izgledace kao autoput (bez semafora od Rakovice do samog mosta) i ubrzace kretanje vozila do bar 50 km/h (jadna smo mi zemlja kad je to ogranicenje u gradovima...). Ja sam, licno, odusevljen napretkom i potencijalom ovih saobracajnica. Jedino, malo razocarenje Willovom petljom, ali i to moze da se popravi (al' ce i da kosta duplo)
 
relja":1saaitr9 je napisao(la):
Felipe":1saaitr9 je napisao(la):
@ grado

Takodje sam stidljivo podelio takav utisak o stubu/pilonu, pa dobih po njushci... :laugh:
Slazem se s tobom. Bas sam razmisljao i o privremenim drzachima, i sta ce da rade sa "ranama" kada ih izvuku... :)

Mada, chini mi se da ce cela konstrukcija skladnije izgledati kada "ispletu" sve kablove... :kk:

:pob:
Još nisi shvatio? Na ovom forumu to nikad nije bio samo most - to je više od mosta :laugh:

"Rupe" se lako popune malterom ili nekim drugim materijalom, ako će se uopšte popunjavati, jer mogu i kasnije da posluže kao oslonci za skele, za alpiniste, za rasvetu, za merne instrumente, za reklame (ko zna?)...

Moguće je i da služe kao otvori za rastrećenje (sad stvarno lupam, ipak je to beton), ali ne bi bilo ništa neobično da ostanu.
:lool: :lool:

E, sad znam kako da se odnosim prema Mostu. :laugh:


Vidish, nije mi palo na pamet da se "rupe" mogu iskoristiti... :)


:gobb:
 
Igor":1ca3fwpq je napisao(la):
vucko":1ca3fwpq je napisao(la):
Evo celog linka za ump,nadjoh na beoinfo programu.Pravljen je 2006 godine,mislim da je novi jer ima raskrsnicu kod senjaka a ne dole na topcideru.

http://mapa.urbel.com/pdr/1169.html
Vucko to je stari pdr koji je cini mi se jos zvanicni ali se ne radi po njemu.
Nadjoh i ja to odavno, a koliko se secam Coyot mi je pomogao da ga post-ujem pre jedno par meseci. Nego kad rece da se ne radi po njemu, na sta mislis? Jer na petlju ili na sve?
 
dovlisa":26b8bkn9 je napisao(la):
Jedino, malo razocarenje Willovom petljom, ali i to moze da se popravi (al' ce i da kosta duplo)
Рекох ти и тамо: бојим се да ће једини поправак тога бити рушење и поновна изградња, али нормалне петље. :(
 
@LUCAS Pa sada kad se pogleda vecina nece biti radjena po ovom pdru a pre svega cukaricka strana. Kao sto rekoh jos pocetkom godine su radjene izmene tako da se nadam da cemo ih uskoro videti
 
Nadam se,takodje ne izgleda lose nbg strana,drzim palceve da je ne uprskaju.
 
Igor":2i3pfxgi je napisao(la):
@LUCAS Pa sada kad se pogleda vecina nece biti radjena po ovom pdru a pre svega cukaricka strana. Kao sto rekoh jos pocetkom godine su radjene izmene tako da se nadam da cemo ih uskoro videti
Pa, ja odem na sajt URBEL-a i kad kliknem izmene PDR-a za UMP ne znas sta je izmenjeno. Svaka cast za tehnologiju ali nista se ne nazire na onim mapama. Ali apsolutno nista. Ako citas tekst Sl lista za izmene i dopune, tako su objasnili da ni oni sami ne razumeju. U fazonu, recenica ta i ta se menja sa recenicom tom i tom na trasi toj i toj sa te strane! Eto otprilike tako. Ne znam zasto ne dodaju jos koji link sa izmenama. Dao sam im kredit ranije, ali izgleda da je lenjost preovadala, ponovo!
Ako pa odes na sajt Beolanda, Home page se nija menjala za zadnjih, ne znam ni ja, jedno deset meseci recimo. Jos uvek pricaju o kanalizaciji u malom zbegu ili gde li vec. Jedino sto je interesantno sto kad odes na oglase moze da povezes konce, ponekad!
 
Mislim da ce situacija biti sledeca

Nikole Dobrovica ce biti radjena kao klasicna raskrnica sto je i vidjeno na predhodnom pdr-u ali ce planski biti spremljena za denivelaciju kao sto i ta izmena gup-a koju si pokazao pokazuje. Denivelacije moraju postojati kod buvljaka, radnicke ulice i hipodroma stim sto nisam siguran da li ce i produzetak za pozesku gore ostaviti u novom pdru stari - http://www.urbel.com/cms_images/planovi/1169_pdr_ump_namena-12.dwf
 
Ako ostave mogucnost za buducu denivelaciju to je ok znaci nece uprskati do kraja.

A zasto mislis da nece ostaviti produzetak za pozesku?
 
Nije ok!

Svako novo sređivanje raskrsnice zahteva novo zaustavljanje saobraćaja kroz deo Novog Beograda, a i preko mosta. A i to košta. Sveukupno mnogo više nego da se odmah pravi ispravno rešenje..
 
Verovatno ce planski biti ostavljen mogucnost nastavka za pozesku cak se i na licu mesta na fotografijama vidi da je to ostavljeno stim sto su prilikom predstavljanja projekta kod hipodroma dali samo ovaj prikaz koji verovatno prikazuje samo tu fazu izgradnje
1352394_hipodrom_v.jpg
 
LUCAS":3if948ct je napisao(la):
Ah da i dalje stoje denivelisani raskrsnice i to kao izmene ili ce i to da menjaju, npr ovo! http://www.urbel.com/cms_images/gup_2_2.gif
OT: kako se vidi kako petlja na Cuk. padini vapi za spajanjem sa savskim blokovima...

to bi, nekako, zaokruzilo gradsku zonu sa mostovima, uz Zemun-Borca, a mostovi na obilaznici kad se potpuno zavrsi bi cinili totalni all-round.
 
@Kartograf
Да, тунелом испод Аде са Нехруовом улицом, с тим да бих ја обавезно градио и мост на горњем шпицу Аде - веза Макиша са Т-6 и даље директно са мостом за Борчу...

Него, може ли неко дефинитивно да каже какви ће бити прилази мосту код "бувљака": Хоће ли бити прилаза из Антифашистичке борбе (екс. Пролетерске солидарности)? Да ли ову улицу УМП прелази на надвожњаку? Из Шпанских бораца?
 
Kartograf":1qgfiunp je napisao(la):
OT: kako se vidi kako petlja na Cuk. padini vapi za spajanjem sa savskim blokovima...
Има тема о томе. Ја сам за везу Т-6 - Ивана Рибара - тунел испод Аде - петља на Чукаричкој падини.
 
Mene zivo zanima sta ce biti kad zatvore Radnicku da bi gradili petlju... Kuda ce sav taj narod koji ide ka/iz grada?
 
Па преко Хиподрома? Та раскрсница би требало да буде завршена до краја године.
 
Wile E. Coyote":3i8r1av0 je napisao(la):
Kartograf":3i8r1av0 je napisao(la):
OT: kako se vidi kako petlja na Cuk. padini vapi za spajanjem sa savskim blokovima...
Има тема о томе. Ја сам за везу Т-6 - Ивана Рибара - тунел испод Аде - петља на Чукаричкој падини.
Jeste,moja ideja.Zvace se Vuckov tunel :)

Eh...Da vidim to cudo kada zavrse most na adi sa minimalnim pristupnim saobracajnicama,sruse tobogan i rade gazelu istovremeno.Bice ludo...
 
Wile E. Coyote":1r4pr0zx je napisao(la):
Па преко Хиподрома? Та раскрсница би требало да буде завршена до краја године.
Sav taj saobracaj ce kroz one ulicice oko Hipodroma? Bice zanimljivo.
 
ink":21vsn1ei je napisao(la):
Wile E. Coyote":21vsn1ei je napisao(la):
Па преко Хиподрома? Та раскрсница би требало да буде завршена до краја године.
Sav taj saobracaj ce kroz one ulicice oko Hipodroma? Bice zanimljivo.
Tipujem da ce radnicka tokom rekonstrukcije uvek imati jedan funkcionalan smer (koji ce se onda mozda deliti na dva smera).
 
http://www.savabridge.com/news_sb.htm


Монтажа четвртог сегмента главног распона



У понедељак 06. септембра извршено je подизање комплетног четвртог сегмента главног распона моста. Након прве фазе утезања косих каблова у сегменту М2 на главном распону, претходно укрупњен челични сегмент М3 дужине 16м, ширине 45м и масе преко 374т транспортован је баржом до шпица Аде Циганлије. Рано ујутру започето је подизање овог сегмента Дерик краном а у наредним данима следи његово заваривање и спаjање са претходним сегментом као и постављање и утезање косих каблова на задњем распону. Овом монтажом премошћено је 66м од 376м главног распона моста преко реке Саве. Тренутно је у току предмонтажа централног бокса сегмента М4 и конзола сегмента М5 на градилишту 2 на Малој Ади.

Пошиљка наредна 3 сегмента је кренула из Кине 10.08. и очекује се да стигне на градилиште моста до краја септембра.

Бетонирањем 29. сегмента у уторак 07. септембра, пилон је достигао 131м висине.
 
Vrh